Is toch logisch? Azerbeidzjan geef ik per definitie een grotere kans, en van Nederland weet je al dat het geen winnaarsnummer heeft.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
Mooi he, Azerbeidzjaanse nummer is nog helemaal niet bekend, maar toch al veel hoger dan NederlandNet al zovele andere nummers die nog helemaal niet bekend zijn.
Klopt, Frankrijk stond vorig jaar helemaal bovenaan en we weten allemaal hoe hoog of hoe laag die is geeindigd.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:41 schreef ato het volgende:
Ach deze lijst zegt echt niets, wel gaat zo'n lijst een rol spelen tijdens de repeitities en generale repetitie. Nog zitten ze er soms nog naast. Nee hoor Joan gaat naar de finale, geloof ik echt in. Ben erg benieuwd naar Zweden en Servie..
Nederland is wereldberoemd om z'n dance (een waar exportproduct!), maar we sturen liever kleffe, zoetsappige en weinig originele folk. Tja, wat doe je eraan? In 2009 werd "Shine" in een behoorlijk dance-achtig jasje verpakt. Op zich best goed geproduceerd, maar De Toppers werden bespot in andere landen, als de drie opa's uit Nederland.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:23 schreef Fascination het volgende:
... want wij hadden ook zoiets kunnen sturen met behulp van Tiesto, Armin of Afrojack.
Ben ik het mee oneens. Het is minder belangrijk dan het zou moeten zijn, het claimt een songfestival te zijn ten slotte, maar een goed liedje kan niemand omheen. Je sprokkelt dan sowieso overal wat punten vandaan en eindig je in de top of sub-top.quote:
Als 9e optreden zou misschien wel uitstekend zijn als dat het laatste liedje voor de pauze is, dan kan het eventjes inzinkenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
Vorig jaar hadden de 3JS een slechte loting qua startpositie (ze moesten als derde optreden), dus tegen de tijd dat de show erop zit, is iedereen dat derde liedje allang weer vergeten. Dit jaar zit Nederland weer in de eerste helft van de show, maar het maakt uit of je als 9e of als 2e moet optreden. Het is afwachten wat de precieze startpositie wordt.
Hm denk van niet... het is niet mijn smaak, maar toen ik het afspeelde kon ik het niet afzetten. Het is geen slecht nummer. Nederland heeft wel geluk dat ze in deze groep zitten. De betere liedjes zitten vooral in de 1e halve finale.quote:
Dan zou ik toch de winnaars van de afgelopen 10 jaar nog eens bekijken, verbazend genoeg is dat nu juist niet overwegend oostblok.quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:01 schreef Elfletterig het volgende:
Nog los van diaspora-voting (kom ik zo nog op terug) is de smaak van de gemiddelde kijker in Europa een heel andere dan de onze. Qua hoeveelheid deelnemers ligt het accent al jaren op Oost-Europa. Neem alleen al Joegoslavië: vroeger één land, nu zes. Waarvan er trouwens vier bij Nederland in zitten. Iemand uit Kroatië vindt muziek uit Servië echt oprecht mooier dan muziek uit bijvoorbeeld België.
Er was van alles mis met dat liedje, de zang was niet bijzonder en het liedje zelf viel in de categorie "mwah, t kan slechter, maar zeer zeker ook beter". De allerlaatste plaats is dan misschien discutabel, maar niet doorgaan naar de finale was dat zeker niet.quote:Vorig jaar was er ook niks mis met het liedje, maar de uitkomst kennen we. Uitstraling nul, act nul. Hopelijk weet Joan met haar uitstraling (daar moet ze het van hebben) en haar act voldoende te boeien.
Joan wat gestegen, dacht ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:27 schreef hunter2011 het volgende:
http://www.oddschecker.com/specials/tv/eurovision/winner
Serieus geen idee hoe ik dat moet zien/lezenquote:
Ik snap er werkelijk geen snars vanquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus geen idee hoe ik dat moet zien/lezen
quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:48 schreef Greys het volgende:
Serieus geen idee hoe ik dat moet zien/lezen
Dat ze nu hoger in dat lijstje staat dan op 5 maart?quote:
Als er bij een bookmaker een 5 staat, zoals bv bij Bet365 voor Zweden, dan betekent het dat je met een inzet van 1 euro 5 euro uitbetaald krijgt als ze wint.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop