Kom op, zo werkt dat natuurlijk niet. Dat weet je zelf ook wel. Maar je reacties tonen aan dat je niets liever zou willen...!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:22 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Stikt daar de moord van de Russische militairen. Een aanval op hun is gewoon direct een DOW.
quote:Zelfs de NAVO zou verplicht zijn Rusland bij te staan.
Ja, waarom is dat eigenlijk? Hebben zionisten je hond doodgereden?quote:En ik hoop niet dat de faciliteiten kapot zijn, ik gun het Iran wel om van Israel 1 grote spiegel te maken.
Ik heb niets tegen joden of zionisten hoor. Alleen een gloeiende hekel aan de staat Israel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:48 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Kom op, zo werkt dat natuurlijk niet. Dat weet je zelf ook wel. Maar je reacties tonen aan dat je niets liever zou willen...!
[..]
Een Allistair McLean, you're not.
[..]
Ja, waarom is dat eigenlijk? Hebben zionisten je hond doodgereden?
Gek genoeg, als je een grote spiegel van Israël maakt, dan tref misschien wel de staat maar vooral de burgers, vaak joden/zionisten of arabieren/moslims.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen joden of zionisten hoor. Alleen een gloeiende hekel aan de staat Israel.
Ah okee. Je bedoelt ook: van het *land* een spiegel maken, niet zozeer van de inwoners, toch?quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen joden of zionisten hoor. Alleen een gloeiende hekel aan de staat Israel.
De inwoners mogen rustig even een paar km omlopen om daarna te schaatsen op de nieuwe spiegel onder het mom van verbroedering.quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:52 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ah okee. Je bedoelt ook: van het *land* een spiegel maken, niet zozeer van de inwoners, toch?
en alle Palestijnenquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:25 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Gek genoeg, als je een grote spiegel van Israël maakt, dan tref misschien wel de staat maar vooral de burgers, vaak joden/zionisten of arabieren/moslims.
Ik hoop dat heel het midden-oosten een grote parkeerplaats wordt. (behalve israel).quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:58 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
De inwoners mogen rustig even een paar km omlopen om daarna te schaatsen op de nieuwe spiegel onder het mom van verbroedering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of niet?
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:05 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Ik hoop dat heel het midden-oosten een grote parkeerplaats wordt. (behalve israel).Waarom zou je daar willen parkeren? Weinig te zien en nog minder te doen, de arabische bevolking helpt wat dat betreft ook weinig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, Israel lijkt me beter om tot een grote parkeerplaats om te vormen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waarom zou je daar willen parkeren? Weinig te zien en nog minder te doen, de arabische bevolking helpt wat dat betreft ook weinig.
En dan? Daar parkeren als je in de naburige landen wezens gaat bekijken die al honderden jaren binnen de familie trouwen?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:43 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Idd, Israel lijkt me beter om tot een grote parkeerplaats om te vormen.
Zullen de moslims ook verlost zijn van de Hadji.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:43 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Idd, Israel lijkt me beter om tot een grote parkeerplaats om te vormen.
Kunnen zij zich weer richten op de wetenschap, zonder de arabieren gaat de wereld het immers nooit redden!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:50 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Zullen de moslims ook verlost zijn van de Hadji.
En dan exporteren de Arabieren, Perzen, etc. de import-Europeanen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan? Daar parkeren als je in de naburige landen wezens gaat bekijken die al honderden jaren binnen de familie trouwen?
Mensen die anti-Israel zijn de aids van deze wereld.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:58 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
En dan exporteren de Arabieren, Perzen, etc. de import-Europeanen.
Nee joh, China zal ze als nieuwe wereldmacht met open handen ontvangen. Hier valt niks meer te halen tegen die tijd. Kunnen we lekker varkensvlees gaan eten, omdat dat nog goedkoop is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:58 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Wat?quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:59 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Mensen die anti-Israel zijn de aids van deze wereld.
Joden laten zien wat je met een zandbak kan doen. De rest laat zien wat je niet met zand moet doen..
Dat klinkt als een weinig structurele zaak, ook niet intressant voor toeristen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:58 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Iets anders haten, denk ik. De gedachtengang zit er immers al ingebakken zo langzamerhand.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat klinkt als een weinig structurele zaak, ook niet intressant voor toeristen.
Dus hoe gaan die simpele islamiten zichzelf dan bedruipen?
Dan zou ik ze haren aanbevelen, die hebben ze daar genoegquote:Op woensdag 29 februari 2012 16:05 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Iets anders haten, denk ik. De gedachtengang zit er immers al ingebakken zo langzamerhand.
dat was al lang duidelijk, waarom heb je een gloeiende hekel aan israel?? en dan heb je toch ook iets tegen joden :Squote:Op woensdag 29 februari 2012 11:15 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4196885,00.htmlquote:Israeli officials: Starve Iranians to stop nukes
West should adopt North Korean model vis-à-vis Tehran, hunger in Iran could prompt regime to 'consider whether nuclear adventure is worthwhile', Jerusalem official says.
Iran's citizens should be starved in order to curb Tehran's nuclear program, officials in Jerusalem said Wednesday ahead of Prime Minister Benjamin Netanyahu's upcoming trip to Washington.
"North Korea is halting its nuclear program in order to receive aid in food, and this is what should be done with Iran as well," one unnamed official said.
"Suffocating sanctions could lead to a grave economic situation in Iran and to a shortage of food," the source said. "This would force the regime to consider whether the nuclear adventure is worthwhile, while the Persian people have nothing to eat and may rise up as was the case in Syria, Tunisia and other Arab states."
"The Western world led by the United States must implement stifling sanctions at this time already, rather than wait or hesitate," the official said. "In order to suffocate Iran economically and diplomatically and lead the regime there to a hopeless situation, this must be done now, without delay."
'Iran has hidden capabilities'
Earlier Wednesday, North Korea said that it has agreed to suspend uranium enrichment and adopt a moratorium on nuclear and long-range missile tests.
US State Department spokeswoman Victoria Nuland said Wednesday the North has also agreed to allow International Atomic Energy inspectors to verify and monitor the moratorium on uranium enrichment and confirm disablement of its nuclear reactor at Yongbyon.
On Tuesday, Iranian Defense Minister Ahmad Vahidi said the Islamic Republic has yet to reveal all of its military capabilities, the semi-official Fars news agency reported.
"The Islamic Republic of Iran has many hidden capabilities which are kept for rainy days," Vahidi said, adding, "We have not yet revealed all our capabilities."
Addressing Israeli strike threats, the Iranian minister said Washington objects to statements on an Iran strike as the US is aware of Iran's power and realizes that anyone who becomes embroiled in a conflict with Tehran will be defeated.
Dat doet de VS dacht ik al. Zo ging laatst die digitale ambassade van de VS online waar hoog opgeleide Iraniers worden geholpen aan een visum.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Iran is toch redelijk vruchtbaar? NK is dat absoluut niet, opmerkelijke vergelijking.
Als de VS en Canada etc Iran echt willen naaien bieden ze gewoon iedere Iranier met een behoorlijke opleiding asiel aan
Netanyahu wat een idiot is het toch ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4196885,00.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |