http://www.dailymail.co.u(...)youngest-mother.htmlquote:Op maandag 27 februari 2012 14:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Euy, wat ga jij haten op mijn woordkeuze?. Dat is nou eenmaal mijn vocabulaire.
Maaar ff serieus? 12? Serieus?.
Ja, dat meisje is ook een goed voorbeeld van hoe Britse meiden eruitzien trouwensquote:Op maandag 27 februari 2012 14:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig voorbeeld.
quote:For example, in one particular scene a woman is stripped naked and tied to a chair while a large cockroach is forced inside of her vagina in graphic detail. After several hours of the cockroach moving around inside of her, the doctors cut and peel off her entire face and the cockroach exits from her mouth. They then put her face back on her head and carry her off to the chopping room. As the experiments continue, a man's face is slowly burned off, a woman's forearm is cut open and sawed in half, and a screaming pregnant woman's unborn fetus is ripped out through her bleeding vagina with pliers, piece by piece, along with parts of her own organs and intestines. The next scene features a woman being hung by her arms and electrocuted with cables shoved in her mouth, as the doctors cut open deep, wide gashes into her biceps and face. After this, they pull out her tongue and cut it in half with a knife. Following this scene is a very long and graphic autopsy. Then another woman experiences a similar treatment but this time her back is cut open until her vertebrae is exposed and the electrical cables are forced into her open wounds. Which leads us now to that compression chamber that made Men Behind the Sun so infamous. This time we get an up-close-and-personal glimpse of a boy being exposed to so much pressure that his limbs cave in and his head bursts apart in an explosion of blood.
Damnquote:Op maandag 27 februari 2012 14:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig voorbeeld.
Wtf is ditquote:
holy sh-quote:Op maandag 27 februari 2012 14:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig voorbeeld.
http://www.imdb.com/title/tt0961119/quote:
Buddy Christ, Dogma, Kevin Smithquote:
Die ga ik kijken. Vergelijken met Salòquote:Op maandag 27 februari 2012 14:21 schreef .C het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0961119/
De staat van deze wereld na een paar duizend jaar beschaving. Het is nog gebaseerd op een waar gebeurd verhaal, ook.
Samen kijken terwijl we spoonen? Lijkt me enorm romantischquote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die ga ik kijken. Vergelijken met Salò
Dat is wel een andere film, ik linkte in eerste instantie de verkeerdequote:Op maandag 27 februari 2012 14:26 schreef Vaseline_ het volgende:
Voor de scène in de hoge druk-kamer gebruikte Tun Fei een echt menselijk lijk om te laten 'exploderen'. De vivisectie van het jongetje zou eveneens uitgevoerd zijn op een echt (overleden uiteraard) lichaam, hoewel dit onbevestigd is. Tevens onbevestigd is de echtheid van een witte kat in de film. Deze wordt door de bevelhebber tussen talloze uitgehongerde ratten gegooid en komt zo om het leven.
Oh, great.
Vind je het geil om te worden gekleineerd?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:28 schreef Gridlok het volgende:
Kan iemand mij dissen? geen retorische vraag.
Nee, doe nou maar.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:29 schreef .C het volgende:
[..]
Vind je het geil om te worden gekleineerd?
Hoor je vaker dat je gezicht op een behaarde vagina lijkt?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:28 schreef Gridlok het volgende:
Kan iemand mij dissen? geen retorische vraag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoor je vaker dat je gezicht op een behaarde vagina lijkt?Dat is een compliment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoor je vaker dat je gezicht op een behaarde vagina lijkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Pussy, fuck you tooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:32 schreef Gridlok het volgende:
Wou keer dat gifje posten, maar geen goed scenario weetje..
Wil jij wel zien zeker, twee hete boys die busy gaan :$quote:Op maandag 27 februari 2012 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou ga met die behaarde vagina bekken dan
Is kut hé, al die potentie en geen locatie...quote:Op maandag 27 februari 2012 14:34 schreef .C het volgende:
[..]!
Ik moet soms jaren wachten om een bepaalde opmerking te kunnen maken, it's all in the game.
Waarom praten over mijn seksleven?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is kut hé, al die potentie en geen locatie...
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die ga ik kijken. Vergelijken met Salò
Boem. Geknakt.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:39 schreef Vaseline_ het volgende:
Goddamn net die trailer van Philosophy of a Knife zitten kijken, weet niet of ik die wel wil zien.
Wat een tijden, zeg.quote:De sociabelste van alle mensen schijnen de negers te zijn, zoals ze ook verstandelijk bepaald achtergebleven zijn. Volgens berichten uit Noord-Amerika, in Franse kranten (Le Commerce, 19 oktober, 1837), sluiten de zwarten, vrijen en slaven door mekaar, zich in groten getale in de kleinst mogelijke ruimte op, daar zij er maar niet genoeg van kunnen krijgen hun zwarte stompneuzige gezicht steeds herhaald te zien.
True. Wel hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja nee, eerst dacht ik toch dat je het over Men behind the Sun had
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:51 schreef .C het volgende:
Haha.
Wat die vrienden doen kan écht niet overigens, damn.
Niet om alle japanners over één kam te scheren ofzo maar ik hoor idd wel veel gruwelijke dingenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:44 schreef .C het volgende:
Japanners waren en zijn écht gek, dat onderschatten mensen nog wel eens. Nazi's waren aaibare zeehondjes vergeleken met hen.
Wat zat er in die pijp gek.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:51 schreef .C het volgende:
Haha.
Wat die vrienden doen kan écht niet overigens, damn.
Ah, ziek wel. Die ga ik vanavond kijkenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:21 schreef .C het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0961119/
De staat van deze wereld na een paar duizend jaar beschaving. Het is nog gebaseerd op een waar gebeurd verhaal, ook.
Salvia wellicht?quote:
Het was een retorische vraag gvdquote:
Is ook smerig om te zien hoe mensen poep eten en anaal vernederd worden. Letterlijkquote:Op maandag 27 februari 2012 15:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, ziek wel. Die ga ik vanavond kijkenSalò moet ik ook nog steeds kijken, maar Vas heeft me afgeschrikt.
leuke films zijn dat.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, ziek wel. Die ga ik vanavond kijkenSalò moet ik ook nog steeds kijken, maar Vas heeft me afgeschrikt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag gvd
NbN- OPPquote:
Ik ook, maar ik ga 'm nu niet kijken want er zit familie hier.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:25 schreef tliciouz het volgende:
Damn, nu ben ik benieuwd naar die film
Jaquote:
quote:
niks mis met froukje jansenquote:Op maandag 27 februari 2012 15:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vindt deze chick nog meer stout?![]()
![]()
Damnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Hehe dit is beter een film die je alleen kijktquote:Op maandag 27 februari 2012 15:27 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ga 'm nu niet kijken want er zit familie hier.
Ik voel me wel een beetje sick-minded nu eigenlijk
[..]
Ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |