Kutje, het is gewoon een ordinair wiefquote:Op maandag 27 februari 2012 18:36 schreef krioro het volgende:
[..]. En: mensen die denken dat alle Britse vrouwen er zo uitzien als die lelijke chavs
.
't Is dat je zo'n cutie bent hoor.
Ik vertrouw op jouw swag.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er zitten echt super toffe versies tussen.
Hoe duur zijn ze dan? Ik vind de vorm van die dingen zo raar.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat is ditquote:Op maandag 27 februari 2012 19:09 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit ze serieus?
What the hell?
Die jaquote:Op maandag 27 februari 2012 19:09 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit ze serieus?
What the hell?
Wie de schoen past, trekke hem aanquote:Op maandag 27 februari 2012 19:09 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit ze serieus?
What the hell?
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:09 schreef .C het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn dit ze serieus?
What the hell?
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ze worden schmerig in de sneeuwquote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Arcadia het volgende:
Wat was er ook alweer mis met normale Uggs?
hoor je niet mee buiten te lopen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Arcadia het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Arcadia het volgende:
Nietsquote:Op maandag 27 februari 2012 19:17 schreef Arcadia het volgende:
Maar onder UGGs valt niet alleen dat model he, Vas. Al kan ik die zwarte ook wel waarderenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kans dat een sma lekker is als ze Uggs draagt is relatief groot.
Zij heeft geen Uggs, volgens mij is zij lelijk achter die zonnebril.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar zouden ze een tumblr ofzo van moeten maken, chicks with Uggs & Super Soakersquote:Op maandag 27 februari 2012 19:37 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Zij heeft geen Uggs, volgens mij is zij lelijk achter die zonnebril.
Dude, dat is Aubrey O'Day. Kenkerlelijk/nep is ze.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Daar zouden ze een tumblr ofzo van moeten maken, chicks with Uggs & Super Soakers.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dude, dat is Aubrey O'Day. Kenkerlelijk/nep is ze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel lelijkJa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nep kan ze heus wel zijn, vind ik ook niet aantrekkelijk, maar om te zeggen dat ze een grafkop heeft vind ik een beetje overdrevenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel lelijkIk vind dat niet bepaald een goede foto hoor. Tenzij haar hoofd op andere foto's nog raarder is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik ook nergensquote:Op maandag 27 februari 2012 19:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nep kan ze heus wel zijn, vind ik ook niet aantrekkelijk, maar om te zeggen dat ze een grafkop heeft vind ik een beetje overdreven
Filipinocupid.com Filipijnse dating en vrijgezellenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef Gridlok het volgende:
poepies, 9 posts te gaan, ga der fur.
Niets voor mij, filllllepijnen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Filipinocupid.com Filipijnse dating en vrijgezellen
WORD NU GRATIS LID.
[ afbeelding ]
De boerinnekes uit schijndel dan?quote:
Hater. Aubreyquote:Op maandag 27 februari 2012 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dude, dat is Aubrey O'Day. Kenkerlelijk/nep is ze.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |