Oh ik zie nu pas dat ik het verkeerde gequote hebquote:
Op die rechterfoto ziet ze er echtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze hebben overdreven veel poeder op haar gezicht gedaan. Hier ziet het er al een stuk beter uit.
[ afbeelding ]
Ik geloof je niet meerquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik zie nu pas dat ik het verkeerde gequote hebIk bedoelde of ie serieus was dat ie van pale chicks oud
niks mis mee :0quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ik zie nu pas dat ik het verkeerde gequote hebIk bedoelde of ie serieus was dat ie van pale chicks oud
Oh zo, ja da's minder. Heb ik nu nog van vakantie in september/oktober.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon omdat er altijd iets bruin van de zomer blijft zitten op bepaalde plekken. Mijn armen zijn gewoon het hele jaar bruin bijvoorbeeld.
WTF is met jou.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh zo, ja da's minder. Heb ik nu nog van vakantie in september/oktober.
Daarom, gewoon heel het jaar door uit de zon (als je blank bent).
wtfquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:25 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh zo, ja da's minder. Heb ik nu nog van vakantie in september/oktober.
Daarom, gewoon heel het jaar door uit de zon (als je blank bent).
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had jou een DM gestuurd, ga je er niet op reageren?
Inderdaad, die overgang van dat geplamuurde hoofd naar d'r "echte" huid is echt té lelijkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:22 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Op die rechterfoto ziet ze er echtuit
Neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:26 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had jou een DM gestuurd, ga je er niet op reageren?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Al iets gezonder:
[ afbeelding ]
quote:
Is goed, als jij triest wilt doen, ga je gang, ik doe hier in ieder geval niet aan mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:31 schreef Jajong het volgende:
Ja ga me nog meer DM's sturen daar wordt t beter van.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Is goed, als jij triest wilt doen, ga je gang, ik doe hier in ieder geval niet aan mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |