quote:Op maandag 27 februari 2012 10:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Hullo!zijn we weer... prachtig kind in mijn buik zitten, helemaal gemiddeld
(wat een wonder toch.. sowieso het wonder van een kind, met ivf nog eens extra (dat het kan!!) en een cryo.. gewoon 2 jaar in -196 graden gezeten, ontdooiien, gaan plakken, alle cellen die nog weten wat ze moeten en dan, voor zover ze kunnen zien, ook nog gezond... Ik kan wel janken, van geluk!)
Ruggetje mooi dicht, schedeltje ook, kaakje/verhemelte mooi gesloten, voetjes goed, hartje helemaal in orde... Dikke prima!Verder ging het over de bereikbaarheid van de verloskundigen, over de ontsluiting van PE en clauwhee die veel te lang moet wachten voor ze bij de fysio terecht kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het echte grote genieten kan nu gaan beginnen
en het is nog steeds een meisje![]()
![]()
Nou die van mij heeft ook koffie te veel op denk ik. De hele tijd voetjes die schuiven .. of knuistjes. Nja, in ieder geval, lekker langs m'n maag en dus m'n maagzuurquote:Op maandag 27 februari 2012 15:18 schreef Asyniur het volgende:
Ik kon wel sloten koffie op hebben zo stuiterig is mijn buikbaby!
Echt dat klopt en dat timmert en dat schuift maar alsof het niks is!
Ik wil hem zóóóóó graag zien
Nog een paar weekjes geduld...
Welkom terug en van harte!!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoi
Ik kom me ook weer aanmelden voor deze reekswant 4 oktober schijnt de dag zich voor te doen dat onze 2e spruit zich laat zien
![]()
Nou, een klacht wil ik het niet noemen nog, ik heb het nu even als 'aandachtspunt' aangeduid in de titel van de emailquote:Op maandag 27 februari 2012 15:58 schreef covie het volgende:
Enfermera heb je een klacht neergelegd over het feit dat je ook bent doorgestuurd naar een andere praktijk omdat je niet binnen hun gebied valt?
Vind ik wel goed van je, was er zelf nog niet op gekomen maar overweeg nu ook.
Kijk ik ben tevreden over de praktijk nu hoor. Nadeel is dat het nog verder van mijn werk is en ze maar 3 dagen open zijn, precies op mijn werkdagen.
Heb even op die site van knov gekeken, en wanneer ik daar mijn postcode intoets voor een praktijk, dan komt die dus eerst met 2 praktijken die binnen 10 km liggen, maar die gaven toen dus alle 2 aan dat ik buiten de regio val
Dat denk ik ook niet idd.. en zolang het geen bloed is, ist goed zou ik zeggenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:55 schreef Fieder het volgende:
6 weken pas. Had toen ik net ging testen wel onwijs kramp, maar daarna eigenlijk niks meer.
Denk ik goed dat zolang er geen bloed is ik niet hoef te bellen? Want ze kunnen er toch niks aan doen?
Thanksquote:Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef Enfermera het volgende:
Gefeli admiraal! De 2e dus als k het goed begrijp?![]()
Wat tof johquote:Op maandag 27 februari 2012 18:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Thanks
Ja, Levi is net 3 jaar geworden en krijgt er dus een zusje/broertje bij
[ afbeelding ]blijf het altijd grappig vinden die echo's
hier niet gedaan hoor......quote:Op maandag 27 februari 2012 18:57 schreef Kuukske het volgende:
Kraambedankjes. Schiet me ineens te binnen. Oh dear. Is het een must?
Wat jij wilt.. als jij gerustgesteld kan worden door even je VK te bellen dan zou ik dat zeker doen. Krampen en nare steken kunnen, zeker in het begin, veel voorkomen doordat alles groeit en plaats maakt voor de groeiende baarmoeder. In principe is er geen reden tot zorg als je geen bloed hebt en kwaaltjes kunnen ook per dag wisselenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:34 schreef Fieder het volgende:
Welkom AA!
Gerberaatje wat een prachtige foto's! Die handjes!!
Ik ben in de stressVannacht flinke steken in mn buik gehad en vandaag helemaal niet misselijk meer.
Moet ik nou bellen of nog even afwachten? Als het misgaat, gaat het toch mis... Wil ze ook niet voor niks lastig vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |