Nou, het proberen waard toch?quote:Op donderdag 1 maart 2012 21:35 schreef R0N1N het volgende:
Niet waarom, maar hoe
Een zachtmoedige aanpak van depressie.
http://nl.odemagazine.com/doc/0117/niet-waarom-maar-hoe/
Ik draag nooit een jurkquote:Op donderdag 1 maart 2012 21:39 schreef R0N1N het volgende:
Gut... we hebben er weer een grapjurk bij ... (reptilians)
Een TS welquote:
Nou, de mijne ziet er anders uit hoorquote:
Is je motor al weer klaar inmiddels?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:02 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Nou, de mijne ziet er anders uit hoor![]()
pics!quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:02 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Wel met het bijbehorende zwaard, mag ik aannemen?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:02 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Samoeraikrijger, op en topquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel met het bijbehorende zwaard, mag ik aannemen?
En je zit nooit om een mes verlegen als je een pizza in stukken wil snijden.quote:
Dat is een bijkomend voordeel iddquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En je zit nooit om een mes verlegen als je een pizza in stukken wil snijden.
Erg praktisch. Alleen op de motor lijkt die accessoire dan weer niet direct handig. En voor een eventuele passagier is het een zwaard van Damocles.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een bijkomend voordeel idd
Mijn hemel laat zich niet fotograferenquote:
Helaas niet neequote:Op donderdag 1 maart 2012 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is je motor al weer klaar inmiddels?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Erg praktisch. Alleen op de motor lijkt die accessoire dan weer niet direct handig. En voor een eventuele passagier is het en zwaard van Damocles.
Vervelend zeg. Hoop dat de rekening meevalt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Helaas niet nee
Morgen maar eens bellen hoe het zit.
Dat hoop ik ook.quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:23 schreef Lavenderr het volgende:
Vervelend zeg. Hoop dat de rekening meevalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |