quote:Op maandag 27 februari 2012 14:42 schreef TitusPullo het volgende:
Ik kom misschien. Zouden jullie nog wel worden toegelaten?
Dat was ik, rum voor de baco.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:50 schreef TitusPullo het volgende:
Welk buitenlands bier dronken jullie?
Ik zat aan de Grimberger en Trappiste geloof ik, voordat ik aan de Prosecco ging.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:50 schreef TitusPullo het volgende:
Dus bij misschieners?quote:
Betyar en ik dronken Weihenstefaner geloof ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:50 schreef TitusPullo het volgende:
Misschien de cryptofascisten. Zoals Koos.quote:
Zet mij maar bij de misschieners.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
Als iedereen die (misschien) wil komen het even wil melden.
Die zetten we wel aan een ander tafeltje, bij mannen met roze broeken.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Misschien de cryptofascisten. Zoals Koos.
Donequote:Op maandag 27 februari 2012 14:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zet mij maar bij de misschieners.
Oh, maar dat was aangenaam gezelschap. Daar zou ik ook best aan willen schuiven.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die zetten we wel aan een ander tafeltje, bij mannen met roze broeken.
Jij komt toch wel, je woont om de hoekquote:Op maandag 27 februari 2012 14:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Zet mij maar bij de misschieners.
Ach, hij had in ieder geval genoeg interesse in ons bonte gezelschap om een gesprek aan te gaan.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:01 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, maar dat was aangenaam gezelschap. Daar zou ik ook best aan willen schuiven.
Mwa, om de hoek. Een half uur met de trein.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij komt toch wel, je woont om de hoek
Toch?
Ik weet niet of hij het bij iedereen had aangedurfd.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, hij had in ieder geval genoeg interesse in ons bonte gezelschap om een gesprek aan te gaan.
Als zelfs buitenstaanders al niet begrijpen wat een gemelangeerde groep van 15 jarigen tot 40+'ers en van hippies tot corpsballen samen moet dan is 't al slecht met ons gesteld.
Jouw Choco+Slagroom siert nog steeds de rekening.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:02 schreef Picchia het volgende:
Ik kom misschien ook wel een glaasje water halen.
Dat is gemiddeld genomen om de hoek.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mwa, om de hoek. Een half uur met de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |