quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet ik meteen denken aan die ene gozer in dat tv programma "slechtste chauffeur" die zijn handen voor zijn ogen deed als er iets "engs" op hem af kwam
Die gozer........ moordneigingen! Wat je maar verkeerd kon doen deed hij verkeerd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan moet ik meteen denken aan die ene gozer in dat tv programma "slechtste chauffeur" die zijn handen voor zijn ogen deed als er iets "engs" op hem af kwam
Structureel gedrag dat ik moet afleren. Ik heb tot een maand geleden nooit alleen in een auto gezeten en verkeerspleinen heb ik ook al bijna twee jaar niet gedaan. Geen wonder dat ik het eng vind, maar ik neem ze wel, zoals op de Gageldijk zoals ik al zei. En het is niet zo dat ik dat plein niet doe omdat ik het eng vind, ik ben de afgelopen maand nog niet bij die vriend geweest. Ik uitte alleen m'n ongenoegen over dat plein dat opengebroken ligt. Ik ga echt niet omrijden. Ik ben alleen niet iemand die zijn eigen rijgedrag ophemelt. En ik kar wel overal naartoe, dat vind ik al heel wat. Ik ken ook mensen die nergens naartoe durven te rijden.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ervaring doe je niet op door routes niet te nemen omdat je niet durft.
Het is niet de eerste keer dat ze er over begint. Ik vind het niet mijn taak om daar voor haar gemoedstoestand mijn mond over te houden.
Het valt op op een negatieve manier met name door het repeterende karakter van het onderwerp waardoor het geen incident lijkt te zijn maar structureel gedrag.
Ik vlieg gewoon zelf.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 07:41 schreef Godtje het volgende:
Ik ga gewoon altijd met de helicopter. De kosten boeien me geen reet want geld zat en het is reizen als een baas!
[ afbeelding ]
Ja ik vond dat hij zijn rijbewijs überhaupt niet terug mocht. Mja.. Wie ben ikquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die gozer........ moordneigingen! Wat je maar verkeerd kon doen deed hij verkeerd.
Die had niks maar dan ook helemaal niks op de weg te zoeken. Als ik de poltie was had ik net zo lang achter hem aangereden tot je zijn rijbewijs weer af kan pakken. Dat moet binnen een week gebeurd zijn.
Als noodmaatregel extra gas geven en je handen voor je ogen slaan![]()
In zijn handen is een auto een moordtuig.
Ik ben hier niet om je naar je mond te praten. Als mijn mening niet in je straatje past dan .... heb je pech eigenlijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Nu ga ik echt weg, je kunt de schijt krijgen GodtNiet tof van je.
Belachelijk. Ze hadden van tevoren moeten tekenen dat de top 3 moest inleveren.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja ik vond dat hij zijn rijbewijs überhaupt niet terug mocht. Mja.. Wie ben ik
Dat laatste hoor ik van veel mensen ja.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:43 schreef Partingglass het volgende:
Autorijden zal nooit mijn hobby worden maar ik kan mijn bestelwagentje echt niet meer missrn. De vrijheid die een auto me geeft is,me heel wat waard.
Ik vind autorijden nog best leuk hoor. Spannend, maar leuk. Goede spanning, denk ik. Ik stap niet met tegenzin de auto in. Ik wil er gewoon steeds beter in worden. Ik ben gewoon nog onzeker, maar dat ben ik met allesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:43 schreef Partingglass het volgende:
Autorijden zal nooit mijn hobby worden maar ik kan mijn bestelwagentje echt niet meer missrn. De vrijheid die een auto me geeft is,me heel wat waard.
Ik zou dus niet snel afgelegen gaan wonen, juist omdat ik afhankelijk ben van het OV. En ik kan ook elk moment gaan hoor, OV rijdt hier heel erg veel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:47 schreef Partingglass het volgende:
Het is ook wat je gewend bent. Als je eenmaal gewend bent om op elk moment te kunnen gaaan waar en wanneer je wilt en veel bagage mee kunt nemen is zonder auto ineens een halve ramp. Nu woon ik in een dorp zonder treinstation dus is ov gewoon niet handig.
Op tien minuten lopen zit hier een station met een trein die twee keer per uur gaat, en een bushalte waar elk kwartier een bus gaat. De bus is een toeristische route: fietsen is sneller. Fietsen is een halfuur naar de stad. En dan loopt iedereen zeker weer te lachen dat ik traag ben en dat zij het in een kwartier doen, maar dan rekenen ze de chaos van de Vleutenseweg, Vredenburg of het Westplein waarschijnlijk niet mee. Dat duurt nog het langst. En de route is onverlicht over braakliggend terrein. Geen fijne route 's avonds, vind ik. Fietsen in het centrum van Utrecht is ook geen hobby van me. Misschien moet ik ook maar stoppen met fietsen. Daar heb ik vaker ongelukken mee.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou dus niet snel afgelegen gaan wonen, juist omdat ik afhankelijk ben van het OV. En ik kan ook elk moment gaan hoor, OV rijdt hier heel erg veel.
Fietsen is hoe dan ook goedkoper dan het OV (of de auto),dus dat heeft mijn voorkeur. Maar ik woon in een rustige stad met fijne fietsroutes, in een stad als Amsterdam bijvoorbeeld fietste ik niet graag. Dat zou ik inmiddels ook echt niet meer durven met een kind achterop.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op tien minuten lopen zit hier een station met een trein die twee keer per uur gaat, en een bushalte waar elk kwartier een bus gaat. De bus is een toeristische route: fietsen is sneller. Fietsen is een halfuur naar de stad. En dan loopt iedereen zeker weer te lachen dat ik traag ben en dat zij het in een kwartier doen, maar dan rekenen ze de chaos van de Vleutenseweg, Vredenburg of het Westplein waarschijnlijk niet mee. Dat duurt nog het langst. En de route is onverlicht over braakliggend terrein. Geen fijne route 's avonds, vind ik. Fietsen in het centrum van Utrecht is ook geen hobby van me. Misschien moet ik ook maar stoppen met fietsen. Daar heb ik vaker ongelukken mee.
Ja, weer terug naar Edequote:Op dinsdag 28 februari 2012 08:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Fietsen is hoe dan ook goedkoper dan het OV (of de auto),dus dat heeft mijn voorkeur. Maar ik woon in een rustige stad met fijne fietsroutes, in een stad als Amsterdam bijvoorbeeld fietste ik niet graag. Dat zou ik inmiddels ook echt niet meer durven met een kind achterop.
Misschien moet jij verhuizen.
Gemist .. gemist.. hij is nog half beetje bezig.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:05 schreef rival het volgende:
ik heb deze week de trein >< auto discussie gemist?
Hij is wat matig deze keer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:05 schreef rival het volgende:
ik heb deze week de trein >< auto discussie gemist?
Het is hier vast al besproken, maar ik weet het niet: waarom ben je verhuisd?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, weer terug naar Ede
Buiten Utrecht centrum is een fiets wel fijn hoor. Vond het wel handig toen ik in Overvecht woonde. Maar hier heb ik er niet zo veel aan, ik ga niet na de bios om half één 's nachts even naar huis fietsen ofzo. Nee, met de auto naar Zeist en dan naar de bios, want dan kom ik nog thuis 's avonds
Ik wil hier sowieso weg, maar ben er nog niet over uit of in in Utrecht wil blijven of dat ik weer naar Ede ga. In Ede heb ik familie, die ik nu eens per maand zie. In Utrecht heb ik m'n vrienden.
Maar ik wil sowieso snel weg uit Leidsche Rijn. Wat een bedroevende ellende is het hier. Overvecht vond ik echt stukken fijner, ook al is dit huis zelf echt.
Ik wilde het huis uitquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is hier vast al besproken, maar ik weet het niet: waarom ben je verhuisd?
Wat ben je weer naar bezig zo op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
HIer al een week geleden. Fijn dat de aarde ook eindelijk eens tijd voor jou heeft gevonden.
Ik vind het fijn voor hem. Moet ik hem dan -20 teowensen met bijbehorende kleine plasser door de kou?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ben je weer naar bezig zo op de vroege ochtend
Somehow it always doesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
HIer al een week geleden. Fijn dat de aarde ook eindelijk eens tijd voor jou heeft gevonden.
Dat zou ook niet lief zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor hem. Moet ik hem dan -20 teowensen met bijbehorende kleine plasser door de kou?
Jij hebt toch altijd zin in komkommer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol,.. ik krijg nu zin in komkommer
Gelukkig heb ik het bij me.
Nee, zo erg ben ik net niet.quote:
Rook jij?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zo erg ben ik net niet.Dit was gistermiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |