abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108492910
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Dan moet ik meteen denken aan die ene gozer in dat tv programma "slechtste chauffeur" die zijn handen voor zijn ogen deed als er iets "engs" op hem af kwam :')
:')

Zulke mensen wil je niet op de weg.
pi_108492915
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Dan moet ik meteen denken aan die ene gozer in dat tv programma "slechtste chauffeur" die zijn handen voor zijn ogen deed als er iets "engs" op hem af kwam :')
Die gozer........ moordneigingen! Wat je maar verkeerd kon doen deed hij verkeerd.
Die had niks maar dan ook helemaal niks op de weg te zoeken. Als ik de poltie was had ik net zo lang achter hem aangereden tot je zijn rijbewijs weer af kan pakken. Dat moet binnen een week gebeurd zijn.

Als noodmaatregel extra gas geven en je handen voor je ogen slaan |:(
In zijn handen is een auto een moordtuig.
pi_108492931
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:22 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ervaring doe je niet op door routes niet te nemen omdat je niet durft.
Het is niet de eerste keer dat ze er over begint. Ik vind het niet mijn taak om daar voor haar gemoedstoestand mijn mond over te houden.

Het valt op op een negatieve manier met name door het repeterende karakter van het onderwerp waardoor het geen incident lijkt te zijn maar structureel gedrag.
Structureel gedrag dat ik moet afleren. Ik heb tot een maand geleden nooit alleen in een auto gezeten en verkeerspleinen heb ik ook al bijna twee jaar niet gedaan. Geen wonder dat ik het eng vind, maar ik neem ze wel, zoals op de Gageldijk zoals ik al zei. En het is niet zo dat ik dat plein niet doe omdat ik het eng vind, ik ben de afgelopen maand nog niet bij die vriend geweest. Ik uitte alleen m'n ongenoegen over dat plein dat opengebroken ligt. Ik ga echt niet omrijden. Ik ben alleen niet iemand die zijn eigen rijgedrag ophemelt. En ik kar wel overal naartoe, dat vind ik al heel wat. Ik ken ook mensen die nergens naartoe durven te rijden.
Tap tap tap
pi_108492949
Nu ga ik echt weg, je kunt de schijt krijgen Godt :* Niet tof van je.
Tap tap tap
  dinsdag 28 februari 2012 @ 08:27:19 #255
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_108492950
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 07:41 schreef Godtje het volgende:
Ik ga gewoon altijd met de helicopter. De kosten boeien me geen reet want geld zat en het is reizen als een baas!

[ afbeelding ]
Ik vlieg gewoon zelf.
Maar nu is t ff too cold outside for angels to fly.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_108492951
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:24 schreef Godtje het volgende:

[..]

Die gozer........ moordneigingen! Wat je maar verkeerd kon doen deed hij verkeerd.
Die had niks maar dan ook helemaal niks op de weg te zoeken. Als ik de poltie was had ik net zo lang achter hem aangereden tot je zijn rijbewijs weer af kan pakken. Dat moet binnen een week gebeurd zijn.

Als noodmaatregel extra gas geven en je handen voor je ogen slaan |:(
In zijn handen is een auto een moordtuig.
Ja ik vond dat hij zijn rijbewijs überhaupt niet terug mocht. Mja.. Wie ben ik :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_108492963
Bij mij in het dorp heb je 2 boerenweggetjes waar ik ook in mijn broek schijt als ik er overheen moet. Je zal het niet aan me merken :P maar ik vind het maar kut rijden daaro.
Ook een weg langs water (waar weinig of geen berm tussen zit vind ik eng) maar met de auto rijd ik daar zeker. Met de motor vind ik het heul eng. Maar moet ik ook nog mee oefenen. Heb ik ook al lang niet mee gereden :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_108492964
Ik mis een auto en een rijbewijs ook nooit, eigenlijk. Gaat allemaal prima zo.
pi_108492972
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:27 schreef CherryLips het volgende:
Nu ga ik echt weg, je kunt de schijt krijgen Godt :* Niet tof van je.
Ik ben hier niet om je naar je mond te praten. Als mijn mening niet in je straatje past dan .... heb je pech eigenlijk.
pi_108492977
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:27 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja ik vond dat hij zijn rijbewijs überhaupt niet terug mocht. Mja.. Wie ben ik :')
Belachelijk. Ze hadden van tevoren moeten tekenen dat de top 3 moest inleveren.
maar dan zal het hele programma niet door zijn gegaan vermoedelijk.

Echt een schande dat die de weg op mogen.
pi_108493104
Autorijden zal nooit mijn hobby worden maar ik kan mijn bestelwagentje echt niet meer missrn. De vrijheid die een auto me geeft is,me heel wat waard.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_108493114
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:43 schreef Partingglass het volgende:
Autorijden zal nooit mijn hobby worden maar ik kan mijn bestelwagentje echt niet meer missrn. De vrijheid die een auto me geeft is,me heel wat waard.
Dat laatste hoor ik van veel mensen ja. :)
pi_108493157
Het is ook wat je gewend bent. Als je eenmaal gewend bent om op elk moment te kunnen gaaan waar en wanneer je wilt en veel bagage mee kunt nemen is zonder auto ineens een halve ramp. Nu woon ik in een dorp zonder treinstation dus is ov gewoon niet handig.
pi_108493160
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:43 schreef Partingglass het volgende:
Ik vind autorijden nog best leuk hoor. Spannend, maar leuk. Goede spanning, denk ik. Ik stap niet met tegenzin de auto in. Ik wil er gewoon steeds beter in worden. Ik ben gewoon nog onzeker, maar dat ben ik met alles :') en te afwachtend.

Oja, ik ging weg he? :')
Tap tap tap
pi_108493191
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:47 schreef Partingglass het volgende:
Het is ook wat je gewend bent. Als je eenmaal gewend bent om op elk moment te kunnen gaaan waar en wanneer je wilt en veel bagage mee kunt nemen is zonder auto ineens een halve ramp. Nu woon ik in een dorp zonder treinstation dus is ov gewoon niet handig.
Ik zou dus niet snel afgelegen gaan wonen, juist omdat ik afhankelijk ben van het OV. En ik kan ook elk moment gaan hoor, OV rijdt hier heel erg veel. :)
pi_108493192
Ik had er vroeger een afkeer tegen maar vind het nu niet meer erg. Heb door heel nederland en belgie vrienden zitten dus rijd tegenwoordig best veel. Dat scheelt veel.

En CL gewoon blijven. Je niet weg laten pesten, gewoon niets,van aan trekken. Daar moet je gewoon boven gaan staan.
pi_108493219
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:50 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik zou dus niet snel afgelegen gaan wonen, juist omdat ik afhankelijk ben van het OV. En ik kan ook elk moment gaan hoor, OV rijdt hier heel erg veel. :)
Op tien minuten lopen zit hier een station met een trein die twee keer per uur gaat, en een bushalte waar elk kwartier een bus gaat. De bus is een toeristische route: fietsen is sneller. Fietsen is een halfuur naar de stad. En dan loopt iedereen zeker weer te lachen dat ik traag ben en dat zij het in een kwartier doen, maar dan rekenen ze de chaos van de Vleutenseweg, Vredenburg of het Westplein waarschijnlijk niet mee. Dat duurt nog het langst. En de route is onverlicht over braakliggend terrein. Geen fijne route 's avonds, vind ik. Fietsen in het centrum van Utrecht is ook geen hobby van me. Misschien moet ik ook maar stoppen met fietsen. Daar heb ik vaker ongelukken mee.
Tap tap tap
pi_108493269
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:53 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Op tien minuten lopen zit hier een station met een trein die twee keer per uur gaat, en een bushalte waar elk kwartier een bus gaat. De bus is een toeristische route: fietsen is sneller. Fietsen is een halfuur naar de stad. En dan loopt iedereen zeker weer te lachen dat ik traag ben en dat zij het in een kwartier doen, maar dan rekenen ze de chaos van de Vleutenseweg, Vredenburg of het Westplein waarschijnlijk niet mee. Dat duurt nog het langst. En de route is onverlicht over braakliggend terrein. Geen fijne route 's avonds, vind ik. Fietsen in het centrum van Utrecht is ook geen hobby van me. Misschien moet ik ook maar stoppen met fietsen. Daar heb ik vaker ongelukken mee.
Fietsen is hoe dan ook goedkoper dan het OV (of de auto),dus dat heeft mijn voorkeur. Maar ik woon in een rustige stad met fijne fietsroutes, in een stad als Amsterdam bijvoorbeeld fietste ik niet graag. Dat zou ik inmiddels ook echt niet meer durven met een kind achterop.

Misschien moet jij verhuizen. 8-)
  dinsdag 28 februari 2012 @ 08:58:33 #269
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108493279
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:58 schreef L-E het volgende:
Mijn gedachte
pi_108493303
Met de auto ben ik in kwartiertie op treinstation. Vrienden zonder auto pik dan daar op. scheelt een hele rit in de bus. Maar,kan me ook goed voorstellen dat,mensen die een stad ofzo wonen zonder auto kunnen.

Het is voor mij te handig. Balen hooi halen voor mijn konijnen, vrienden helpen verhuizen, savons laat een vriendin in heerlen een knuffel gaan geven omdat ze er doorheen zit, etc etc. Ik ben er te afhankelijk van geworden.
pi_108493305
Ook wel beetje dubbel
Oude games van vroeger.

Oude games zijn zelden van nu. ;(
pi_108493341
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 08:58 schreef L-E het volgende:

[..]

Fietsen is hoe dan ook goedkoper dan het OV (of de auto),dus dat heeft mijn voorkeur. Maar ik woon in een rustige stad met fijne fietsroutes, in een stad als Amsterdam bijvoorbeeld fietste ik niet graag. Dat zou ik inmiddels ook echt niet meer durven met een kind achterop.

Ja, weer terug naar Ede :P
Buiten Utrecht centrum is een fiets wel fijn hoor. Vond het wel handig toen ik in Overvecht woonde. Maar hier heb ik er niet zo veel aan, ik ga niet na de bios om half één 's nachts even naar huis fietsen ofzo. Nee, met de auto naar Zeist en dan naar de bios, want dan kom ik nog thuis 's avonds :')
Ik wil hier sowieso weg, maar ben er nog niet over uit of in in Utrecht wil blijven of dat ik weer naar Ede ga. In Ede heb ik familie, die ik nu eens per maand zie. In Utrecht heb ik m'n vrienden.
Maar ik wil sowieso snel weg uit Leidsche Rijn. Wat een bedroevende ellende is het hier. Overvecht vond ik echt stukken fijner, ook al is dit huis zelf echt O+ .
Tap tap tap
pi_108493359
ik heb deze week de trein >< auto discussie gemist? ;(
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:06:01 #274
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108493367
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:05 schreef rival het volgende:
Gemist .. gemist.. hij is nog half beetje bezig.
pi_108493374
Ik vind de trein ook nog steeds O+ hoor. Vind het bijna jammer dat ik er bijna nooit meer in zit. Boekje, muziekje O+ Maar die overstap van een half uur vond ik minder.
Tap tap tap
pi_108493375
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:05 schreef rival het volgende:
Hij is wat matig deze keer. ;(
pi_108493412
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, weer terug naar Ede :P
Buiten Utrecht centrum is een fiets wel fijn hoor. Vond het wel handig toen ik in Overvecht woonde. Maar hier heb ik er niet zo veel aan, ik ga niet na de bios om half één 's nachts even naar huis fietsen ofzo. Nee, met de auto naar Zeist en dan naar de bios, want dan kom ik nog thuis 's avonds :')
Ik wil hier sowieso weg, maar ben er nog niet over uit of in in Utrecht wil blijven of dat ik weer naar Ede ga. In Ede heb ik familie, die ik nu eens per maand zie. In Utrecht heb ik m'n vrienden.
Maar ik wil sowieso snel weg uit Leidsche Rijn. Wat een bedroevende ellende is het hier. Overvecht vond ik echt stukken fijner, ook al is dit huis zelf echt O+ .
Het is hier vast al besproken, maar ik weet het niet: waarom ben je verhuisd?
pi_108493434
Goedemorgen, de lente is begonnen! O+ *O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_108493442
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:08 schreef L-E het volgende:

[..]

Het is hier vast al besproken, maar ik weet het niet: waarom ben je verhuisd?
Ik wilde het huis uit ;)
En Overvecht was onderhuur, de rechtmatige eigenaar kwam terug.
Tap tap tap
pi_108493484
De laatste keer trein kan ik me niet eens meer herinneren. Is alweer een aantal jaren geleden.

Auto/trein discussie is denk ik zinloos is sterk afhankelijk van je woonsituatie en ik denk voor een stuk ook het je sociale kring eruit ziet.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:15:10 #281
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_108493500
Goedemorgen schatjes O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_108493552
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:10 schreef Barbusse het volgende:
Goedemorgen, de lente is begonnen! O+ *O*
HIer al een week geleden. Fijn dat de aarde ook eindelijk eens tijd voor jou heeft gevonden.
pi_108493623
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

HIer al een week geleden. Fijn dat de aarde ook eindelijk eens tijd voor jou heeft gevonden.
Wat ben je weer naar bezig zo op de vroege ochtend :N
pi_108493636
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:21 schreef rival het volgende:

[..]

Wat ben je weer naar bezig zo op de vroege ochtend :N
Ik vind het fijn voor hem. Moet ik hem dan -20 teowensen met bijbehorende kleine plasser door de kou?
pi_108493678
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Somehow it always does O+
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_108493741
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:22 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ik vind het fijn voor hem. Moet ik hem dan -20 teowensen met bijbehorende kleine plasser door de kou?
Dat zou ook niet lief zijn.
Tap tap tap
pi_108493811
Kleine plasser -O-
pi_108493937
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:39:49 #289
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_108493943
Goedemorgen! Spierpijn O+
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:40:05 #290
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_108493946
quote:
Lol,.. ik krijg nu zin in komkommer :')
Gelukkig heb ik het bij me.
pi_108493950
Dat ziet er goed uit!
pi_108493972
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lol,.. ik krijg nu zin in komkommer :')
Gelukkig heb ik het bij me.
Jij hebt toch altijd zin in komkommer? :9
pi_108493991
quote:
Om kwart voor 10 's ochtends?
Tap tap tap
pi_108494018
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Om kwart voor 10 's ochtends?
Nee, zo erg ben ik net niet. :') Dit was gistermiddag. :)
pi_108494063
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:40 schreef Partingglass het volgende:
Dat ziet er goed uit!
Ja? Ik zie helemaal geen vlees...
  dinsdag 28 februari 2012 @ 09:46:41 #296
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_108494072
Mogguh :O
pi_108494133
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, zo erg ben ik net niet. :') Dit was gistermiddag. :)
Rook jij? :r
Tap tap tap
pi_108494149
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ook *G* Roken is stoer 8-)
pi_108494167
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:50 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Af en toe....
quote:
99s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 09:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ook *G* Roken is stoer 8-)
Wees een bink, rook en drink! 8-)
pi_108494255
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')