Israël een onschuldig land?quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:21 schreef WammesWaggel het volgende:
Het idee dat Iran beter uit dit conflict gaat komen is ondenkbaar, en toch blijven zij aansturen op een onschuldig land waar zij zelfs geen grens mee delen, nou daar moet je wel een speciaal soort stupide voor zijn.
In het conflict iniedergeval wel.quote:
Israël valt Iran lastig en voert een internationale hetze tegen Iran.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef WammesWaggel het volgende:
In het conflict iniedergeval wel.
Het lastig vallen door Iran van Israel is net zo belachelijk als het Irak pesten van de VS.
hell yeah israel is het slachtofferquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ja Israel is het slachtoffer.Van de week zat er zo'n uitverkorene bij BBC Newsnight Israels recht op een eventuele aanval goed te lullen.
Zat een kwartier lang uit te leggen waarom het volstrekt legitiem zou zijn als Israel preventief Iran zou gaan bombarderen.
Interviewer: Goed, Israel behoudt zich het recht voor Iran preventief aan te vallen. Maar hoe zit het dat Israel zelf wel nukes heeft? Is dat niet wat dubbel?
Israelische ambassadeur: Ja maar Israel bedreigt geen andere landen.
Interviewer: Euhm.. U heeft net uitgebreid en openlijk een aanval op een ander land bepleit...
Israelische ambassadeur:
Interviewer:
Welnee, dat is een leugen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:48 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Israël valt Iran lastig en voert een internationale hetze tegen Iran.
ja joh ? vertel me meer.. feiten zouden handig zijnquote:Op donderdag 8 maart 2012 19:48 schreef Billy-jazz het volgende:
[..]
Israël valt Iran lastig en voert een internationale hetze tegen Iran.
Absoluut. Als er TBS voor landen bestond zou de Joodse Staat een plekje krijgen. Zonder verlof.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hell yeah israel is het slachtoffer
en aangezien je alleen reageert op deze quote neem ik maar even aan dat je het met al mijn andere punten eens bent![]()
In een regio islamitische landen liggen is al net zoiets als een verblijf in een TBS-kliniek.quote:Op donderdag 8 maart 2012 20:05 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Absoluut. Als er TBS voor landen bestond zou de Joodse Staat een plekje krijgen. Zonder verlof.![]()
Dus dan zijn we het juist met elkaar eens toch? Ik ontken ook niet dat Israel zeer machtig is, maar het is echt geen toeval dat Israel nu met preventieve aanvallen dreigt, en dat heeft heus niets te maken met het feit dat Iran ineens grote sprongen vooruit zou maken met het creëren van kernwapens. Maar ook met het feit dat er dit jaar inderdaad de verkiezingen in de VS zijn en het feit dat veel bondgenoten van Iran op hun gat liggen door interne strubbelingen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 03:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Je onderschat hoe machtig Israël is.
Laat ik het zo zeggen: als de president van de VS niet naar Israël luistert, kan die een 2e termijn als president van de VS vergeten. Zonder steun van de Joodse bevolking van de VS heeft de president weinig macht, dat is een feit.
Daarnaast heeft Israël een heel erg goed uitgerust en getraind leger. Ze hebben in het verleden een oorlog tegenover meerdere Arabische landen tegelijk gewonnen (waaronder Egypte).
Israël moet wel zo handelen omdat het land omringt is door vijanden.
Iran moet gestopt worden. Iran is een gevaarlijk land.quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:36 schreef Mieks het volgende:
[..]
Dus dan zijn we het juist met elkaar eens toch? Ik ontken ook niet dat Israel zeer machtig is, maar het is echt geen toeval dat Israel nu met preventieve aanvallen dreigt, en dat heeft heus niets te maken met het feit dat Iran ineens grote sprongen vooruit zou maken met het creëren van kernwapens. Maar ook met het feit dat er dit jaar inderdaad de verkiezingen in de VS zijn en het feit dat veel bondgenoten van Iran op hun gat liggen door interne strubbelingen.
eensquote:Op donderdag 8 maart 2012 22:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Iran moet gestopt worden. Iran is een gevaarlijk land.
Voor wie gevaarlijk?quote:Op donderdag 8 maart 2012 22:54 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Iran moet gestopt worden. Iran is een gevaarlijk land.
En vice versa.quote:Op donderdag 8 maart 2012 19:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
In het conflict iniedergeval wel.
Het lastig vallen door Iran van Israel is net zo belachelijk als het Irak pesten van de VS.
Niet naar Madagaskar?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:28 schreef PKRChamp het volgende:
Ik zeg Ahmadinejad en Netanyahu in een ring tot de dood. Wie wint heeft gelijk dus dat betekent dat of Iran moet stoppen met het vermoedelijke kernwapenprogramma of het Joodse volk verhuist per direct naar de USA.
Deal?
Een ex-commando laten vechten tegen één of andere baardmans... niet echt eerlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:28 schreef PKRChamp het volgende:
Ik zeg Ahmadinejad en Netanyahu in een ring tot de dood. Wie wint heeft gelijk dus dat betekent dat of Iran moet stoppen met het vermoedelijke kernwapenprogramma of het Joodse volk verhuist per direct naar de USA.
Deal?
Zullen we dan maar alle moslims in Europa naar het Midden-Oosten sturen?quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:33 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Nee de USA is beter aangezien het toch elkaars broeders zijn.
Is niet nodig die dreigen tenminste niet met bombardementen.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:35 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Zullen we dan maar alle moslims in Europa naar het Midden-Oosten sturen?
Nee, die blazen bussen en treinen op.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Is niet nodig die dreigen tenminste niet met bombardementen.
Dat doet de ETA ook.quote:Op donderdag 8 maart 2012 23:36 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Nee, die blazen bussen en treinen op.
nee die roven ons land leegquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:35 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Is niet nodig die dreigen tenminste niet met bombardementen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |