abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108464132
2012

12 maart: Webkim (jongen)
20 maart: PureEvil
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
13 September: Frups
17 september: Kwisted

03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
12 oktober: Mangostine
13 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
eind oktober: Enfermera

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door covie op 28-02-2012 14:40:48 ]
pi_108464254
Ik zou nog even terugkijken voorDe prachtige echofoto's van Gerberaatje O+
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 10:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Hullo! :W zijn we weer... prachtig kind in mijn buik zitten, helemaal gemiddeld O+ (wat een wonder toch.. sowieso het wonder van een kind, met ivf nog eens extra (dat het kan!!) en een cryo.. gewoon 2 jaar in -196 graden gezeten, ontdooiien, gaan plakken, alle cellen die nog weten wat ze moeten en dan, voor zover ze kunnen zien, ook nog gezond... Ik kan wel janken, van geluk!)

Ruggetje mooi dicht, schedeltje ook, kaakje/verhemelte mooi gesloten, voetjes goed, hartje helemaal in orde... Dikke prima!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het echte grote genieten kan nu gaan beginnen O+

en het is nog steeds een meisje :D
Verder ging het over de bereikbaarheid van de verloskundigen, over de ontsluiting van PE en clauwhee die veel te lang moet wachten voor ze bij de fysio terecht kan :(
  maandag 27 februari 2012 @ 15:18:29 #3
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108464605
Ik kon wel sloten koffie op hebben zo stuiterig is mijn buikbaby! :o
Echt dat klopt en dat timmert en dat schuift maar alsof het niks is! :D
Ik wil hem zóóóóó graag zien O+
Nog een paar weekjes geduld... ;)
  maandag 27 februari 2012 @ 15:21:14 #4
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108464717
Van mij mag het nog wel effe duren hoor, nog even (relatieve) rust in de tent hier... Bovendien ben ik echt nog niet tot rust, daarvoor heb ik echt even een paar weekjes nodig. En m'n pup moet nog zindelijk voor die tijd, dus ik prop er nog effe een kurk in :P
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_108464719
Mijn verloskundigenpraktijk is echt prima te bereiken :@. Ik vind het wel vreemd als ik de tijden lees waarop jullie kunnen bellen enzo.

quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:18 schreef Asyniur het volgende:
Ik kon wel sloten koffie op hebben zo stuiterig is mijn buikbaby! :o
Echt dat klopt en dat timmert en dat schuift maar alsof het niks is! :D
Ik wil hem zóóóóó graag zien O+
Nog een paar weekjes geduld... ;)
Nou die van mij heeft ook koffie te veel op denk ik. De hele tijd voetjes die schuiven .. of knuistjes. Nja, in ieder geval, lekker langs m'n maag en dus m'n maagzuur :+. Alsof ik een vloek heb uitgesproken door te zeggen dat het wel weer ging.

Verder een herkenbaar gevoel As. O+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_108464900
Aanmelden bij de vk kan je op internet en dan bellen ze je terug voor een afspraak.
Op maandag en woensdag (geloof k) hebben ze spreekuur en dan kan je bellen. En iedere avond van 20 tot 21 ofzo.
Bij spoed hebben ze een apart nummer.
Ik vind t wel prima, als k ze echt nodig heb is er t spoed nummer. Bij minder ernstige zaken kan k s avonds bellen of tijdens de spreekuurdagen.

Heb ze ook nog nooit nodig gehad eigenlijk. Alleen toen k ging bevallen ;)
  maandag 27 februari 2012 @ 15:38:13 #7
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108465350
Pff. Praat me niet van verloskundigen :') Net een mail gestuurd via http://www.knov.nl/ over al dat gedoe. Ben benieuwd wat voor reactie ik krijg :7
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_108466112
Enfermera heb je een klacht neergelegd over het feit dat je ook bent doorgestuurd naar een andere praktijk omdat je niet binnen hun gebied valt?

Vind ik wel goed van je, was er zelf nog niet op gekomen maar overweeg nu ook.

Kijk ik ben tevreden over de praktijk nu hoor. Nadeel is dat het nog verder van mijn werk is en ze maar 3 dagen open zijn, precies op mijn werkdagen.

Heb even op die site van knov gekeken, en wanneer ik daar mijn postcode intoets voor een praktijk, dan komt die dus eerst met 2 praktijken die binnen 10 km liggen, maar die gaven toen dus alle 2 aan dat ik buiten de regio val 8)7
pi_108466616
Hoi :+

Ik kom me ook weer aanmelden voor deze reeks :D want 4 oktober schijnt de dag zich voor te doen dat onze 2e spruit zich laat zien :D O+
pi_108466663
Welkom terug AA :D
  maandag 27 februari 2012 @ 16:12:57 #11
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108466694
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 16:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoi :+

Ik kom me ook weer aanmelden voor deze reeks :D want 4 oktober schijnt de dag zich voor te doen dat onze 2e spruit zich laat zien :D O+
Welkom terug en van harte!!
pi_108466723
:W Admiraal, gefeliciteerd!

Hier vrijdag het hartje voor het eerst gehoord *) word ik blij van.
pi_108466788
Wat leuk AA! Gefeliciteerd! En oktober al joh, pff, wat gaat dat hard!

Fijn he Sopho :) Hartje luisteren word ik ook nog steeds blij van :)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  maandag 27 februari 2012 @ 16:20:26 #14
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108466990
Sopho, wat gaaf! O+

Admiraal, van harte joh!
pi_108467272
Leuk hoor admiraal! Gefeliciteerd!!
Heb je gelijk erbij gezet in de OP.

En als er nog andere wijzigingen moeten komen hoor ik het graag!
  maandag 27 februari 2012 @ 16:28:50 #16
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_108467380
Heerlijk geluid he Sopho?
pi_108468354
Admiraal gefeliciteerd!
pi_108468833
Admiraal gefeliciteerd! O+

Sopho wat gaaf O+

Ik heb 12 maart mijn eerste afspraak met de VK, hopelijk krijg ik dan ook een echo!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_108469072
Admiraal gefeliciteerd! *O*
Sopho, wat fijn zo'n hartje O+
En Gerberaatje ik heb het al tegen je gezegd maar wat een prachtige foto's en wat fijn dat alles goed was!!

Hier vandaag een mooie mijlpaal, 30 weken zwanger, whoooeehooeee. En ik begin me na het rottige virusje eindelijk weer een stuk beter te voelen. Er moet alleen nog zo veel gedaan worden.... ach, als het wiegje maar hangt dan komt het de eerste weken wel goed!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_108469502
Thanks allemaal :D *O*
Nu eerst nog volop verbouwen en opknappen van ons nieuwe huisje. Sinds vorige week maandag de sleutel ontvangen dus nog genoeg te doen :D wordt een mooi jaar voor ons O+
pi_108469930
Admiraal gefeliciteerd!!

Ik sta nog niet in de OP! Mag ik er ook in, 21 augustus! Dankje! :)
  maandag 27 februari 2012 @ 17:33:11 #22
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108469950
quote:
2s.gif Op maandag 27 februari 2012 15:58 schreef covie het volgende:
Enfermera heb je een klacht neergelegd over het feit dat je ook bent doorgestuurd naar een andere praktijk omdat je niet binnen hun gebied valt?

Vind ik wel goed van je, was er zelf nog niet op gekomen maar overweeg nu ook.

Kijk ik ben tevreden over de praktijk nu hoor. Nadeel is dat het nog verder van mijn werk is en ze maar 3 dagen open zijn, precies op mijn werkdagen.

Heb even op die site van knov gekeken, en wanneer ik daar mijn postcode intoets voor een praktijk, dan komt die dus eerst met 2 praktijken die binnen 10 km liggen, maar die gaven toen dus alle 2 aan dat ik buiten de regio val 8)7
Nou, een klacht wil ik het niet noemen nog, ik heb het nu even als 'aandachtspunt' aangeduid in de titel van de email :) Ik wil het niet al te zwaar maken, want het is een grijs gebied dat ze weigeren. Alhoewel ik het allesbehalve grijs vind, magoed :+

Whaha ja, ik ben echt zo iemand die dat áltijd doet, zit er al van kleins af aan in. :') Toen ik 6 was heb ik een brief naar de burgemeester gestuurd (met hulp van mijn vader, maar twas wel mijn idee), waarom er in de buurt geen speelplaatsen waren :{w en ik mocht nog op gesprek komen ook _O- :D Herinner ik me ook nog. Echt tof. XD
Pfff, wat een gezeik joh! -O-
Ja, dat had ik ook nog, plus dat hij ook een fout aangaf. Er zou er 1tje 100 meter dichterbij liggen, maar als ik keek op dat blauwe puntje, bleek het een praktijk in Amstelveen te zijn. :') Ter illustratie; ik woon dichter in de buurt van R'dam, dus dat kaartje was ook nog eens fout... En als ik dan naar een andere moet is dat in een stad met hopeloze parkeergelegenheid, nou, denk je serieus dat ik meer dan 100m ga lopen als ik hoogzwanger ben voor een controle? :{w dacht het niet.

Gefeli admiraal! De 2e dus als k het goed begrijp? :D O+
pi_108470004
Welkom AA!
Gerberaatje wat een prachtige foto's! Die handjes!!

Ik ben in de stress :N Vannacht flinke steken in mn buik gehad en vandaag helemaal niet misselijk meer.
Moet ik nou bellen of nog even afwachten? Als het misgaat, gaat het toch mis... Wil ze ook niet voor niks lastig vallen.
  maandag 27 februari 2012 @ 17:38:39 #24
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_108470134
He jeetje Fieder. -O- Nja, bellen kan altijd zou ik zeggen.. maar zoiets gaat toch ook gepaard met bloedverlies, en dat heb je dus nog niet? :) Lijkt me een goed teken. Kunnen ook je darmen zijn he... en ik ben idd ook wel eens een dag haast niet misselijk geweest, dat kan toch. ;)
Ik had in het begin ook behoorlijke steken onder in mn buik, richting mn lies zeg maar.
pi_108470376
Geen bloedverlies nee. Ik ben al anderhalve week non stop misselijk dus vandaar dat ik zo schrok. Als het vanaf het begin wisselend was geweest was het niet eens opgevallen waarschijnlijk.
Ik zal maar afwachten dan, ze kunnen toch niks doen om het te voorkomen, mocht het misgaan.

Plak baby plak!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')