1985 man.quote:
Geen idee hoe jullie ultra-extreme-high-tech-mod-lay-out eruit ziet.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee wou wat wegklikken en drukte naast je UI.
Dat mevrouw het een beetje snapt is dan wel weer knap.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee hoe jullie ultra-extreme-high-tech-mod-lay-out eruit ziet.
Je bent zelf uit 1988!quote:
Daar zit de OMGWTFBBQKUTPOST-deleteknop.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee hoe jullie ultra-extreme-high-tech-mod-lay-out eruit ziet.
Nee man. 1995. Jeweetz.quote:
Robin, ben jij dat?quote:
Daarom duurde het ook zo lang; eerst moest het voor de modjes worden aangepast.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat mevrouw het een beetje snapt is dan wel weer knap.
Kussensquote:
Geen last gehad thuis van de vorige keer, tochquote:
Niet bepaald, integendeelquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen last gehad thuis van de vorige keer, toch?
31 maart hoort nochtans niet tot die verzameling.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:54 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk dat ik er niet ben. Ben van 28 t/m 30 maart in Berlijn.
Correct, maar mijn fysieke gesteldheid zal anders beweren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:18 schreef Reya het volgende:
[..]
31 maart hoort nochtans niet tot die verzameling.
Het lopen ging zo goed dat ik op den duur mijn kruk niet meer nodig had.......quote:Op maandag 27 februari 2012 21:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een paar?
Alleen Robin en Picchia waren nuchter en de rest kon amper lopen.
Zolang jij die jongen ophaalt voordat je gaat drinken, is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen last gehad thuis van de vorige keer, toch?
Dat is dus een ja, net als de vorige keer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:54 schreef Friek_ het volgende:
Ik denk dat ik er niet ben. Ben van 28 t/m 30 maart in Berlijn.
Ik verheugde me juist op samen een potje Genesis lallen boven de bitterballenquote:Op maandag 27 februari 2012 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Disana moet rust houden. Decennialang.
Sorry Disana.
Dan kom je toch gewoon? Je hoeft je niks aan te trekken van wat die bolle zegtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik verheugde me juist op samen een potje Genesis lallen boven de bitterballen![]()
Maar je zult wel gelijk hebben
Shht, dat doe ik ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan kom je toch gewoon? Je hoeft je niks aan te trekken van wat die bolle zegt
Wil je nou wel of niet komen dan?quote:
Zou ook leuk zijn om jullie te zien, maar het gaat echt niet lukken.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wil je nou wel of niet komen dan?
Zou leuk zijn als je wel komt.
Ik heb Php reeds een uitnodiging gestuurd.quote:
Oh jammer, ben onderhand wel benieuwd wie Disana is.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ook leuk zijn om jullie te zien, maar het gaat echt niet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |