abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108916048
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb één filmpje gezien waar ze wel Quadrant lieten lopen, en daar kwam een leuk nummertje uit. Maar zo'n leuk nummertje is net zoiets als zeggen dat er een Nividia Tegra in zit.
Ach, het is wel geinig als je ziet dat in ieder geval qua specs goed zit.
quote:
Het belangrijkste is toch wel hoe hij presteert in het dagelijkse gebruik. Hoe snel zijn de menu's, hoe snel kan je tussen apps switchen, hoe snel scrollt hij door webpagina's, welke nieuwe mogelijkheden heeft die Sense-schil, enz.
Maar hier heb je helemaal gelijk in. Nog een maandje wachten }:|
Zeker omdat het lijkt dat de One S en de One X elkaar nauwelijks ontlopen.
pi_109177577
Uitvinder van de biersmiley.
pi_109210026
Ben in de markt voor een nieuwe en deze lijkt me wel wat.
Beter dan de S3, wat denken jullie?
  zaterdag 17 maart 2012 @ 19:35:28 #54
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_109210536
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:20 schreef n0ir het volgende:
Ben in de markt voor een nieuwe en deze lijkt me wel wat.
Beter dan de S3, wat denken jullie?
Als Samsung weer met plastic crap aan komt zetten wel.

Wel jammer dat HTC Sense er weer op zit, dat is echt software van een bedenkelijk niveau.

Tevens: waarom steekt de camera zo ver uit? Dat kan alleen maar gaan krassen.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_109210564
Ik wacht gewoon nog even op de S3. Of is die inmiddels al announced?
pi_109211444
Sense kan je er altijd eraf halen als je dat wil. Maar dan moet je wel rooten.
pi_109296354
Staat hier hoog op de nominatie om mn huidige Nexus S te vervangen.

Top 3 is toch wel

One X
Xperia S
Galaxy Nexus

Wellicht nog switchen naar een One S als er blijkt dat in dagelijks gebruik weinig verschil zit tussen de Krait van de One S en de Tegra 3 van de One X...

Maar deze telefoon staat stevig op nummer 1. Galaxy S3 is niet echt een optie, komt te laat, en ben niet zo'n fan van het design van Samsung, zowel niet qua Touchwiz, als qua hardware, das ook t grote nadeel van de Nexus S, heerlijk toestel qua software (geen bloatware, lekker rap), maar het oogt als een toestel van 3 tientjes door het glimmende plastic :')
pi_109323265
De kracht van optische illusie:

Fuck it hé, wat is dat ding groot zo! _O-
EDIT: en rechtsonder de kracht van Google }:| ...

Dit filmpje is bekend denk ik...
"]YouTube: HTC One X Car Stereo Clip hands-on
maar dat ziet er wel erg vet uit. Ben benieuwd wat hun cardock moet kosten, want ik gok erop dat je die nodig hebt om deze functionaliteit te kunnen gebruiken; een universele dock gaat niet werken denk ik...
pi_109467904
Handige XDA-Developers site

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 25-03-2012 20:27:33 ]
pi_109503557
Volgende week maandag dus! *O*
pi_109537916
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 20:27 schreef Iemand91 het volgende:
Volgende week maandag dus! *O*
1 April is de launch, dus de htconex, volgens mij duurt het dan nog wel even (1 week) voordat hij in de winkel ligt.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_109538042
Zolang hij er 10 april maar is, want dan mag ik verlengen :9 .
pi_109539381
quote:
2s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:15 schreef Loveless85 het volgende:
Staat hier hoog op de nominatie om mn huidige Nexus S te vervangen.

Top 3 is toch wel

One X
Xperia S
Galaxy Nexus

Wellicht nog switchen naar een One S als er blijkt dat in dagelijks gebruik weinig verschil zit tussen de Krait van de One S en de Tegra 3 van de One X...

Maar deze telefoon staat stevig op nummer 1. Galaxy S3 is niet echt een optie, komt te laat, en ben niet zo'n fan van het design van Samsung, zowel niet qua Touchwiz, als qua hardware, das ook t grote nadeel van de Nexus S, heerlijk toestel qua software (geen bloatware, lekker rap), maar het oogt als een toestel van 3 tientjes door het glimmende plastic :')
Ja ik las er een bericht over op tweakers, maar hoe zit dat nou precies? :?
pi_109541613
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:05 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ja ik las er een bericht over op tweakers, maar hoe zit dat nou precies? :?
One X draait op een Tegra 3, wat een quadcore is
One S draait op een Krait dualcore

En om het lekker verwarrend te maken draait de US One X versie ook op de Krait, geen idee waarom, wellicht is de Tegra 3 niet 4g-compatible (kan t me eigenlijk niet voorstellen).

Kijk, qua brute rekenkracht wint die Tegra 3 anytime, maar de vraag is meer hoeveel je in dagelijks gebruik gaat merken van die brute rekenkracht. Je zag al bij de allereerste dualcores dat de software niet compleet was geoptimaliseerd, en je dus per saldo geen winst behaalde.

En dat is nu ook weer de vraag; in hoeverre weten Android en apps met die 4 (eigenlijk 5) cores om te gaan, wat doet het voor je accuduur, en hoeveel sneller is het in 'dagelijks gebruik' (mailen, appje gebruiken, browsen, lag op de interface) t.o.v. van de Krait.

Als dat minimaal is wordt die One S ook in ene heel interessant. Stukje goedkoper (scheelt niet veel), wat handzamer, en verder vrijwel alle voordelen die de One X ook heeft.

Ga je puur voor de rekenkracht 'omdat het kan', of omdat je met de benchmarks wil pimpen kan je sowieso voor die One X gaan. Gaat het meer om hoe hij 'aanvoelt', dan is het wellicht slim de eerste benchmarks af te wachten.
pi_109541761
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]
En om het lekker verwarrend te maken draait de US One X versie ook op de Krait, geen idee waarom, wellicht is de Tegra 3 niet 4g-compatible (kan t me eigenlijk niet voorstellen).

Heeft met LTE compatibiliteit te maken :)

Ik ga denk ik donderdag de One X bestellen met Vodafone Web Smart 100 *O*
pi_109542012
Ik wacht nog even de eerste reviews af, alhoewel het eigenlijk nog het enige toestel op m'n lijstje is. Als hij wat 'groot' aanvoelt en het snelheidsverschil tussen de X en S niet zo groot is misschien nog de S. Maar die Xperia is wel al geschrapt, weer de zoveelste fabrikant die 'haast' heeft met een toestel en het met oude firmware uitbrengt en plechtig belooft 'zo snel mogelijk' met een update te komen. En terug naar 2.3 wil ik niet :')

Galaxy Nexus is straks toch ook alweer paar maandjes oud, en imho niet de revelatie geworden wat ik van tevoren dacht dat het zou worden...
pi_109542023
'k ga denk voor de huweai (of hoe je 't ook schrijft) D scend quad (oid).. schijnt veel goedkoper te zijn dan die van htc, terwijl de performence nauwelijks ontloopt, dure abbonementen van tegenwoordig :(
pi_109542101
Huawei
Ascend D Quad XL
performance
abonnementen
pi_109542206
En klinkt leuk, maar zelf ontwikkelde soc... erg lastig daar dan custom ROMs voor te vinden waarschijnlijk, en misschien wat compatibiliteitsproblemen met apps e.d.

En als je dan de enige telefoon bent met die soc sta je niet zo hoog op de prioriteitenlijst gok ik.

Jammer ook dat ze met een eigen 'schil' komen, dacht dat ze voorheen altijd gewoon untouched Android deden.

Maar verder eens; ze leveren veel bang for buck :Y
pi_109542561
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:02 schreef Loveless85 het volgende:
Huawei
Ascend D Quad XL
performance
abonnementen
:@
pi_109542619
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:55 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Heeft met LTE compatibiliteit te maken :)

Ik ga denk ik donderdag de One X bestellen met Vodafone Web Smart 100 *O*
Waarom donderdag? :9 En kijk ook eens naar KPN met z'n actie, loopt tot 31 maart.
Ik heb hier een post staan met een 1-jarig KPN abonnement wat toch zo'n ¤170 goedkoper is dan Vodafone Smart 150, met (voor mij althans) weinig nadelen (minder sms, maar gebruik toch veel whatsapp nu, 250MB internet t.o.v. 1GB internet, maar voor ¤5 extra heb je 500MB, gebruik je die extra 250MB niet betaal je de ¤5 ook niet, en geen 500sms per/maand/jaar uit het buitenland.).

Vodafone is interessanter idd qua abonnement maar ik denk niet dat het voor mij de (ruim) extra ¤170 waard is...

quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:01 schreef andreas612 het volgende:
'k ga denk voor de huweai (of hoe je 't ook schrijft) D scend quad (oid).. schijnt veel goedkoper te zijn dan die van htc, terwijl de performence nauwelijks ontloopt, dure abbonementen van tegenwoordig :(
Heb ik ook aan gedacht. Maar zo gigantisch goedkoop wordt die ook niet, hij is niet echt goed voorradig en hoewel Huawai een prima merk is heb ik denk ik toch liever HTC.
De Samsung S3 wordt net zo goed als de One X (of wat beter op sommige gebieden, misschien ook wat slechter op andere gebieden) maar Samsung kan me niet overtuigen, plus het duurt nog een hele tijd voordat de S3 in de winkels ligt...
pi_109542623
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:04 schreef Loveless85 het volgende:
En klinkt leuk, maar zelf ontwikkelde soc... erg lastig daar dan custom ROMs voor te vinden waarschijnlijk, en misschien wat compatibiliteitsproblemen met apps e.d.

En als je dan de enige telefoon bent met die soc sta je niet zo hoog op de prioriteitenlijst gok ik.

Jammer ook dat ze met een eigen 'schil' komen, dacht dat ze voorheen altijd gewoon untouched Android deden.

Maar verder eens; ze leveren veel bang for buck :Y
ehm, zover ik de reviews bekeek is er gewoon untouched android op te vinden, 't was de eerste (naast de galaxy nexus) met 'puur' android 4.0
pi_109542785
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef Iemand91 het volgende:

Heb ik ook aan gedacht. Maar zo gigantisch goedkoop wordt die ook niet, hij is niet echt goed voorradig en hoewel Huawai een prima merk is heb ik denk ik toch liever HTC.

ik denk wel een stuk goedkoper dan de one X, die stijgt bijna naar iphone hoogtes :{
pi_109542809
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:12 schreef andreas612 het volgende:

[..]

ehm, zover ik de reviews bekeek is er gewoon untouched android op te vinden, 't was de eerste (naast de galaxy nexus) met 'puur' android 4.0
http://tweakers.net/nieuw(...)ad-xl-duiken-op.html

quote:
De software is gebaseerd op Android Ice Cream Sandwich, waarbij Huawei voor een aangepaste interface zorgt.
Komt overigens pas 'ergens in Q2' volgens dat artikel. Zal best een beest worden, maar ik mag NU verlengen, en heb toch ook liever gewoon het 'vertrouwde', met een mainstream soc :+
pi_109542910
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:15 schreef andreas612 het volgende:

[..]

ik denk wel een stuk goedkoper dan de one X, die stijgt bijna naar iphone hoogtes :{
Neh, das echt niet waar :P

One X is nu in de pricewatch 545,- euro

Iphone 4S 32 gig is 679,- euro in de pricewatch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')