quote:Zaterdagavond 'Prosecco-avond'(Geen19,50, maar 12,50 euro per fles)!
quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, daarvoor waren we bij de Winkel van Sinkel aan de Oude Gracht. Waar er een paar om 5 uur al compleet dronken waren
En een andere sekse hadden dan ik had verwacht
Zeker, leverde vorige keer ook 5 flessen op, waarvan 1 van het huis als bedankje.quote:
quote:
Hm ja, maar 5 flessen whisky opdrinken is niet zo'n goed idee.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:37 schreef Drugshond het volgende:
Het alcoholpercentage van deze prosecco's ligt vaak rond de 10 à 11 procent.
---------------------------------------------------
Dat is mondwater..
Doe maar bij de komers, ik zie dat het m'n vrije weekend isquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zal je bij misschieners zetten dan, of toch komers?
Er zijn ook biertjes die hier overheen schieten.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm ja, maar 5 flessen whisky opdrinken is niet zo'n goed idee.
Prima, perfect.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe maar bij de komers, ik zie dat het m'n vrije weekend is
Hm, betyar en remlof drinken meestal wel trappistes.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Er zijn ook biertjes die hier overheen schieten.
Hey, mijn grens ligt bij de 5%, als ik er overheen ga ligt het aan betyarquote:Op woensdag 29 februari 2012 01:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm, betyar en remlof drinken meestal wel trappistes.
Dat is de zaak van Henk Westbroek hè.quote:Op woensdag 29 februari 2012 01:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, dat was Stairway, dit is er vlakbij. Om de hoek zeg maar.
Yep.quote:Op woensdag 29 februari 2012 06:18 schreef Picchia het volgende:
[..]
Dat is de zaak van Henk Westbroek hè.
U wenst een ouderwetschen pub-brawl?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:07 schreef eriksd het volgende:
Als Yvonne komt, dan moet PHP ook komen.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:07 schreef eriksd het volgende:
Wat heb ik nou over naamvallen gezegd?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
U wenst een ouderwetschen pub-brawl?
Jij moet sowieso komen.quote:
Love is in the air.quote:
Is het een PUB meet dan?quote:Op woensdag 29 februari 2012 12:07 schreef eriksd het volgende:
Vorige keer leek het daar verdacht veel op.quote:
Ach, alleen Robin en PHP waren <20, en beiden waren weg na uur of 6 's middags.quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vorige keer leek het daar verdacht veel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |