Ik kan geen bikini's van de h&m aan hihahoquote:Op maandag 27 februari 2012 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe dit is beter een film die je alleen kijkt
Heb net een bikini bij de h&m gekocht
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag gvd
Ah, welke? Die ene van die fotoquote:Op maandag 27 februari 2012 15:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe dit is beter een film die je alleen kijkt
Heb net een bikini bij de h&m gekocht
Ja, dit dus.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan geen bikini's van de h&m aan hihaho
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:33 schreef Juminelle het volgende:
[..]
DamnZonde wel.
dWc, misschien wel iets voor jou dit.Ik zag die naam en dacht meteen 'oh nee hè', maar ik ben blij verrastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Naar muziek luisteren van 40+'ersquote:Op maandag 27 februari 2012 15:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zag die naam en dacht meteen 'oh nee hè', maar ik ben blij verrast.
Zit op me mobiel dus kan het niet laten zien. Maar met die topjes heb ik ook altijd moeite in deze worden mijn tetten plat gedrukt maar hij is zo prettyquote:Op maandag 27 februari 2012 15:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, welke? Die ene van die foto?
Die topjes van die bikini's passen me nooitDie maten zijn echt een drama daar.
[..]
Ja, dit dus.
quote:
quote:
Whehe, bandeau zeker? Dat heb ik ook altijd jaquote:Op maandag 27 februari 2012 15:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zit op me mobiel dus kan het niet laten zien. Maar met die topjes heb ik ook altijd moeite in deze worden mijn tetten plat gedrukt maar hij is zo pretty
This nigga ashier than a dusty Master P record on the shelf. Hand this nigga some lotion, please.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:43 schreef .C het volgende:
Public Enemy 22 augustus in de Tivoli.
[ afbeelding ]
YEAHHHHHHHHHHHH BOYYYYYYYYYYYYYYY
Dingen citeren die niet googlebaar zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
This nigga ashier than a dusty Master P record on the shelf. Hand this nigga some lotion, please.
Ik dacht natuurlijk aan dWcquote:
Je weet toch, als dieren opgezet worden dat ze helemaal gevuld worden met chemische troep zodat ze goed en hard blijvenquote:
Jup. Voor die dingen moet je eigenlijk echt kleine tieten voor hebben.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]Dit is het betere werk.
[..]
Whehe, bandeau zeker? Dat heb ik ook altijd ja![]()
In before opmerking over goed gevuld worden met iets hards.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet toch, als dieren opgezet worden dat ze helemaal gevuld worden met chemische troep zodat ze goed en hard blijven
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Je weet toch, als dieren opgezet worden dat ze helemaal gevuld worden met chemische troep zodat ze goed en hard blijven
quote:
Kom maar bij mij hoor, ik waardeer je tenminstequote:Op maandag 27 februari 2012 15:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat maar, ik zal nog eens wat zeggen
Ja, precies. Of je tieten lijken juist mini in die dingenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup. Voor die dingen moet je eigenlijk echt kleine tieten voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |