abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108492887
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 00:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Toch is het dan vreemd dat de fatsoensrakkers alleen Castricum veroordelen. Als het om fatsoen gaat, dan moet je beide partijen de oren wassen.
Wat denk je dat er nu gebeurt cq. gebeurd is binnen NRC met Jojannetje? Alsof daar niet op gereageerd wordt? Dat is toch ook een fatsoenskrant met een lezersbasis in de hogere standen van de samenleving.

Dat Kinneging agressief reageert op een persoon met GeenStijl-microfoon die aan zijn voordeur staat en zonder zijn toestemming komt filmen is natuurlijk niet raar. Laakbaar? Misschien. Maar het feit is dat je überhaupt niet kan winnen van Geenstijl omdat ze alles in hun eigen voordeel (en jouw nadeel) zullen vertellen.

Als je je mond houdt (Vogelaar) dan ben je een slechte politicus. Als je gevat uit de hoek komt verdraai je het antwoord en verschuil je jezelf achter grapjes. Als je 'geen commentaar' zegt, dan negeren ze dat. Als je er wél op in gaat dan geef je een signaal dat het normaal is om op een dergelijke manier journalistiek te bedrijven. En als je net als Kinneging fysiek wordt (maakt niet uit in welke mate), dan schreeuwt men moord en brand. Ik leg hier graag de link naar de ridicule paparazzo-zaken in Amerika, waarbij sterren worden aangeklaagd als ze met een auto proberen weg te rijden op een openbare weg en de paparazzo geraakt wordt.

En laat ik vooropstellen dat dit voorval niets, maar dan ook niets te maken heeft met inhoudelijk kunnen reageren of je mannetje kunnen staan. Bijna honderd procent van alle FOK!-kers denkt tegen Rutger wel gevat te kunnen reageren en dat al die andere mensen, ondanks hun mediatraining of plaats in de schijnwerpers, er een potje van maken. Onzin. Rutger is heel vernuftig (je zou kunnen zeggen: goed) in wat hij doet en als hij een hete pook onder je voeten wil duwen dan doet hij dat op welke manier dan ook. Zie ook de eerste alinea.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  dinsdag 28 februari 2012 @ 08:21:31 #127
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108492888
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:12 schreef Godtje het volgende:
Rugter :')
Wat een faalaap blijft dat.
Juist dan zou iedereen in staat moeten zijn om zo'n confrontatie tot een geweldloos einde te brengen.
Life is what you make it.
pi_108492913
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
"Als ik er iets van op TV zie weet ik je te vinden" :')
"Ik gooi je in de plomp"

Afin, hij laat zich nogal kennen. En dat voor een 'rechtsgeleerde'.

Faal :')
Eerst zegt hij ook nog dat hij wel even met Rutger wil praten. En dan zijn vrouw de columniste afkomstig uit Pakistan die hier op Nederlandse televisie wel even zal uitmaken wie wel en wie niet de journalist mag spelen. Getver.

Enge lui. :'(
pi_108492929
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:21 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Juist dan zou iedereen in staat moeten zijn om zo'n confrontatie tot een geweldloos einde te brengen.
Het was in dit geval het beste geweest gewoon de deur dicht te doen en zeggen dat ze maar eens moeten bellen voor een afspraak. Dit is gewoon je laten kennen, zeker iemand in zijn functie.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_108492935
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:21 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat die andere ook een klapjosti is maakt het vermakelijk en treurig.
Wel fijn dat Rutger wel weer gelijk bewijst waarom ze hem zouden moeten boycotten vanwege onfatsoenlijk gedrag.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 08:31:49 #131
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108492990
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het was in dit geval het beste geweest gewoon de deur dicht te doen en zeggen dat ze maar eens moeten bellen voor een afspraak. Dit is gewoon je laten kennen, zeker iemand in zijn functie.
Ik vind dan weer niet dat zijn functie er iets mee te maken heeft, het is gewoon gedrag dat hier gevraagd wordt. Dat zou iedereen moeten kunnen.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 08:45:12 #132
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108493120
dat hele wurgen haal ik er nog niet uit, neem aan dat daar dan weer geen beelden van zijn? niet echt slim om iemand te mishandelen al is het in je eigen huis en it je opgescheept met een inbreker

ik zou het op noodweer excess gooien
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108493238
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:24 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Eerst zegt hij ook nog dat hij wel even met Rutger wil praten. En dan zijn vrouw de columniste afkomstig uit Pakistan die hier op Nederlandse televisie wel even zal uitmaken wie wel en wie niet de journalist mag spelen. Getver.

Enge lui. :'(
ja want vrouwen uit pakistan kunnen nooit gelijk hebben
pi_108493252
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het was in dit geval het beste geweest gewoon de deur dicht te doen en zeggen dat ze maar eens moeten bellen voor een afspraak.
dan blijft rutger om je huis cirkelen
  dinsdag 28 februari 2012 @ 08:58:33 #135
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108493280
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:45 schreef Re het volgende:
dat hele wurgen haal ik er nog niet uit, neem aan dat daar dan weer geen beelden van zijn? niet echt slim om iemand te mishandelen al is het in je eigen huis en it je opgescheept met een inbreker

ik zou het op noodweer excess gooien
Punt is alleen dat het niet in zijn huis is, er geen sprake was van inbraak en er vastgelegd is dat hij zonder aanleiding agressief en handtastelijk wordt.
En inderdaad, de aard van de handtastelijkheden staan verder niet op film, maar dat is uiteraard met de meeste geweldsdelicten het geval.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 08:59:03 #136
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_108493285
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:56 schreef claus_johann het volgende:

[..]

dan blijft rutger om je huis cirkelen
Onzin, dan druipt hij af.
pi_108493304
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:59 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Onzin, dan druipt hij af.
je hebt toch zelf gezien hoe lang Rutger achter iemand aan kan blijven lopen (Vogelaar)
pi_108493321
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:55 schreef claus_johann het volgende:

[..]

ja want vrouwen uit pakistan kunnen nooit gelijk hebben
Dat zeg ik niet maar als mensen uit Pakistan, een land waar men geen vrijheid heeft, op de Nederlandse televisie oproepen om onze vrijheid van meningsuiting en persvrijheid aan te tasten, zegt wel iets over die mensen en het land waar ze vandaan komen. Trouwens die man van haar is ook een uiterst dubieus type.

quote:
Kinneging: “Als de Europeanen zich niet voortplanten – wat ze niet doen – hebben we niet genoeg kinderen om ons te vervangen. Uiteindelijk zal Europa dan Afrikaniseren en Azianiseren. Is dat slecht? Ik vind van wel, omdat ik de Europese cultuur hoger acht dan die van Afrika en Azië. Het zou echt de ondergang van het avondland zijn. En dat moeten we, denk ik, zien te voorkomen.” (Trouw, 25-1-2006, religie&filosofie)
http://passagenproject.com/blog/2011/04/27/10976/

Dan maar liever wat klierende journalisten. Als er politici zijn die dat niet aankunnen zijn ze niet geschikt, zo simpel is het. :D
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:03:59 #139
262 Re
Kiss & Swallow
pi_108493336
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:58 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Punt is alleen dat het niet in zijn huis is, er geen sprake was van inbraak en er vastgelegd is dat hij zonder aanleiding agressief en handtastelijk wordt.
En inderdaad, de aard van de handtastelijkheden staan verder niet op film, maar dat is uiteraard met de meeste geweldsdelicten het geval.
Er is toch juist nog niets vastgelegd mbt de wurging?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_108493346
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:02 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet maar als mensen uit Pakistan, een land waar met geen vrijheid heeft blablabala
je weet geeneens de achtergrond van de vrouw, wie zij is als individu, of ze het eens is met hoe het er in Pakistan aan toe gaat.
pi_108493347
Ik denk dat juist de discussie Rechtvaardigheid op de kaart moet komen te staan ?

Wat is het en hoe bereik je het. En wat doet het.
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:05:16 #142
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_108493354
Hm, even volgen dit.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_108493381
quote:

[..]

Dat zeg ik niet maar als mensen uit Pakistan, een land waar men geen vrijheid heeft, op de Nederlandse televisie oproepen om onze vrijheid van meningsuiting en persvrijheid aan te tasten, zegt wel iets over die mensen en het land waar ze vandaan komen. Trouwens die man van haar is ook een uiterst dubieus type.

[..]

http://passagenproject.com/blog/2011/04/27/10976/

Dan maar liever wat klierende journalisten. Als er politici zijn die dat niet aankunnen zijn ze niet geschikt, zo simpel is het. :D
die man die klinkt net zo kortzichtig als jou eigenlijk
pi_108493386
quote:
Als er politici zijn die dat niet aankunnen zijn ze niet geschikt, zo simpel is het. :D
Wat een onzin. Als je ze niet mag negeren tenminste.
Zo lang het volk verwacht dat ze iedereen die zichzelf pers of journalist noemt te woord moeten staan zou het geeneens ondenkbaar zijn dat je daar ook wensen aan de inhoud kan stellen.

Zo een inhoudsloos stuk kwijl als Rutger zou je gewoon moeten negeren. Zuigen om het zuigen.
Gisteren ook een stukje met Plaskerk. Tenenkrommend slecht en ze nemen gewoon kostbare tijd van die man in met pure onzin en entertainment. Entertainment van Pownews waar die politicus niet voor heeft gekozen maar hij door de camera toe gedwongen wordt.
pi_108493388
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:04 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik denk dat juist de discussie Rechtvaardigheid op de kaart moet komen te staan ?

Wat is het en hoe bereik je het. En wat doet het.
Goede discussie maar hier gaat het over de vrijheid hier in het Westen die een of andere troela uit Pakistan met de voeten wil treden.

quote:
Persvrijheid

Persvrijheid is de vrijheid van drukpers, het grondrecht om gevoelens en gedachten openbaar of kenbaar te maken. Een democratische samenleving kan alleen goed functioneren als de persvrijheid - als een van de voornaamste voorwaarden - goed geregeld is.
pi_108493400
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:07 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Goede discussie maar hier gaat het over de vrijheid hier in het Westen die een of andere troela uit Pakistan met de voeten wil treden.

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Naema_Tahir ze komt uit Engeland
pi_108493410
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:07 schreef yyyentle het volgende:

[..]

[..]

Ow, weer even wat beter inlezen dan... :@

Right back..
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_108493432
Het wordt een beetje afgezaagd. Castricum die bijzonder onbeschoft doet, en dan gaat heel GS plus de meeblatende kudde huilen dat iemand onbeschoft terug doet.

Er bestaat niet zoiets als een plicht om met iemand te praten of te woord te staan, ook niet als die een camera meeneemt. Dan gaan allerlei mensen weer roepen hoe je daar handig mee om moet gaan, maar dat is de norm natuurlijk niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_108493476
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 07:57 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Ik herhaal deze vraag nog maar eens, want dit topic staat werkelijk bol van de stuitende reacties.
Een jaartje of tien-vijftien terug.
pi_108493477
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:10 schreef Weltschmerz het volgende:
Het wordt een beetje afgezaagd. Castricum die bijzonder onbeschoft doet, en dan gaat heel GS plus de meeblatende kudde huilen dat iemand onbeschoft terug doet.

Er bestaat niet zoiets als een plicht om met iemand te praten of te woord te staan, ook niet als die een camera meeneemt. Dan gaan allerlei mensen weer roepen hoe je daar handig mee om moet gaan, maar dat is de norm natuurlijk niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')