moeten? Volgens mij wil je zelf dan gewoon.quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Is ie misschien wat in prijs gezakt. Alleen maar mooier.
Ik moet eind mei al en dan betaal je de hoofdprijs (ofwel hoogstwaarschijnlijk geen One voor mij...)
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:01 schreef lekzzz het volgende:
[..]
moeten? Volgens mij wil je zelf dan gewoon.
ik begrijp je hoor, al moet ik wel zeggen 560,- het is weer een hoop geld. Maar oh zo'n mooie, ik wil hem ook graagquote:
Voor die prijs ga ik 'm sowieso niet halen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:50 schreef lekzzz het volgende:
[..]
ik begrijp je hoor, al moet ik wel zeggen 560,- het is weer een hoop geld. Maar oh zo'n mooie, ik wil hem ook graag
Geloof me die ene inch wen je snel aanquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:43 schreef kawa4 het volgende:
8 mei mag ik mijn abbo gaan verlengen,
en ik zit stiekem toch al wel op dit ding te kwijlen.
heb nou een desire, dus de one zal wel ff wennen zijn qua grote.
maar kan nie wachten.
Ik precies hetzelfde. 10 april mag ik een nieuwe uitzoeken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:11 schreef dimmak het volgende:
[..]
Plus deze heeft een zuinigere processor.
Overigens liggen ze maandag 2 April in de winkel heeft HTC aan mij verklapt.
Komt mooi uit, want de week erop mag ik verlengen!
Eh, er is toch juist géén opslag mogelijk? Of bedoel je niet de microSD?quote:Op zondag 4 maart 2012 22:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Enige wat mij niet bevalt is die unibody, waardoor je batterij en opslag er niet uit kunnen. Maarja, op dit moment zijn de voordelen groter dan dit enige nadeel.
Nee er is gewoon 32GB opslagruimte in totaal, ingebouwd zonder verwisselbare SD's. Net zoals bijvoorbeeld een iPhone.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:40 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Eh, er is toch juist géén opslag mogelijk? Of bedoel je niet de microSD?
Inderdaad, het is ook een soort matzwart wat ik wel mooi vind.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:02 schreef Sapstengel het volgende:
Denk dat ik ook voor de zwarte ga inderdaad, wit is ook wel mooi, maar zwart matcht mooier met het scherm en die rand daar omheen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:35 schreef Sapstengel het volgende:
Even wat bij elkaar gezocht op internet:
Headset die je erbij schijnt te krijgen volgens Amazon:
[ afbeelding ]
Media-link video:
Promo-video van HTC:
Hele press conference (45 min.) van de One inclusief grappig accent:
Dit soort filmpjes altijdquote:
Daar heb je wel gelijk in. Hield zelf youtube een beetje in de gaten of er interessante (zinnige) filmpjes bijkwamen; allemaal dat beetje scrollen, foto's bekijken en met gemompel specs opdreunen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Dit soort filmpjes altijd. Je weet nu toch al wel hoe hij eruit ziet?
[quote]
Dat weten we idd, maar op dit filmpje zie ik het beter dan tevoren.
[quote]
Hetzelfde geldt voor die talloze hands-on-filmpjes van dat congres op YouTube. Hebben ze de kans om dat toestel uit te proberen, houden ze hem vijf minuten vast waarbij ze alleen wat over de specs vertellen. Laat gewoon eens zien hoe hij werkt dan, die buitenkant zie je toch wel op de foto's en de specs zijn ook al 100x langsgekomen.
Dat soort dingen zit ik (en vele anderen) op te wachten idd.quote:Vraag mij bijvoorbeeld nog steeds af of het scrollen op webpagina's nou wel soepel gaat, aangezien dat op de Sensation nog wel het geval was. Verder zit er een hele nieuwe Sense-schil in, waar ze ook nog vrij weinig van hebben laten zien.
Ik heb één filmpje gezien waar ze wel Quadrant lieten lopen, en daar kwam een leuk nummertje uit. Maar zo'n leuk nummertje is net zoiets als zeggen dat er een Nividia Tegra in zit.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Hield zelf youtube een beetje in de gaten of er interessante (zinnige) filmpjes bijkwamen; allemaal dat beetje scrollen, foto's bekijken en met gemompel specs opdreunen.
Tja, dan heb je het ook snel gezien ja...
[..]
Dat soort dingen zit ik (en vele anderen) op te wachten idd.
Maar ik geloof dat je op een HTC stand ook niet zo heel diep op sommige dingen in kunt gaan. Kun je op de filmpjes ook wel zien; overal staat HTC personeel.
Ik gok als je Quadrant Standard aanzet daar, dat zij dat jou niet in dak afnemen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |