SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Beledigingen zijn nooit goed.quote:
Voor panda's, puppies en dode baby's. Niet voor mannen.quote:
Dode baby'squote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor panda's, puppies en dode baby's. Niet voor mannen.
Hoe wil je ze dan opeten? Levend? Jij bent ziek!quote:
Hoezo denk jij eraan om dode baby's op te eten? Damnquote:Op maandag 27 februari 2012 20:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe wil je ze dan opeten? Levend? Jij bent ziek!
Omdat ik niet tegen het gekrijs kan als je een hap van een levende neemt.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo denk jij eraan om dode baby's op te eten? Damn
Dit is toch niet normaal meerquote:Op maandag 27 februari 2012 20:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik niet tegen het gekrijs kan als je een hap van een levende neemt.
Ik snap jouw probleem nietquote:Op maandag 27 februari 2012 20:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dit is toch niet normaal meer![]()
Jij. Met baby-eten schattige beren.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een probleem heb?
Huh. Dat kan ik nou niet echt een probleem noemen. Alleen is een baby eten nu niet echt de normaalste gang van zaken.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij. Met baby-eten schattige beren.
Baby's zijn lekker mals enzo. En die blikken van die moeders maken het gewoon nog smaakvoller!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Huh. Dat kan ik nou niet echt een probleem noemen. Alleen is een baby eten nu niet echt de normaalste gang van zaken.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Baby's zijn lekker mals enzo. En die blikken van die moeders maken het gewoon nog smaakvoller!
Denken dat ik daar bang van wordquote:Op maandag 27 februari 2012 21:00 schreef bijdehand het volgende:
Sorry barrie als ik je nu bang heb gemaakt.
Zou je wel moeten zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 21:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denken dat ik daar bang van word
Zo voelt het om schattig genoemd te wordenquote:
Baby's zijn kut. Iemand die schattig is niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zo voelt het om schattig genoemd te worden
Schattig genoemd worden is wel kut.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Baby's zijn kut. Iemand die schattig is niet.
Ja oke boeiend.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Schattig genoemd worden is wel kut.
En dan van die aardappeltjes ernaastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:15 schreef DeJori het volgende:
Ik ga even een plaatje posten, niet van een dode baby, maar het is wel vies.
Klikken op eigen risico.Ik haat je serieus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb net gegeten en nu krijg ik weer hongerOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Heb je de tekst gelezen die er onder stond?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik haat je serieus.
Heb net gegeten en nu krijg ik weer honger
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:15 schreef DeJori het volgende:
Ik ga even een plaatje posten, niet van een dode baby, maar het is wel vies.
Klikken op eigen risico.Wat voor mongool ben je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Een drugsverslaafde blijkbaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wat voor mongool ben je dan
Ja, die tekst maakte het wel triest. Dacht eerst dat het die Krokodil-drug zou zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heb je de tekst gelezen die er onder stond?
Ik keek op de offended pagina voor een plaatje van een dode baby, maar ik besloot dat deze beter was
Moet je wel goed onder invloed zijn voordat je zoiets (bij je eigen) doet. Of gewoon kei gek.quote:
Nou, als je je ooit verveeld en de hond heeft honger...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, die tekst maakte het wel triest. Dacht eerst dat het die Krokodil-drug zou zijn
Gewoon kei erg onder invloedquote:Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Moet je wel goed onder invloed zijn voordat je zoiets (bij je eigen) doet. Of gewoon kei gek.
De hont eet dat wel jaquote:Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nou, als je je ooit verveeld en de hond heeft honger...
Dag fluitketeltje van mequote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben slapen, fijne avond schattige dauwdruppeltjes
Welterustenquote:Op maandag 27 februari 2012 21:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Ben slapen, fijne avond schattige dauwdruppeltjes
Zou wel een smakelijke droom worden.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:25 schreef DeJori het volgende:
Zou Barrie nu gaan dromen over dode baby's?
Kan je die foto van mijn vader weghalen?quote:
De zogenaamde hongerdromen. Je hebt honger maar er zijn geen baby's in de buurt en je wordt maar niet wakkerquote:
Ach, koelkast vol hierquote:
Lekker geslapen?quote:
Nee, lang geleden dat ik een wekker gezet hebquote:
Op zich wel, maar ik begin een beetje verkouden te worden, en dan word ik altijd moeilijk wakker.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, lang geleden dat ik een wekker gezet hebjij??
Ik ben al een maand kei verkouden en ik snap niet hoe dat komtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Op zich wel, maar ik begin een beetje verkouden te worden, en dan word ik altijd moeilijk wakker.
Waarschijnlijk http://nl.wikipedia.org/wiki/Coryzavirusquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben al een maand kei verkouden en ik snap niet hoe dat komt
Ja dacht zelf ook aan het rhinovirusquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:49 schreef DeJori het volgende:
[..]
Waarschijnlijk http://nl.wikipedia.org/wiki/Coryzavirus
Regel die chick i.p.v. die van je school.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hahaha mooiste kind van het feestje
Heb je die chick van school al aangesproken??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hahaha mooiste kind van het feestje
neequote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Regel die chick i.p.v. die van je school.
quote:
quote:
Alsjeblieft.quote:
DeJori,quote:
MR,quote:
Lach je ons nu uit?quote:
Lach jullie toe.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:56 schreef Muisraket het volgende:
BarrieButsers,
[..]
Lach je ons nu uit?
BarrieButsers,quote:
Maar ik meen dat, muisraketje.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
BarrieButsers,
Dat zeggen ze altijd.
Mooi? MOOI?!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 18:58 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Nee gewoon mooivooral op 7 minuten.
You'd better be trolling.quote:
Eén van de bekendste liedjes van Sensation White is gebaseerd op een stuk van Mozart.quote:
Om te janken dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eén van de bekendste liedjes van Sensation White is gebaseerd op een stuk van Mozart.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Sensation white sowieso voor de gayste homo's ooit.
Heb je goed gekeken naar die borsthaarloze, blondgeverfde boeren met oorbelletjes in die video stonden te hakken?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Sensation white sowieso voor de gayste homo's ooit.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:07 schreef DeJori het volgende:
[..]
Heb je goed gekeken naar die borsthaarloze, blondgeverfde boeren met oorbelletjes in die video stonden te hakken?
Gay?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]Ik kan me veel eerder voorstellen dat mensen naar een trancefeest gaan dan naar die herrie van net.
Maar goed, ik ben dan ook gay, dus dat zal het wel zijn.
Vooruit dan. Geen feest, gewoon even snel bij het gemeentehuis langs en dan op vakantie?quote:
Ik luister er zelf ook niet naar, maar vind dat al een stuk minder erg.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:07 schreef DeJori het volgende:
Niet dat ik trance verdedig, want daar kan ik ook niet naar luisteren.
Er zit in ieder geval meer muziek in.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik luister er zelf ook niet naar, maar vind dat al een stuk minder erg.
Ik val op mannen en vrouwen en heb een zwak voor hele, hele, erge, foute muziek.quote:
Als het zo moet, hoeft het van mij al niet meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vooruit dan. Geen feest, gewoon even snel bij het gemeentehuis langs en dan op vakantie?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik val op mannen en vrouwen en heb een zwak voor hele, hele, erge, foute muziek.
Heb op een karaokeding bij iemand thuis Fernando (raad maar van wie dat is) gedaan met iemand die ik leuk vond.
_!
quote:
Nee, geef veel geld uit voor een feest waar kei veel mensen heen komen die je daarna nooit meer ziet, en ga op huwelijksreis naar guernsey...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als het zo moet, hoeft het van mij al niet meer.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]![]()
![]()
Was wel zijn idee trouwens, wat ook wel weer wat zegt._!
Ik herkende hem gelijk al, dus kan helaas niet bitchenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:11 schreef DeJori het volgende:
Voordat iemand gaat bitchen over mijn muzieksmaak: Ik vond dat filmpje d.m.v. google.
Nou, dat dus.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]![]()
![]()
En foute muziek? Wat voor soort dan?
Ga je mee zingen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:12 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nou, dat dus.En nee: ik ga er niet uit mezelf vrijwillig naar luisteren, maar als het op de radio komt of zo dan...
Bijvoorbeeld. Hoe is het met jullie trouwens?quote:
Mijn moeder doet dat altijd met Africa: loeihard en vals.quote:
Loeihard en vals = WIN. Tenzij je het aan moet horen natuurlijk, daarom de muziek op vol volume.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat altijd met Africa: loeihard en vals.
Vetquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Mijn moeder doet dat altijd met Africa: loeihard en vals.
Prima en met uwes?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Hoe is het met jullie trouwens?
Ook wel goed.quote:
Aww.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Kei hard en vals meezingen is tof totdat de muziek in de kroeg (expres) stopt en je zo zat dat je het niet eens door hebt.
Ben ik even blij voor DJ dat tie niet meer thuis woontquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:17 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ook wel goed.En geloof me, het aanhoren van vals zingende moeders is niet leuk.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Kei hard en vals meezingen is tof totdat de muziek in de kroeg (expres) stopt en je zo zat dat je het niet eens door hebt.
Lolque?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:18 schreef shifto het volgende:
Owjah, BB
Ik had blijkbaar nog iemand in mijn msn met dezelfde naam als jij hebt. Stond iets raars als msn ondertitel: "Ik ben een mongooltje." ofzoMaar bleek een kuthoer te zijn die ik al 100 jaar niet meer gesproken had en die reageerde toen vet wazig dus heb ik maar verwijderd
Whut?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:18 schreef shifto het volgende:
Owjah, BB
Ik had blijkbaar nog iemand in mijn msn met dezelfde naam als jij hebt. Stond iets raars als msn ondertitel: "Ik ben een mongooltje." ofzoMaar bleek een kuthoer te zijn die ik al 100 jaar niet meer gesproken had en die reageerde toen vet wazig dus heb ik maar verwijderd
Een ninja-edit in een quotequote:
Ja echt. Mijn vrienden-/kennissengroep bestond toen echt uit twee kampen: mensen die ABBA konden verdragen of het zelfs geweldig vonden en mensen die bij het noemen van ABBA alleen al gillend wegrenden.quote:
Oh kijk, ben niet de enige die het niet (meteen) snaptquote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:18 schreef shifto het volgende:
Owjah, BB
quote:
Ik heb meer zoiets van: lol okéeeeeeee?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oh kijk, ben niet de enige die het niet (meteen) snapt
Ach, sommige liedjes van abba zijn best aardig op hun tijd. Inderdaad dus, als je volkomen melig/bezopen aan de karaoke gaat dus bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja echt. Mijn vrienden-/kennissengroep bestond toen echt uit twee kampen: mensen die ABBA konden verdragen of het zelfs geweldig vonden en mensen die bij het noemen van ABBA alleen al gillend wegrenden.
Met jou kan ik praten!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, sommige liedjes van abba zijn best aardig op hun tijd. Inderdaad dus, als je volkomen melig/bezopen aan de karaoke gaat dus bijvoorbeeld
Ja kzal straks een fatsoenlijk proberen uit te leggen, zit ff op me phone en das kutquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Had je er een reactie op gegeven?
_!
Is goeiequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja kzal straks een fatsoenlijk proberen uit te leggen, zit ff op me phone en das kut
Geen idee, was bij iemand thuis.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Is er een karaokebar in den bosch? Of bestaat zoiets alleen in films?
Ja daar hebben ze speciale spellen voor. Moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:22 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen idee, was bij iemand thuis.
Wel in eindhoven: http://www.karaokebar-ole.nl/quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Is er een karaokebar in den bosch? Of bestaat zoiets alleen in films?
Tof dankjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wel in eindhoven: http://www.karaokebar-ole.nl/
Mijn ogen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wel in eindhoven: http://www.karaokebar-ole.nl/
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:28 schreef DeJori het volgende:
Wie gaat er zo mee even een biertje drinken?
Maakt me niet zo veel uit, maar ik heb geen zin om de hele avond thuis te zittenquote:
Luide muziek of rustige muziek. Glittershirts of gewone shirts. Whisky of bier. Praten of dansen. Broek of geen broek. Borrelnootjes of kaasstengels. Zelfbediening of obers. Buiten of binnen. Vlinderdas of stropdas. Taxi of fiets.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:31 schreef DeJori het volgende:
[..]
Maakt me niet zo veel uit, maar ik heb geen zin om de hele avond thuis te zitten
Heldin!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Luide muziek of rustige muziek. Glittershirts of gewone shirts. Whisky of bier. Praten of dansen. Broek of geen broek. Borrelnootjes of kaasstengels. Zelfbediening of obers. Buiten of binnen. Vlinderdas of stropdas. Taxi of fiets.
Ga mee vanavond, ik kom je wel ophalen en afzetten als een eckte gentleman.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heldin!Screw DJ, zullen wij trouwen?
Hahaha, heeft het lang geduurd voordat je die had gevonden?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Luide muziek of rustige muziek. Glittershirts of gewone shirts. Whisky of bier. Praten of dansen. Broek of geen broek. Borrelnootjes of kaasstengels. Zelfbediening of obers. Buiten of binnen. Vlinderdas of stropdas. Taxi of fiets.
Nee vlinderdas of stropdas fok was voldoendequote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hahaha, heeft het lang geduurd voordat je die had gevonden?
Rustige muziek, glittershirts, bier, praten, geen broek, borrelnootjes, zelfbediening, binnen, vlinderdas, fiets.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:37 schreef DeJori het volgende:
[..]
Rustige muziek, glittershirts, bier, praten, geen broek, borrelnootjes, zelfbediening, binnen, vlinderdas, fiets.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:38 schreef BarrieButsers het volgende:
Omg rtl dan
Je moet het zien als een grote fles ketchup je bent de hele tijd aan het schudden en dan plots komt de klodder en je krijgt hem er niet meer terug in.
___!
?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ga mee vanavond, ik kom je wel ophalen en afzetten als een eckte gentleman.
Sorry, ik kan vanavond niet.quote:
Morgen om 9 uur 's ochtends labwarming.quote:
Ik vind het prima.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:44 schreef DeJori het volgende:
BB, zal ik BDH even een belletje geven of hij meegaat?
Niet leukquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Morgen om 9 uur 's ochtends labwarming.
Zo ijverigquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:46 schreef DeJori het volgende:
BDH zit denk ik nog in de klas, want z'n tefeloon staat uit.
Deal danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
PrimaDan kan ik nog een uur niksen
Mooi woord.quote:
Een van mijn favorieten, samen met 'desalnietteplus'.quote:
Ik vind desalwelteplus toch iets mooier.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:56 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten, samen met 'desalnietteplus'.
Nah, dat valt te hard op.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 19:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vind desalwelteplus toch iets mooier.
Jij en mr ook?quote:
Nope, morgen om 9:00 weer school.quote:
Tot zover alleen BB, (jij), en ik.quote:
Het is verplicht en ik moet het samen doen met iemand. Heb de laatste tijd echt hele vervelende hoofdpijn door mijn slaaptekort, dus mijn 5 à 6 uur slaap per nacht-patroon probeer ik een beetje te doorbreken, als je het niet erg vindt.quote:
Jawelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is verplicht en ik moet het samen doen met iemand. Heb de laatste tijd echt hele vervelende hoofdpijn door mijn slaaptekort, dus mijn 5 à 6 uur slaap per nacht-patroon probeer ik een beetje te doorbreken, als je het niet erg vindt.
Er is een verschil tussen altijd moe zijn en je hele dag in het teken zetten van zoveel mogelijk slaap inhalen, hè.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Je weet toch zelf ook wel dat, dat ritme nooit zal slagen?Die hoop heb ik namelijk ook opgegeven. Dan maar 24/7 moe.
Misschien moet je dit nummer maar eens bellen: 020 - 681 74 31.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:06 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jaweldie hoofdpijn komt gewoon omdat je niet genoeg zuipt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien moet je dit nummer maar eens bellen: 020 - 681 74 31.
Als ze moeilijk gaan doen, lost hij het op op zijn manier. Hij heeft handboeien en pepperspray. Ai?quote:
En een heupflacon met whiskeyquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ze moeilijk gaan doen, lost hij het op op zijn manier. Hij heeft handboeien en pepperspray. Ai?
Dan heb je toch nog iets bij je zijde.quote:
Dat is te gemeenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog iets bij je zijde.
Sorry.quote:
Haha, ik geloof er geen bal vanquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Sorry.Troost het je enigszins als ik zeg dat ik nog veel meer forever alone ben dan jij?
Dan heb je écht nooit geluisterd naar wat ik zeg, zelden mijn posts gelezen, heb je een slecht geheugen of ben je gewoon dom. Sorry.quote:
Of jij weet niet hoe ik ben met vrouwen die ik leuk vindquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan heb je écht nooit geluisterd naar wat ik zeg, zelden mijn posts gelezen, heb je een slecht geheugen of ben je gewoon dom. Sorry.
Dan weet je niet hoe ik ben met mensen die ik leuk vind.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Of jij weet niet hoe ik ben met vrouwen die ik leuk vind
Wat betekent dat je ze al durft aan te sprekenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan weet je niet hoe ik ben met mensen die ik leuk vind.Waarom denk je dat ze na 3 sec. wegrenden?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dan weet je niet hoe ik ben met mensen die ik leuk vind.Waarom denk je dat ze na 3 sec. wegrenden?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wat betekent dat je ze al durft aan te spreken
Inderdaadquote:
Nee, dat betekent dat ze mij aanspraken en ik daarna dom reageerde.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:29 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wat betekent dat je ze al durft aan te spreken
BURNquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
http://test.nl.msn.com/lifestyle/zit_jij_onder_de_plak/Start.aspx
Weet hij nog niet.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:31 schreef Muisraket het volgende:
[..]
http://test.nl.msn.com/lifestyle/zit_jij_onder_de_plak/Start.aspx
quote:Een evenwichtige relatie
Jij en je partner hebben een goede balans tussen zelf dingen ondernemen en samenzijn. Jullie laten elkaar vrij, maar houden wel rekening met elkaar. Stappen met vrienden? Geen probleem, maar je overlegt wel altijd even wat je plannen zijn. Jullie respecteren elkaars wensen en weten goed wat jullie aan elkaar hebben. Een prima manier om in een relatie te staan! Zo haal je het beste uit jezelf én de ander.
Kom na je werk nog even langs!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:38 schreef shifto het volgende:
Ik ben (is not shittin' you) aan het werk.
Dit.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:37 schreef shifto het volgende:
Hoewel het zo voorspelbaar is welke antwoorden je moet geven afhankelijk van welke uitkomst je wil
Para jonge, mss lezen mensen meequote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit.
En @ die uitslag: bitch, please!
Hmm ik sms sowieso wel ff iemand van jullie dan als ik klaar benquote:
Ik bedoel meer dat wij in dit topic wel beter weten.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:39 schreef [ur
l=http://forum.fok.nl/user/profile/166390]shifto[/url] het volgende:
[..]
Hmm ik sms sowieso wel ff iemand van jullie dan als ik klaar ben
Mijn denkbeeldige koffie, wat doe je.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:42 schreef shifto het volgende:
Je doet waar je zin in hebt
Sinds je een relatie hebt, is er eigenlijk maar weinig veranderd. Je gaat nog steeds even vaak met vrienden op stap en doet nog precies waar je zelf zin in hebt. Overleggen is voor jou not done. Vraag je eens af of dat wel eerlijk is naar je partner toe. Houd ook eens rekening met de ander en ga niet altijd voor je eigen belang.
Dat is eigenlijk de uitkomst, ik ben alleen lui en er zijn games ipv fok
Als een baasquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Kwam net de straat in gelopen zodat ik als excuus kon gebruiken dat mn brommer stuk is en daarom zo laat thuis was. Helaas wilde hij niet eens naar mijn verklaring luisteren en denkt nu dat ik helemaal gek geworden ben om op een doordeweekse dag zo laat thuis te komen.
Recht naar huis gefietst?quote:
Hahaha!quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Kwam net de straat in gelopen zodat ik als excuus kon gebruiken dat mn brommer stuk is en daarom zo laat thuis was. Helaas wilde hij niet eens naar mijn verklaring luisteren en denkt nu dat ik helemaal gek geworden ben om op een doordeweekse dag zo laat thuis te komen.
Nou en dan zou er nog zat kunnen gebeuren hoorquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:12 schreef DeJori het volgende:
Natuurlijk, het is maar 2 minuten fietsen
Het is alleen verkrachting als het onvrijwillig is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou en dan zou er nog zat kunnen gebeuren hoor
Echt hè, het went nooit helemaal.quote:
Het is te vroeg om vaart te maken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Nooit.. Wat een ellende. Moet opschieten maar er zit geen vaart in.
True fact..quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is te vroeg om vaart te maken.
quote:
Dat is kut.quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:16 schreef bijdehand het volgende:
Hier in de straat hebben wij geen water meer
Vooral vervelend als je onder de douche staat maar je krijgt geen waterquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooral vervelend als je onder de douche staat maar je krijgt geen water_!
Die heb ik toch nooitquote:
3 boterhammen met kipfilet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 10:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die heb ik toch nooitIk weet wel dat ik de volgende keer een fatsoenlijke bodem heb want dit was gewoon beschamend
_!
2 sneetjes met kipfilet (en een stukje bountyquote:
pak zo'n stokbrood, die zijn altijd gruwelijkquote:Op woensdag 29 februari 2012 11:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
2 sneetjes met kipfilet (en een stukje bounty) is te weinig en ik denk dat één sneetje extra niet voor een wereld van verschil gaat zorgen. Ik wilde trouwens iets anders op m'n brood maar ze hadden niks in de mensa
Waar? In de mensa? Als je die 's avonds koopt dan liggen die er al de hele dag en dan zijn ze niet meer te eten. Vriendin van mij had die een gekocht en heeft ze later weggegooid omdat ze bijna haar tanden erop afbrakquote:Op woensdag 29 februari 2012 12:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
pak zo'n stokbrood, die zijn altijd gruwelijk
Goedemiddag.quote:
Katerloze zatte.quote:
Juist, zo rol ik.quote:
Bier was wel lekker!quote:
Die grote glazen waren erg lekker!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je had er anders grote moeite mee_!
Had je dat nog nooit op?quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die grote glazen waren erg lekker!
Jawel maar even ter bevestiging.quote:
Okequote:Op woensdag 29 februari 2012 17:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jawel maar even ter bevestiging.
Twas wel gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |