SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Is hij jarig dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet eens PtR naamverjaardagstopic.
Damn nigga.quote:
Kusje terugquote:
Nog eeeeeeven en dan krijg je echte kusjes gerdaquote:Op maandag 27 februari 2012 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
geen geduldige gerda hier hoor.
Mijn liefde voor jou is enorm groot tokquote:Op maandag 27 februari 2012 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]![]()
[..]
Wauw.
[..]
DISCRIMINAITE>
[..]geen geduldige gerda hier hoor.
Yayyy.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nog eeeeeeven en dan krijg je echte kusjes gerda![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn liefde voor jou is enorm groot tok
Groterquote:Op maandag 27 februari 2012 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Yayyy.
[..]Net zo groot als jouw woede?
wie ben jij eigenlijk?quote:
daar heb ik wat aanquote:
Samen vervelen?quote:
Daar heb jij niks aan, maar ik welquote:Op maandag 27 februari 2012 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik wat aan
maar oke, hoi
waar wil je over praten?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is jouw verjaardag man, moet je het niet vieren?
[..]
Niemand praat tegen me
Het is nog vroeg en er is hier nog niemand behalve mijn moeder en taartquote:Op maandag 27 februari 2012 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Het is jouw verjaardag man, moet je het niet vieren?
[..]
Niemand praat tegen me
En ik ben niet uitgenodigd?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het is nog vroeg en er is hier nog niemand behalve mijn moeder en taart
Nee, ik bedoelde irl, dus het is zo stilquote:
Ik dacht dat het niet nodig wasquote:Op maandag 27 februari 2012 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik ben niet uitgenodigd?
[..]
Nee, ik bedoelde irl, dus het is zo stil
Maar vertel wat je vertellen wil
ahzo, ja ik kan niet zien wat jij irl aant doen bent hequote:Op maandag 27 februari 2012 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
En ik ben niet uitgenodigd?
[..]
Nee, ik bedoelde irl, dus het is zo stil
Maar vertel wat je vertellen wil
Ik verveel me zo erg dat ik nickelodeon aan het kijken bentquote:Op maandag 27 februari 2012 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ahzo, ja ik kan niet zien wat jij irl aant doen bent he
ik heb ook niet veel te vertellen. ik zit hier gewoon om mn werkdag wat sneller om te laten gaan
Ja maar we leven in NL man, dan moet ik op een uitnodiging wachtenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht dat het niet nodig wasJij mag altijd langskomen tok tok tok
nou, als je niet met me wilt praten ga ik wel weer hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik verveel me zo erg dat ik nickelodeon aan het kijken bent
Wel goed doorwerken hoor
Jij bent dan ook nog maar 15quote:Op maandag 27 februari 2012 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik verveel me zo erg dat ik nickelodeon aan het kijken bent
Wel goed doorwerken hoor
[..]
Ja maar we leven in NL man, dan moet ik op een uitnodiging wachten
Wil jij ook op mijn verjaardag komen?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Im just a poor boyyyyy lalalaa lalaaa blablalaa
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wil jij ook op mijn verjaardag komen?
op de foto zie je er toch echt uit als een meisje..quote:Op maandag 27 februari 2012 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Im just a poor boyyyyy lalalaa lalaaa blablalaa
Wat heeft leeftijd mee te maken?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog maar 15
Wil je op mijn verjaardag komen?![]()
Kan je niet praten en werken tegelijk dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou, als je niet met me wilt praten ga ik wel weer hoor
werken wel, maar goed doorwerken nietquote:Op maandag 27 februari 2012 14:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd mee te maken?
Of wordt het zo'n wilde feest?
[..]
Kan je niet praten en werken tegelijk dan?
Dank je Boboquote:
Ik doelde meer op dat je Nickelodeon kijktquote:Op maandag 27 februari 2012 14:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wat heeft leeftijd mee te maken?
Of wordt het zo'n wilde feest?
[..]
Kan je niet praten en werken tegelijk dan?
trap is a successs.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op de foto zie je er toch echt uit als een meisje..
Vandaag komt me niet meer goed uit,quote:
Haha, ik betaal je niet, dus doe lekker wat jij wiltquote:Op maandag 27 februari 2012 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werken wel, maar goed doorwerken niet
Hahaquote:Op maandag 27 februari 2012 15:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dank je Bobo
Jij ook taart?
[..]
Ik doelde meer op dat je Nickelodeon kijkt
We maken het zo wild als jij dat wilt!
Trapsquote:Op maandag 27 februari 2012 15:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
trap is a successs.![]()
[..]
Vandaag komt me niet meer goed uit,.
Vergeet je Cash niet mee te nemen uit Limboland?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, ik betaal je niet, dus doe lekker wat jij wilt
[..]
Haha
Oeh wel spannend hoor
Als je wat dichter bij had gewoond..quote:
Waar woon je ongeveer dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je wat dichter bij had gewoond..En nu heb ik zin in taart of andere ongezonde zoete dingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Stiekem wil je gewoon birthday seks met Cashquote:Op maandag 27 februari 2012 15:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vergeet je Cash niet mee te nemen uit Limboland?
in dat geval wil ik graag in contact komen met het meisje op de foto. ik vind dr wel aantrekkelijkquote:
oke, doe ikquote:Op maandag 27 februari 2012 15:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha, ik betaal je niet, dus doe lekker wat jij wilt
Tofquote:
Dat is niet stiekem hoor, gewoon een algemeen bekend feit.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon birthday seks met Cash
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar woon je ongeveer dan?En anders houden we nu toch al die
Ik bestel alvast een nieuwe bikini dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mijn omgang met P_z is wel goed, al dat praten over chest, pompen en cuttenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
TofKan je vandaag weer bijkomen
[..]
Dat is niet stiekem hoor, gewoon een algemeen bekend feit.
Viespeuk, mocht je willenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
TofKan je vandaag weer bijkomen
[..]
Dat is niet stiekem hoor, gewoon een algemeen bekend feit.
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Traps
Ik heb mijn rijbewijs, ik kom wel stiekem langs
Jij? Gefeliciteerd.quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dat geval wil ik graag in contact komen met het meisje op de foto. ik vind dr wel aantrekkelijk
Als jij er tien bij hebt, zou ik maar snel naar de apotheek rennen voor een testquote:Op maandag 27 februari 2012 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]DOEN.
[..]
Jij? Gefeliciteerd.
[..]![]()
![]()
![]()
Jeetje Gianni.
Ehhh..?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Als jij er tien bij hebt, zou ik maar snel naar de apotheek rennen voor een test
Dat..quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:08 schreef Angel-Joy het volgende:
Maar Beach, waarom afvallen? Je zag eruit als een knuffelbeer
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waar woon je ongeveer dan?En anders houden we nu toch al die
Ruim 2 uur reizen met het openbaar vervoer van je afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor de - hier mag ik het niet meer over hebben - moet het nog een paar graadjes warmer worden
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Lekker een ripped body G.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja mijn omgang met P_z is wel goed, al dat praten over chest, pompen en cutten
Ik wil het inderdaad heel graagquote:
Onderwegquote:Op maandag 27 februari 2012 15:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]DOEN.
[..]
Jij? Gefeliciteerd.
[..]![]()
![]()
![]()
Jeetje Gianni.
Noh, balenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ruim 2 uur reizen met het openbaar vervoer van je af
En voor de - hier mag ik het niet meer over hebben - moet het nog een paar graadjes warmer worden
Niet rijden en FOK!ken tegelijkquote:Op maandag 27 februari 2012 15:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
PtR L;EG JE TELEFOON WEG ALS JE AAN HET RIJDEN BENT VERDULLEMEEEE.
Alleen als jij je penis er afhaktquote:Op maandag 27 februari 2012 15:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Noh, balenIk kom je wel ophalen met de auto
En anders kunnen wij het toch warm maken![]()
Watquote:Op maandag 27 februari 2012 15:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen als jij je penis er afhakt
Sure.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:14 schreef Beach het volgende:
[..]
iets mis mee? nu ben ik meer type Tony Star
Maar ik vind piemels niet zo lekkerquote:Op maandag 27 februari 2012 15:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
WatMaar ik speel er elke dag mee!
Lieve A-J, neem me bijna nooit 100% serieus als ik iets zegquote:Op maandag 27 februari 2012 15:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bah, je begint als P_z te praten
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sure.
Ik val niet op die brede gappies.Tengere jongemannen.
Ik kan 'm toch tussen mijn benen stoppenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik vind piemels niet zo lekker
Met een beetje spierenquote:
Lieve Beachquote:Op maandag 27 februari 2012 15:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Lieve A-J, neem me bijna nooit 100% serieus als ik iets zeg
itsatrap.jpegquote:Op maandag 27 februari 2012 15:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan 'm toch tussen mijn benen stoppen
Niks mis mee.quote:
Maar dan nog mis je een essentieel gaatjequote:Op maandag 27 februari 2012 15:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan 'm toch tussen mijn benen stoppen
Sorry van mn droge sixpack bebequote:Op maandag 27 februari 2012 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sure.
Ik val niet op die brede gappies.Tengere jongemannen.
Waquote:Op maandag 27 februari 2012 15:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sorry van mn droge sixpack bebe
Ik heb toch nog een gaatje?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar dan nog mis je een essentieel gaatje
JanPiraat onze stoere boyo.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je gespierd bent heet het toch droog ofzo ?dat zegt P_Z altijd ik dacht ff stoer doen
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je gespierd bent heet het toch droog ofzo ?dat zegt P_Z altijd ik dacht ff stoer doen
quote:
is pz stoer dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar die is allang uitgescheurd.. daar heb ik met mijn pielemuisje niet heel veel aan. Ik moet erg krappe gaatjes hebben.quote:
Henkie is niet zo groot gestruikt hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 15:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar die is allang uitgescheurd.. daar heb ik met mijn pielemuisje niet heel veel aan. Ik moet erg krappe gaatjes hebben.
Beachhquote:
Hij had wel stoere fotoquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]DOE NIET. Jan is
. Geen g.
Glimlachje hierquote:Op maandag 27 februari 2012 15:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Henkie is niet zo groot gestruikt hoor
ohw, volgens mij heb ik nooit een foto gezienquote:Op maandag 27 februari 2012 15:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beachh
[..]
Hij had wel stoere foto
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Henkie is niet zo groot gestruikt hoor
Groot geschapenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
op zn haren, alleen dat groot gestruikt snap ik niet..
Wat doen jij en Cash allemaal?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben 15, zelfs ik snapte het
Of ben ik zo'n doordenker? Hmm
Lekker wildquote:
Deze heer.quote:
quote:
quote:
Ik was tot voor kort de grootste piemelhaatster op heel FOK! en omgeving.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ben 15, zelfs ik snapte het
Of ben ik zo'n doordenker? Hmm
arme janpiraat..quote:Op maandag 27 februari 2012 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Ik was tot voor kort de grootste piemelhaatster op heel FOK! en omgeving.
Door Jan is dat veranderd?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Zo zo Janquote:Op maandag 27 februari 2012 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Hihi niksquote:
Ik pik jouw plaats inquote:Op maandag 27 februari 2012 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
hahaha hihaho ik snap 'm 'piemelhaatster' 'pik' hehehe ja erg gevat meidquote:Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi niks
[..]
Ik pik jouw plaats in
Hoiiiquote:Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi niks
[..]
Ik pik jouw plaats in
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:36 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
hahaha hihaho ik snap 'm 'piemelhaatster' 'pik' hehehe ja erg gevat meid
Hier geloof ik niks vanquote:Op maandag 27 februari 2012 15:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi niks
[..]
Ik pik jouw plaats in
--------quote:
ik ga een leven zoeken, ik rapporteer het wel wanneer het gelukt isquote:Op maandag 27 februari 2012 15:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Zomaar gaat hij, zonder een verklaring af te leggen..:S
Alsof je een leven zo boempats vindt.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:41 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ga een leven zoeken, ik rapporteer het wel wanneer het gelukt is
Ik vond die van mij laatst tussen de bankquote:Op maandag 27 februari 2012 15:41 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ga een leven zoeken, ik rapporteer het wel wanneer het gelukt is
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
überhaupt een leven willen
Ik zit met mijn verjaardag op FOK!
Gezellig toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
quote:
Bij je 'vrienden' ben je nu.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:42 schreef 2Happy4U het volgende:
Jawel, toffe mensen hier. 8)quote:
quote:
Ik ben tofquote:Op maandag 27 februari 2012 15:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jawel, toffe mensen hier. 8)
[..][ afbeelding ]
Zeker wietenquote:
Lekker trio jaquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, vooruit, omdat je jarig bent mag je hem van achter nemen
BEREID JE VOOR CASH, IK GA DROOG NAAR BINNENquote:Op maandag 27 februari 2012 15:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, vooruit, omdat je jarig bent mag je hem van achter nemen
BEREID JE VOOR PtR LAAT JE NABESTAANDE NIET MET ZORGEN ACHTERquote:Op maandag 27 februari 2012 15:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
BEREID JE VOOR CASH, IK GA DROOG NAAR BINNEN
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
BEREID JE VOOR CASH, IK GA DROOG NAAR BINNEN
Wolla wat is met jou.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:58 schreef K-Cash het volgende:
[..]
BEREID JE VOOR PtR LAAT JE NABESTAANDE NIET MET ZORGEN ACHTER
ik zal er op gaan lettenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn vrienden worden gek, dus je vindt het echt niet lief meer na een tijdje
ben ik toch al volgens sommigenquote:
waquote:Op maandag 27 februari 2012 16:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nu is Ptr zn verjaardag verpest want hij kent Rinus
ja dit vind ik niet leuk ik dacht het is weer lente dit dat alles mja schijn bedriegdtst :Squote:Op maandag 27 februari 2012 16:48 schreef wolfrolf het volgende:
Hallon jong0ns wat een grauwen weertjen buiten heah
Heb jij alle zeilen bij gezet lol?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dit vind ik niet leuk ik dacht het is weer lente dit dat alles mja schijn bedriegdtst :S
ja samen met jou toch ben je vergetn?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb jij alle zeilen bij gezet lol?
Nee OOOOOOOOOOquote:Op maandag 27 februari 2012 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja samen met jou toch ben je vergetn?
quote:Op maandag 27 februari 2012 16:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kan lachen om Henkie soms met zn kus opeens
WAAAquote:Op maandag 27 februari 2012 16:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee OOOOOOOOOO++++++++++++++++++
JIjquote:Op maandag 27 februari 2012 16:52 schreef JanPiraat het volgende:
Lekker weertje tochik liep zonder jas buiten net hoor daar doet deze jongen niet moeilijk over
LiZa Bpringerquote:
jeweetz hOe ik soms roll, scheelt me +1 postcountquote:Op maandag 27 februari 2012 16:54 schreef wolfrolf het volgende:
ZO hee reply to tha max
Quote efficiency van klinksieh
Dan wil ik ook meerdere jij's hoor anders kom je nooit naar mij omdat het te ver is en er dichterbij ook allemaal Jannen zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JIjwaren er maar meer personen als jij, dan had ik in elke straat een jan
prrprr
Liza weet hoe ze moet levenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
LiZa Bpringer
Zo ik ben uitgesopt, maar nog niet uitgeshopt! #Opnaardestad!
Vind ik leuk · · 3 uur geleden in de buurt van Amsterdam ·
[..]
jeweetz hOe ik soms roll, scheelt me +1 postcount
No.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan wil ik ook meerdere jij's hoor anders kom je nooit naar mij omdat het te ver is en er dichterbij ook allemaal Jannen zijn![]()
quote:
Ja hallo zo praat je niet tegen JanPiraatquote:Op maandag 27 februari 2012 16:57 schreef wolfrolf het volgende:
Jan deze is geen post opkriktopiekNeem een voorbeeld aan Knolonkerbets
Dankjewelquote:Op maandag 27 februari 2012 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hallo zo praat je niet tegen JanPiraatHij mag dat.
Nou je zin ?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:57 schreef wolfrolf het volgende:
Jan deze is geen post opkriktopiekNeem een voorbeeld aan Knolonkerbets
sryquote:Op maandag 27 februari 2012 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja hallo zo praat je niet tegen JanPiraatHij mag dat.
En als ik 't doe?quote:
That's my girlquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef wolfrolf het volgende:
Zit jan niet liever op jouw rug te tuffen lol gr
quote:
Kinderen die vragen worden overgeslagenquote:
Dan stop ik kaas en mayonaise in de taart als niemand kijktquote:Op maandag 27 februari 2012 17:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kinderen die vragen worden overgeslagen
Fuck dudequote:Op maandag 27 februari 2012 17:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan stop ik kaas en mayonaise in de taart als niemand kijkt![]()
Ik zal wel eens wat 'mayonaise' in jou pompenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan stop ik kaas en mayonaise in de taart als niemand kijkt![]()
jou*quote:Op maandag 27 februari 2012 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zal wel eens wat 'mayonaise' in jouw pompen
Quotes aanpassenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Daar maakte Cash laatst een opmerking overquote:Op maandag 27 februari 2012 17:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zal wel eens wat 'mayonaise' in jou pompen
Wil hij dat bij jou doen?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar maakte Cash laatst een opmerking over
Ik zeg niks, maar de 2 sleutelwoorden zijn: worst en mayonaisequote:
quote:
Viespeuken jullie twee..quote:Op maandag 27 februari 2012 17:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zeg niks, maar de 2 sleutelwoorden zijn: worst en mayonaise
Lief hea?
grapje Cash, niet boos worden![]()
Bloempje.quote:
Hoi schatjequote:
Mijn faalhaasquote:
Alsof Jan en jij geen viespeuken zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 17:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Jij kan zoveel van hem leren.
[..]
Viespeuken jullie twee..
[..]
Bloempje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:24 schreef Henkie94 het volgende:
Even een rebus om mijn ongenoegen te uiten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Psssht, zijn ze welquote:Op maandag 27 februari 2012 17:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof Jan en jij geen viespeuken zijn
Niet echt..quote:Op maandag 27 februari 2012 17:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof Jan en jij geen viespeuken zijn
Even een rebus om mijn ongenoegen te uitenMoest dat eerste plaatje? Erg onsmakelijk. ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LEUGENAARquote:Op maandag 27 februari 2012 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet echt..![]()
[..]
Moest dat eerste plaatje? Erg onsmakelijk. ...
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet echt..![]()
[..]
waquote:
sryquote:Op maandag 27 februari 2012 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet echt..![]()
[..]
Even een rebus om mijn ongenoegen te uiten
Eerste plaatje is NSFW grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie seksen, of niet soms?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
WAT NOU!!@!!!!! GEEF VOORBEELDEN DAN ZEMMERS.
Jan pompt jouw "taart" vol met "mayonaise".quote:Op maandag 27 februari 2012 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Zo kun je het ook zeggen inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jan pompt jouw "taart" vol met "mayonaise".
Ooit kreeg ik een bericht met:quote:Op maandag 27 februari 2012 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Nee, ew seks. ;~; Waar zie je mij voor aan?quote:
Wat?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:26 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jan pompt jouw "taart" vol met "mayonaise".
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:27 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ooit kreeg ik een bericht met:
"Ik ben geen onschuldig meisje meer"
Ik kan wel wat voorbeelden gevenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:27 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ooit kreeg ik een bericht met:
"Ik ben geen onschuldig meisje meer"
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kan wel wat voorbeelden geven![]()
Leugenaarquote:Op maandag 27 februari 2012 17:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet echt..![]()
[..]
Hoe weet jij dat?quote:
Ik heb zo mijn bronnenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Leugenaar
[..]
Hoe weet jij dat?
Meteen emogiffen, ik doorzie jequote:Op maandag 27 februari 2012 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Verzin even nog meer dingen.
Hmhmquote:
Tuurlijk mag dat, ik stuur je de link wel doorquote:Op maandag 27 februari 2012 17:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, ik zeg niks meer als ik een keer mee mag gluren?
Moet ik hier ook opmerkingen van jou gaan postenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter dan jouw worst en mayonaise opmerking![]()
Viespeuken?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:31 schreef 2Happy4U het volgende:
Hallo, ik ben nieuw in deze topic. Wie zijn jullie?
Doenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:32 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Moet ik hier ook opmerkingen van jou gaan posten
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HmhmSowieso. Maar soms lig ik onder het bed.
Bij wie?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:31 schreef Henkie94 het volgende:
Ik heb ook een glidecam geïnstalleerd.
Leuke mensenquote:
Ja dat ga ik natuurlijk niet zeggen hèquote:Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Alsof we zoveel doen.
Knuffelen is gewoon oké hoor.
[..]
Bij wie?
Hmmhmmquote:Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Alsof we zoveel doen.
Knuffelen is gewoon oké hoor.
[..]
Bij wie?
Normaal Nederlands.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef Henkie94 het volgende:
Ayo, whaddafoq moet ik allemaal in een bedrijfsorientatië zetten?
Geschikt als struikquote:Op maandag 27 februari 2012 17:33 schreef Henkie94 het volgende:
Ayo, whaddafoq moet ik allemaal in een bedrijfsorientatië zetten?
Maar ik maak nooit foute opmerkingenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:32 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Moet ik hier ook opmerkingen van jou gaan posten
Niceequote:Op maandag 27 februari 2012 17:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, ik stuur je de link wel door
Goddommequote:
Ik geloof dat niet, van dat lief en onschuldig.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik maak nooit foute opmerkingenLief&onschuldig, jwz
[..]
Nicee
quote:
Ik ook niet...quote:Op maandag 27 februari 2012 17:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet, van dat lief en onschuldig.
Van jou ook niet, trouwensquote:
Ik wel in die van jou.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Van jou ook niet, trouwens. Van niemand hier eigenlijk
.
Ja, dat lijkt me logisch, ik ben de heilige maagd maria herself.quote:
Woola, ik zweer het jequote:Op maandag 27 februari 2012 17:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet, van dat lief en onschuldig.
Leuke mensen die viespeuken zijn dan?quote:
Hallo, hier ben ik danquote:Op maandag 27 februari 2012 17:36 schreef Bloempje. het volgende:
Is iemand hier werkelijk braaf en onschuldig?
Ik.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:36 schreef Bloempje. het volgende:
Is iemand hier werkelijk braaf en onschuldig?
Vieze mensen zijn leukquote:Op maandag 27 februari 2012 17:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Woola, ik zweer het je
[..]
Leuke mensen die viespeuken zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |