Bodyshop en dat soort 'natuur' winkelsquote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
zat zelf te denken aan een mand met diverse bad artikelen of iets. alleen geen idee waar ik zoiets kan halen
voor zoiets rijd ik hier meestal naar de plaatselijke Etos en vraag of ze een leuk pakket willen maken en leuk willen verpakken.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
zat zelf te denken aan een mand met diverse bad artikelen of iets. alleen geen idee waar ik zoiets kan halen
moet ik nog de stad in ookquote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bodyshop en dat soort 'natuur' winkels
Vind ik meestal wel leuk om te krijgen. Krijg als ik zoiets aan bijv. zus geef helaas een reaktie als "vind je dat ik niet schoon genoeg ben"
Of, de rituals-shop, kan je ook online bestellen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
quote:
http://www.rituals.com/nl-nl?gclid=CIiTmqOIv64CFcsm3god8QyYMwquote:Op maandag 27 februari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of, de rituals-shop, kan je ook online bestellen.
Die zijn bij mijn vrienden (ja ook mannelijke) altijd wel een succes.
doen ze dat ook daarquote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voor zoiets rijd ik hier meestal naar de plaatselijke Etos en vraag of ze een leuk pakket willen maken en leuk willen verpakken.
das V&Dquote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
http://www.rituals.com/nl-nl?gclid=CIiTmqOIv64CFcsm3god8QyYMw
ligt eraan wat voor leuke dingen je bedoelt, ik weet ook niet wat jij standaard vindt en wat niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
doen ze dat ook daarEn daar hebben ze ook leuke dingen, of alleen dt standaard gedoe
Ow, ken ze oorspronkelijk alleen van de shop in de Kalverstraat. Hun hammam-pakket is wel erg lekkerquote:
ik doe liever een echte hammamquote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ken ze oorspronkelijk alleen van de shop in de Kalverstraat. Hun hammam-pakket is wel erg lekker
OK, weet ik genoegquote:
maar goed, wordt dus de stad in zaterdagquote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ken ze oorspronkelijk alleen van de shop in de Kalverstraat. Hun hammam-pakket is wel erg lekker
dierenbeulquote:Op maandag 27 februari 2012 22:18 schreef Ceetje.. het volgende:
onze bommel mag morgen een dagje gaan logeren bij de dierenarts.
Effe het binnenwerk eruit laten halen![]()
Heb last van een rode kater die al 3 dagen voor het kattenluik ligt
Waarom niet online bestellen ?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar goed, wordt dus de stad in zaterdaghopen dat het niet regend
moet een btw bon hebbenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom niet online bestellen ?
En zeg, Hollands welvaren smelt niet van wat regen, wordt hooguit nat
Ow, zakelijk, tja, regenpak ook declarerenquote:
bij de Hema voor 2 euries een hartstikke hippe regencape, word je nie natquote:Op maandag 27 februari 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, zakelijk, tja, regenpak ook declareren
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom niet online bestellen ?
En zeg, Hollands welvaren smelt niet van wat regen, wordt hooguit nat
en ook niet te hard waaien graag. is te vermoeiend op de fietsquote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij de Hema voor 2 euries een hartstikke hippe regencape, word je nie nat
Auto pakkenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
en ook niet te hard waaien graag. is te vermoeiend op de fiets
zeiden de kids ook. Tess snapte niet waarom de rooie kater niet weg wilde. Dus ikke een beetje omslachtig geprobeerd uit te leggen waarom ik niet van die kater gediend was. Rent ze naar buiten en roept: opzouten jij ja, er wordt hier niet gesext, stoute kat!!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef superkokje het volgende:
nee, dan ga ik liever lopen
geef vast antwoord
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zeiden de kids ook. Tess snapte niet waarom de rooie kater niet weg wilde. Dus ikke een beetje omslachtig geprobeerd uit te leggen waarom ik niet van die kater gediend was. Rent ze naar buiten en roept: opzouten jij ja, er wordt hier niet gesext, stoute kat!!
zag je twatjequote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zeiden de kids ook. Tess snapte niet waarom de rooie kater niet weg wilde. Dus ikke een beetje omslachtig geprobeerd uit te leggen waarom ik niet van die kater gediend was. Rent ze naar buiten en roept: opzouten jij ja, er wordt hier niet gesext, stoute kat!!
quote:
quote:
dat dusquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef superkokje het volgende:
nee, dan ga ik liever lopen
geef vast antwoord
dan zou ik gewoon online bestellen, krijg je toch altijd een rekening van, zal vast wel ergens BTW op staan. En wtf, voor die 5 eurie BTWquote:
de zaak betaald hequote:Op maandag 27 februari 2012 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan zou ik gewoon online bestellen, krijg je toch altijd een rekening van, zal vast wel ergens BTW op staan. En wtf, voor die 5 eurie BTW
En die gaan vast failliet als ze die 5 eurie BTW niet terug kunnen vorderenquote:
Daar komt natuurlijk ook de weerstand vandaan om door weer en wind naar de stad te moeten fietsen.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar komt natuurlijk ook de weerstand vandaan om door weer en wind naar de stad te moeten fietsen.
Als ie een kadootje voor ons moest kopen zou hij vast met liefde door weer en wind naar de stad lopen
ja vastquote:Op maandag 27 februari 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar komt natuurlijk ook de weerstand vandaan om door weer en wind naar de stad te moeten fietsen.
Als ie een kadootje voor ons moest kopen zou hij vast met liefde door weer en wind naar de stad lopen
quote:
Geen zorgen, heb 25 jaar geleden al opgegeven dat mannen dat doen. Doen ze het wél, dan wordt het verdachtquote:
18 oktoberquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
18 oktober
adres opvraagbaar bij Al Qaida HQ
bonnen ook welkom
persoonlijk afleveren mag ook
maar is wel heul ver fietsen
bussen rijden hier niet
![]()
zelf terugrijden na bezoek meestal onmogelijk vanwege grote hoeveelheden genuttigde 7Up
wat een lui ding die vent van jouquote:Op maandag 27 februari 2012 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
Spaanse 7Up welteverstaan![]()
enneeeeeh, zeep en zulksch heb ik zat.
In het bezit van echtgenoot die ook altijd die leuke manden gaat halen![]()
met de auto, maar dat terzijde
dat idee heb ik al een hele tijdquote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
Zo, ik merk wel dat het weer tijd word voor een goeie RLS
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
Zo, ik merk wel dat het weer tijd word voor een goeie RLS
hij is nie zo goed met internet, als ie dat wel was, wassie nog luierquote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat een lui ding die vent van jou
Nog maar een paar dagen en het is één jaar geleden dat ik FOK!ster werd door SSTquote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat idee heb ik al een hele tijd
ja, ik ook, De dag dat SST startte, ben ik Fok!ster geworden. Shit, m'n eigen jubileum gemist.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog maar een paar dagen en het is één jaar geleden dat ik FOK!ster werd door SST
2 dagen feest hier dan dusquote:Op maandag 27 februari 2012 22:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ik ook, De dag dat SST startte, ben ik Fok!ster geworden. Shit, m'n eigen jubileum gemist.
Volgende week een feestje dus, hier, ik trakteer
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij is nie zo goed met internet, als ie dat wel was, wassie nog luier
Maar hij hoeft geen btw-bonnetje te hebben hèquote:Op maandag 27 februari 2012 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij is nie zo goed met internet, als ie dat wel was, wassie nog luier
ik ben dat punt al voorbijquote:Op maandag 27 februari 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog maar een paar dagen en het is één jaar geleden dat ik FOK!ster werd door SST
echt wel, liefst een geschreven rekening, zo'n ouderwetschequote:Op maandag 27 februari 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar hij hoeft geen btw-bonnetje te hebben hè
quote:
Toch 2 miljoen kijkers per weekquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij was er helemaal snel bij, SST was nog niet eens een week aan de gang
dan was ik eerder als julliequote:Op maandag 27 februari 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij was er helemaal snel bij, SST was nog niet eens een week aan de gang
vergrijzing hequote:Op maandag 27 februari 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch 2 miljoen kijkers per week
Ik ook hoor, heb zelfs een oud accountje gehad. Nooit mee gepost. Gaat naar ik begreep eerdaags mogelijk gerecycled wordenquote:
heb ook een oud account, weet alleen user en Pw niet meerquote:Op maandag 27 februari 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook hoor, heb zelfs een oud accountje gehad. Nooit mee gepost. Gaat naar ik begreep eerdaags mogelijk gerecycled worden
ik de 17equote:Op maandag 27 februari 2012 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn jubileum was afgelopen 13 februari, precies twee weken geleden dus
*plop
Ik heb via dit account oude account terug gevonden. Passmailer gebruikt en kwam idd op een oud (bijna nooit meer gebruikt) e-mail account van mij uit. Maar toen had ik hier al zoveel posts dat ik maar met deze ben blijven doorposten. Hoef ook geen nick-change te hebbenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ook een oud account, weet alleen user en Pw niet meer
hou kan je dat oude account terug vinden danquote:Op maandag 27 februari 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb via dit account oude account terug gevonden. Passmailer gebruikt en kwam idd op een oud (bijna nooit meer gebruikt) e-mail account van mij uit. Maar toen had ik hier al zoveel posts dat ik maar met deze ben blijven doorposten. Hoef ook geen nick-change te hebben
Omdat ik het vermoeden had dat die leek op de nick die ik ook op het US forum gebruikt. Via PM adresboek terug gevonden. Was USnick+01quote:Op maandag 27 februari 2012 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
hou kan je dat oude account terug vinden dan
hoe verzin je hetquote:Op maandag 27 februari 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat ik het vermoeden had dat die leek op de nick die ik ook op het US forum gebruikt. Via PM adresboek terug gevonden. Was USnick+01
jaaajaaaaaquote:Op maandag 27 februari 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb via dit account oude account terug gevonden. Passmailer gebruikt en kwam idd op een oud (bijna nooit meer gebruikt) e-mail account van mij uit. Maar toen had ik hier al zoveel posts dat ik maar met deze ben blijven doorposten. Hoef ook geen nick-change te hebben
Ow, dus jij hebt ook nog wel een vaag vermoeden van de nick van je oude accountquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaajaaaaa
maar goed dat ik geen oud account heb....
maar hoeveel accounts kun je hebben dan? Toch maar eentje? Beetje noob wat dat betreft
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dus jij hebt ook nog wel een vaag vermoeden van de nick van je oude account
aaaaah, dus je zit ook nog een beetje onder een andere naam te postenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb er in ieder geval twee actief
Maar goed dat ik mijn mond leeg heb, anders had het beeldscherm weer ondergezetenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
aaaaah, dus je zit ook nog een beetje onder een andere naam te posten
Die van Kokje weet ik wel denk ik
mr J.Lo
ssstquote:Op maandag 27 februari 2012 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
aaaaah, dus je zit ook nog een beetje onder een andere naam te posten
Die van Kokje weet ik wel denk ik
mr J.Lo
Gecorrigeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gecorrigeerd
post die gek nog steeds? waar? dan ga'k kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maak ik wel eerst effe een nieuw accountje aanAltijd de sarcasme modus aan
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
post die gek nog steeds? waar? dan ga'k kijken
maak ik wel eerst effe een nieuw accountje aan
effe lurken danquote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]post nog steeds Sziget 2012 #8 De kriebels beginnen al te komen
quote:
Ow, JLo ben ik nog wel eens tegengekomen in TAL en TV.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
maareeeeeh, in heel dat topic zie ik geen Mr. JLo hoor, wel ene Swarmahoer, maar die bedoelde ik nie
wahahahahaaaaaaaaquote:Op maandag 27 februari 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nee Bollokus post in dat topic
Er zit er maar een in dat topic die je aan bol kan doen denken, maar als ik naar de PoHi van die persoon kijk, betwijfel ik of het Bol isquote:Op maandag 27 februari 2012 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wahahahahaaaaaaaa
is bollokus nou de swarmahoer of kokje?
Ik heb mr JLo al gevonden, in DIG
issie nog steeds zo lachwekkend?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, JLo ben ik nog wel eens tegengekomen in TAL en TV.
Nah, geen zorgen hoor kokje, je 'spannendste' uitstapjes waren SPT, ONZ en CULquote:
yep, zie het nuquote:Op maandag 27 februari 2012 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er zit er maar een in dat topic die je aan bol kan doen denken, maar als ik naar de PoHi van die persoon kijk, betwijfel ik of het Bol is
ben ook in DEL geweestquote:Op maandag 27 februari 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nah, geen zorgen hoor kokje, je 'spannendste' uitstapjes waren SPT, ONZ en CUL
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:21 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ook, morgen weer een zware dag
watjesquote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef superkokje het volgende:
Truste meisjes![]()
Ceetje gezellig dat je er weer was. Hou vol
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]![]()
nu al?
Dan ga ik nog maar even P&W kijken
truste Muisje, tot snel, je weet wel
ik ook, driedubbele baan, ziekenverzorgster, huishoudster en kantoortrutquote:Op maandag 27 februari 2012 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Moet morgen ook weer hard werken.
Yes, complot gesmeed
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, driedubbele baan, ziekenverzorgster, huishoudster en kantoortrutOja, en dan vergeet ik ook nog kokkin, schoonmaakster, taxichauffeur, bankier, monteur etc etc etc (van alle markten thuis)
truste Kokje en Muisje, tot snelllllll, slaap lekker![]()
![]()
Tuurlijk Tjet, ben blij dat je de weg nog wist te vindenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:09 schreef TjetMaster het volgende:
FF kijken of ik nog mag komen hier.
De weg kon ik maar moeilijk vinden. De broodkruimels lagen er niet meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tuurlijk Tjet, ben blij dat je de weg nog wist te vinden
Zullen de WIDM-ers wel opgegeten hebbenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:47 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
De weg kon ik maar moeilijk vinden. De broodkruimels lagen er niet meer.
Yep, alles goedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:50 schreef TjetMaster het volgende:
Die stomme WIDM-ers ook!
Jep, met mij is alles goed. Met jou ook?
Tjetmasterquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:09 schreef TjetMaster het volgende:
FF kijken of ik nog mag komen hier.
Welke nieuwe RLS?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:53 schreef MaryMouse het volgende:
Ook al aan het voorbereiden op de nieuwe RLS ?
Of heb je genoeg RLS aan het voetbal van tegenwoordig?
Ah, dat was dus wat ik hoorde!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
Tjetmaster![]()
Wees welkom
ook de klok horen luiden
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
Kokkie
Je had geen broodkruimels nodig om de weg terug te vinden
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:57 schreef superkokje het volgende:
[..]kiezelsteentjes blijven langer liggen
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Goed opgelet bij klein duimpje
dar heb je snel gedaan, in nog geen jaarquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet niet of dit eenwaard is of een
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
dar heb je snel gedaan, in nog geen jaar
Tjee!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ik weet niet of dit eenwaard is of een
Allemaal kwaliteitspostsquote:
Ech welquote:
Nah, de bagger vind je in ONZ en daar post ik nooit zeldenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:12 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Waarschijn 10 kwaliteitsposts. De rest is bagger
en dat is al hoog geschatquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:12 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Waarschijn 10 kwaliteitsposts. De rest is bagger
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
mag ik ff een kopje thee zetten
Jummie, kaneel en citroenquote:
Jij kijkt zeker TV Makelaarquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
niet eens![]()
mooi moet ook diepgang hebben
jij komt ook in elk topic hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Dus jij wil mooi, sprekende ogen én diepgang, wow
Zo en ik heb zojuist weer een kwaliteitspost gemaakt
Ik kreeg een uitnodiging om op het feestje te komenquote:
en jij slaat geen drank afquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kreeg een uitnodiging om op het feestje te komen
Alleen als ik ziek benquote:
Beestjequote:
quote:
Fijn, ik nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Hou de berichten al een paar dagen in de gaten.
Maar eergister leek het vandaag echt los te gaan, maar ze zijn de berichten nu wel aan het afzwakken tot mogelijk. Eergister waren ze zekerquote:
Heul nietquote:
Klopt, het is wat ingekakt en als er iets komt is het snachts.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar eergister leek het vandaag echt los te gaan, maar ze zijn de berichten nu wel aan het afzwakken tot mogelijk. Eergister waren ze zeker
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef Drassss het volgende:
Kut.. ik had op google afbeeldingen niet fotosoep moeten tikken, weg eetlust.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:40 schreef Drassss het volgende:
Kut.. ik had op google afbeeldingen niet fotosoep moeten tikken, weg eetlust.
Ja, die heb ik jezelf gegevenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss ken je deze site? http://www.twistertracker.com/dashboard
blondquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:44 schreef MaryMouse het volgende:
Drassss ken je deze site? http://www.twistertracker.com/dashboard
quote:
Klopt, hippe site. Zeker als je echt een outbreak hebt is het daar mooi allemaal te volgen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]toch, ik wist het niet meer, maar die is echt wel cool. Vorige week kwamen ze met een TD en 10 minuten later stond er op SPC een (voorlopige) bevestiging
dat zeg je nu wel. maar ik weet beterquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje, het kan af en toe een puinzooi bij mij thuis zijn, maar zo erg als bij die vent op RTL is het bij mij gelukkig nooit
Dat is alleen de boxquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat zeg je nu wel. maar ik weet beter
Mijn leven in puinquote:
Nee, dan hebben de katten hem 's nachts weer onder het bed gemeptquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:08 schreef Drassss het volgende:
Dan ben je hem niet kwijt, maar heb je hem gewoon goed verstopt
Wat een etterbakken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee, dan hebben de katten hem 's nachts weer onder het bed gemept
Jaquote:
Hadden ze weer de afwas niet gescheidenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:28 schreef superkokje het volgende:
ben ik weer, even wat voor het werk gedaan
zeker wel. moest ff wat inspirazie op doen voor caribisch buffetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hadden ze weer de afwas niet gescheiden
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
zeker wel. moest ff wat inspirazie op doen voor caribisch buffet
21-7quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Wanneer krijgen we caribisch buffet
quote:
arme ji. Je kan je natuurlijk ook ziek meldenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
Het begint los te komen in de USA
Jammer dat ik zo moet slapen omdat ik morgen gewoon moet werken
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:43 schreef superkokje het volgende:
[..]
arme ji. Je kan je natuurlijk ook ziek melden
Zag vandaag een promo van Reed Timmer met daar wat beelden van afgelopen jaar. Als ik ze mag geloven wordt het dit jaar net zo'n spectakel als 2011quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:45 schreef Drassss het volgende:
Dan geniet ik wel in mijn eentje straks
Ik ben echt benieuwd hoe hij het dit jaar gaat doen. Betaald streamen? denk dat hij dan wat fans kwijt raakt. Eigenlijk vind ik de filmpjes zoals hij die nu maakt (zonder professionele crew) veel leuker.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:49 schreef Drassss het volgende:
Hij moet natuurlijk weer zen zooi verkopen dus dat zou ik ook zeggen
bekende problemenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
reimpie confronteerd de zwarte brigade
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:58 schreef Drassss het volgende:
Tornado watch afgegeven in delen van Nebraska.
Ik ga toch voor Missouriquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik zag het voorbij komen
Kansas/Nebraska is the place to be tonight
heb niet alles gezien, maar aantal dingen komen me wel bekend voor. Is bij ons niet zo erg, maar Is helaas schering en inslag in de horeca. Heeft vooral te maken dat er te weinig vakmensen zijn.quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:25 schreef sjampoeh het volgende:
Ben ik weer, gelijk alweer een topic achter
Heb ik nog wat gemist ?!
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sjamp
Denk niet dat je iets gemist heb. Drasss heeft voorspellingen gedaan over de tornado uitbraak in de VS en had (helaas voor de mensen daar) gelijk.
+quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sjamp
Denk niet dat je iets gemist heb. Drasss heeft voorspellingen gedaan over de tornado uitbraak in de VS en had (helaas voor de mensen daar) gelijk.
http://chase.tornadovideos.net/pages/full_screenquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Sjamp
Hoi Drasss, ja triest hè de eerste doden door tornado dit jaarquote:
Waar zie je de 75F. Ik zie alleen tussen 65F en 72Fquote:
Nashville, misschien moet je even wat inzoomenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar zie je de 75F. Ik zie alleen tussen 65F en 72F
En een 82F bij Tullahoma![]()
Oh, Smyrna ten ZO van Nashville, ik zie die nuquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nashville, misschien moet je even wat inzoomen
Vrijdag gaat het trouwens weer aardig los is de voorspelling.
Dat zullen de maximum temperaturen zijn als het goed is.. tja het is wachten op het spektakel.....quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, Smyrna ten ZO van Nashville, ik zie die nu
Gewoon fotosjoepenquote:Op woensdag 29 februari 2012 20:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat zullen de maximum temperaturen zijn als het goed is.. tja het is wachten op het spektakel.....
Zou ik als ultieme foto eentje willen hebben waar ik opsta met in de achtergrond ( open veld ) een tornado
Footballquote:
En straks Lt. Danquote:
Dus je moet van de bank afkomenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:25 schreef superkokje het volgende:
ik wil een peuk maar ze liggen op tafel
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus je moet van de bank afkomen
Ik steek er wel eentje voor je opquote:
vrees dat ik toch overeind moet komen, heb ook dorstquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik steek er wel eentje voor je op
tip voor later, peuken en drinken onder handbereik houdenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
vrees dat ik toch overeind moet komen, heb ook dorst
ik zal je vertellen, Als ik thuis kom van het werk, vaste ronde.lamp aan toppie aan tv aan jas uit wc drinken pakken sigaretten klaarleggen en op de bank ploffen. Vandaag peuken en drank op tafel gegooid ipv bijzet tafeltjequote:Op woensdag 29 februari 2012 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tip voor later, peuken en drinken onder handbereik houden
quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zal je vertellen, Als ik thuis kom van het werk, vaste ronde.lamp aan toppie aan tv aan jas uit wc drinken pakken sigaretten klaarleggen en op de bank ploffen. Vandaag peuken en drank op tafel gegooid ipv bijzet tafeltje
zware dagquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]werd je door iets afgeleid of had je een zware dag ?
Oja, ben een beetje in de war vandaag, was vergeten dat het de laatste dag van de maand was.quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:41 schreef superkokje het volgende:
[..]
zware dag. partij, voorbereiding voor twee nieuwe kaarten morgen en de bewuste dag van de maand
van alles, 3 maaltijdsalades 5 luxe broodjes, pasta met vis, tournedos, hertenbiefstuk, zalm met coquilles, wiener rostbraten, twee soepen standaard cafe gerechten en diverse borrelgarniturenquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oja, ben een beetje in de war vandaag, was vergeten dat het de laatste dag van de maand was.
En wat komt er op de kaart morgen?
Jij kan de film ook al bijna woordelijk herhalenquote:
heb hem ook nog niet zo vaak gezienquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij kan de film ook al bijna woordelijk herhalen
Vanaf morgen weer normale kaarten, dus seizoens-, maand- en lounge?quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
van alles, 3 maaltijdsalades 5 luxe broodjes, pasta met vis, tournedos, hertenbiefstuk, zalm met coquilles, wiener rostbraten, twee soepen standaard cafe gerechten en diverse borrelgarnituren
seizoen en maandkaart en special'squote:Op woensdag 29 februari 2012 21:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanaf morgen weer normale kaarten, dus seizoens-, maand- en lounge?
Oh, de luxe specialsquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
seizoen en maandkaart en special's
de hel is weer los gebroken![]()
stupid is as stupid doesquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:50 schreef superkokje het volgende:
life is like a box of choclats, you never know what you're gonna get
hert, zalm en tournedos.quote:
Jummie, hert is wel lekkerquote:Op woensdag 29 februari 2012 21:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
hert, zalm en tournedos.
maand aktie food flight for sale. met twee tot vier golfeb voor ¤ 75,-. food aktie food flight. 7 kleine gerechtjes voor ¤ 10,00
quote:
wat ga je makenquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga morgen maar eens aloo gobi-soep maken. Ben benieuwd hoe die gaat smaken
Indiaase pittig gekruide aardappel-bloemkoolsoepquote:
ohquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Indiaase pittig gekruide aardappel-bloemkoolsoep
Vandaag een bloemkool gekocht op de bio-markt, en vond dit recept in 'de smaakbijbel'. Is weer eens iets anders dan gekookte bloemkool, of bloemkoolcrème, of gewone bloemkoolsoepquote:
is idd wel verrassend. met bloemkool is meer mogelijk dan men denktquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaag een bloemkool gekocht op de bio-markt, en vond dit recept in 'de smaakbijbel'. Is weer eens iets anders dan gekookte bloemkool, of bloemkoolcrème, of gewone bloemkoolsoep
quote:
maar hij gaat eerst nog hardlopen, gewoon omdat jet kanquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]en straks, dat ie heeft moeten investeren in een appel-bedrijf
Daarom blijf ik 'de smaakbijbel' zo'n leuk boek vinden. Direct onder bloemkool & aardappel staat bloemkool & amandel. Blijkt dat Anthony Flinn in zijn El Bulli tijd een creme brulee heeft verzonnen van bloemkool en amandelquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
is idd wel verrassend. met bloemkool is meer mogelijk dan men denkt
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:32 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar hij gaat eerst nog hardlopen, gewoon omdat jet kan
bloemkool en amandel is een klassieke combi, doe geroosterde amandelen in bloemkoolsoepquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daarom blijf ik 'de smaakbijbel' zo'n leuk boek vinden. Direct onder bloemkool & aardappel staat bloemkool & amandel. Blijkt dat Anthony Flinn in zijn El Bulli tijd een creme brulee heeft verzonnen van bloemkool en amandel
een van de weinige films waarvan ik begrijp dat die een oscar heeft gewonnen. Net als Rainman trouwensquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]de film blijft gewoon meesterlijk
Voor een pro dan misschien, voor de huisvrouw echt nietquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:35 schreef superkokje het volgende:
[..]
bloemkool en amandel is een klassieke combi, doe geroosterde amandelen in bloemkoolsoep
Zijn er wel meer hoor, die m.i. terrecht een oscar gewonnen heeft: Schindler's List, Braveheart, American Beauty, The Last Emporer, Kramer vs Kramer, en niet te vergeten Gone with the Windquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:36 schreef superkokje het volgende:
[..]
een van de weinige films waarvan ik begrijp dat die een oscar heeft gewonnen. Net als Rainman trouwens
quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Toch wel zielig later als Jenny dood gaat
haha, jij denkt dan dat jij het kindje moet dragen?? kokkie, kokkie... op sommige vlakken moet je nog veel leren!quote:
shindlers list heb ik nooit af kunnen kijken, weet niet waarom. Verheel is boeiend, maar vind de film niet zo. Bravehart en am,erican beauty idd ook. Kramer vs Kramer vind ik niksquote:Op woensdag 29 februari 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zijn er wel meer hoor, die m.i. terrecht een oscar gewonnen heeft: Schindler's List, Braveheart, American Beauty, The Last Emporer, Kramer vs Kramer, en niet te vergeten Gone with the Wind
zal er dan toch echt energie in moeten stoppen,quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
haha, jij denkt dan dat jij het kindje moet dragen?? kokkie, kokkie... op sommige vlakken moet je nog veel leren!
Schindler's list heb ik ademloos naar zitten kijken, is trouwens de enige film waarbij ik mijn ex een traantje heb zien wegpinken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:48 schreef superkokje het volgende:
[..]
shindlers list heb ik nooit af kunnen kijken, weet niet waarom. Verheel is boeiend, maar vind de film niet zo. Bravehart en am,erican beauty idd ook. Kramer vs Kramer vind ik niks
met een vijgenblaadjequote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zo, manlief even zo gek gekregen dat ie zaterdag model wil staan.. wil een speciale foto maken!
quote:Op woensdag 29 februari 2012 22:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zo, manlief even zo gek gekregen dat ie zaterdag model wil staan.. wil een speciale foto maken!
quote:
De "and when they're home they like to be left alone and sleep" klopt niet met mijn katers hoorquote:
Film is nog niet afgelopenquote:Op woensdag 29 februari 2012 23:09 schreef superkokje het volgende:
maak hem ff vol, dan kan ik gaan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |