En sowieso... het is logisch dat een speler van ADO naar Feyenoord wil. Feyenoord heeft de beste jeugdopleiding van Nederland, en als talent krijg je daar ontzettend goede begeleiding en een kans in het eerste.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Speelde vanaf de F'jes voor Feyenoord.
Die kan niet eens potten breken bij jong nec, is ook niet echt een spitsquote:
Ik heb hem na Groningen niet echt meer gevolgd eerlijk gezegd. Maar destijds vond ik het wel een veelbelovende speler. Maar als je het zo brengt, geloof ik je. Heeft bij NEC idd weinig bereikt, maar weet niet hoe dat komt.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan niet eens potten breken bij jong nec, is ook niet echt een spits
Een soort tweede Luigi Bruins.
De laatste 4 jaar dus?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb hem na Groningen niet echt meer gevolgd eerlijk gezegd.
Vind idd ook dat hij opvallend weinig speelminuten krijgt. Wellicht dat KGB z'n redenen heeft, hij zal op trainingen etc. nog niet overtuigen ofzo?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:29 schreef satecl het volgende:
Achahbar is volgend jaar 18/19 jaar. Kan hij het gewoon niet aan? Hij scoort in de jeugd altijd, en in het eerste valt hij vaak goed in, met leuke acties.
Tegen VVV was hij minder, maar toen was iedereen slecht.
Hij kreeg toen met moeite 1 kans, die over ging weet ik me te herinneren.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:29 schreef satecl het volgende:
Achahbar is volgend jaar 18/19 jaar. Kan hij het gewoon niet aan? Hij scoort in de jeugd altijd, en in het eerste valt hij vaak goed in, met leuke acties.
Tegen VVV was hij minder, maar toen was iedereen slecht.
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=56070&typeofpage=84137quote:Op maandag 27 februari 2012 22:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Is dat al 4 jaar geleden?Dacht maximaal 2 jaar ofzo?
Pff. Dit is wel heel slecht idd. Heb niets gezegd.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:30 schreef satecl het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=56070&typeofpage=84137
Doet me een beetje aan Larsen denken.
Met het eerste: eens.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:32 schreef Caland het volgende:
Ik vind nog steeds Armenteros een hele mooie optie, kan je ook overal voorin neerzetten.
Las vanmiddag ook wel een interessante, Poepon (ik ga zo hard afgemaakt worden hierom).
Dat doet hij met iedereenquote:Op maandag 27 februari 2012 22:32 schreef Ritmo het volgende:
Staat die hond van een Vermegen daar 'gezellig' te doen met dat nare mannetje, bah.
Die gast had naar Arsenal moeten gaan, als ie dan toch naar Engeland wilde. City koopt elk jaar 20 nieuwe spelers. Zelfs al speelt ie geweldig, dan nog willen ze daar liever een gevestigde naam van buiten aankopen voor 20 miljoen.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat doet hij met iedereenmaar volgens Karim is hij er over anderhalf jaar
Vond het bij Sparta toen wel een veelbelovende spits, past ook prima in een 4-3-3.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met het eerste: eens.
Maar het 2e?Kom op man, Poepon zit op z'n max. Buiten dat, nooit overtuigd van geweest.
Sparta?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het bij Sparta toen wel een veelbelovende spits, past ook prima in een 4-3-3.
Maar inderdaad, daarna weinig meer van gezien. Al speelt hij ook wel bij het meest belabberde team van nederland qua veldspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |