quote:Op maandag 27 februari 2012 14:17 schreef banapples het volgende:
[..]
Ik snap er in ieder geval weinig van
Compleet willekeurig en zonder ergens naar te kijken wat enters in je tekst gezet.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:15 schreef simpelintje het volgende:
Ik heb een uitkering ben en steuntrekker. Ik ben een bijstandsmoeder dus ik ik ben geen goede moeder geen goed mens ik profiteer van alle werkende mensen. Ik heb eigenlijk niet zo heel veel recht om een mening te hebben..
Ik ben natuurlijk blij dat ik in nederland woon en recht heb op een uitkering. Tuurlijk maar toch. Er word gedaan over mensen zoals ik dat we gewoon niet deugen. Dat is niet zo. Er zijn te veel pojecten die zich overal mee bemoeien.
Mensen doen alsof niemand wil gaan werken en maar altijd thuis bankzaken willen doen maar zo is het niet altijd. Je moet van project naar project jaren lang al die projecten steken eerst weken in jouw levensverhaal dus iedere keer als je ergens nieuw komt moet je weken lang jouw verhaal vertellen je onzekerheden waar het fout ging en waarom je word zielig gemaakt dan leer je iedere keer weer sollicitatie brieven schrijven en overal is een andere mening over hoe het beter moet.
Ik woon ook in een achterstand wijk ook in deze week omdat het een achterstandwijk is worden er steeds meer projecten in een wijk gezet en al die projecten zitten daarvooral voor hun eigen centjes allemaal wij moeten maar mee doen hoe je het ook went of keert. En of je nu slim of dom bent iedereen weet dat er veel spelletjes worden gespeeld en misbruik van de situatie word gemaakt door mensen die boven jouw staan.
Iedereen heeft wel iets te zeggen over iemand anders en iedereen heeft zogenaamd een oplossing voor problemen maar wel zonder te weten hoe het echt zit.Want kijken naar hoe het werkelijk zit is niet zo makkelijk en kost meer moeite en alles moet snel snel. Ik vind het jammer hoe het geworden is ik hoop dat iemand me snapt
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:20 schreef Yi-Long het volgende:
Je bent wel minderwaardig wanneer je geen alinea's gebruikt.
Hahahahah.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:20 schreef Leandra het volgende:
Als je dan toch de hele dag de tijd hebt dan kun je voor je op "invoeren" klikt ook best wat tijd besteden aan het lezen van je OP, en deze dmv alinea's iets leesbaarder te maken dan deze lap tekst.
Ah, ik snapte al niet waarom dit topic in BNW gepost was, maar nu is het duidelijkquote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef badabingie het volgende:
zij spelen een spel..doel is om jou langzaam gek te maken zodat zij hopen dat je big pharmapilletjes gaat slikken....speel het spel mee...laat je geestelijk afkeuren...ben je van al dat gelul af..ze kunnen nooit in je hoofd kijken hoe je geestelijk in elkaar zit..en mochten ze je verplichten tot pilletjes slikken omdat je depressief zou zijn, doe je net alsof..
goeie tip he..
Tja, als je toch op de bank zit(!)quote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heb in nou nog nooit met een uitkeringstrekken geassocieerd.... bankzaken doen
zomaar ergens enters toevoegen werkt iddquote:Op maandag 27 februari 2012 14:27 schreef simpelintje het volgende:
Ja iks nap wel dat je er weinig van snapt nu ik het zelf lees. Ik ben hier ook helemaal niet goed in. Om het allemaal op te schrijven praten gaat me makkelijker af. Ik ben wil gewoon ook graag zeggen hoe het zit. Soms ben ik bang dat we dadelijk echt niks meer te zeggen hebben zoiets voel ik namelijk nu wel al. Dat gevoel word steeds sterker.
Ik heb nu zomaar problemen met een directrice van de oude school maar me kinderen op zaten die heeft me aangemeld voor een zorg traject en dan zul je misschien denken dat doet ze toch niet zomaar. Nou dat doet ze dus wel. Ik sta daar ook niet alleen in heb mensen die me steunen en ik ga niet mee doen in die mallemolen waar je niet meer van af komt en waarvan je meetsal uiteindelijk nog slechter uit komt dan toen je er aan begon.
Zo'n zorgtraject kom je zo makkelijk in vooral als je een uitkering hebt en een allenstaande moeder. Ik zie hier in de wijk waarin ik woon regelmatig jeugszorg en kinderbescherming bij mensen langs gaan heel mensen zitten in een projecht en waar echt iets is daar doen ze niks koffie drinken meer niet. ik zie het toch maar nu moet ik daar ook mar ana mee doen omdat ik nu eenmaal simpel ben.
Zo ook met de projecten van de woningbouw de sociale diensten allemaal projectjes die niet werken maar heel veel kosten
Heb je als bijstandsmoeder zoveel training gehad in het schrijven van brieven, gooi je de eerste de beste hersenscheet zonder punctuatie zo het wereldwijde Fok forum op. Ik zie het niet meer goedkomen met TS.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:20 schreef Leandra het volgende:
Als je dan toch de hele dag de tijd hebt dan kun je voor je op "invoeren" klikt ook best wat tijd besteden aan het lezen van je OP, en deze dmv alinea's iets leesbaarder te maken dan deze lap tekst.
Ram gewoon willekeurig een aantal keer op enter man. Godsklere, alleen al hierom zou je eigenlijk geen mening mogen hebben.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:27 schreef simpelintje het volgende:
Ja iks nap wel dat je er weinig van snapt nu ik het zelf lees. Ik ben hier ook helemaal niet goed in. Om het allemaal op te schrijven praten gaat me makkelijker af. Ik ben wil gewoon ook graag zeggen hoe het zit. Soms ben ik bang dat we dadelijk echt niks meer te zeggen hebben zoiets voel ik namelijk nu wel al. Dat gevoel word steeds sterker. Ik heb nu zomaar problemen met een directrice van de oude school maar me kinderen op zaten die heeft me aangemeld voor een zorg traject en dan zul je misschien denken dat doet ze toch niet zomaar. Nou dat doet ze dus wel. Ik sta daar ook niet alleen in heb mensen die me steunen en ik ga niet mee doen in die mallemolen waar je niet meer van af komt en waarvan je meetsal uiteindelijk nog slechter uit komt dan toen je er aan begon. Zo'n zorgtraject kom je zo makkelijk in vooral als je een uitkering hebt en een allenstaande moeder. Ik zie hier in de wijk waarin ik woon regelmatig jeugszorg en kinderbescherming bij mensen langs gaan heel mensen zitten in een projecht en waar echt iets is daar doen ze niks koffie drinken meer niet. ik zie het toch maar nu moet ik daar ook mar ana mee doen omdat ik nu eenmaal simpel ben. Zo ook met de projecten van de woningbouw de sociale diensten allemaal projectjes die niet werken maar heel veel kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |