Die spits van de Graafschap, negert. Heeft nog een paar jaartjes bij Sparta gespeeld.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Sparta?Hebben we het over een andere Poepon?
Dan moet'ie achterlijk veel inleveren. Denk niet dat onze clubliefde-boii dat doet.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef satecl het volgende:
Ik zou sowieso proberen Drenthe terug te halen voor de flank. Hij is transfervrij en je weet het maar nooit met die gekke gozert. Dat is wel een jongen met clubliefde, vind ik.
Ah ok.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Die spits van de Graafschap, negert. Heeft nog een paar jaartjes bij Sparta gespeeld.
Het voordeel is dat hij al wel genoeg heeft.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan moet'ie achterlijk veel inleveren. Denk niet dat onze clubliefde-boii dat doet.
Op z'n 32e, als ie 12 clubs en 7 miljoen aan salarisstrookjes verder is.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan moet'ie achterlijk veel inleveren. Denk niet dat onze clubliefde-boii dat doet.
Hmja, beetje net als Kuijt. Maar die zal evenmin in willen leveren dunkt me.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Het voordeel is dat hij al wel genoeg heeft.
Ook bij Ajax? Ik dacht alleen Willem II. Heeft alleen in de jeugd van Ajax gespeeld.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ah ok.Nu je het zegt ja. Was alweer vergeten dat ie tussen Ajax en de Graafschap nog bij Sparta had gespeeld.
Nee man. Kuijt gaat echt niet meer voor het geld ergens heen. Al over de 30 en genoeg verdient.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hmja, beetje net als Kuijt. Maar die zal evenmin in willen leveren dunkt me.
Nee, hij heeft sowieso nog een seizoen bij de Ajax-selectie gezeten en een aantal wedstrijden (of invalbeurten) gespeeld geloof ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Ook bij Ajax? Ik dacht alleen Willem II. Heeft alleen in de jeugd van Ajax gespeeld.
Mwoh, eerst zien dan geloven. Kuijt zegt overal wel te willen terugkeren.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee man. Kuijt gaat echt niet meer voor het geld ergens heen. Al over de 30 en genoeg verdient.
Voor Kuijt is het vrij simpel. Deze zomer of niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, eerst zien dan geloven. Kuijt zegt overal wel te willen terugkeren.
Mwoah, de laatste tijd is dat wat minder geworden. Alleen Feyenoord noemt ie constitent nu.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, eerst zien dan geloven. Kuijt zegt overal wel te willen terugkeren.
Daarom ook. Dat gezegd hebbende, áls MvG het flikt is het wel een opperbaas eersteklas.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
Voor Kuijt is het vrij simpel. Deze zomer of niet.
En geloof niet dat hij deze zomer weggaat, is de laatste tijd toch wel weer belangrijk daar. Al dan niet als invaller.
Idd. Als ie nu nog eerst naar een andere club gaat, zal ie nooit meer naar Feyenoord terugkeren.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
En geloof niet dat hij deze zomer weggaat, is de laatste tijd toch wel weer belangrijk daar. Al dan niet als invaller.
Liverpool gaat sowieso weer met geld over de balk gooien. Miljoentje of 50 minimaal. Als hij nog als held wilt terugkomen moet hij het deze zomer doen. Anders hoeft het van mij niet meer.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar dan moet Feyenoord er niet meer in trappen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Als ie nu nog eerst naar een andere club gaat, zal ie nooit meer naar Feyenoord terugkeren.
Ja, dat bedoel ik. Deze zomer, of nooit.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar dan moet Feyenoord er niet meer in trappen.
Seizoen daarna kan ook nog wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:44 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Deze zomer, of nooit.
Was hij nou transfervrij? Nee toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:46 schreef Muto het volgende:
Maar die Everton heeft de vorige twee seizoenen er bij Heracles bijna 20 per seizoen gemaakt, uit mijn hoofd. Nou, dan kun je heus wel aardig makkelijk scoren.
Contract tot 2013.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was hij nou transfervrij? Nee toch?
Nee, contract tot 2013.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:46 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was hij nou transfervrij? Nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |