Verticaal zorgt niet opeens voor meer grondstoffen & zonlicht.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:15 schreef Gray het volgende:
[..]
Voor voedsel verbouwen kan je ook verticaal bouwen, dus dat speelt ook geen rol.
Ik meen me te herinneren dat er momenteel twee keer zoveel voedsel wordt gemaakt als nodig is voor de huidige wereldbevolking. Probleem is logistiek en infrastructuur; op sommige plekken is het voedsel transport te moelijk en te duur, terwijl daar ook weinig geld aanwezig is. Zoals derdewereldlanden bijvoorbeeld.
Ben het zowaar met Lambiekje eensquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee het voedsel komt grotendeels uit de derde wereld. Alleen de plaatselijk bevolking heeft er geen rechtop aangezien wij het hier zo nodig met bakken te gelijk op de vuilnis gooien.
Het is zelfs zo absurd. Dat een champignon uit China komt. Hier verpakt wordt. En dan we terug vervoerd zodat het in supermarkt Peking gekocht kan worden.
Sinaasappelsap met vruchtvlees wordt samen gesteld uit Braziliaans sinaasappelvruchtvlees met Marokkaans sinaasappelsap.
Ons voedsel is absurd.
Nee dat het vaccin zelf voor miljoenen doden zou zorgenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat was gesteld door WHO, Ab Osterhaus en Coutino en consorten.
Dat wordt vanzelf minder als de olie prijs omhoog gaat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee het voedsel komt grotendeels uit de derde wereld. Alleen de plaatselijk bevolking heeft er geen rechtop aangezien wij het hier zo nodig met bakken te gelijk op de vuilnis gooien.
Het is zelfs zo absurd. Dat een champignon uit China komt. Hier verpakt wordt. En dan we terug vervoerd zodat het in supermarkt Peking gekocht kan worden.
Sinaasappelsap met vruchtvlees wordt samen gesteld uit Braziliaans sinaasappelvruchtvlees met Marokkaans sinaasappelsap.
Ons voedsel is absurd.
toch zeker wel voor een redelijk aantal.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:12 schreef Re het volgende:
[..]
Nee dat het vaccin zelf voor miljoenen doden zou zorgen
Is ook niet nodig, zonlicht is er zat en qua grondstoffen zijn er efficientere methoden dan olie gebruiken voor bemesting. Probleem is dat de huidige methode, inefficient als het is, nog steeds goedkoper is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:05 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Verticaal zorgt niet opeens voor meer grondstoffen & zonlicht.
Eens. Al is dit ook wel discussievoer voor in het permacultuurtopic van Gertje.quote:Probleem is op meerdere niveaus te bekijken. Transport zou geen probleem zijn als wij niet de derde wereld leeg zouden eten maar dat is een hele andere discussie, laten we hem naar SC meenemen oid
Gebeurt al sedert ca. 1960. ja, nano-chips. De meeste van ons op Fok! zitten sinds hun peutertijd al vol nano-implantaten.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:17 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Plus dat vaccins/medicatie straks wordt uitgerust met nano-chips.
Gewoon zo nu en dan een tijdje in een MRI scanner liggenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:51 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Gebeurt al sedert ca. 1960. ja, nano-chips. De meeste van ons op Fok! zitten sinds hun peutertijd al vol nano-implantaten.
Artsen hebben geen benul wat ze aan het inspuiten zijn in jonge kinderen.
Mister MRI.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gewoon zo nu en dan een tijdje in een MRI scanner liggenZap doen de chips.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gewoon zo nu en dan een tijdje in een MRI scanner liggenZap doen de chips.
Ja, bedankt voort dit icoontje van je.quote:
Het gaat vooral om de wisselende magneetvelden. Die zorgen voor inductiestromen en die zorgen er weer voor dat het cirquit zich opblaast. Dus ren een paar rondjes rond een zeer sterke magneet, en zapquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Mister MRI.![]()
Maar je hebt wel gelijk.
Al kan je evengoed naast een willekeurig andere supermagneet gaan staan.
1) Metalen zijn niet nodig. Zodra het maar een electrische geleider heeft (noodzakelijk in een electronisch cirquit van een chip) dan werkt het al.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef Bankfurt het volgende:
[..]niks zap.
1e) veel van die nano-implants bevatten geen metalen of halfgeleiders, maar wel bio-materialen of basisvulstof voor de opbouw van glasvezel.
2e) De MRI-scanner heeft mogelijkheden voor programmering van geimplanteerde elektronica, bio-implants, en de mind EN ook het DNA !
Juist,quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:03 schreef ATuin-hek het volgende:
....
1) Metalen zijn niet nodig. Zodra het maar een electrische geleider heeft (noodzakelijk in een electronisch cirquit van een chip) dan werkt het al.
het is mind-control ; geen mind-conTROLL !quote:2) Wat dacht je er van nog een poging te doen dat te onderbouwen/uit te leggen in het MRI mind controll topic?
Pardon? Hoe werken ze dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 00:18 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Juist,
en DAAROM is een MRI-scanner OOK ideaal voor programmering in DIE gevallen.
Voor de ANDERE gevallen:
.. niet alles van die implantaten is electrisch geleidend.
..
Voor wie hoger?!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat wordt vanzelf minder als de olie prijs omhoog gaat.
En daar ga je blijkbaar je hele leven al de mist in. Je denkt mensen en de wereld om je heen te kennen, maar praat vooral tegen jezelf. Ben in ieder geval blij dat jullie het goed met jezelf kunnen vinden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 23:04 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, bedankt voort dit icoontje van je.
Ik ken jou onderhand wel en ook ....jouw programming;
Lees je zelf wel wat je post? Stel dat je gelijk hebt en we ons massaal zorgen zouden moeten maken om de dingen die je noemt - dan doe je er op de een of andere manier alles aan om het verhaal te hullen in een nevel van vaagheid en ongeloofwaardigheid. En daarmee verlies je je geloofwaardigheid - net als dat Lambiekje.quote:als je er niet mee kwam aanzetten zou ik me ongerust moeten maken; maar ik kan dus weer gerust slapen.... in de wetenschap dat ik mijn info op orde heb.
Maar ik vraag al helemaal niet hier aan de mensen om zich zorgen te maken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:15 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Lees je zelf wel wat je post? Stel dat je gelijk hebt en we ons massaal zorgen zouden moeten maken om de dingen die je noemt -
Geloofwaardigheid op de standaard MSM manier, daar gaat het in BNW juist niet om, daarvoor moet je op W &T zijn.quote:dan doe je er op de een of andere manier alles aan om het verhaal te hullen in een nevel van vaagheid en ongeloofwaardigheid. En daarmee verlies je je geloofwaardigheid - net als dat Lambiekje.
Ho ho, dat kan hier evengoed. Hier in BNW krijgt men echter de ruimte om ook andere denkwijzen te delen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:32 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Geloofwaardigheid op de standaard MSM manier, daar gaat het in BNW juist niet om, daarvoor moet je op W &T zijn.
Ja, maar niet om met MSM-argumenten "geloofwaardigheid' in de denkwijze af te dwingen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Ho ho, dat kan hier evengoed. Hier in BNW krijgt men echter de ruimte om ook andere denkwijzen te delen.
Natuurlijk wel. Het is iemands eigen keuze of ze zich laten overtuigen door die argumenten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:50 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, maar niet om met MSM-argumenten "geloofwaardigheid' in de denkwijze af te dwingen.
De wetenschappelijke manier van werken zou ik nou niet bepaald MSM noemen... Daarvoor maakt de MSM te vaak fouten, als ze rapporteren over iets wetenschappelijks.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:50 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ja, maar niet om met MSM-argumenten "geloofwaardigheid' in de denkwijze af te dwingen.
Idd, daar zou ik ook graag een antwoord van Lambiekje op zien.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:12 schreef Re het volgende:
[..]
Nee dat het vaccin zelf voor miljoenen doden zou zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |