Ja nog even en je hebt het over interpunctiequote:Op maandag 27 februari 2012 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
Je bent niet minderwaardig wanneer je afhankelijk bent van een uitkering.
Je bent wel minderwaardig wanneer je geen alinea's gebruikt.
Toch is het dankzij het systeem wat we hebben hier mogelijk dat ze bij haar kinderen kan blijven en niet gedwongen wordt een baan te nemen.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:02 schreef Gray het volgende:
TS beklaagt het systeem, iets wat we in BNW eigenlijk aan de lopende band doen.
Sorry, ik pas het even aan.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mwah, dat schelden is ook weer niet nodig
quote:Op maandag 5 maart 2012 20:19 schreef simpelintje het volgende:
Ach Zolder makkelijk zo he op een forum je mening geven. Je doet me geen pijn hoor dus die paar woordjes hebben geen nut
Het systeem waarvan ze dankbaar profiteert....frappant.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:02 schreef Gray het volgende:
TS beklaagt het systeem, iets wat we in BNW eigenlijk aan de lopende band doen.
Ik denk dat het gene wat ik echt wil zeggen is: Jouw soort is als een parasiet in de Nederlandse maatschappij. En we kunnen er om heen draaien met mooie verhaaltjes: ik ben jullie liever kwijt dan rijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:22 schreef simpelintje het volgende:
Wat wil je nu zeggen zolder ik snap je niet
Daar zou het idd beter tot zijn recht komen dan hier.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:28 schreef Zolder het volgende:
Ik zou zo graag een kickje van dit topic naar KLB zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |