Wel minder vakantiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:02 schreef wise het volgende:
[..]
werken man. Groot voordeel is dat je gewoon zelf je vakantie kan plannen zonder aan vaste dagen te zitten
bijna afgewerkt!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heerlijk maar het (mot)regent en ik ben op werk
Mooi om te heuren, en met mij prima.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Neen, geen vakantieMaar gaat wel goed
en met jou Gridlocke?
[..]
Heb alleen zomer en kerstvakanties hierquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jacksie, hoezo heb je geen vakantie?
Is de leven schat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb alleen zomer en kerstvakanties hierach en wee
Garnalen altijd nummer 1quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoi wat zal ik gaan eten? Beef rode curry, beef groene curry, kip massaman, kip rode curry, garnalen gele curry, garnalen groene curry of kip cashew?
Nice, maar geen garnalenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Hoi wat zal ik gaan eten? Beef rode curry, beef groene curry, kip massaman, kip rode curry, garnalen gele curry, garnalen groene curry of kip cashew?
Haten op garnalenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, maar geen garnalen
Kip! altijd kip! kipkipkip
Garnalen zijn spang meidquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, maar geen garnalen
Met lekker veel jusquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:30 schreef Salatrel het volgende:
ik heb de boerenkoolstamppot met rookworst al op
Not this shit againquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, maar geen garnalen
Mensen die dat niet al gedaan hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mensen die niet met matties ridin' & locin' door de KFC drive-through gaan vandaag.
Je bent onze mascotte.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
EN IK. Ik hoor bij hun teamteam shrimps yeah buddy
Bij onze date gaan wij sowieso garnalen etenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat wordt stoeienquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deal, jij kookt he?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Bij onze date gaan wij sowieso garnalen eten.
In de garnalensausquote:
Dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nice, maar geen garnalen
Ik sla deze post even op als .txt zodat ik ernaar kan verwijzen als iemand een negers + kip opmerking maakt.quote:
Nastyquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deal, jij kookt he?
[..]
In de garnalensaus
Ze kunnen wel een zonnebankje gebruikenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:51 schreef krioro het volgende:
Nog niemand gehaat op Christina en Alison in de OP? Valt mee.
Ik zou niet durven want kipquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik sla deze post even op als .txt zodat ik ernaar kan verwijzen als iemand een negers + kip opmerking maakt.
Christinaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:51 schreef krioro het volgende:
Garnalen
Aubrey
Christina is wel een mooie vrouwquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:51 schreef krioro het volgende:
Garnalen
Aubrey
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou niet durven want kipen negers
Overigens kwam ik net een gruwelijk lekkere neger in de sportschool tegenExpres harder rennen
Goede postquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou niet durven want kipen negers
Overigens kwam ik net een gruwelijk lekkere neger in de sportschool tegenExpres harder rennen
Fake tansquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze kunnen wel een zonnebankje gebruiken [ afbeelding ].
Niet iedereen die onder de zonnebank gaat ziet eruit als Snooki.quote:
Dus als ik na de zomer heel bruin ben van de zon is dat ook fake? want zonder zon was ik hartstikke bleek geweest.quote:
Knapt sma's op sinds de jaren '90quote:
Je moet spiegels inbouwen voor je zolderkamer, dan komen die zonnestralen zo naar binnen en dan hoef je ook niet weg voor de pc, win-win.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:06 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik moet ook weer zon zien, ik ben bleek voor mijn doen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je moet spiegels inbouwen voor je zolderkamer, dan komen die zonnestralen zo naar binnen en dan hoef je ook niet weg voor de pc, win-win.
Daarvoor moet er wel zon zijn he!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je moet spiegels inbouwen voor je zolderkamer, dan komen die zonnestralen zo naar binnen en dan hoef je ook niet weg voor de pc, win-win.
Jawel, alleen hebben ze dat zelf niet door.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet iedereen die onder de zonnebank gaat ziet eruit als Snooki.
Iets minder fake, maar dan nog, ik vind bleek mooier.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus als ik na de zomer heel bruin ben van de zon is dat ook fake? want zonder zon was ik hartstikke bleek geweest.
wtfffff ik ben nie bels witte gé dah.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Amaï, ge moet uzelf niet zo hoereren!
Zeg je hier nu mee dat je mij op Snooki vind lijken?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Jawel, alleen hebben ze dat zelf niet door.
[..]
Iets minder fake, maar dan nog, ik vind bleek mooier.
Wat is dat nou manquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:10 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:08 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kan me dat echt niet voorstellen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:10 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Pale chicksquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan me dat echt niet voorstellen.Ik ben sowieso nooit egaal bleek en als je blekig bent zie je al die verschillen in tinten veel beter en dat is echt lelijk imo.
Spook!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]Nee, gewoon nee.
Als ik zeg dat je op Snooki lijkt ga je dan nooit meer onder de zonnebank?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg je hier nu mee dat je mij op Snooki vind lijken?
Hehe, je hebt me eindelijk door.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is dat nou manIk dacht dat je juist van exotisch hield maar je bent blijkbaar van de blanke half-travestieten
Huh, hoezo niet egaal?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan me dat echt niet voorstellen.Ik ben sowieso nooit egaal bleek en als je blekig bent zie je al die verschillen in tinten veel beter en dat is echt lelijk imo.
Deze manquote:
Iemand maakte me daar ooit voor uit toen ik mijn haren zwart hard geverfd in de winter.quote:
Ik schrokquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als je er een bruine filter overheen gooit, dan ziet ze er niet beter uit, wat's met deze vrouw, volgens mij is haar make-up gewoon niet goed ofzo?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
haha do want picsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Iemand maakte me daar ooit voor uit toen ik mijn haren zwart hard geverfd in de winter.
over de datumquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je er een bruine filter overheen gooit, dan ziet ze er niet beter uit, wat's met deze vrouw, volgens mij is haar make-up gewoon niet goed ofzo?
Niks mis met haar huid en haar en ogen en stijl.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ze hebben overdreven veel poeder op haar gezicht gedaan. Hier ziet het er al een stuk beter uit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je er een bruine filter overheen gooit, dan ziet ze er niet beter uit, wat's met deze vrouw, volgens mij is haar make-up gewoon niet goed ofzo?
Gewoon omdat er altijd iets bruin van de zomer blijft zitten op bepaalde plekken. Mijn armen zijn gewoon het hele jaar bruin bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Als ik zeg dat je op Snooki lijkt ga je dan nooit meer onder de zonnebank?
[..]
Hehe, je hebt me eindelijk door.
[..]
Huh, hoezo niet egaal?
[..]
Deze man
Oh ik zie nu pas dat ik het verkeerde gequote hebquote:
Op die rechterfoto ziet ze er echtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze hebben overdreven veel poeder op haar gezicht gedaan. Hier ziet het er al een stuk beter uit.
[ afbeelding ]
Ik geloof je niet meerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik zie nu pas dat ik het verkeerde gequote hebIk bedoelde of ie serieus was dat ie van pale chicks oud
niks mis mee :0quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik zie nu pas dat ik het verkeerde gequote hebIk bedoelde of ie serieus was dat ie van pale chicks oud
Oh zo, ja da's minder. Heb ik nu nog van vakantie in september/oktober.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon omdat er altijd iets bruin van de zomer blijft zitten op bepaalde plekken. Mijn armen zijn gewoon het hele jaar bruin bijvoorbeeld.
WTF is met jou.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh zo, ja da's minder. Heb ik nu nog van vakantie in september/oktober.
Daarom, gewoon heel het jaar door uit de zon (als je blank bent).
wtfquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh zo, ja da's minder. Heb ik nu nog van vakantie in september/oktober.
Daarom, gewoon heel het jaar door uit de zon (als je blank bent).
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had jou een DM gestuurd, ga je er niet op reageren?
Inderdaad, die overgang van dat geplamuurde hoofd naar d'r "echte" huid is echt té lelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Op die rechterfoto ziet ze er echtuit
Neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had jou een DM gestuurd, ga je er niet op reageren?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Al iets gezonder:
[ afbeelding ]
quote:
Is goed, als jij triest wilt doen, ga je gang, ik doe hier in ieder geval niet aan mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:31 schreef Jajong het volgende:
Ja ga me nog meer DM's sturen daar wordt t beter van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |