Heb rustperiode nodig voor mijn training 's avonds, dus ik moet dit wel in de ochtend doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:18 schreef o.us het volgende:
[..]
Wtf waarom trainen jullie allemaal 's ochtends?!
Dat hoor ik idd wel vaker jaquote:Op maandag 27 februari 2012 13:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Hehe.
Een ding heb ik geleerd afgelopen weekend, Britse chicks diggen Arabieren en Perziërs. Maar Britse chicks zijn niet echt bepaald geweldig.
Dat druk je nog zwak uit, ik ben irl echt nog geen lekkere britse chick tegengekomen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat hoor ik idd wel vaker jaEn britse chicks zijn niet echt geweldig nee
Het VK heeft de hoogste tienerzwangerschappenrating van de wereld. Zegt wel ietsquote:Op maandag 27 februari 2012 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat hoor ik idd wel vaker jaEn britse chicks zijn niet echt geweldig nee
dus geen Holly voor jou?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:52 schreef .C het volgende:
Het accent van Britse meisjes, though.
De nette versie tenminste, niet dat ordinaire.
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Het VK heeft de hoogste tienerzwangerschappenrating van de wereld. Zegt wel iets.
Klopt ja, 16jarige kleindochter van m'n oom die Brits is is nu zwangerquote:Op maandag 27 februari 2012 13:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Het VK heeft de hoogste tienerzwangerschappenrating van de wereld. Zegt wel iets.
Laat staan die chick waarop Krio geilt, die ene uit Geordie Shore ofzoquote:Op maandag 27 februari 2012 13:53 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Dat druk je nog zwak uit, ik ben irl echt nog geen lekkere britse chick tegengekomen.
quote:
quote:
Niet dat wij Nederlanders zo heilig zijn. We kennen en gebruiken het concept van anti-conceptiemiddelenquote:Op maandag 27 februari 2012 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt ja, 16jarige kleindochter van m'n oom die Brits is is nu zwangerZo triest gewoon.
[..]
Laat staan die chick waarop Krio geilt, die ene uit Geordie Shore ofzoIk weet niet of je Snog, marry, avoid op TLC weleens kijkt?
[ afbeelding ]
à la dit.
Geordie shore, Jersey shore, beiden sucken enorm.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Klopt ja, 16jarige kleindochter van m'n oom die Brits is is nu zwangerZo triest gewoon.
[..]
Laat staan die chick waarop Krio geilt, die ene uit Geordie Shore ofzoIk weet niet of je Snog, marry, avoid op TLC weleens kijkt?
[ afbeelding ]
à la dit.
Ik zie gewoon dat ze het uitspreekt als: Wiehht Wotsjaquote:
Ik weet ook niet wat het nou is daar, het is niet bepaald een arm land ofzo.. En het feit dat ze zo achterlijk veel zuipen.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:57 schreef o.us het volgende:
Niet dat wij Nederlanders zo heilig zijn. We kennen en gebruiken het concept van anti-conceptiemiddelen.
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:56 schreef .C het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wilde haar net posten om aan te geven hoe het gemiddelde Britse meisje er volgens mijn beeld uitziet.
Whut? Jersey Shorequote:Op maandag 27 februari 2012 13:58 schreef IvanTower het volgende:
[..]
Geordie shore, Jersey shore, beiden sucken enorm.
AFTER I HAVE SEX WITH A GUY I WILL RIP THEIR HEADS OFFquote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
im fake, im flirty and i got double F's
De achterstandsbuurten in Nederland zien er uit als prachtige plekken om in te wonen vergeleken met die in het VKquote:Op maandag 27 februari 2012 13:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het nou is daar, het is niet bepaald een arm land ofzo.. En het feit dat ze zo achterlijk veel zuipen.
'Frappant'quote:Op maandag 27 februari 2012 14:02 schreef o.us het volgende:
[..]
De achterstandsbuurten in Nederland zien er uit als prachtige plekken om in te wonen vergeleken met die in het VK.
Zo veel verschillen wij ook niet, Nederlanders zuipen ook achterlijk veel. Maar ik vind het frappant dat zij geen anti-conceptiemiddelen gebruiken of kennen blijkbaar. Dat is toch niet zo veel moeite.
Euy, wat ga jij haten op mijn woordkeuze?quote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
'Frappant'.
Maar ze beginnen daar natuurlijk ook véél vroeger dan hier, 12/13/14 is daar blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Zag ooit eens een docu van een net 12jarig meisje die zwanger was die zelfs nog nooit voorlichting had gehadtijd om er vroeger mee te beginnen blijkbaar
quote:Op maandag 27 februari 2012 14:07 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig voorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |