Mijn originele batterij van de Desire doet nog volop een dag + meer afhankelijk van het gebruik. Maar ik snap dat er mindere exemplaren tussen kunnen zitten. Ik ga er van uit dat mocht het na een jaar of wat echt achteruit gaan met de accu ik hem gewoon kan inleveren voor garantie.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef lekzzz het volgende:
Op zich zou de levertijd wel moeten lukken, twee jaar geleden liep het met de Desire ook tot op de dag nauwkeurig. Er zijn voor mij twee miner goede punten, vaste accu en 4,7" Nu heb ik de Desire die toch een stuk kleiner is en net een nieuwe accu besteld, deze werd wat slecht. Hoop niet dat dit dan ook een punt kan zijn bij de HTC One X. Ach ik zie het allemaal wel, heb er tot nu toe wel oren naar
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:30 schreef Iemand91 het volgende:
Dat is wel een heel karige OP hè voor zo'n mooie telefoon?
EDIT: dat is al wat beter.
Even wat werkende foto's/specs/tekst is toch niet zo moeilijk?
Maar wel handig een apart topic. De One telefoons staan al in de pricewatch van Tweakers; lager dan de adviesprijs.
Hopelijk komen de reviews/vergelijkingen snel, kijken wat Samsung met de SIII brengt (de S3 lijkt wel de 2e/nieuwe iPhone zoveel daar naar wordt gekeken), vergelijkingen met de Huawei Ascend Quad (XL) en wat zoiets gaat kosten eventueel i.c.m. abonnement.
Jammer van de batterij en behuizing. Maar hoe langer ik er naar kijk hoe mooier ik 'm vind worden trouwens...
Al ben ik dus bang dat het veel te veel gaat kosten. De dagen van mooie GSM's met normaal maandbedrag zijn voorbij![]()
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef lekzzz het volgende:
[..]Dat zijn nog maar geruchten hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga pas eventueel kiezen als er de One X/S, Huawei Ascend Quad en de Samsung Galaxy S3 met elkaar vergeleken zijn.
Plus deze heeft een zuinigere processor.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:19 schreef cherrycoke het volgende:
de HTC sensation heeft 1600 mAh gaat ongeveer een dag mee met standaard batterij
deze 1800 mAh
Ik ben wel benieuwd hoe makkelijk dat logootje eraf te krijgen is zonder schadequote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:38 schreef bokkepoot het volgende:
Tsja ik vind het niet echt een toevoeging.. Maar dat ben ik
En voor dat niet-hoorbare verschil betaal je wel flink wat, ook omdat HTC 300 miljoen in de Beats heeft geinvesteerd...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef lkb9000 het volgende:
Ik krijg ook een beetje een naar gevoel als ik ergens dat 'beats' op zie staan. Ik zou nooit beats oordopjes of koptelefoon kopen, maar als het in zo'n apparaat zit kan het niet echt iets slechts betekenen. Het zal sowieso even goed/beter zijn dan gemiddeld telefoon geluid.
Heb je het over het beats logootje? Ik heb hem ook zitten op de Sensation XE en is echt onderdeel van de coverquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:39 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe makkelijk dat logootje eraf te krijgen is zonder schade
Ik heb de Sensation XE en die heeft ook Beats. Maar wat een kutdopjes. Snap niet dat je daar 100+ euro voor betaald normaal gesproken. Overigs werkt de beats software alleen als je de dopjes erin hebt en werkt het alleen met de standaard music player.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:31 schreef lkb9000 het volgende:
Ik krijg ook een beetje een naar gevoel als ik ergens dat 'beats' op zie staan. Ik zou nooit beats oordopjes of koptelefoon kopen, maar als het in zo'n apparaat zit kan het niet echt iets slechts betekenen. Het zal sowieso even goed/beter zijn dan gemiddeld telefoon geluid.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:27 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
En voor dat niet-hoorbare verschil betaal je wel flink wat, ook omdat HTC 300 miljoen in de Beats heeft geinvesteerd...
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:32 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Heb je het over het beats logootje? Ik heb hem ook zitten op de Sensation XE en is echt onderdeel van de cover
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:34 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Ik heb de Sensation XE en die heeft ook Beats. Maar wat een kutdopjes. Snap niet dat je daar 100+ euro voor betaald normaal gesproken. Overigs werkt de beats software alleen als je de dopjes erin hebt en werkt het alleen met de standaard music player.
NICE! Ziet er goed uit!quote:
Is ie misschien wat in prijs gezakt. Alleen maar mooier.quote:Op donderdag 1 maart 2012 01:39 schreef SunTzu het volgende:
Damn, ik wil 'm maar moet nog tot november of juli op zijn vroegst.
moeten? Volgens mij wil je zelf dan gewoon.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Is ie misschien wat in prijs gezakt. Alleen maar mooier.
Ik moet eind mei al en dan betaal je de hoofdprijs (ofwel hoogstwaarschijnlijk geen One voor mij...)
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:01 schreef lekzzz het volgende:
[..]
moeten? Volgens mij wil je zelf dan gewoon.
ik begrijp je hoor, al moet ik wel zeggen 560,- het is weer een hoop geld. Maar oh zo'n mooie, ik wil hem ook graagquote:
Voor die prijs ga ik 'm sowieso niet halen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:50 schreef lekzzz het volgende:
[..]
ik begrijp je hoor, al moet ik wel zeggen 560,- het is weer een hoop geld. Maar oh zo'n mooie, ik wil hem ook graag
Geloof me die ene inch wen je snel aanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:43 schreef kawa4 het volgende:
8 mei mag ik mijn abbo gaan verlengen,
en ik zit stiekem toch al wel op dit ding te kwijlen.
heb nou een desire, dus de one zal wel ff wennen zijn qua grote.
maar kan nie wachten.
Ik precies hetzelfde. 10 april mag ik een nieuwe uitzoeken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Plus deze heeft een zuinigere processor.
Overigens liggen ze maandag 2 April in de winkel heeft HTC aan mij verklapt.
Komt mooi uit, want de week erop mag ik verlengen!
Eh, er is toch juist géén opslag mogelijk? Of bedoel je niet de microSD?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Enige wat mij niet bevalt is die unibody, waardoor je batterij en opslag er niet uit kunnen. Maarja, op dit moment zijn de voordelen groter dan dit enige nadeel.
Nee er is gewoon 32GB opslagruimte in totaal, ingebouwd zonder verwisselbare SD's. Net zoals bijvoorbeeld een iPhone.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Eh, er is toch juist géén opslag mogelijk? Of bedoel je niet de microSD?
Inderdaad, het is ook een soort matzwart wat ik wel mooi vind.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:02 schreef Sapstengel het volgende:
Denk dat ik ook voor de zwarte ga inderdaad, wit is ook wel mooi, maar zwart matcht mooier met het scherm en die rand daar omheen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:35 schreef Sapstengel het volgende:
Even wat bij elkaar gezocht op internet:
Headset die je erbij schijnt te krijgen volgens Amazon:
[ afbeelding ]
Media-link video:
Promo-video van HTC:
Hele press conference (45 min.) van de One inclusief grappig accent:
Dit soort filmpjes altijdquote:
Daar heb je wel gelijk in. Hield zelf youtube een beetje in de gaten of er interessante (zinnige) filmpjes bijkwamen; allemaal dat beetje scrollen, foto's bekijken en met gemompel specs opdreunen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit soort filmpjes altijd. Je weet nu toch al wel hoe hij eruit ziet?
[quote]
Dat weten we idd, maar op dit filmpje zie ik het beter dan tevoren.
[quote]
Hetzelfde geldt voor die talloze hands-on-filmpjes van dat congres op YouTube. Hebben ze de kans om dat toestel uit te proberen, houden ze hem vijf minuten vast waarbij ze alleen wat over de specs vertellen. Laat gewoon eens zien hoe hij werkt dan, die buitenkant zie je toch wel op de foto's en de specs zijn ook al 100x langsgekomen.
Dat soort dingen zit ik (en vele anderen) op te wachten idd.quote:Vraag mij bijvoorbeeld nog steeds af of het scrollen op webpagina's nou wel soepel gaat, aangezien dat op de Sensation nog wel het geval was. Verder zit er een hele nieuwe Sense-schil in, waar ze ook nog vrij weinig van hebben laten zien.
Ik heb één filmpje gezien waar ze wel Quadrant lieten lopen, en daar kwam een leuk nummertje uit. Maar zo'n leuk nummertje is net zoiets als zeggen dat er een Nividia Tegra in zit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Hield zelf youtube een beetje in de gaten of er interessante (zinnige) filmpjes bijkwamen; allemaal dat beetje scrollen, foto's bekijken en met gemompel specs opdreunen.
Tja, dan heb je het ook snel gezien ja...
[..]
Dat soort dingen zit ik (en vele anderen) op te wachten idd.
Maar ik geloof dat je op een HTC stand ook niet zo heel diep op sommige dingen in kunt gaan. Kun je op de filmpjes ook wel zien; overal staat HTC personeel.
Ik gok als je Quadrant Standard aanzet daar, dat zij dat jou niet in dak afnemen![]()
Ach, het is wel geinig als je ziet dat in ieder geval qua specs goed zit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb één filmpje gezien waar ze wel Quadrant lieten lopen, en daar kwam een leuk nummertje uit. Maar zo'n leuk nummertje is net zoiets als zeggen dat er een Nividia Tegra in zit.
Maar hier heb je helemaal gelijk in. Nog een maandje wachtenquote:Het belangrijkste is toch wel hoe hij presteert in het dagelijkse gebruik. Hoe snel zijn de menu's, hoe snel kan je tussen apps switchen, hoe snel scrollt hij door webpagina's, welke nieuwe mogelijkheden heeft die Sense-schil, enz.
twitter:markmoons twitterde op vrijdag 16-03-2012 om 10:49:59Ik heb een doosje gehad. Wie nog meer?#htconex #bijnaaa http://t.co/pLXJsW6O reageer retweet
Als Samsung weer met plastic crap aan komt zetten wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:20 schreef n0ir het volgende:
Ben in de markt voor een nieuwe en deze lijkt me wel wat.
Beter dan de S3, wat denken jullie?
1 April is de launch, dus de htconex, volgens mij duurt het dan nog wel even (1 week) voordat hij in de winkel ligt.quote:
Ja ik las er een bericht over op tweakers, maar hoe zit dat nou precies?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
Staat hier hoog op de nominatie om mn huidige Nexus S te vervangen.
Top 3 is toch wel
One X
Xperia S
Galaxy Nexus
Wellicht nog switchen naar een One S als er blijkt dat in dagelijks gebruik weinig verschil zit tussen de Krait van de One S en de Tegra 3 van de One X...
Maar deze telefoon staat stevig op nummer 1. Galaxy S3 is niet echt een optie, komt te laat, en ben niet zo'n fan van het design van Samsung, zowel niet qua Touchwiz, als qua hardware, das ook t grote nadeel van de Nexus S, heerlijk toestel qua software (geen bloatware, lekker rap), maar het oogt als een toestel van 3 tientjes door het glimmende plastic
One X draait op een Tegra 3, wat een quadcore isquote:Op maandag 26 maart 2012 19:05 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja ik las er een bericht over op tweakers, maar hoe zit dat nou precies?
Heeft met LTE compatibiliteit te makenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En om het lekker verwarrend te maken draait de US One X versie ook op de Krait, geen idee waarom, wellicht is de Tegra 3 niet 4g-compatible (kan t me eigenlijk niet voorstellen).
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Huawei
Ascend D Quad XL
performance
abonnementen
Waarom donderdag?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:55 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heeft met LTE compatibiliteit te maken
Ik ga denk ik donderdag de One X bestellen met Vodafone Web Smart 100
Heb ik ook aan gedacht. Maar zo gigantisch goedkoop wordt die ook niet, hij is niet echt goed voorradig en hoewel Huawai een prima merk is heb ik denk ik toch liever HTC.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:01 schreef andreas612 het volgende:
'k ga denk voor de huweai (of hoe je 't ook schrijft) D scend quad (oid).. schijnt veel goedkoper te zijn dan die van htc, terwijl de performence nauwelijks ontloopt, dure abbonementen van tegenwoordig
ehm, zover ik de reviews bekeek is er gewoon untouched android op te vinden, 't was de eerste (naast de galaxy nexus) met 'puur' android 4.0quote:Op maandag 26 maart 2012 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
En klinkt leuk, maar zelf ontwikkelde soc... erg lastig daar dan custom ROMs voor te vinden waarschijnlijk, en misschien wat compatibiliteitsproblemen met apps e.d.
En als je dan de enige telefoon bent met die soc sta je niet zo hoog op de prioriteitenlijst gok ik.
Jammer ook dat ze met een eigen 'schil' komen, dacht dat ze voorheen altijd gewoon untouched Android deden.
Maar verder eens; ze leveren veel bang for buck
ik denk wel een stuk goedkoper dan de one X, die stijgt bijna naar iphone hoogtesquote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef Iemand91 het volgende:
Heb ik ook aan gedacht. Maar zo gigantisch goedkoop wordt die ook niet, hij is niet echt goed voorradig en hoewel Huawai een prima merk is heb ik denk ik toch liever HTC.
http://tweakers.net/nieuw(...)ad-xl-duiken-op.htmlquote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ehm, zover ik de reviews bekeek is er gewoon untouched android op te vinden, 't was de eerste (naast de galaxy nexus) met 'puur' android 4.0
Komt overigens pas 'ergens in Q2' volgens dat artikel. Zal best een beest worden, maar ik mag NU verlengen, en heb toch ook liever gewoon het 'vertrouwde', met een mainstream socquote:De software is gebaseerd op Android Ice Cream Sandwich, waarbij Huawei voor een aangepaste interface zorgt.
Neh, das echt niet waarquote:Op maandag 26 maart 2012 20:15 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ik denk wel een stuk goedkoper dan de one X, die stijgt bijna naar iphone hoogtes
zat net te kijken voor de One X, die is vrijwel overal te krijgen, en redelijk voordelig zelfs, bij verlenging van mn Hi abo voor 2 jaar 30 euro p/m, bij 1 jaar 40...quote:Op maandag 26 maart 2012 21:51 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga de HTC one S kopen, alleen bij welke provider kan het tot nu toe?
Ik zou het niet doen. Toestelvervangen zal waarschijnlijk gewoon een eenvoudig Android toestel zijn, bij garantie/defecten is het jouw woord tegen machtig Hi woord dus kans dat je sowieso mag dokken en na 1/2 jaar is het toestel nóg niet van jou. Nee, Hi is niet voor mij...quote:Op maandag 26 maart 2012 23:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zat net te kijken voor de One X, die is vrijwel overal te krijgen, en redelijk voordelig zelfs, bij verlenging van mn Hi abo voor 2 jaar 30 euro p/m, bij 1 jaar 40...
En das inclusief toestel, maar via een of andere vage leaseconstructienog even kijken wat daar de voor- en nadelen van zijn.
Wat is er mooi aan die kpn deal?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Toestelvervangen zal waarschijnlijk gewoon een eenvoudig Android toestel zijn, bij garantie/defecten is het jouw woord tegen machtig Hi woord dus kans dat je sowieso mag dokken en na 1/2 jaar is het toestel nóg niet van jou. Nee, Hi is niet voor mij...
Wat krijg je er trouwens voor terug bij die ¤30 of ¤40 per maand, qua min/sms/data?
De One S heb ik maar heel even overwogen; snelheid t.o.v. de One X zal in de praktijk niet of nauwelijks verschillen, hij is natuurlijk een stuk kleiner (niet per definitie een na- of voordeel) en andere behuizing/uiterlijk.
De One X/S zijn toestellen die i.c.m. een abonnement vaak wel degelijk voordeliger zijn dan sim-only + toestel en dan maakt de iets geringere prijs van de One S ook niets uit.
Ik heb de Sensation XL in de handen gehad (zelfde scherm- en toestelformaat) en ik gok dat ik daar wel aan kan wennen. Uiterlijk vind ik ook mooier, die witte One X![]()
Ik gok dat ik eind deze week de 1-jarig KPN deal ga doen, kan ik eventueel na het weekend nog voor een Vodafone verlenging kiezen...
Dat die in mijn geval erg voordelig uitvalt doordat je je abonnement omlaag en omhoog kunt doen. Bijvoorbeeld bij Studentmobiel:quote:
nee, valt dus wel mee. Op tweakers zijn ook een heel aantal mensen voor deze deal gegaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:32 schreef andreas612 het volgende:
die rekt je holletje wat breder op, kpn naait namelijk harder dan concurrenten
Omdat ik donderdag wat tijd te doden heb in de stad, en de site wat informatie niet weergeeft waardoor ik 't niet vertrouwquote:Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Waarom donderdag?En kijk ook eens naar KPN met z'n actie, loopt tot 31 maart.
Ik heb hier een post staan met een 1-jarig KPN abonnement wat toch zo'n ¤170 goedkoper is dan Vodafone Smart 150, met (voor mij althans) weinig nadelen (minder sms, maar gebruik toch veel whatsapp nu, 250MB internet t.o.v. 1GB internet, maar voor ¤5 extra heb je 500MB, gebruik je die extra 250MB niet betaal je de ¤5 ook niet, en geen 500sms per/maand/jaar uit het buitenland.).
Vodafone is interessanter idd qua abonnement maar ik denk niet dat het voor mij de (ruim) extra ¤170 waard is...
De informatie die op de site staat is inderdaad wat karig, heb naar KPN gebeld en deze hebben het netjes uitgelegd, dus die actie zit wel goedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 03:41 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Omdat ik donderdag wat tijd te doden heb in de stad, en de site wat informatie niet weergeeft waardoor ik 't niet vertrouw
Voor mij is het met mijn wensen en een 2jarig abonnement sowieso voordeliger en beter bij vodafone, maar bedankt voor de tip
Dat is wel heel goedkoop. Waar zit het addertje? Vergeet de 30 euro aansluitkosten trouwens niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:31 schreef doxtase het volgende:
Mooie aanbieding van vodafone besteld op gsmeasy:
1 jarig abbonement met de HTC one X:
4 maanden 24,25 + 8 maanden 48,50 = 485,00
Toestelprijs: 89,00
Totaal: 574 euro.
1200 MB internet, 150 belminuten en zo goed als onbeperkte sms.
Deze zojuist besteld, in mijn ogen toch het meest voordelig.
Die aanbieding van KPN is ook mooi, alleen heb ik aan 500 MB niet genoeg ben ik bang.
Tevens op tweakers een code gevonden voor een gratis bluetooth headsetje bij een bestelling bij gsmeasy!
De code: ge-47-mja. Je kan kiezen voor 10 krasloten, een 16GB geheugenkaartje of een headsetje.
Dat is het punt nou, zit je eenmaal bij een provider dan wordt je genaaid; verlengen is 9 v.d. 10 duurder dan een nieuw abonnement. Of je betaalt evenveel als bij een nieuw abonnement.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:18 schreef bokkepoot het volgende:
Ik denk een foutje van de webshop...Want als je kiest voor verlenging betaal je 313 euro opeens.
En na 4 maanden betaal je 55 euro per maand
Kan je niet een abbo nemen met minder lasten per maand? Ikl wil eigenlijk niet meer dan 25/m uitgeven. mij betreft betaal ik wel meer aan..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:31 schreef doxtase het volgende:
Mooie aanbieding van vodafone besteld op gsmeasy:
1 jarig abbonement met de HTC one X:
4 maanden 24,25 + 8 maanden 48,50 = 485,00
Toestelprijs: 89,00
Totaal: 574 euro.
1200 MB internet, 150 belminuten en zo goed als onbeperkte sms.
Deze zojuist besteld, in mijn ogen toch het meest voordelig.
Die aanbieding van KPN is ook mooi, alleen heb ik aan 500 MB niet genoeg ben ik bang.
Tevens op tweakers een code gevonden voor een gratis bluetooth headsetje bij een bestelling bij gsmeasy!
De code: ge-47-mja. Je kan kiezen voor 10 krasloten, een 16GB geheugenkaartje of een headsetje.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:55 schreef Nilscollection het volgende:
Ik ben uitgenodigd voor de HTC One X launch party zondag!![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig al kennisgemaakt met HTC Sense 4.0 op mijn Desire S![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |