quote:Op maandag 27 februari 2012 16:59 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind sommige kapsels van die 'Girls That Look Like Skrillex' tumblr nog best dope eigenlijk.Waar is Phanto nou weer eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit.
Je doet het eromquote:Hey, die schoenen heb ik ook.
Hoeveel zijn verzendkosten? Ik heb anders nog een pakje sportlife als je wilt ruilen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt voor de bakker.
Ik vind sommige kapsels van die 'Girls That Look Like Skrillex' tumblr nog best dope eigenlijk.Dat kon net zo goed een man zijn en pics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit
[..]
Hey, die schoenen heb ik ook
Ik vind sommige kapsels van die 'Girls That Look Like Skrillex' tumblr nog best dope eigenlijk.Jij had er toch ook over gedacht iets dergelijks te nemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit
Graag niet op die beslissing terugkomen.
Ik vind sommige kapsels van die 'Girls That Look Like Skrillex' tumblr nog best dope eigenlijk.Ik kijk meer naar haar tieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit
[..]
Hey, die schoenen heb ik ook
Zoiets vaags herinnerde ik me ook meteenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef .C het volgende:
[..]
Jij had er toch ook over gedacht iets dergelijks te nemen?
ik zag gister een chick die ook een half afgeschoren kant had. Alleen ze liet het weer aangroeien. En dat haar was dus 1,5 cm ofzo.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:59 schreef Juminelle het volgende:
Ik vind sommige kapsels van die 'Girls That Look Like Skrillex' tumblr nog best dope eigenlijk.
Ik in eerste instantie ook. Goede tieten inderdaad.quote:
Jep, maar was ik inderdaad niet meer van plan. Het is, zoals Milou ook zegt, echt lelijk als het weer aan begint te groeien.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef .C het volgende:
[..]
Jij had er toch ook over gedacht iets dergelijks te nemen?
Graag niet op die beslissing terugkomen.
Foto als voorbeeld?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:05 schreef Juminelle het volgende:
Hetzelfde aan de achterkant bij mijn nek zit ik nog wel over te twijfelen thoEn dan niet kaal, maar gemillimeterd.
Eerst die soep en nu dit, 'sup shawtyquote:Op maandag 27 februari 2012 17:05 schreef Juminelle het volgende:
Hetzelfde aan de achterkant bij mijn nek zit ik nog wel over te twijfelen thoEn dan niet kaal, maar gemillimeterd.
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:11 schreef Arcadia het volgende:
Vrouwen die zichzelf kaal scheren ervaar ik echt niet als aantrekkelijk, waar is dit eigenlijk ontstaan
Girl, you trippin'.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jep, maar was ik inderdaad niet meer van plan. Het is, zoals Milou ook zegt, echt lelijk als het weer aan begint te groeien.
Jij weet precies wat ik lekker vindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jij weet precies wat ik lekker vindIk denk zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dit dus nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Juminelle op 27-02-2012 17:33:41 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Damn, dat figuurquote:Op maandag 27 februari 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik denk zoiets?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 17:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dit dus nietIk kan zo gauw geen foto vinden, maar gewoon een stukje achterin mijn nek. Ik Maar ik ga het hoogstwaarschijnlijk toch nooit doen omdat het er niet uitziet met krullend haar.
En papeda is lekker, vraag maar aan Phan
Edit: zoiets dus, maar dan zonder die figuurtjes.Hmmm, misschien als je deze swag erbij rockt staat het je kaolo niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Doet me denken aan toen ik als 10-jarige hele kunstwerken in m'n kop geschoren had.
Jweetquote:Op maandag 27 februari 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik denk zoiets?
[ afbeelding ]
Ja, dat dus.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hmmm, misschien als je deze swag erbij rockt staat het je kaolo nice.
[ afbeelding ]
Doet me denken aan toen ik als 10-jarige hele kunstwerken in m'n kop geschoren had.
En dit inderdaad.quote:
Damn, als ik haar zie vind ik mijn bovenbenen helemaal niet meer zo erg.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik denk zoiets?
[ afbeelding ]
Goedzo! Stevige bovenbenenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Damn, als ik haar zie vind ik mijn bovenbenen helemaal niet meer zo erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |