21:55 - 22:30 op NED 3.quote:'RAMBAM' neust in vertrouwelijke dossiers klanten ABN-AMRO
'RAMBAM' heeft de hand weten te leggen op een tas met vertrouwelijke dossiers van vermogende ABN AMRO-klanten, zo valt aanstaande maandag in de uitzending te zien. De dossiers lagen in een kast van een oud bankgebouw in Amsterdam en zijn door medewerkers van de bank vergeten mee te nemen. De dossiers hebben hier waarschijnlijk meer dan een jaar gelegen.
In de dossiers staan alle bankgegevens van een aantal rijke, zogenaamde 'preferred banking'-klanten vermeld, inclusief hun spaartegoeden. Ook staan er klachten in, soms zelfs met paspoortgegevens erbij. Overduidelijk privé-informatie, die nooit zomaar naar buiten zou mogen komen. In de uitzending van 'RAMBAM' op 27 februari vragen de makers opheldering aan de bank en brengen zij de dossiers op gepaste wijze weer terug.
Over 5 minuten, na de reclame.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:43 schreef StephanL het volgende:
Hehe las het net. Ben benieuwd, wil dit wel even zien
Door middel van automatische incasso. Niet door Ideal of zoiets.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oke hoe kun je met alleen een bankrekeningnummer iets kopen op internetBen laatst nog mijn pinpas verloren
Ik kan zo via marktplaats iemands bankrekeningnummer regelen...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Door middel van automatische incasso. Niet door Ideal of zoiets.
Dan zou je dat kunnen gebruiken voor aankopen en de aankopen naar een adres verzenden.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan zo via marktplaats iemands bankrekeningnummer regelen...
Dit is wel heel amateuristisch van de ABNquote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef rubbereend het volgende:
niet te gelovenwillen ze het wel terug
Inderdaadquote:Op maandag 27 februari 2012 22:15 schreef themole het volgende:
Dat gaat wel echt fucking simpel dat sperma bestellen.
Ik zou als bank binnen een dag op de stoep staan.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:18 schreef du_ke het volgende:
Bezig met klanten maar de dossiers liggen gewoon op straat
Het is maar uit 2007quote:Op maandag 27 februari 2012 22:18 schreef themole het volgende:
[..]
Ik zou als bank binnen een dag op de stoep staan.
Tering wat een prutsers.
Idd, jammer wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vond de omgekeerde bankoverval toch een beter idee
maar wel de minderequote:Op maandag 27 februari 2012 22:21 schreef rubbereend het volgende:
Het is ook in alles de Nederlandse versie van Basta
maargoed daar ging het hele item over dat gezever via de telefoon. Dat was niet zozeer het onderwerp van dit itemquote:Op maandag 27 februari 2012 22:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
De Belgen hadden nog een fantastisch wacht muziekje
quote:Op maandag 27 februari 2012 22:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
twee van die gasten maken nu Gek of geniaal voor de Belgische Man bijt hond, dat is ook echt briljant en bekijken waard op youtubequote:
Idd, briljant.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
twee van die gasten maken nu Gek of geniaal voor de Belgische Man bijt hond, dat is ook echt briljant en bekijken waard op youtube
En ze zaten in een container die ze op de oprit van dat bedrijf hadden neergezet, dat was helemaal schitterendquote:Op maandag 27 februari 2012 22:23 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:30 schreef Operc het volgende:
[..]
En ze zaten in een container die ze op de oprit van dat bedrijf hadden neergezet, dat was helemaal schitterend
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef rubbereend het volgende:
http://www.mediajournaal.(...)sberichten-rond.html
Ze proberen ook echt Basta na te doen
ELFquote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Privétoegang, welk geheim forum is dit?
Ibenny tochquote:
Megaboete door de reclame code commisiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |