Is kut hé, al die potentie en geen locatie...quote:Op maandag 27 februari 2012 14:34 schreef .C het volgende:
[..]!
Ik moet soms jaren wachten om een bepaalde opmerking te kunnen maken, it's all in the game.
Waarom praten over mijn seksleven?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is kut hé, al die potentie en geen locatie...
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die ga ik kijken. Vergelijken met Salò
Boem. Geknakt.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Goddamn net die trailer van Philosophy of a Knife zitten kijken, weet niet of ik die wel wil zien.
Wat een tijden, zeg.quote:De sociabelste van alle mensen schijnen de negers te zijn, zoals ze ook verstandelijk bepaald achtergebleven zijn. Volgens berichten uit Noord-Amerika, in Franse kranten (Le Commerce, 19 oktober, 1837), sluiten de zwarten, vrijen en slaven door mekaar, zich in groten getale in de kleinst mogelijke ruimte op, daar zij er maar niet genoeg van kunnen krijgen hun zwarte stompneuzige gezicht steeds herhaald te zien.
True. Wel hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee, eerst dacht ik toch dat je het over Men behind the Sun had
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:51 schreef .C het volgende:
Haha.
Wat die vrienden doen kan écht niet overigens, damn.
Niet om alle japanners over één kam te scheren ofzo maar ik hoor idd wel veel gruwelijke dingenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef .C het volgende:
Japanners waren en zijn écht gek, dat onderschatten mensen nog wel eens. Nazi's waren aaibare zeehondjes vergeleken met hen.
Wat zat er in die pijp gek.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:51 schreef .C het volgende:
Haha.
Wat die vrienden doen kan écht niet overigens, damn.
Ah, ziek wel. Die ga ik vanavond kijkenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:21 schreef .C het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0961119/
De staat van deze wereld na een paar duizend jaar beschaving. Het is nog gebaseerd op een waar gebeurd verhaal, ook.
Salvia wellicht?quote:
Het was een retorische vraag gvdquote:
Is ook smerig om te zien hoe mensen poep eten en anaal vernederd worden. Letterlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 15:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, ziek wel. Die ga ik vanavond kijkenSalò moet ik ook nog steeds kijken, maar Vas heeft me afgeschrikt.
leuke films zijn dat.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, ziek wel. Die ga ik vanavond kijkenSalò moet ik ook nog steeds kijken, maar Vas heeft me afgeschrikt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag gvd
NbN- OPPquote:
Ik ook, maar ik ga 'm nu niet kijken want er zit familie hier.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:25 schreef tliciouz het volgende:
Damn, nu ben ik benieuwd naar die film
Jaquote:
quote:
niks mis met froukje jansenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vindt deze chick nog meer stout?![]()
![]()
Damnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Hehe dit is beter een film die je alleen kijktquote:Op maandag 27 februari 2012 15:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga 'm nu niet kijken want er zit familie hier.
Ik voel me wel een beetje sick-minded nu eigenlijk
[..]
Ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |