eigenlijk boeit het me geen reet, kleren heb ik om me warm te houden, hoe ze eruit zien zal mij een worst wezenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:26 schreef Fera het volgende:
Het vest wat je draagt op die foto, lose it. Ik vind het een beetje kinderlijk, als ik eerlijk moet zijn. Verder weet ik niet echt veel over een stijl die je aanspreekt. Misschien kun je daar wat meer over vertellen? Je gaat denk ik geen kleding aantrekken die je zelf niet mooi vindt.
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:38 schreef gogosweden het volgende:
[..]
eigenlijk boeit het me geen reet, kleren heb ik om me warm te houden, hoe ze eruit zien zal mij een worst wezen
Vind eigenlijk alles wel best, dus kom maar met ideen
Daar ben ik het mee eens. Omdat TS nog wel lang en slank is, lijkt 'ie door gebruik van laagjes geen slungel (no offense).quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hun eigenlijk wel kleding aanhebben voor jou
Dat stropdasjequote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind hun eigenlijk wel kleding aanhebben voor jou
Kan hij in de tussentijd, die hij normaal op FOK! verspilt, mooi naar de kapper gaan en gaan shoppenquote:
Bijna 17 waarschijnlijk, klinkt stoerderquote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:20 schreef Oognip het volgende:
Sorry, maar waarom ben je 16/17 jaar? Weet je niet meer hoe oud je precies bent?
Bijna 17 klinkt stoerder dan 16/17quote:Op dinsdag 28 februari 2012 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bijna 17 waarschijnlijk, klinkt stoerder
facebook foto posten van een gast die zijn naam in de OP hadquote:
been there done that! weet alleen niet echt of het een verbetering isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Had je in ieder geval tijd om naar de kapper te gaan
Dat weten wij zonder foto's ook nietquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
facebook foto posten van een gast die zijn naam in de OP had
[..]
been there done that! weet alleen niet echt of het een verbetering is
een kilo of 53-55 bij een lengte van tussen de 185-190 cmquote:
nog geen nieuwe kleren gekocht, daarvoor wachtte ik tot mijn ban voorbij wasquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:32 schreef wimjongil het volgende:
Heb je al nieuwe kleren gekocht? Heb je nog andere adviezen uit dit topic opgevolgd? Pics van je kapsel nu?
komt er zo aanquote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:32 schreef strontboer het volgende:
[..]
Dat weten wij zonder foto's ook niet
Dat is wel extreem skinny. Meer steaks eten dude.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
een kilo of 53-55 bij een lengte van tussen de 185-190 cm
Lengte is lang geleden dat ik dat gekeken heb, en gewicht schommelt soms een beetje
Heeft 'ie niet zwaar ondergewicht?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is wel extreem skinny. Meer steaks eten dude.
Dude.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dat is wel extreem skinny. Meer steaks eten dude.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:34 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heeft 'ie niet zwaar ondergewicht?
t zit in de genen, afgelopen week alleen maar vet gegeten, maar kom geen grammetje bijquote:
Er is genoeg aan te doen, maar dat vereist discipline en toewijding. Je kan jezelf afvragen of je dat er voor over hebt - als je je er goed bij voelt, fuck it.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:37 schreef gogosweden het volgende:
Mijn pa is ook heel slank, ookal eet hij als een beer. Hetzelfde bij mijn broertje en zusje. voor zover ik weet valt er weinig aan te doen
Zelfs 1.85 en 55 kg is een BMI van 15.5 en dat is ongezond ondergewicht. Ik weet zeker dat hier voor jou het grootste make-over punt ligt. Dit is gewoon Auschwitz-niveau en ik weet precies hoe dat voelt. Minstens 80 kg is een normaal gewicht voor jouw lengte, alles daarboven is bonus maar wel aan te raden.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 17:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Lengte is lang geleden dat ik dat gekeken heb, en gewicht schommelt soms een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |