Tuurlijk, zoiets bedoel ik ook. Wetenschap zou de objectieve observatie moeten doen. Het resultaat daarvan kan best politiek incorrect zijn. Zoals zwarte ook verder weg zitten van zwartequote:Op donderdag 1 maart 2012 02:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Mijn punt is dat hier een observatie gedaan wordt. Pas wanneer we gaan kijken naar de reden hiervoor kunnen we het labelen als politiek correct of niet. Want is het discriminatie omdat de andere groep slecht is, of omdat iemand zich liever in een bekend milieu begeeft?
De keuze voor het een of ander is afhankelijk van de belangen van wie de keuze maakt. Of nog meer onderzoek, maar we weten dat MSM-artikelen zich meestal niet beroepen op deze mogelijkheid. Ironisch genoeg waarschijnlijk omdat ze zich niet in een politiek incorrecte valkuil willen begeven.![]()
Ook wil onderzoek nog wel eens geheel terugkomen op eerdere interpreaties, wat betekenen zou dat de interpretatie van de media fout zou zijn. En je zou het maar fout hebben; dat kost abonnementen.
Niet dat ik aan Bankfurt zijn kant sta hoor, geheel niet. Maar het is in mijn ogen net wat genuanceerder en verder strekkend dan je het doorgaans doet overkomen.
als echte vvd-er moet je dat toch toejuichen lijkt me.quote:Op zondag 4 maart 2012 19:37 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Waar heb je dat uit de OP vandaan?
Eigenlijk te erg dit, des te meer je je erin verdiept, des te meer je ontdekt dat gezondheid niet het streven kan zijn van het merendeel van de farmaceuten. Het blijft een bedrijf he.
Agenda 21. Gecontroleerde depopulatie.quote:Australian Bill Allows for Sterilizations Without Parental Consent at Any Age
CHILDREN OF ANY AGE TO CONSENT TO STERILISATION: If a psychiatrist decides that a child (under 18 years) has sufficient maturity, he or she will be able to consent to sterilisation. Parental consent will not be needed. Only after the sterilisation procedure has been performed does it have to be reported and then only to the Chief Psychiatrist. [Pages: 135 & 136 of the Draft Mental Health Bill 2011]
bron
Haha, nogal opmerkelijk geframed bericht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Agenda 21. Gecontroleerde depopulatie.
Net als dat ultramisdadige vaccineren hoeft de ouders niet geinformeerd te worden.
ja echt dat gaat iemand vragen. Ik gok en ik weet zeker dat jij het verkeerd leest.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:53 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha, nogal opmerkelijk geframed bericht.
Wat er in de wet namelijk staat is dat bij onvrijwillig opgenomen geestelijk gestoorde patienten, je ze niet zo maar mag steriliseren wanneer ze nog geen 18 zijn en geen expliciete vrijwillige & cognitief vaardige toestemming geven. MAW wanneer een gestoord kind vraagt om gesteriliseerd te worden mag je dat niet doen. De straf, in dit wetsvoorstel, als je dit wel doet is namelijk 5 jaar.
Volgens mij word je een beetje gemanipuleerd Lambiekje.
Hoe krijg je het voor elkaar in 2 zinnen dingen te schrijven die onmogelijk allebei waar kunnen zijn? Maar aangezien jij het stuk dus ook daadwerkelijk hebt gelezen (zoals ik) kun je vast wel aanwijzen waar ik het fout gehad zou hebben...quote:Op woensdag 7 maart 2012 07:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja echt dat gaat iemand vragen. Ik gok en ik weet zeker dat jij het verkeerd leest.
De gezondheidclaim-regels zijn erg krom. Ik begrijp dat men er problemen heeft als voedsel-producenten gezondheidsclaims maken, je wilt niet dat mensen denken dat het een vervanging voor medicijnen is, maar tegelijkertijd zorgen die regels er voor dat je wazige en nogal manipulatieve claims overal krijgt.quote:Op zondag 11 maart 2012 18:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
FDA welke niet toestaat dat er op de verpakking van walnoten verwijzingen staan naar onderzoeken waaruit blijkt hoe gezond walnoten eten wel niet is
http://www.thenewamerican(...)s-are-drugs-says-fda
quote:Based on claims made on your firm’s website, we have determined that your walnut products are promoted for conditions that cause them to be drugs because these products are intended for use in the prevention, mitigation, and treatment of disease.
“Additionally, your walnut products are offered for conditions that are not amenable to self-diagnosis and treatment by individuals who are not medical practitioners; therefore, adequate directions for use cannot be written so that a layperson can use these drugs safely for their intended purposes. Thus, your walnut products are also misbranded under section 502(f)(1) of the Act, in that the labeling for these drugs fails to bear adequate directions for use [21 U.S.C. § 352(f)(1)].”
Ligt er aan hoe je er naar verwijst.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok ik ga het simpel zeggen; gezond eten werkt ook preventief tegen tal van ziekten. dat wil nog niet zeggen dat als ik daarvoor naar wetenschappelijk onderzoek verwijs het meteen een medicijn is dat gereguleerd dient te worden. het klopt voor geen kant.
Heel simpel gezegd bestaat gezond eten niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok ik ga het simpel zeggen; gezond eten werkt ook preventief tegen tal van ziekten. dat wil nog niet zeggen dat als ik daarvoor naar wetenschappelijk onderzoek verwijs het meteen een medicijn is dat gereguleerd dient te worden. het klopt voor geen kant.
heel simpel gezegd bestaat gezond eten (werkwoord) wel.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:41 schreef Re het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd bestaat gezond eten niet.
er overlijden per jaar ruim 200.000 amerikanen aan de bijwerkingen van medicijnen. aan de bijwerkingen van voedsel een stuk minder. gezond voedsel houdt je gezond, medicijnen zijn een lapmiddel met allemaal nare bijwerkingen. het is gewoon hypocriet.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:40 schreef oompaloompa het volgende:
Het ligt gewoon niet zo simpel, en het wel simpel voordoen kan perverse effecten hebben. Zo heb ik gekeken naar 1 van de papers over walnoten. Walnoten zou anti-oxidanten bevatten dat kanker zou moeten voorkomen. Tegelijkertijd is gevonden dat antioxidanten in rokers juist de kans op kanker toe doet nemen.
Als je dat op je walnoten zet dat ze bewezen kanker helpen te voorkomen, lieg je niet maar maak je wel onterechte medische claims.
Nogmaals, we weten niet precies wat ze hebben gezegd, maar het ligt niet zo zwart-wit als je/ je bronnen doen voorkomen.
Dat kàn ook alleen een kapitalistische -knip- zeggen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:41 schreef Re het volgende:
[..]
Heel simpel gezegd bestaat gezond eten niet.
Waarom diskwalificeert bigpharma dat dan.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:08 schreef Re het volgende:
Nou nee, de natuur is een prachtige bron voor medicijnen dus zou het zonde zijn die te vernietigen.
Menig Nederlander kan wel een boost gebruiken.quote:Overklok je brein
Heb je zelf studieproblemen, of doet je kindje het niet goed op school? GoFlow, een Amerikaanse startup beweert dé oplossing te hebben, voor nog geen honderd dollar. Lees en huiver.
Overklokken
Computerfanaten kennen wel het begrip overklokken: door een processor met een hogere frequentie aan te sturen, m.a.w. de kloksnelheid flink te verhogen, kan deze veel sneller rekenen. Er zijn natuurlijk wel wat probleempjes, zo heb je werkelijk een monsterachtige hoeveelheid koeling nodig, maar dat schrikt de echte overklokfanaat niet af.
Brein opvoeren met stroom
Naar nu blijkt kan iets dergelijks ook bij mensen. Uiteraard is de hardwarearchitectuur van het menselijke brein totaal anders dan die van een computer – zo kent ons brein geen processor, maar bestaat uit honderd miljard parallelle rekeneenheden, de neuronen, die tegelijkertijd als geheugenelement en processor dienen.
De grap hier is niet hogere kloksnelheden op te wekken, maar het brein te synchroniseren met elektrische stroom. Door middel van de techniek tDCS, hier al eerder beschreven, kan op kunstmatige wijze een flowtoestand worden opgewekt, waardoor ons brein veel sneller en gestroomlijnder gaat werken.
bron
Daarom wordt het dus niet gepromoot.quote:Op zondag 11 maart 2012 20:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
en om tegelijk even mijn zienswijze weer te geven; gezond eten voorkomt een hoop ziekten en zou veel harder gepromoot moeten worden.
Dat doen ze niet.quote:Op zondag 11 maart 2012 22:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom diskwalificeert bigpharma dat dan.
Dit klopt gewoon niet. Er overlijden per jaar 100-400k mensen alleen al aan obesitasquote:Op zondag 11 maart 2012 21:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
er overlijden per jaar ruim 200.000 amerikanen aan de bijwerkingen van medicijnen. aan de bijwerkingen van voedsel een stuk minder.
cirkelredenering.quote:ezond voedsel houdt je gezond, medicijnen zijn een lapmiddel met allemaal nare bijwerkingen. het is gewoon hypocriet.
Nee ze vernietigen onomkeerbaar samen met BigAgri Monsanto en Bill Gates (die is padje af na MS verlaten te hebben. de smerige uber prikfacsist).quote:
En zie hier de samenwerking tussen BigPharma en BigFood met hun destructieve aspartaam.quote:Op maandag 12 maart 2012 01:37 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon niet. Er overlijden per jaar 100-400k mensen alleen al aan obesitas
Niks cirkelredenatie.quote:[..]
cirkelredenering.
Gezond medicijngebruik houdt je net zo goed gezond.
Ongezond medicijngebruik en ongezond voedselgebruik maakt je ongezond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |