SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel mang, nogmaals dank.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:39 schreef Arcadia het volgende:
NOU GEFELICITEERD, maar dat had ik al gezegd, niet?
Ik toch ook?quote:
Dank jequote:
Kwartetje jwzquote:Op maandag 27 februari 2012 17:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iemand wilt verjaardagsseks met happy!
quote:
Ja Henkie, maar dat wisten we alquote:Op maandag 27 februari 2012 17:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
wejoo heftige shitquote:Op maandag 27 februari 2012 17:42 schreef Zeroku het volgende:
HAHAHAH WIE WOENSDAG JARIG IS IS DAT MAAR EEN KEER IN DE VIER JAAR. xD
Dat is niet alleen verjaardagssmex ok?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja Henkie, maar dat wisten we al
ayo da's nie grappig mn ma is overleden aan woensdagquote:Op maandag 27 februari 2012 17:42 schreef Zeroku het volgende:
HAHAHAH WIE WOENSDAG JARIG IS IS DAT MAAR EEN KEER IN DE VIER JAAR. xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Valt me tegenquote:
Niks mis mee!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat is het nog meer dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:43 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat is niet alleen verjaardagssmex ok?
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:43 schreef Zeroku het volgende:
He Bloem, ging jij ook naar IJsland?
NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noorwegen en Zweden
(en Kopenhagen).
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ahquote:Op maandag 27 februari 2012 17:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NeeNoorwegen en Zweden
(en Kopenhagen).
quote:
Snap ikquote:Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]nog nooit geweest, maar het lijkt me zo tof
Beach mijn negerquote:
Wajo dank je Gquote:
Je bent samen met Sooph jarig, gezegende dag toch.quote:
Wajo, wel een goed iets. Samen kindjes maken????quote:Op maandag 27 februari 2012 17:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Je bent samen met Sooph jarig, gezegende dag toch.
Heb je al cadeau's gekregen?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wajo, wel een goed iets. Samen kindjes maken????
LODSA LODSA MONEYYYYquote:
Nietquote:Op maandag 27 februari 2012 18:10 schreef Beach het volgende:
waarom zie ik eruit alsof ik een schildklierziekte heb??
jij zei neukquote:Op maandag 27 februari 2012 18:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NietIk snapte er ook al geen neuk van.
gr hequote:Op maandag 27 februari 2012 19:05 schreef wolfrolf het volgende:
Geeflictered 2happy4u
gr
hoi henkie grgr
dank dankquote:Op maandag 27 februari 2012 19:05 schreef wolfrolf het volgende:
Geeflictered 2happy4u
gr
hoi henkie grgr
Ja toch a mattie.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja mijn omgang met P_z is wel goed, al dat praten over chest, pompen en cutten
Hihi maar die ene keer toen je per ongeluk langs mn piemeltje schuurde met je knie in de bus en ik mijn boxershort bevuilde kwam wel dicht in de buurt tochquote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denken dat Jan en ik seksuele handelingen verrichten.Is haram ja!
meisje, ik ben altijd boos.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:46 schreef Plastic_zak het volgende:
hey klinkerbotsing ben je nog boos op mij g?
Ik ben een kutturk, aldus crocodilenerd.quote:
Kutturkquote:Op maandag 27 februari 2012 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
meisje, ik ben altijd boos.
[..]
Ik ben een kutturk, aldus crocodilenerd.
Je bent ook weleens een Chinees geweest volgens iemand anders tochquote:Op maandag 27 februari 2012 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Wat een goor tyfusjong is dat. Doet mij herinneren dat ik hem nog steeds een keer moet slopen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ik en Cash gaan meequote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat een goor tyfusjong is dat. Doet mij herinneren dat ik hem nog steeds een keer moet slopen.
Ik en P_z komen ook en bossen zijn chest open.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wat een goor tyfusjong is dat. Doet mij herinneren dat ik hem nog steeds een keer moet slopen.
Dunno man.quote:
Ja, door een kutkleuter.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je bent ook weleens een Chinees geweest volgens iemand anders tochmulticultureel jij
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:
Hij gaat kapot. Kapot zeg ik je!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik en P_z komen ook en bossen zijn chest open.
En die kleuter die haar een Chinees noemde klappen we ook ff het ziekenhuis inquote:Op maandag 27 februari 2012 19:50 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[..]
Hij gaat kapot. Kapot zeg ik je!
ja toch wollah ik zeg jou ik gooi die boeler op de grond, ik trek zijn shirt uit en ik snij een paar keer diep in zijn rugquote:Op maandag 27 februari 2012 19:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik en P_z komen ook en bossen zijn chest open.
Hij leeft nog hoor..quote:Op maandag 27 februari 2012 19:52 schreef 2Happy4U het volgende:
RIP in peace, we moeten de gevallen onder ons rouwen en betreuren.
Weet ik hoorquote:
that would be awkwardquote:Op maandag 27 februari 2012 19:56 schreef Bloempje. het volgende:
Nohh
Ik wilde even fijn in bad gaan, zit mijn vader er al in
wincestquote:Op maandag 27 februari 2012 19:56 schreef Bloempje. het volgende:
Nohh
Ik wilde even fijn in bad gaan, zit mijn vader er al in
Ik had het kunnen weten natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 19:58 schreef JanPiraat het volgende:
Hahaha omg ik dacht al wat komen er voor reacties na die badcomment en jawel ik werd niet teleurgesteld![]()
![]()
boys will be boys..quote:Op maandag 27 februari 2012 19:58 schreef JanPiraat het volgende:
Hahaha omg ik dacht al wat komen er voor reacties na die badcomment en jawel ik werd niet teleurgesteld![]()
![]()
vertelquote:Op maandag 27 februari 2012 20:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zullen we even huilen over mijn toekomstsperspectief?
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
wat is jouw toekomstperspectief dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
wat valt er te wenen dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Precies.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is jouw toekomstperspectief dan?
ah, op die manier.quote:
werken totdat je doodgaat en de mensen in griekenland nog meer belasting kunnen ontduiken tog :::$$quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen in bad Glee kijken dan ?
Ik ben eindelijk begonnen met seizoen 3quote:Op maandag 27 februari 2012 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
Ohja, Glee moest ik ook nog kijken.
wat liev zegquote:Op maandag 27 februari 2012 19:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja toch wollah ik zeg jou ik gooi die boeler op de grond, ik trek zijn shirt uit en ik snij een paar keer diep in zijn rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LP ook ja. Metallica kan ik nog wel eens van genieten *oudere albums*quote:Op maandag 27 februari 2012 20:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is meer Linkin Park en Metallica
/v/quote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
LP ook ja. Metallica kan ik nog wel eens van genieten *oudere albums*
Maar echte mannen luisteren hier naar
Met drie vingers ging het altijd goed zodra de 4e erbij kwam konden m'n hersenen het niet meer bijhoudenquote:
Deze dame wiet.quote:
*Quinten.quote:
Mensen die FOK!quote:
Altijd.quote:
films op tv kijkenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Altijd.
Wie gaat er zo The Butterfly Effect kijken? Ashton Kutcher
Hij krijgt teveel bloedneuzen daarquote:Op maandag 27 februari 2012 20:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Altijd.
Wie gaat er zo The Butterfly Effect kijken? Ashton Kutcher
Heb geen zin om het te downloadenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:27 schreef Beach het volgende:
[..]
films op tv kijkengeniet van je SD en reclame
lololquote:Op maandag 27 februari 2012 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Met drie vingers ging het altijd goed zodra de 4e erbij kwam konden m'n hersenen het niet meer bijhouden
ik hossel 31quote:
tumblrquote:Op maandag 27 februari 2012 20:36 schreef Henkie94 het volgende:
Mensen die haten op de oranje knop.Jullie zijn gewoon te oud
[ afbeelding ]
31 smatjes gehosseld? goed gedaan mattie, ik heb zelf 0 smatjes gehosseld dit weekend maar ik ben wel door 1 smatje gehosseld.quote:
Vroeger knul, toen we nog naar de bibliotheek moesten als we een spreekbeurt hadden om voor 2 gulden 50 een half uurtje op de pc te kunnen internetten en voor 25 cent konden kopiërenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:36 schreef Henkie94 het volgende:
Mensen die haten op de oranje knop.Jullie zijn gewoon te oud
[ afbeelding ]
na mang, 31 24/7 bij elkaar opgeteld, is makkelijker zo tochquote:Op maandag 27 februari 2012 20:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
31 smatjes gehosseld? goed gedaan mattie, ik heb zelf 0 smatjes gehosseld dit weekend maar ik ben wel door 1 smatje gehosseld.
Ik moest ook naar de bibliotheek voor een spreekbeurt swa. Dat was in groep 6, nog voordat ik wist hoe ik shit van het internet kon rippen. Zware tijden dat mang.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vroeger knul, toen we nog naar de bibliotheek moesten als we een spreekbeurt hadden om voor 2 gulden 50 een half uurtje op de pc te kunnen internetten en voor 25 cent konden kopiërenals je zulke struggles hebt meegemaakt dan praat je wel anders en haat je die oranje knop ook
Mag ik je zusje even lenen dang?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
na mang, 31 24/7 bij elkaar opgeteld, is makkelijker zo toch
Ik hossel ze samen met m'n zusje, vinden de chicks nijs tok
I know, maar freaking duur.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Voor jou is er ook iets veel beters op de markt![]()
[ afbeelding ]
sry nignog, hebk niequote:
Komt het door je kat ?quote:
omg samen met je zusje hosselen, dan heb je een goed zusjequote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
na mang, 31 24/7 bij elkaar opgeteld, is makkelijker zo toch
Ik hossel ze samen met m'n zusje, vinden de chicks nijs tok
Nee niet door de kat.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Komt het door je kat ?ik heb een soortgelijke tussen duim en wijsvinger... wie heeft ons zo gemaakt we zijn toch geen eenden ?!! waarom kk vlies daar tannn ?
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je niet wilt quoten dan doe je >
>2012quote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef Zeroku het volgende:
> Zeroku komt niet op 4chan en meer van dat soort tyfus.
Ja, heheh zag hetquote:Op maandag 27 februari 2012 20:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww het is toch iets anders denk ik![]()
waquote:Op maandag 27 februari 2012 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ohh such perfect dayyyyy
you just keeeep me hangiiiiing onn
you just keeep me hangingggg on
oeehhh
![]()
![]()
![]()
Meiden vinden haar schattig, werkt goed mang.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omg samen met je zusje hosselen, dan heb je een goed zusje
ik moet altijd hosselen met mijn g's maar soms pikken ze mijn smatje in
lol grapje morgen wordt de perfecte dag sinds tijden.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ohh such perfect dayyyyy
you just keeeep me hangiiiiing onn
you just keeep me hangingggg on
oeehhh
![]()
![]()
![]()
Eerst Plastic zak, nu Henkie en psycho.. kies eens iemand die normaal Nederlands typtquote:Op maandag 27 februari 2012 20:46 schreef Beach het volgende:
kut ik ga onbewust Henkie en PtR nadoen
ik impliceer nooit implicaties. alleen Henkie mangquote:Op maandag 27 februari 2012 20:46 schreef Beach het volgende:
Kies mij, kies mij!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst Plastic zak, nu Henkie en psycho.. kies eens iemand die normaal Nederlands typt
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst Plastic zak, nu Henkie en psycho.. kies eens iemand die normaal Nederlands typt
Bohhh van mij ookquote:Op maandag 27 februari 2012 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
l
[..]
lol grapje morgen wordt de perfecte dag sinds tijden.![]()
![]()
![]()
![]()
hihi braaf soquote:Op maandag 27 februari 2012 20:46 schreef Beach het volgende:
BEACH KIES MIJquote:Op maandag 27 februari 2012 20:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik weets meisjequote:Op maandag 27 februari 2012 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beetje net doen alsof je het niet weet.Pijnlijk.
Flippiee is een topkeuze ja. Als ik haar kon zijn had ik dat zo gedaan.quote:
Hou je nog wel van me?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik voel me achtergesteld ok.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Flippiee is een topkeuze ja. Als ik haar kon zijn had ik dat zo gedaan.
Wantquote:
Dan typ je fatsoenlijker dan je nu doetquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:51 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Flippiee is een topkeuze ja. Als ik haar kon zijn had ik dat zo gedaan.
Hoezo? Wat is er mis met mijn taalvaardigheid??quote:Op maandag 27 februari 2012 20:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want
[..]
Dan typ je fatsoenlijker dan je nu doet
[..]
Het gaat mij ook meer om de keuze die je maakt.quote:
Stop met het sturen van foto's en video's van je dochters, Albertoquote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef a.stegeman het volgende:
[..]
Je staat op mijn TOR netwerk.. je zal nog van me horen
Alles is beetje overdreven, maar het komt er in de buurtquote:Op maandag 27 februari 2012 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Muzieksmaak ook helemaal prima. Alles aan mij is prima.
Je snapt toch wel dat ik dat bij jou niet meer hoef te vertellen? Iedereen weet hoe geweldig jij bent.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik voel me achtergesteld ok.
Op dit moment is daar vrij weinig mis mee.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo? Wat is er mis met mijn taalvaardigheid??
Neenee dit vind ik onacceptabel ik ga PostNL bellen dat ze mijn cadeau voor je weer terugsturen morgen dikke doeiquote:Op maandag 27 februari 2012 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik dat bij jou niet meer hoef te vertellen? Iedereen weet hoe geweldig jij bent. [ afbeelding ]
a z3mer kom niet haten danquote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op dit moment is daar vrij weinig mis mee.
Bitchquote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op dit moment is daar vrij weinig mis mee.
Wil jij mijn pokémon zijn? Dan kan ik jou elke dag kiezenquote:
Nog eventjesquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat ik dat bij jou niet meer hoef te vertellen? Iedereen weet hoe geweldig jij bent. [ afbeelding ]
Ik was eerst.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alles is beetje overdreven, maar het komt er in de buurt
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Neenee dit vind ik onacceptabel ik ga PostNL bellen dat ze mijn cadeau voor je weer terugsturen morgen dikke doei
Ik ben gewoon te schattig hè?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wil jij mijn pokémon zijn? Dan kan ik jou elke dag kiezen
[..]
Nog eventjesHet is moeilijk om afstand van je te doen
Best wel sig waardig.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik was eerst.
[..]Hater.
[..]Ok als jij het zegt zal het zo zijn, want alles wat jij zegt is de waarheid enzo.
WAT IS DIE HAAT DAN.quote:
Achterlijke troll dat je bent.quote:
Poepieequote:
Hihi dat wil ik wel zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 20:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wil jij mijn pokémon zijn? Dan kan ik jou elke dag kiezen
[..]
Nog eventjesHet is moeilijk om afstand van je te doen
Oh. Dan is het wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Jij dus.quote:
Ik was helemaal niet aan het hatenquote:
Ik wil in je wangetjes knijpen, en misschien wel meer..quote:
IK BEN HEEL SCHATTIGquote:
okquote:Op maandag 27 februari 2012 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT IS DIE HAAT DAN. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HENKIE MAG NIET MEER OP DE - hier mag ik het niet meer over hebben - KOMEN. [ afbeelding ]
kusquote:Op maandag 27 februari 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Achterlijke troll dat je bent.
[..]
Poepiee
[..]
Hihi dat wil ik wel zijn
[..]
Oh. Dan is het wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Jij dus.
Ik heb 2 paar wangen, welke wil je?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet aan het hatenNiemand is perfect toch..
[..]
Ik wil in je wangetjes knijpen, en misschien wel meer..
Dat was te makkelijk, ik vertrouw dit niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh. Dan is het wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Jij dus.
Oke dat is waar.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet aan het hatenNiemand is perfect toch..
kussieequote:
Jmmrquote:Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat was te makkelijk, ik vertrouw dit niet.
Nu doe je inderdaad schattig en naïefquote:Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
IK BEN HEEL SCHATTIG
[..]
ok
[..]
kus
[..]
Ik heb 2 paar wangen, welke wil je?
Mijn Snorlex Snorlaxquote:
De onderstequote:Op maandag 27 februari 2012 20:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik heb 2 paar wangen, welke wil je?
ik zeg toch kut johquote:
waquote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nu doe je inderdaad schattig en naïef
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn Snorlex Snorlax
[..]
De onderste
Waarom moest ik lachen om test 123?quote:
Gelukkig maarquote:Op maandag 27 februari 2012 21:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Desondanks hou ik van mijn Pokémonnetje
Kus.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:02 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
wa
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Waarom moest ik lachen om test 123?
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:05 schreef Zeroku het volgende:
https://fbcdn-sphotos-a.a(...)146_1596237713_n.jpg
wtf is deze
Wat een paupertentquote:Op maandag 27 februari 2012 21:05 schreef Zeroku het volgende:
wtf is deze
Ja die foto komt van de facebook van een café vandaan waar ik wel eens kom. Gelukkig niet met carnaval, wtf zegquote:
Mag best wel een beetje vet op zitten hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Tevens even mijn eten uitkotsen, ik wil niet dik zijn.
Een reden om volgend jaar Carnaval in Eindhoven te vieren?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:05 schreef Zeroku het volgende:
wtf is deze
haal die foto es snel weg!! ik bel de moderators hoor!!@!!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:05 schreef Zeroku het volgende:
wtf is deze
Dat dit kan in Nederland!!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haal die foto es snel weg!! ik bel de moderators hoor!!@!!
Bij Voetbal International?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef Zeroku het volgende:
HOHOHO bij VI wordt Walk the Line gezongen.
Ja, door Danny Vera. Klinkt op zich niet heel slecht, maar mweh.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bij Voetbal International?Wordt dit stukje kunst verneukt of klinkt het nog ergens naar?
Gelukkig :!quote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mag best wel een beetje vet op zitten hoor
[..]
Een reden om volgend jaar Carnaval in Eindhoven te vieren?
BELLEN NOG WEL OMGGGG.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
haal die foto es snel weg!! ik bel de moderators hoor!!@!!
Ik maak hieruit op dat ik beter Johnny op kan zetten..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, door Danny Vera. Klinkt op zich niet heel slecht, maar mweh.
a.stegeman waar ben je?quote:
ik heb yvo's nummerquote:Op maandag 27 februari 2012 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig :!
[..]
BELLEN NOG WEL OMGGGG.
True dat.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik maak hieruit op dat ik beter Johnny op kan zetten..
Uhu, als ik ooit gebanned ben oid. En voor hete telefoonseksquote:
June Carterquote:
Trolololquote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat lied
Oh en mn postgemiddelde is weer met één gestegen.![]()
![]()
Mijne nog verder omlaag.quote:Op maandag 27 februari 2012 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat lied
Oh en mn postgemiddelde is weer met één gestegen.![]()
![]()
Newb .;)quote:Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef Henkie94 het volgende:
aantal posts: 19507 (gemiddeld 35 per dag)
;_;
Trots zijn op postcount ;.)quote:
Staan er wel wat hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kon ik niet vinden op YT, op Spotify heb ik ze wel samen..
[ afbeelding ]
Maar ander lied..quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 21:31 schreef JanPiraat het volgende:
Dit wordt mijn overgang na swallerin place
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |