Dat was zeker reuze spannend, het maken van die afspraak.quote:Op zondag 1 april 2012 13:06 schreef gogosweden het volgende:
[..]
true
ik heb kapper geboekt voor over 2 weken
ben 2 weken op vakantie dus dat gaat niet eehquote:Op zondag 1 april 2012 13:19 schreef MAHL het volgende:
Twee weken?Jongen, doe het gewoon morgen. Het ziet er toch niet uit zo, met die natte dweil op je kop.
Wel, dan ga je meteen met je broertjequote:Op zondag 1 april 2012 13:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben 2 weken op vakantie dus dat gaat niet eeh
Op vakantie kun je ook naar de kapper.quote:Op zondag 1 april 2012 13:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ben 2 weken op vakantie dus dat gaat niet eeh
dan weet jij niet waar ik zitquote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dan weet jij niet waar ik zit
t is een soort alcatrass
Kan je je niet echt voorstellen voordat je er daatwerkelijk geweest bent.
ik ben sinds mijn 12e al niet meer in Nederland geweest, ik ben nu 16.quote:
Ik snap het ergens wel. De meeste mensen zijn bang voor verandering. Ook bang dat opeens alle ogen op hun gericht zijn en ze kritiek te verduren krijgen . nee, dan lekker veilig doen wat je altijd al gedaan hebt. Alleen..quote:
jezus man.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel. De meeste mensen zijn bang voor verandering. Ook bang dat opeens alle ogen op hun gericht zijn en ze kritiek te verduren krijgen . nee, dan lekker veilig doen wat je altijd al gedaan hebt. Alleen..
Als je doet wat je altijd al gedaan hebt, krijg je ook wat je altijd al gekregen hebt.
Dus: TS, beter ga je snel naar die kapper toe, laat je je een leuk model knippen, nodig je een chick uit om eens samen met je te gaan winkelen en kleren te kopen en heb je eens schijt wat de mening van je WOW vrienden erna zal zijn
ooeeeh zeker mooiquote:
idd, ben wel benieuwd wat het eindresultaat zal zijn. Als dat er überhaupt wel komt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:36 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
TS opent wel een topic maar wil eigenlijk niet veranderen.
Volgens mij hebben we zijn grootste probleem ook wel gevonden: Bang voor veranderingen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:59 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
ooeeeh zeker mooi
[..]
idd, ben wel benieuwd wat het eindresultaat zal zijn. Als dat er überhaupt wel komt.
you got mequote:Op dinsdag 17 april 2012 16:13 schreef UltraViolence het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we zijn grootste probleem ook wel gevonden: Bang voor veranderingen.
Gewoon doen, het kan er niet slechter op worden(is dit motivere.nd)quote:
Quit bitching en vraag het aan de fakking kapper.quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:42 schreef gogosweden het volgende:
alleen heb ik de kop daar niet voor
hoe fix je het in zo'n "model" eigenlijk ?
Doen. En nu met je luie ass richting de kapper.quote:
iddquote:Op dinsdag 17 april 2012 17:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Quit bitching en vraag het aan de fakking kapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En voor de rest wat er in het topic al werd gezegd: Aankomen.Wie wil zoekt een mogelijkheid, wie niet wil zoekt een excuus.
Hij heeft toch veel vriendinnen!quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Komop heb je het nou nog steeds niet gedaan?Ik zou srs even met een meisje van je school ervoor gaan zitten, eentje met wie je goed bevriend bent oid. Of je gaat naar de kapper daar kunnen ze je vooralsnog het beste adviseren. Wees niet zo'n autist
mee eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
nee, maar ik wou het sowieso deze week doen. En moest er vandaag langs op weg naar de super, dus ik dacht fuck it.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:09 schreef Chocolatebear het volgende:
JAJAGOGOSWEDEN DELIVERS!
Zeg het op, schrok je van mijn testikelkapings bedreigingen?
Deze mentaliteit moet je aanhouden man. Risico's nemen is goed. Het ziet er tien keer beter uit man.quote:
Idd iets lager doenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:13 schreef TJV het volgende:
Nu nog een beetje zelfverzekerd staan en je vest niet zo hoog dicht doen.
Baas.
Ik denk dat hij eerst tips nodig heeft waar hij het beste kan kopen omdat hij niet zo'n groot buget heeftquote:Op donderdag 19 april 2012 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Wanneer ga je je garderobe aan passen?
die was te verwachtenquote:Op donderdag 19 april 2012 16:22 schreef Chocolatebear het volgende:
Wanneer ga je je garderobe aan passen?
Sorry.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die was te verwachten
ik heb nog 130 euro kleedgeld tot de 30e deze maand. Daarna komt er weer 40 bij
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:09 schreef gogosweden het volgende:
zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben trots op je .
En je was niet dronken toen je ging ?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2012 16:39:14 ]
ik moet het hier met de Zweedse winkels doen hequote:Op donderdag 19 april 2012 16:38 schreef Juminelle het volgende:
Tof kapsel! Eindelijk![]()
Overigens zou ik op sites als ASOS kijken voor kleding. Cheap en de kleding daar is best tof
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ben trots op je .
En je was niet dronken toen je ging ?
Kan je niet online kopen dan? ASOS heeft gratis verzending wereldwijd.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik moet het hier met de Zweedse winkels doen he
en de enigste winkel hier die wat stuff voor mannen heeft is Dressmann en H&M
Internetwinkels brah.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik moet het hier met de Zweedse winkels doen he
en de enigste winkel hier die wat stuff voor mannen heeft is Dressmann en H&M
Haal v-hals shirtjes, spijkerbloesje, beige broek. Outfit nummer 1 en kost je ongeveer 100 euro.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
die was te verwachten
ik heb nog 130 euro kleedgeld tot de 30e deze maand. Daarna komt er weer 40 bij
Zoek nou maar leuke kleding!quote:Op donderdag 19 april 2012 16:55 schreef gogosweden het volgende:
correctie, ik heb nog 250 euro te besteden.
Had de boekhouding al een tijdje niet meer gedaan
Dit soort verassingen
ik weet toch niet wat je smaak is!quote:
http://www.asos.com/quote:Op donderdag 19 april 2012 16:57 schreef gogosweden het volgende:
smaak boeit me niet, want die heb ik niet echt,
T moet er een beetje goed uit zien enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
ik heb t liever uit de winkel omdatquote:
Oh ja, sjongequote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb t liever uit de winkel omdat
1. ik heb geen mogelijkheid om via internet te bestellen (ook niet via mijn ouders, die hebben daar wat tegen)
en 2, omdat ik geen flauw idee heb wat mijn maten zijn.
quote:Op donderdag 19 april 2012 16:58 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Simpele outfit. Bij elkaar iets minder dan 127 euro in combinatie met dat eerste jasje, anders 160 euro.Ga rukken zeg, adviseer die jongen eens fatsoenlijke kleren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan niet rukken. Daarnaast is dit gewoon een goede, goedkope en simpele outfit voor een jongen van zijn leeftijd.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ga rukken zeg, adviseer die jongen eens fatsoenlijke kleren.
Dit^quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan niet rukken. Daarnaast is dit gewoon een goede, goedkope en simpele outfit voor een jongen van zijn leeftijd.
Ik zei niks over jezelf rukken. Verder, kutkleren.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:00 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik kan niet rukken. Daarnaast is dit gewoon een goede, goedkope en simpele outfit voor een jongen van zijn leeftijd.
Hoezo heb je die mogelijkheid niet.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:59 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb t liever uit de winkel omdat
1. ik heb geen mogelijkheid om via internet te bestellen (ook niet via mijn ouders, die hebben daar wat tegen)
en 2, omdat ik geen flauw idee heb wat mijn maten zijn.
Inderdaad, Gratis retour, Er staat ook een hele uitleg over de maten.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hoezo heb je die mogelijkheid niet.
En als je maten niet kloppen dan kan je het altijd terugsturen he.
Echte skinny jeans is niet echt aan te raden bij zijn figuur. Dan lijkt hij nog dunner.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:03 schreef aspirantspierbundel het volgende:
naar wat ik weet worden de meeste meiden wild van skinny jeans, dus maak gebruik van je slanke benen
Slim fit chinos lijkt me dan beter.quote:Op donderdag 19 april 2012 17:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Echte skinny jeans is niet echt aan te raden bij zijn figuur. Dan lijkt hij nog dunner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |