Woodys Amsterdam! Ik komquote:Op maandag 27 februari 2012 23:01 schreef heloef het volgende: Maar ik wil dan best een meet organiseren hoor. Wel een stapmeet dat wel.
Nee okay, maar ergens rond die tijd. Vrijdag liefst.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een woensdag dus sowieso niet die dag.![]()
Maar 6 of 13 is misschien wel leuk.
Ik wil best komen, maar zonder drugs. En die hakken denk ik ook nog even over naquote:Op maandag 27 februari 2012 23:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens. Doe het een of 2 dagen later en ik ben erbij.
Doen we een blow/XTC meet? Ja?
Dan moet Silk ook komen. Op hakken uiteraard.
Prima, zolang je open bent in wat anderen nemen,quote:Op maandag 27 februari 2012 23:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wil best komen, maar zonder drugs. En die hakken denk ik ook nog even over na
Hey jou ken ik.quote:
Anderen doen maarquote:Op maandag 27 februari 2012 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima, zolang je open bent in wat anderen nemen,
Die hakken horen bij een goeie stapavond toch? Of ben je megalang?
Ik kom er aan.quote:
Ik snap echt dat ik irritant ben er mee.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het gaat niet om aardig. Je hebt gewoon jezelf ermee (zoals meer mensen hier, benzin, mlig, richard_prf). Ik snap dat niet.
En nog erger is dat iedereen het 232429 keer zegt, maar gewoon stug doorgaan. En de volgende keer WEEER dat gezeik.
Boks, skatje.quote:
Ja en ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mits c_a erbij is en we naar amsterdam gaan.
Ik organiseer hem wel gewoon in mijn eigen achtertuin.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
DEAL dan kom ik ook! Doe maar rotterdam dan kan ik met de trein weer naar huis.
OF je moet en slaap plaat fixen voor me en een parkeerplek die gratis is
Comfort met een zijden jurkje mag ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:06 schreef SiIk het volgende:
[..]
Anderen doen maar
Een hele nacht op hakken overleef ik niet. Dan ga ik liever voor wat comfort. En ik ben niet megalang, maar ook niet klein ofzo.
Reken maar van yes biatch.quote:
En wat nou als je nog 1 maand te leven hebt?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
Oh, vrijdag. Dan kom ik niet, ik werk dan.
houd me op de hoogte en wie weet kom ik ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
En ik heb sowieso geen slaapplaatsen in Amsterdam of bij mij thuis, maar C_A volgens mij wel.
Oh I'm in.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan denk ik 6 slaapplaatsen regelen, 5 minuten vanaf Rembrandts
Sowieso voor mezelf, Snarf en Myr
Daar wilde ik heen! Maar kaarten waren binnen no time uitverkocht.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:08 schreef Patje1987 het volgende:
Wil eventueel ook wel even langskomen, alleen 7 april is rebirth
mja... ik moet ff kijken ivm hondjes..quote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Kroeg/coffeeshop ben ik vooooor!!quote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef El_Matador het volgende:
Goed:
- vrijdag 6 april
- Vanaf uur of 20:00
- Amsterdam
- Kroeg/coffeeshop
- Goed feestje
Ik heb VIP ticketsquote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar wilde ik heen! Maar kaarten waren binnen no time uitverkocht.![]()
![]()
Kom ervoor uit Colombia! (niet echt, maar wil weer Hardstyle + X...)
Dat fixen we wel weerquote:Op maandag 27 februari 2012 23:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... ik moet ff kijken ivm hondjes..
Ik ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
Ik ga niet de hele avond in een coffeeshop zitten, dat overleef ik niet.
mag ik ookquote:Op maandag 27 februari 2012 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
Lul! Nog een kaartje over wellicht??? Of weet je een betrouwbaar iemand met een kaartje?quote:
Dat staat er ook niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
Woodysquote:Op maandag 27 februari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
Leuk feitje: je kan jezelf niet doodblowen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:10 schreef SiIk het volgende:
Hmm kan eens rondkijken, ik heb 5 tickets maar zijn voor mij en mijn vrienden. Ik ga wel ff voor je kijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Lul! Nog een kaartje over wellicht??? Of weet je een betrouwbaar iemand met een kaartje?
Ik betaal goed.
Weet ik. Maar ik dacht ik zeg het maar even.quote:
en week erna (13e) kan ik niet, dan heb ik examen weekend (vrijdag 9.00 tot zondag 17.00)quote:
Reuze tof. Nee, serieus, ik heb het echt nodig. Laatste hardstyle was Q-Basequote:Op maandag 27 februari 2012 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hmm kan eens rondkijken, ik heb 5 tickets maar zijn voor mij en mijn vrienden. Ik ga wel ff voor je kijken.
Leuk feitje: ik ben nogal gevoelig voor alles met rook. Kon vroeger niet eens in de buurt komen als er gerookt werd, en blowen is nog erger. Is tegenwoordig een stuk beter, maar een hele nacht in een coffeeshop overleef ik echt nietquote:Op maandag 27 februari 2012 23:11 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Leuk feitje: je kan jezelf niet doodblowen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |