Woodys Amsterdam! Ik komquote:Op maandag 27 februari 2012 23:01 schreef heloef het volgende: Maar ik wil dan best een meet organiseren hoor. Wel een stapmeet dat wel.
Nee okay, maar ergens rond die tijd. Vrijdag liefst.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een woensdag dus sowieso niet die dag.![]()
Maar 6 of 13 is misschien wel leuk.
Ik wil best komen, maar zonder drugs. En die hakken denk ik ook nog even over naquote:Op maandag 27 februari 2012 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens. Doe het een of 2 dagen later en ik ben erbij.
Doen we een blow/XTC meet? Ja?
Dan moet Silk ook komen. Op hakken uiteraard.
Prima, zolang je open bent in wat anderen nemen,quote:Op maandag 27 februari 2012 23:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wil best komen, maar zonder drugs. En die hakken denk ik ook nog even over na
Hey jou ken ik.quote:
Anderen doen maarquote:Op maandag 27 februari 2012 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima, zolang je open bent in wat anderen nemen,
Die hakken horen bij een goeie stapavond toch? Of ben je megalang?
Ik kom er aan.quote:
Ik snap echt dat ik irritant ben er mee.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet om aardig. Je hebt gewoon jezelf ermee (zoals meer mensen hier, benzin, mlig, richard_prf). Ik snap dat niet.
En nog erger is dat iedereen het 232429 keer zegt, maar gewoon stug doorgaan. En de volgende keer WEEER dat gezeik.
Boks, skatje.quote:
Ja en ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mits c_a erbij is en we naar amsterdam gaan.
Ik organiseer hem wel gewoon in mijn eigen achtertuin.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DEAL dan kom ik ook! Doe maar rotterdam dan kan ik met de trein weer naar huis.
OF je moet en slaap plaat fixen voor me en een parkeerplek die gratis is
Comfort met een zijden jurkje mag ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Anderen doen maar
Een hele nacht op hakken overleef ik niet. Dan ga ik liever voor wat comfort. En ik ben niet megalang, maar ook niet klein ofzo.
Reken maar van yes biatch.quote:
En wat nou als je nog 1 maand te leven hebt?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, vrijdag. Dan kom ik niet, ik werk dan.
houd me op de hoogte en wie weet kom ik ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
En ik heb sowieso geen slaapplaatsen in Amsterdam of bij mij thuis, maar C_A volgens mij wel.
Oh I'm in.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan denk ik 6 slaapplaatsen regelen, 5 minuten vanaf Rembrandts
Sowieso voor mezelf, Snarf en Myr
Daar wilde ik heen! Maar kaarten waren binnen no time uitverkocht.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:08 schreef Patje1987 het volgende:
Wil eventueel ook wel even langskomen, alleen 7 april is rebirth
mja... ik moet ff kijken ivm hondjes..quote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Kroeg/coffeeshop ben ik vooooor!!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef El_Matador het volgende:
Goed:
- vrijdag 6 april
- Vanaf uur of 20:00
- Amsterdam
- Kroeg/coffeeshop
- Goed feestje
Ik heb VIP ticketsquote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar wilde ik heen! Maar kaarten waren binnen no time uitverkocht.![]()
![]()
Kom ervoor uit Colombia! (niet echt, maar wil weer Hardstyle + X...)
Dat fixen we wel weerquote:Op maandag 27 februari 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... ik moet ff kijken ivm hondjes..
Ik ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
Ik ga niet de hele avond in een coffeeshop zitten, dat overleef ik niet.
mag ik ookquote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Lul! Nog een kaartje over wellicht??? Of weet je een betrouwbaar iemand met een kaartje?quote:
Dat staat er ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
Woodysquote:Op maandag 27 februari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
Leuk feitje: je kan jezelf niet doodblowen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
Hmm kan eens rondkijken, ik heb 5 tickets maar zijn voor mij en mijn vrienden. Ik ga wel ff voor je kijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lul! Nog een kaartje over wellicht??? Of weet je een betrouwbaar iemand met een kaartje?
Ik betaal goed.
Weet ik. Maar ik dacht ik zeg het maar even.quote:
en week erna (13e) kan ik niet, dan heb ik examen weekend (vrijdag 9.00 tot zondag 17.00)quote:
Reuze tof. Nee, serieus, ik heb het echt nodig. Laatste hardstyle was Q-Basequote:Op maandag 27 februari 2012 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm kan eens rondkijken, ik heb 5 tickets maar zijn voor mij en mijn vrienden. Ik ga wel ff voor je kijken.
Leuk feitje: ik ben nogal gevoelig voor alles met rook. Kon vroeger niet eens in de buurt komen als er gerookt werd, en blowen is nog erger. Is tegenwoordig een stuk beter, maar een hele nacht in een coffeeshop overleef ik echt nietquote:Op maandag 27 februari 2012 23:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Leuk feitje: je kan jezelf niet doodblowen.
Dan hoefde ik geen geld te verdienen voor mijn verzekering en rijlessen en collegegeld van volgend jaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En wat nou als je nog 1 maand te leven hebt?
Verdomme, ik ben de bejaarde dan. Met allemaal 17 en 18 jarigen op stap, of zijn er meer die ietsjes ouder zijn?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:11 schreef arachide. het volgende:
Jongens, leuk die coffeeshop, maar take away graag, ik ben dan nog 17.
Lees de OP maar, we zijn hier voor de geile gangbang.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:14 schreef Patje1987 het volgende:
Maar ik zit nu in het versieren topic, moet ik nu iemand versieren?
Ahh dit is niet het echte topic.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lees de OP maar, we zijn hier voor de geile gangbang.
het ene moment is het lang leve de lol, het volgende allemaal excuses en uitvluchten.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan hoefde ik geen geld te verdienen voor mijn verzekering en rijlessen en collegegeld van volgend jaar.
Maar de kans is iets groter dat ik na deze maand nog wel leef dus werk ik liever nog even door.
Zou mij niet misstaan denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een strikje in je zachte haartjes.
Het was gewoon een leuk feitje, niet dat ik ervoor ben om de hele dag in de coffeeshop rond te hangenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Leuk feitje: ik ben nogal gevoelig voor alles met rook. Kon vroeger niet eens in de buurt komen als er gerookt werd, en blowen is nog erger. Is tegenwoordig een stuk beter, maar een hele nacht in een coffeeshop overleef ik echt niet
Ik neem mijn vriend mee, denk ik, die is 24.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdomme, ik ben de bejaarde dan. Met allemaal 17 en 18 jarigen op stap, of zijn er meer die ietsjes ouder zijn?
Ok.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:15 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het was gewoon een leuk feitje, niet dat ik ervoor ben om de hele dag in de coffeeshop rond te hangen.
Ik neem ook mijn vriend mee (nee, niet mijn partner), die is ook 24. En woont in Amsterdam.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik neem mijn vriend mee, denk ik, die is 24.
ik ben 25... en CA is ook meerderjarig =pquote:Op maandag 27 februari 2012 23:15 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik neem mijn vriend mee, denk ik, die is 24.
En single.quote:
Wheheh.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:16 schreef El_Matador het volgende:
Als ik jullie bij kan houden met mijn looprek, dat is.
Ik neem ook mijn vriend mee, hij is wel 25, mag dat?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik neem ook mijn vriend mee (nee, niet mijn partner), die is ook 24. En woont in Amsterdam.
Ik ben 19 en als ik ga vraag ik iemand van 25 mee.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verdomme, ik ben de bejaarde dan. Met allemaal 17 en 18 jarigen op stap, of zijn er meer die ietsjes ouder zijn?
de vraag is of ze mij kunnen bij houdenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:16 schreef El_Matador het volgende:
Als ik jullie bij kan houden met mijn looprek, dat is.
Mooi zo. Maar gaat het stappen je niet vervelen?quote:
GMTA.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben 19 en als ik ga vraag ik iemand van 25 mee.
Ik mag een keer per maand vrij vragen en die zijn voor mijn vriendquote:Op maandag 27 februari 2012 23:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
het ene moment is het lang leve de lol, het volgende allemaal excuses en uitvluchten.
Als je echt wil, vraag je vrij die dag. Het is verdomme ruim een maand van tevoren!
Excuses en uitvluchten. Je vriend kan ook naar Amsterdam komen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag een keer per maand vrij vragen en die zijn voor mijn vriend
Ik ben de oudste hierquote:Op maandag 27 februari 2012 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo. Maar gaat het stappen je niet vervelen?
7 dagen in de week wel, dat heb ik veel te veel gedaan. Maar donderdag vrijdag en zaterdag kan ik prima aan.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi zo. Maar gaat het stappen je niet vervelen?
Neem je hem ook mee. Is toch juist chill om je vriend ook in andere omgevingen en groepen te zien. Ik vind dat altijd wel chill.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag een keer per maand vrij vragen en die zijn voor mijn vriend
Ben jij ouder dan ik?quote:
Met je eigen foknaam inloggen. Moeilijk he?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:19 schreef l3east het volgende:
Ik mag geen scrwls zijnook al had ik slingers mee.
1 of andere speciale kruidenmix?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:19 schreef El_Matador het volgende:
Moet ik nog iets meenemen uit Colombia?
Kaas.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:19 schreef El_Matador het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een paar leuke dames.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:19 schreef El_Matador het volgende:
Dat klinkt als een prima stapmaat. Mooi zo. Trouw, Studio 80, Westergas of AIR lijken me prima opties voor na de koffiesjop.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
7 dagen in de week wel, dat heb ik veel te veel gedaan. Maar donderdag vrijdag en zaterdag kan ik prima aan.
Ik sta met grote regelmaat nog ergens op een podium of bar te dansen en voor 6 uur ben ik niet thuis in het weekend![]()
En ik houd van de betere clubs met goeie club djs
waarom die haatquote:Op maandag 27 februari 2012 23:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met je eigen foknaam inloggen. Moeilijk he?
Hehe, die is beter in Nederland.quote:
Dat is een goed plan. Zal es kijken.quote:
Wie weet, misschien kom ik wel. Moet ik wel eerst ouders afschepen omdat het pasen is en ze ernstig christelijk zijn, een smoes bedenken voor op mijn werk, en tegen mijn ouders liegen waar ik heen ga.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neem je hem ook mee. Is toch juist chill om je vriend ook in andere omgevingen en groepen te zien. Ik vind dat altijd wel chill.
ik doe niet aan koffiesjop, vind ik niks speciaals aan. Maar stappen tot in de diepe nacht ben ik voor in.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat klinkt als een prima stapmaat. Mooi zo. Trouw, Studio 80, Westergas of AIR lijken me prima opties voor na de koffiesjop.
Muggenzifterquote:Op maandag 27 februari 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet huilen, gewoon je eigen naam gebruiken.
We kopen en smoken op straat. In Amsterdam kan datquote:Op maandag 27 februari 2012 23:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik doe niet aan koffiesjop, vind ik niks speciaals aan. Maar stappen tot in de diepe nacht ben ik voor in.
je moet een smoes bedenken om weg te mogen bij je ouders...?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie weet, misschien kom ik wel. Moet ik wel eerst ouders afschepen omdat het pasen is en ze ernstig christelijk zijn, een smoes bedenken voor op mijn werk, en tegen mijn ouders liegen waar ik heen ga.
als of je geen vrouwen tegen komt tijdens tappenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is een goed plan. Zal es kijken.
prima. Ik hoor niks geks.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
We kopen en smoken op straat. In Amsterdam kan dat
Dat kan ik thuis niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en snarf wordt 18 geschat =pquote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben 33, word meestal net zo oud als Snarf geschat, zonder drugs maar met drank kan ik makkelijk van 21:00-04:00 los gaan op muziek
Een mooie leeftijd.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben 33, word meestal net zo oud als Snarf geschat, zonder drugs maar met drank kan ik makkelijk van 21:00-04:00 los gaan op muziek
Paar weekendjes terug 2 nachten doorgegaan, in totaal 2 uur geslapen zonder drugs. Ik was daarna wel moe trouwens.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:23 schreef l3east het volgende:
Mensen die altijd serieus willen zijnkom op zeg... wat voor een meet word dat
Dit lijkt me gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
Niet teveel baco dan.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ja, ik heb zulke oudersquote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je moet een smoes bedenken om weg te mogen bij je ouders...?
weet je zeker dat ze geen fok lezen...? =p
Maar maar maaaar om 4uur begint het pas leuk te wordenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef charmed_angel het volgende:
ik 25 a 26quote:
Ik vind baco wel lekker altijdquote:Op maandag 27 februari 2012 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Never nooit meer baco nee
Bier
Ja jij had ook genoeg opquote:Op maandag 27 februari 2012 23:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind baco wel lekker altijd
Maar deze was wel heftig ja.
bacardi lemmon 7up hoppa drink ik zo weg als limonade en nergens last van. Shotjes doe ik ook goedquote:Op maandag 27 februari 2012 23:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vind baco wel lekker altijd
Maar deze was wel heftig ja.
Ik wil best stappen in den haag, als ik ergens kan slapen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar maar maaaar om 4uur begint het pas leuk te worden
Maar komen jullie eens naar den haag dan. Gaan we naar millers. Linker kant van de zaak is heerlijke club muziek en rechts is gouwe oude tot foute muziek tot aan happy hardcore haha
Bacardi lemmon drink ik altijd puur eigenlijk.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bacardi lemmon 7up hoppa drink ik zo weg als limonade en nergens last van. Shotjes doe ik ook goed
Ik normaal gesproken ook wel. Afgelopen weekend nietquote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bacardi lemmon 7up hoppa drink ik zo weg als limonade en nergens last van. Shotjes doe ik ook goed
rechts....!!!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar maar maaaar om 4uur begint het pas leuk te worden
Maar komen jullie eens naar den haag dan. Gaan we naar millers. Linker kant van de zaak is heerlijke club muziek en rechts is gouwe oude tot foute muziek tot aan happy hardcore haha
En ik had die dag maar 1 broodje opquote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook wel. Afgelopen weekend niet
Ik ben 3 weken geleden kapot gegaan op bacardi razz haha. God domme wat was ik van de wereldquote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik normaal gesproken ook wel. Afgelopen weekend niet
ik heb een plekje naast me in bed maar meer ook niet. Dus gaat hem niet worden dan denkquote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil best stappen in den haag, als ik ergens kan slapen.
Maar ik kan niet tegen clubmuziek, dan heb ik gewoon een pilletje nodig. Maar ik gebruik geen drugs meer
Dus foute muziek, happy hardcore, top40 etc ok
trustenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef marbasnarf het volgende:
mensen ik ga slapen.... ben moe![]()
truste!!
Jij was echt goed de weg kwijt jaquote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik had die dag maar 1 broodje op
Ik was zo naar de tyfus
Opartyquote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef kutkloon7 het volgende:
Die bejaarden hier gaan helemaal loesoe zo te horen
Trustenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef marbasnarf het volgende:
truste!!
oeh zie je dat digital girl... ik krijg eenquote:
Trustenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:28 schreef marbasnarf het volgende:
truste!!
ik ga van mijn vriendengroep vaak het langst door hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef kutkloon7 het volgende:
ja vanacht weer raar liggen dromen.... MAAR... wel in mn bedje geslapen...! * trots*quote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Trusten
Dat is vroeg voor jou doen
Droom zacht speciaal meisje van mequote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh zie je dat digital girl... ik krijg een
Jaquote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij was echt goed de weg kwijt ja
wat is vreemd?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:30 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een nogal vreemde groep met vrienden waar ik veel mee uitga
hmmm heftige party zo te lezenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Ik weet het laatste uurtje niet meer
Nou ja vaag
Maar vond het wel gezellig! Voortaan moet ik meer eten
Ik ga altijd los met stappenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:29 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik bedoel niet de leeftijd maar ik lieg niet wanneer ik zeg dat ik minimaal 2 boeken kan schrijven met dingen die wij meemaken.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wat is vreemd?
Ik heb ze van alle leeftijden, van 18 tot 33. En ik ga regelmatig met alleen vrouwen op stap. Ook gezellig
OEH wanneer gaan wij eens stappen danquote:Op maandag 27 februari 2012 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga altijd los met stappen
Ohh daar heb ik niet lang geleden op de bar gestaan met een stenen gans in mijn handquote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en we moeten ook nog een keer met z'n allen naar de skihut Rotterdam
Oh zo, ja dan kan ik ook nog een aardig dik boek schrijven. De gekse dingen. Van zelf strond lazerus mogen weg rijden in de taxi tot de tram een meter of 10 verplaatsenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet de leeftijd maar ik lieg niet wanneer ik zeg dat ik minimaal 2 boeken kan schrijven met dingen die wij meemaken.
tig keer langsgelopen, nooit geweestquote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ehm, nee.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
wat is er met Hans gebeurd?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh daar heb ik niet lang geleden op de bar gestaan met een stenen gans in mijn hand
oh dat is van uit den haag nog prima te doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
Instappen bij een random busje omdat je denkt dat het een taxi is, daarna willen betalen bleek het gewoon een random kerel te zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 23:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh zo, ja dan kan ik ook nog een aardig dik boek schrijven. De gekse dingen. Van zelf strond lazerus mogen weg rijden in de taxi tot de tram een meter of 10 verplaatsen
hoezo nee? Dat is toch geinig, het is altijd feest als je er zelf maar een feest van maakt!quote:
Snavel is stuk geslagen door die barman met een hamerquote:
nja zeg wat een mogoolquote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Snavel is stuk geslagen door die barman met een hamer
Nog geen tijd gehad om hem te maken.
Natuurlijk was ik erbij.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Instappen bij een random busje omdat je denkt dat het een taxi is, daarna willen betalen bleek het gewoon een random kerel te zijn
silk was hier ook bij
Oh noesquote:Op maandag 27 februari 2012 23:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Snavel is stuk geslagen door die barman met een hamer
Nog geen tijd gehad om hem te maken.
Jij bent er altijd bij jaquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Instappen bij een random busje omdat je denkt dat het een taxi is, daarna willen betalen bleek het gewoon een random kerel te zijn
silk was hier ook bij
Ehm ja, maar de skihut is ECHT niet mijn ding. Heb sowieso een hekel aan stomdronken mensen. Ben aardig open met stappen, maar de skihut is niet mijn idee van een nacht leuk stappen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoezo nee? Dat is toch geinig, het is altijd feest als je er zelf maar een feest van maakt!
Ja we gaan hem repareren binnenkort.quote:
Ja sorry, ik wil dat eigenlijk ook niet.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
silk was hier ook bij
benzin, lees je mee?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wil dat eigenlijk ook niet.
Maar zoals afgelopen vrijdag ook weer, word ik gewoon gedwongen enzo. Denk maar niet dat ik een keuze heb.
hier rijd zo een mini us busje rond. Zo een gele. Dat is de karaoke taxi. Met paal en bar er bij. Dus wij die afgehuurd en alleen maar rondjes rijden op de scheveningse boulevard. En alle leuke mensen die we tegen kwamen er in trekken. Heel die auto vol 1 groot feest. En die man maar rijden want die zag zijn tellertje leuk oplopen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
silk was hier ook bij
Dit klinkt dan wel weer goed. Hoewel fout. Toch erg goed.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hier rijd zo een mini us busje rond. Zo een gele. Dat is de karaoke taxi. Met paal en bar er bij. Dus wij die afgehuurd en alleen maar rondjes rijden op de scheveningse boulevard. En alle leuke mensen die we tegen kwamen er in trekken. Heel die auto vol 1 groot feest. En die man maar rijden want die zag zijn tellertje leuk oplopen.
En op een gegeven moment wij uitstappen en we zien die taxi nog 3x helemaal afgelapen met 1 groot feest er in langs rijden. Man we stonden te pissen in onze broek![]()
Op een gegeven moment zaten we in de kroeg en zien we hem weer voorbij rijden haha. Oh man onder de tafel gelegen. Want niemand heeft ooit die taxi betaald denk ik.
En je mag op de bar dansenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoezo nee? Dat is toch geinig, het is altijd feest als je er zelf maar een feest van maakt!
Wat heeft benzin hiermee te maken?quote:
laatste die uitstapte zal toch wel de sjaak geweest zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 23:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hier rijd zo een mini us busje rond. Zo een gele. Dat is de karaoke taxi. Met paal en bar er bij. Dus wij die afgehuurd en alleen maar rondjes rijden op de scheveningse boulevard. En alle leuke mensen die we tegen kwamen er in trekken. Heel die auto vol 1 groot feest. En die man maar rijden want die zag zijn tellertje leuk oplopen.
En op een gegeven moment wij uitstappen en we zien die taxi nog 3x helemaal afgelapen met 1 groot feest er in langs rijden. Man we stonden te pissen in onze broek![]()
Op een gegeven moment zaten we in de kroeg en zien we hem weer voorbij rijden haha. Oh man onder de tafel gelegen. Want niemand heeft ooit die taxi betaald denk ik.
Verkrachten mag, ga vanavond naar het park!quote:
ja maar stel je voor als je dat gedaan hebt., en je zit in een kroeg en je ziet hem voorbij rijdn met die mensen helemaal uit hun plaat gaan achter in. En niet 1x maar meerdere keren. HEERLIJK.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dit klinkt dan wel weer goed. Hoewel fout. Toch erg goed.
Hoeveel respect hadden die stapmaatjes van jou voor je?quote:
Ik heb geen respect voor Silk hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoeveel respect hadden die stapmaatjes van jou voor je?
Van die 'mannen' die hun sekspartner niet op haar billen slaan. "Want ik heb respect".quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Verkrachten mag, ga vanavond naar het park!
bij ons zijn er meerdere opgepakt toen. 1 omdat die een tekoop bord had mee genomen uit een voortuin met paal en al.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:39 schreef Patje1987 het volgende:
Verbaast me echt dat ik nooit ben opgepakt trouwens nu ik aan sommige dingen terugdenk
Godverdomme, daar gaat mijn theorie.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor Silk hoor.
Ik DM je wel iets want sommige dingen heb ik liever niet op het forumquote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij ons zijn er meerdere opgepakt toen. 1 omdat die een tekoop bord had mee genomen uit een voortuin met paal en al.
Een ander omdat die een nieuwbouw pand was ingelopen om van het uitzicht te genieten. Tot aan opgepakt worden omdat er een groot scream bord voor een deur gezet was en toen aanbellen.
Terecht, ze haalt niet het optimale uit die kont van drquote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor Silk hoor.
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik DM je wel iets want sommige dingen heb ik liever niet op het forum
Ik snap het niet meerquote:Op maandag 27 februari 2012 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Godverdomme, daar gaat mijn theorie.
Ik ga regelmatig mee met mensen die ik niet ken. Volledig tegen alle adviezen van het bedrijf (in Mexico, Colombia, Peru, etc.), maar dat zijn de meest geniale avondjes.quote:
mazzelquote:Op maandag 27 februari 2012 23:44 schreef ook_gek het volgende:
mensen ik gaat u verlaten. ik gaat me mandje in duiken.
Slaapze.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:45 schreef Patje1987 het volgende:
Slaap lekker slapers, ik ga ook zo fijn douchen en naar bed.
Trustenquote:
Bij mij hoef je je daar later geen zorgen over te maken.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van die 'mannen' die hun sekspartner niet op haar billen slaan. "Want ik heb respect".
Wat is er mis mee om dat niet te doen (om welke reden dan ook)?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van die 'mannen' die hun sekspartner niet op haar billen slaan. "Want ik heb respect".
Doe ik meestal ook niet hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat dan niet doen Benzin?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om dat niet te doen (om welke reden dan ook)?
En waarom zou ik overigens een meisje willen slaan?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Niks mis mee om dat niet te doen, maar wel als het om die reden is.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Precies.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef SiIk het volgende:
[..]
Niks mis mee om dat niet te doen, maar wel als het om die reden is.
Slaap lekkerquote:
Omdat het zou kunnen dat jullie dat allebei lekker vinden?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef benzin het volgende:
[..]
En waarom zou ik overigens een meisje willen slaan?
Kunstgebitje uit en oogjes toe.quote:
Nu ben ik bangquote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef SiIk het volgende:
Jij gaat ook nagels in je rug krijgen, pas maar op.
Optyfen met je littekensquote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Omdat het zou kunnen dat jullie dat allebei lekker vinden?
Of gewoon omdat het kan.
Jij gaat ook nagels in je rug krijgen, pas maar op.
Toch niet tot bloedens toequote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Optyfen met je littekens![]()
Sommige meisjes
Tanden in je tepels.quote:
Als mannen respect hebben voor mijn wensen oen ze 't juist welquote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen goede reden om meisjes te slaan Ik ben pacifistquote:Op maandag 27 februari 2012 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom zou jij dat dan niet doen Benzin?
Ook niet zeuren dan, als je zelf toegeeft dat het je eigen schuld isquote:Op maandag 27 februari 2012 23:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat je je kan inhouden als je nagels eenmaal mijn rug raken![]()
PUUR HYPOTHETISCHquote:Op maandag 27 februari 2012 23:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen goede reden om meisjes te slaan Ik ben pacifist
Ik kan er ook niks aan doen dat ik de drommel benquote:Op maandag 27 februari 2012 23:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ook niet zeuren dan, als je zelf toegeeft dat het je eigen schuld is
Die scene uit Californication.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
PUUR HYPOTHETISCH
Stel een chick slaat je "per ongeluk" een bloedneus, zou je dan wel haar kontje willen mishandelen?
Ach, die littekens in je rug zie je toch zelf niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik de drommel ben
Zorg er gewoon voor dat je niet met iemand in bed beland die een beetje ruw is.quote:
En je volgende date wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, die littekens in je rug zie je toch zelf niet.
Dat zie je niet aan de buitenkant denk ikquote:Op maandag 27 februari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zorg er gewoon voor dat je niet met iemand in bed beland die een beetje ruw is.
Er. Zijn. Grenzen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tanden in je tepels.
Geniet er maar van.
Lieve seks past prima in een relatie, maar voor een ONSje vind ik het weinig opwindend.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zorg er gewoon voor dat je niet met iemand in bed beland die een beetje ruw is.
Niet weten hoeveel ik in de spiegel kijkquote:Op maandag 27 februari 2012 23:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ach, die littekens in je rug zie je toch zelf niet.
Ik kijk toch niet heel vaak tegen de rug van een man aan hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En je volgende date wel.
Daar gaat het die vrouwen allemaal om, de sloeries.
Jep: mannen, kinderen, bejaarden, dieren en (die was ik nog vergeten) lijken.quote:
Waarom is de OP eigenlijk veranderd?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lieve seks past prima in een relatie, maar voor een ONSje vind ik het weinig opwindend.
Helaas niet nee.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zie je niet aan de buitenkant denk ik
Een ONS is toch niet mijn dingquote:Op maandag 27 februari 2012 23:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lieve seks past prima in een relatie, maar voor een ONSje vind ik het weinig opwindend.
Ik heb wel een mooie rug hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 23:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kijk toch niet heel vaak tegen de rug van een man aan hoor.
Nee? Hoezo niet dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik kijk toch niet heel vaak tegen de rug van een man aan hoor.
Seks doe je samen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Helaas niet nee.
Stel je voor ik kom straks iemand tegen die alleen maar eentonige seks wilt, gawd.
Ze blijven van mijn tepels af. Ik trek daar een lijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep: mannen, kinderen, bejaarden, dieren en (die was ik nog vergeten) lijken.
Volgens mij is die prima in orde?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom is de OP eigenlijk veranderd?
Ze mogen niet aan je tepels zitten en niet aan het 'verkeerde gat'?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze blijven van mijn tepels af. Ik trek daar een lijn.
Hoezo wel dan?quote:
#FWPquote:Op maandag 27 februari 2012 23:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je dat even tegen alle meisjes zeggen?Sommige begrijpen het niet zo.
Nee, de tc link is er uit gehaaldquote:Op maandag 27 februari 2012 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij is die prima in orde?
Ja, maar ik kan niet iemand niet dwingen wat te doen neem ik aan.quote:
Staat geen TClinkje meer inquote:Op maandag 27 februari 2012 23:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Volgens mij is die prima in orde?
Doe het zelf, als je dan toch bij ze in bed ligt...quote:Op maandag 27 februari 2012 23:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan je dat even tegen alle meisjes zeggen?Sommige begrijpen het niet zo.
Vrouwen die coke van elkaars borsten snuivenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze blijven van mijn tepels af. Ik trek daar een lijn.
Amen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze mogen niet aan je tepels zitten en niet aan het 'verkeerde gat'?
Gewoon proberen, ze zegt wel als je te ver gaatquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan niet iemand niet dwingen wat te doen neem ik aan.
Dan is het al te laat.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Doe het zelf, als je dan toch bij ze in bed ligt...
Ah, ik had niet gezien wat het inhield. Ik dacht een persoonlijk berichtje van 1 user, vond ik nogal onzinnig. Plaats hem gerust terug.quote:
Ja dan zegt ze overal "niet op mijn kont slaan" "niet te snel" "knijp niet zo hard"quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon proberen, ze zegt wel als je te ver gaat(of niet dan /care )
Misschien eerst even kijkenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, ik had niet gezien wat het inhield. Ik dacht een persoonlijk berichtje van 1 user, vond ik nogal onzinnig. Plaats hem gerust terug.
Als je de OP veranderd wilt zien, kun je volgende keer beter een modje vragen ipv zelf er in te gaan zitten morrenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, ik had niet gezien wat het inhield. Ik dacht een persoonlijk berichtje van 1 user, vond ik nogal onzinnig. Plaats hem gerust terug.
Ik ben meer van de snelle actiequote:
Niet te snel?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan zegt ze overal "niet op mijn kont slaan" "niet te snel" "knijp niet zo hard"
Dan word je ook gek.
Ik krijg opeens heel prettige mental images.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen die coke van elkaars borsten snuiven![]()
![]()
Ik vind mannen gewoon aan de achterkant heel mooi om naar te kijkenquote:
Een modje om de OP te veranderen???quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je de OP veranderd wilt zien, kun je volgende keer beter een modje vragen ipv zelf er in te gaan zitten morren
En billenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mannen gewoon aan de achterkant heel mooi om naar te kijken![]()
Schouderbladen en een hele subtiele taille enzo
Weet je wauwelaer nog?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
Een modje om de OP te veranderen???
Het is hier geen kleuterklas he
Ik verafschuw coke, maar dit vind ik bloedgeil. Denk ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg opeens heel prettige mental images.
Ik noem maar wat he, er zijn er vast een paar bij die zouden kunnen zeggen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet te snel?Dat heb ik nog nooit gehoord
niet op mijn kont slaan trouwens ook niet wel "je wurgt me"
Mwah, ik ben dan toch meer van boven de gordel denk ik, mannenbillen heb ik niet al te veel mee.quote:
Oh, dat wel opzich ja. Maar t komt er toch niet heel vaak van. Niet als ze (half)naakt zijn tenminste.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind mannen gewoon aan de achterkant heel mooi om naar te kijken![]()
Schouderbladen en een hele subtiele taille enzo
Je moet haar zo geil maken dat dat soort dingen niet meer in haar opkomen. Dan doe je het goed.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan zegt ze overal "niet op mijn kont slaan" "niet te snel" "knijp niet zo hard"
Dan word je ook gek.
Ik ben de enige man die naakt rondloopt 's ochtends?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, dat wel opzich ja. Maar t komt er toch niet heel vaak van. Niet als ze (half)naakt zijn tenminste.
Goed, als jij het prima vind dat de tc link eruit is, heb je vast je rechten ook niet meer nodig...quote:
Doen ze echt niet allemaal helaasquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben de enige man die naakt rondloopt 's ochtends?
Dat zeg ik toch nergens?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goed, als jij het prima vind dat de tc link eruit is, heb je vast je rechten ook niet meer nodig...
Nou, dat wordt lapohuntenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens?
Ik zeg alleen dat ik het overdreven vind om er een mod bij te halen.
Die TC link moet terug!
Over 14 posts is je kans schoon.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens?
Ik zeg alleen dat ik het overdreven vind om er een mod bij te halen.
Die TC link moet terug!
Ik ben:quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben de enige man die naakt rondloopt 's ochtends?
Alleen maar goede TT's van mijn kantquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:07 schreef El_Matador het volgende:
Een goeie TT is verplicht natuurlijk.
TT maakt niet uit zolang de link maar terug komtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:07 schreef El_Matador het volgende:
Een goeie TT is verplicht natuurlijk.
Andersom uiteraard.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
TT maakt niet uit zolang de link maar terug komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |