quote:Op maandag 27 februari 2012 17:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goedzo! Stevige bovenbenenTli heeft dunne benen vergeleken met haar. Zie die tirolerpakje-foto maar. Stevige bovenbenen zoals die chick heeft is kut tho, pas je veel broeken niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Story of my life.
Iedereen had zo Nike-tekens enzo in hun kop laten scheren, maar ik ben te slim voor gratis reclame.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmmm, misschien als je deze swag erbij rockt staat het je kaolo nice.
[ afbeelding ]
Doet me denken aan toen ik als 10-jarige hele kunstwerken in m'n kop geschoren had.
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tli heeft dunne benen vergeleken met haar. Zie die tirolerpakje-foto maar. Stevige bovenbenen zoals die chick heeft is kut tho, pas je veel broeken niet.![]()
Story of my life.
Hahaha inderdaad, dan was je de shit in m'n klas! Vaak gehad in groep 5 ofzoquote:Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Iedereen had zo Nike-tekens enzo in hun kop laten scheren, maar ik ben te slim voor gratis reclame.
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:43 schreef Juminelle het volgende:
Die 'kunstwerken' vind ik dan weer niets tho. Niets voor mij in ieder geval.
Lief van je maar die foto is gewoon goed genomen en die panty kleedt af. Die bikini pic daar zie je me bovenbenen pas goed op. Zelfde probleem als jij, krijg broek vaak niet over mijn benenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Tli heeft dunne benen vergeleken met haar. Zie die tirolerpakje-foto maar. Stevige bovenbenen zoals die chick heeft is kut tho, pas je veel broeken niet.![]()
Story of my life.
Dat is echt kut ja, heb ik ook. Ik krijg broeken nooit over mijn benen en, na 15 min. op mijn bed gelegen te hebben omdat het op die manier makkelijker gaat, zitten broeken veel te los bij mijn buikquote:Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Story of my life.
Nee, nog niet. Alleen even snel in de etalage gekeken laatst. Ik moet eigenlijk minderen met shoppen, vooral nu ik een shitload aan 'onnodige' kleding bij Asos heb gekocht gisteren of eergisterenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:50 schreef tliciouz het volgende:
Jum, ben je al bij de zara geweest in Arnhem? Wat een geweldige lente collectie hangt daarEr hing een pastel roze skinny, maar wat moet ik daar bij aan
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:58 schreef Juminelle het volgende:
Dat is echt kut ja, heb ik ook. Ik krijg broeken nooit over mijn benen en, na 15 min. op mijn bed gelegen te hebben omdat het op die manier makkelijker gaat, zitten broeken veel te los bij mijn buik
Zulke taferelen ja. Precies zoals bij 1.23 dusquote:
Ik vind het tijd worden voor fotografisch bewijsmateriaalquote:Op maandag 27 februari 2012 18:02 schreef Arcadia het volgende:
Iedereen hier heeft sexy bovenbenen dus? Vreemd, in het echt kom je ze toch stuk minder tegenEn hier heb je geen negerinnendiscotheken.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zulke taferelen ja. Precies zoals bij 1.23 dus![]()
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:03 schreef .C het volgende:
[..]
Ik vind het tijd worden voor fotografisch bewijsmateriaal!
Ineens heel stil hierzoquote:Op maandag 27 februari 2012 18:03 schreef .C het volgende:
[..]
Ik vind het tijd worden voor fotografisch bewijsmateriaal!
Internetchicksquote:
Ervaringen mee?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:14 schreef .C het volgende:
[..]
Internetchicks.
Continu teasen en als je ze vervolgens IRL gaat stalken heb jij het natuurlijk weer gedaan.
Mij mag je wel stalken. Ik stalk 10x zo hard terug jwz.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:14 schreef .C het volgende:
[..]
Internetchicks.
Continu teasen en als je ze vervolgens IRL gaat stalken heb jij het natuurlijk weer gedaan.
Gelukkig maar, ik schrok alquote:Op maandag 27 februari 2012 18:17 schreef .C het volgende:
[..]
Nee hoor, je hoeft je totaal geen zorgen te maken![]()
![]()
![]()
![]()
.
Was even koken hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 18:14 schreef .C het volgende:
[..]
Internetchicks.
Continu teasen en als je ze vervolgens IRL gaat stalken heb jij het weer gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil je ook wel stalken.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij mag je wel stalken. Ik stalk 10x zo hard terug jwz.
Jij bent superhandig voor als ik een keer mijn pincode ben vergeten.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Mij mag je wel stalken. Ik stalk 10x zo hard terug jwz.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Was even koken hoor
BewijsmateriaalOh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Was even koken hoor
BewijsmateriaalIk zie je cutieface door de censuur heen gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[..]
Was even koken hoor
BewijsmateriaalDat beenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Was even koken hoor
BewijsmateriaalFFFFFFF zooo lekkerrrrrrrr ik houd van Red Label.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
FFFFFFF zooo lekkerrrrrrrr ik houd van Red Label.
Ohja, die plank met drank iddquote:Op maandag 27 februari 2012 18:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
AH huiswijn ernaastquote:Op maandag 27 februari 2012 18:20 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Was ik je voor?quote:
oh... is het al opquote:Op maandag 27 februari 2012 18:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja, die plank met drank iddIk moet ze nogsteeds weggooien
[..]
Was even koken hoor
BewijsmateriaalMooi figuur, VasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:27 schreef Sala-adin het volgende:
Ik verwachtte pics van jouw thighs, flikker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:27 schreef Sala-adin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een vrouwonvriendelijke chat zeg.![]()
[..]
Was even koken hoor
BewijsmateriaalSpeciaal vanuit Parijs: wat een mooi figuur vasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En, hoe is het daar?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:29 schreef junamii het volgende:
[..]
Speciaal vanuit Parijs: wat een mooi figuur vas
Lul niet zo stomquote:Op maandag 27 februari 2012 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Wat een vrouwonvriendelijke chat zeg.
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Laat staan die chick waarop Krio geilt, die ene uit Geordie Shore ofzoIk weet niet of je Snog, marry, avoid op TLC weleens kijkt?
[ afbeelding ]
à la dit.
quote:Op maandag 27 februari 2012 18:28 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Wat een vrouwonvriendelijke chat zeg.
Ja heerlijk zo twee dagen ergens anders zijn, zonder stress van alles en nog wat. Heb wel echt veel geld uitgegeven bij het shoppen, dus ben nu helemaal blutquote:
wat zijn dat voor een mislukte Uggs =$quote:Op maandag 27 februari 2012 18:25 schreef Allure_ het volgende:
Heeft 1 van de chica's hier kiboots?. Waarom zijn die zo duur
.
Er zitten echt super toffe versies tussen.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:56 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
wat zijn dat voor een mislukte Uggs =$
Kutje, het is gewoon een ordinair wiefquote:Op maandag 27 februari 2012 18:36 schreef krioro het volgende:
[..]. En: mensen die denken dat alle Britse vrouwen er zo uitzien als die lelijke chavs
.
't Is dat je zo'n cutie bent hoor.
Ik vertrouw op jouw swag.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zitten echt super toffe versies tussen.
Hoe duur zijn ze dan? Ik vind de vorm van die dingen zo raar.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is ditquote:Op maandag 27 februari 2012 19:09 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit ze serieus?
What the hell?
Die jaquote:Op maandag 27 februari 2012 19:09 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit ze serieus?
What the hell?
Wie de schoen past, trekke hem aanquote:Op maandag 27 februari 2012 19:09 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit ze serieus?
What the hell?
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:09 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit ze serieus?
What the hell?
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ze worden schmerig in de sneeuwquote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Arcadia het volgende:
Wat was er ook alweer mis met normale Uggs?
hoor je niet mee buiten te lopen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Arcadia het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Arcadia het volgende:
Nietsquote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Arcadia het volgende:
Maar onder UGGs valt niet alleen dat model he, Vas. Al kan ik die zwarte ook wel waarderenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kans dat een sma lekker is als ze Uggs draagt is relatief groot.
Zij heeft geen Uggs, volgens mij is zij lelijk achter die zonnebril.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zouden ze een tumblr ofzo van moeten maken, chicks with Uggs & Super Soakersquote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zij heeft geen Uggs, volgens mij is zij lelijk achter die zonnebril.
Dude, dat is Aubrey O'Day. Kenkerlelijk/nep is ze.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar zouden ze een tumblr ofzo van moeten maken, chicks with Uggs & Super Soakers.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dude, dat is Aubrey O'Day. Kenkerlelijk/nep is ze.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel lelijkJa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nep kan ze heus wel zijn, vind ik ook niet aantrekkelijk, maar om te zeggen dat ze een grafkop heeft vind ik een beetje overdrevenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel lelijkIk vind dat niet bepaald een goede foto hoor. Tenzij haar hoofd op andere foto's nog raarder is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik ook nergensquote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nep kan ze heus wel zijn, vind ik ook niet aantrekkelijk, maar om te zeggen dat ze een grafkop heeft vind ik een beetje overdreven
Filipinocupid.com Filipijnse dating en vrijgezellenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef Gridlok het volgende:
poepies, 9 posts te gaan, ga der fur.
Niets voor mij, filllllepijnen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Filipinocupid.com Filipijnse dating en vrijgezellen
WORD NU GRATIS LID.
[ afbeelding ]
De boerinnekes uit schijndel dan?quote:
Hater. Aubreyquote:Op maandag 27 februari 2012 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dude, dat is Aubrey O'Day. Kenkerlelijk/nep is ze.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |