Bodyshop en dat soort 'natuur' winkelsquote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
zat zelf te denken aan een mand met diverse bad artikelen of iets. alleen geen idee waar ik zoiets kan halen
voor zoiets rijd ik hier meestal naar de plaatselijke Etos en vraag of ze een leuk pakket willen maken en leuk willen verpakken.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
zat zelf te denken aan een mand met diverse bad artikelen of iets. alleen geen idee waar ik zoiets kan halen
moet ik nog de stad in ookquote:Op maandag 27 februari 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bodyshop en dat soort 'natuur' winkels
Vind ik meestal wel leuk om te krijgen. Krijg als ik zoiets aan bijv. zus geef helaas een reaktie als "vind je dat ik niet schoon genoeg ben"
Of, de rituals-shop, kan je ook online bestellen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef superkokje het volgende:
quote:
http://www.rituals.com/nl-nl?gclid=CIiTmqOIv64CFcsm3god8QyYMwquote:Op maandag 27 februari 2012 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Of, de rituals-shop, kan je ook online bestellen.
Die zijn bij mijn vrienden (ja ook mannelijke) altijd wel een succes.
doen ze dat ook daarquote:Op maandag 27 februari 2012 22:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
voor zoiets rijd ik hier meestal naar de plaatselijke Etos en vraag of ze een leuk pakket willen maken en leuk willen verpakken.
das V&Dquote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
http://www.rituals.com/nl-nl?gclid=CIiTmqOIv64CFcsm3god8QyYMw
ligt eraan wat voor leuke dingen je bedoelt, ik weet ook niet wat jij standaard vindt en wat niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:09 schreef superkokje het volgende:
[..]
doen ze dat ook daarEn daar hebben ze ook leuke dingen, of alleen dt standaard gedoe
Ow, ken ze oorspronkelijk alleen van de shop in de Kalverstraat. Hun hammam-pakket is wel erg lekkerquote:
ik doe liever een echte hammamquote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ken ze oorspronkelijk alleen van de shop in de Kalverstraat. Hun hammam-pakket is wel erg lekker
OK, weet ik genoegquote:
maar goed, wordt dus de stad in zaterdagquote:Op maandag 27 februari 2012 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ken ze oorspronkelijk alleen van de shop in de Kalverstraat. Hun hammam-pakket is wel erg lekker
dierenbeulquote:Op maandag 27 februari 2012 22:18 schreef Ceetje.. het volgende:
onze bommel mag morgen een dagje gaan logeren bij de dierenarts.
Effe het binnenwerk eruit laten halen![]()
Heb last van een rode kater die al 3 dagen voor het kattenluik ligt
Waarom niet online bestellen ?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
maar goed, wordt dus de stad in zaterdaghopen dat het niet regend
moet een btw bon hebbenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom niet online bestellen ?
En zeg, Hollands welvaren smelt niet van wat regen, wordt hooguit nat
Ow, zakelijk, tja, regenpak ook declarerenquote:
bij de Hema voor 2 euries een hartstikke hippe regencape, word je nie natquote:Op maandag 27 februari 2012 22:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, zakelijk, tja, regenpak ook declareren
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom niet online bestellen ?
En zeg, Hollands welvaren smelt niet van wat regen, wordt hooguit nat
en ook niet te hard waaien graag. is te vermoeiend op de fietsquote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bij de Hema voor 2 euries een hartstikke hippe regencape, word je nie nat
Auto pakkenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:22 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
en ook niet te hard waaien graag. is te vermoeiend op de fiets
zeiden de kids ook. Tess snapte niet waarom de rooie kater niet weg wilde. Dus ikke een beetje omslachtig geprobeerd uit te leggen waarom ik niet van die kater gediend was. Rent ze naar buiten en roept: opzouten jij ja, er wordt hier niet gesext, stoute kat!!quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef superkokje het volgende:
nee, dan ga ik liever lopen
geef vast antwoord
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zeiden de kids ook. Tess snapte niet waarom de rooie kater niet weg wilde. Dus ikke een beetje omslachtig geprobeerd uit te leggen waarom ik niet van die kater gediend was. Rent ze naar buiten en roept: opzouten jij ja, er wordt hier niet gesext, stoute kat!!
zag je twatjequote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zeiden de kids ook. Tess snapte niet waarom de rooie kater niet weg wilde. Dus ikke een beetje omslachtig geprobeerd uit te leggen waarom ik niet van die kater gediend was. Rent ze naar buiten en roept: opzouten jij ja, er wordt hier niet gesext, stoute kat!!
quote:
quote:
dat dusquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef superkokje het volgende:
nee, dan ga ik liever lopen
geef vast antwoord
dan zou ik gewoon online bestellen, krijg je toch altijd een rekening van, zal vast wel ergens BTW op staan. En wtf, voor die 5 eurie BTWquote:
de zaak betaald hequote:Op maandag 27 februari 2012 22:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dan zou ik gewoon online bestellen, krijg je toch altijd een rekening van, zal vast wel ergens BTW op staan. En wtf, voor die 5 eurie BTW
En die gaan vast failliet als ze die 5 eurie BTW niet terug kunnen vorderenquote:
Daar komt natuurlijk ook de weerstand vandaan om door weer en wind naar de stad te moeten fietsen.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar komt natuurlijk ook de weerstand vandaan om door weer en wind naar de stad te moeten fietsen.
Als ie een kadootje voor ons moest kopen zou hij vast met liefde door weer en wind naar de stad lopen
ja vastquote:Op maandag 27 februari 2012 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar komt natuurlijk ook de weerstand vandaan om door weer en wind naar de stad te moeten fietsen.
Als ie een kadootje voor ons moest kopen zou hij vast met liefde door weer en wind naar de stad lopen
quote:
Geen zorgen, heb 25 jaar geleden al opgegeven dat mannen dat doen. Doen ze het wél, dan wordt het verdachtquote:
18 oktoberquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
18 oktober
adres opvraagbaar bij Al Qaida HQ
bonnen ook welkom
persoonlijk afleveren mag ook
maar is wel heul ver fietsen
bussen rijden hier niet
![]()
zelf terugrijden na bezoek meestal onmogelijk vanwege grote hoeveelheden genuttigde 7Up
wat een lui ding die vent van jouquote:Op maandag 27 februari 2012 22:38 schreef Ceetje.. het volgende:
Spaanse 7Up welteverstaan![]()
enneeeeeh, zeep en zulksch heb ik zat.
In het bezit van echtgenoot die ook altijd die leuke manden gaat halen![]()
met de auto, maar dat terzijde
dat idee heb ik al een hele tijdquote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
Zo, ik merk wel dat het weer tijd word voor een goeie RLS
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef Ceetje.. het volgende:
Zo, ik merk wel dat het weer tijd word voor een goeie RLS
hij is nie zo goed met internet, als ie dat wel was, wassie nog luierquote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat een lui ding die vent van jou
Nog maar een paar dagen en het is één jaar geleden dat ik FOK!ster werd door SSTquote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat idee heb ik al een hele tijd
ja, ik ook, De dag dat SST startte, ben ik Fok!ster geworden. Shit, m'n eigen jubileum gemist.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog maar een paar dagen en het is één jaar geleden dat ik FOK!ster werd door SST
2 dagen feest hier dan dusquote:Op maandag 27 februari 2012 22:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, ik ook, De dag dat SST startte, ben ik Fok!ster geworden. Shit, m'n eigen jubileum gemist.
Volgende week een feestje dus, hier, ik trakteer
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij is nie zo goed met internet, als ie dat wel was, wassie nog luier
Maar hij hoeft geen btw-bonnetje te hebben hèquote:Op maandag 27 februari 2012 22:41 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij is nie zo goed met internet, als ie dat wel was, wassie nog luier
ik ben dat punt al voorbijquote:Op maandag 27 februari 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nog maar een paar dagen en het is één jaar geleden dat ik FOK!ster werd door SST
echt wel, liefst een geschreven rekening, zo'n ouderwetschequote:Op maandag 27 februari 2012 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar hij hoeft geen btw-bonnetje te hebben hè
quote:
Toch 2 miljoen kijkers per weekquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij was er helemaal snel bij, SST was nog niet eens een week aan de gang
dan was ik eerder als julliequote:Op maandag 27 februari 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij was er helemaal snel bij, SST was nog niet eens een week aan de gang
vergrijzing hequote:Op maandag 27 februari 2012 22:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toch 2 miljoen kijkers per week
Ik ook hoor, heb zelfs een oud accountje gehad. Nooit mee gepost. Gaat naar ik begreep eerdaags mogelijk gerecycled wordenquote:
heb ook een oud account, weet alleen user en Pw niet meerquote:Op maandag 27 februari 2012 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ook hoor, heb zelfs een oud accountje gehad. Nooit mee gepost. Gaat naar ik begreep eerdaags mogelijk gerecycled worden
ik de 17equote:Op maandag 27 februari 2012 22:51 schreef Ceetje.. het volgende:
mijn jubileum was afgelopen 13 februari, precies twee weken geleden dus
*plop
Ik heb via dit account oude account terug gevonden. Passmailer gebruikt en kwam idd op een oud (bijna nooit meer gebruikt) e-mail account van mij uit. Maar toen had ik hier al zoveel posts dat ik maar met deze ben blijven doorposten. Hoef ook geen nick-change te hebbenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb ook een oud account, weet alleen user en Pw niet meer
hou kan je dat oude account terug vinden danquote:Op maandag 27 februari 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb via dit account oude account terug gevonden. Passmailer gebruikt en kwam idd op een oud (bijna nooit meer gebruikt) e-mail account van mij uit. Maar toen had ik hier al zoveel posts dat ik maar met deze ben blijven doorposten. Hoef ook geen nick-change te hebben
Omdat ik het vermoeden had dat die leek op de nick die ik ook op het US forum gebruikt. Via PM adresboek terug gevonden. Was USnick+01quote:Op maandag 27 februari 2012 22:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
hou kan je dat oude account terug vinden dan
hoe verzin je hetquote:Op maandag 27 februari 2012 22:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat ik het vermoeden had dat die leek op de nick die ik ook op het US forum gebruikt. Via PM adresboek terug gevonden. Was USnick+01
jaaajaaaaaquote:Op maandag 27 februari 2012 22:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb via dit account oude account terug gevonden. Passmailer gebruikt en kwam idd op een oud (bijna nooit meer gebruikt) e-mail account van mij uit. Maar toen had ik hier al zoveel posts dat ik maar met deze ben blijven doorposten. Hoef ook geen nick-change te hebben
Ow, dus jij hebt ook nog wel een vaag vermoeden van de nick van je oude accountquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
jaaajaaaaa
maar goed dat ik geen oud account heb....
maar hoeveel accounts kun je hebben dan? Toch maar eentje? Beetje noob wat dat betreft
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dus jij hebt ook nog wel een vaag vermoeden van de nick van je oude account
aaaaah, dus je zit ook nog een beetje onder een andere naam te postenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ik heb er in ieder geval twee actief
Maar goed dat ik mijn mond leeg heb, anders had het beeldscherm weer ondergezetenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
aaaaah, dus je zit ook nog een beetje onder een andere naam te posten
Die van Kokje weet ik wel denk ik
mr J.Lo
ssstquote:Op maandag 27 februari 2012 23:01 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
aaaaah, dus je zit ook nog een beetje onder een andere naam te posten
Die van Kokje weet ik wel denk ik
mr J.Lo
Gecorrigeerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Gecorrigeerd
post die gek nog steeds? waar? dan ga'k kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maak ik wel eerst effe een nieuw accountje aanAltijd de sarcasme modus aan
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:04 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
post die gek nog steeds? waar? dan ga'k kijken
maak ik wel eerst effe een nieuw accountje aan
effe lurken danquote:Op maandag 27 februari 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]post nog steeds Sziget 2012 #8 De kriebels beginnen al te komen
quote:
Ow, JLo ben ik nog wel eens tegengekomen in TAL en TV.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
maareeeeeh, in heel dat topic zie ik geen Mr. JLo hoor, wel ene Swarmahoer, maar die bedoelde ik nie
wahahahahaaaaaaaaquote:Op maandag 27 februari 2012 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]nee Bollokus post in dat topic
Er zit er maar een in dat topic die je aan bol kan doen denken, maar als ik naar de PoHi van die persoon kijk, betwijfel ik of het Bol isquote:Op maandag 27 februari 2012 23:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
wahahahahaaaaaaaa
is bollokus nou de swarmahoer of kokje?
Ik heb mr JLo al gevonden, in DIG
issie nog steeds zo lachwekkend?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, JLo ben ik nog wel eens tegengekomen in TAL en TV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |