True thatquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:32 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat is passievol vrijen toch heerlijk.
Same. Noem mij gay maar ik heb precies hetzelfde denkwijze als jij wat betreft ditquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:34 schreef Phantomesse het volgende:
Sex met passie, de reden waarom ik altijd wacht met seks in een relatie.. Anders is het gewoon neuken om het neuken
GAY!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Same. Noem mij gay maar ik heb precies hetzelfde denkwijze als jij wat betreft dit.
Sowieso is seks met iemand die je niet echt kent nooit echt goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:34 schreef Phantomesse het volgende:
Sex met passie, de reden waarom ik altijd wacht met seks in een relatie.Anders is het gewoon neuken om het neuken
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Same. Noem mij gay maar ik heb precies hetzelfde denkwijze als jij wat betreft dit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sowieso is seks met iemand die je niet echt kent nooit echt goed.
Vind ik dan.
hoelaat moet ik bij je zijnżquote:
quote:
Echte heren worden uitgenodigd uit het niets door anderen.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Echte heren worden uitgenodigd uit het niets door anderen.
ze draagt geen ringquote:
Niets meer aan toe te voegen. Blauwe plekken in de zomer alleen achterwege laten, ik heb té vaak vage blikken vol medelijden naar me toegeworpen gekregen tijdens het zwemmen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:39 schreef o.us het volgende:
Niet alleen passievol maar is domineren tijdens de seks ook opwindend. Dingen roepen, krabben, bijten, blauwe plekken er aan overhouden. Puur genot.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nieuwe pinpas binnen, kan iig weer pinnen.
Geen pinpas hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nieuwe pinpas binnen, kan iig weer pinnen.
Alsof ik een weekend zonder m'n telefoon heb geleefdquote:
Ik was geskimdquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:02 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Geen pinpas hebbenZowel vloek als zegen. Doe wel lekker rustig met mijn geld altijd
Ohwauwquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof ik een weekend zonder m'n telefoon heb geleefd.
[..]
Ik was geskimd. Had geld geleend van m'n ma en meteen weer terug overgeschreven via internetbankieren
.
Godverdetyfus, ik ben geskimd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:06 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
OhwauwDat dit kan in Nederland!!! Veel kwijt en heb je het terug kunnen krijgen?
True that!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Aaaah beter dat je het terug krijgt! Geluk bij een ongeluk maar damn 10 dagen leven op weinig geld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdetyfus, ik ben geskimd.![]()
¤1029 en binnen 10 werkdagen sinds toen krijg ik alles gelukkig terug van ING.
Beter ja anders komen ze jou straks zelf lastigvallen dat je je rekeningen niet betaalt.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:15 schreef o.us het volgende:
Mijn nieuwe zorgverzekeraar heeft al twee maanden niets van mijn rekening afgeschreven. Zo maar eens even bellen want dit klopt niet.
Hoi, je bent bij deze uitgenodigd trouwens.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:52 schreef o.us het volgende:
[..]
zeer kut jaquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alsof ik een weekend zonder m'n telefoon heb geleefd.
Ja je kan zeggen wat je wil van banken en CC-maatschappijen maar als je gefraudeerd wordt dan geven ze het wel gewoon terug zonder moeilijk doenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Godverdetyfus, ik ben geskimd.![]()
¤1029 en binnen 10 werkdagen sinds toen krijg ik alles gelukkig terug van ING.
werken man. Groot voordeel is dat je gewoon zelf je vakantie kan plannen zonder aan vaste dagen te zittenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:58 schreef Gridlok het volgende:
hoe gaat het hier met mijn poepies, allemaal lekker vakantie ? :3
Mwah, DMX komt het hardste op een Swizz Beats beat, zoals dezequote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Deze man, heb je die single van eind vorig jaar gehoord?
Deze dus
Heerlijk maar het (mot)regent en ik ben op werkquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:58 schreef Gridlok het volgende:
Neen, geen vakantiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:58 schreef Gridlok het volgende:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Na precies 10 minuten waren we de film vergeten
Jacksie, hoezo heb je geen vakantie?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Neen, geen vakantieMaar gaat wel goed
en met jou Gridlocke?
Wel minder vakantiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:02 schreef wise het volgende:
[..]
werken man. Groot voordeel is dat je gewoon zelf je vakantie kan plannen zonder aan vaste dagen te zitten
bijna afgewerkt!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heerlijk maar het (mot)regent en ik ben op werk
Mooi om te heuren, en met mij prima.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Neen, geen vakantieMaar gaat wel goed
en met jou Gridlocke?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |