Hij is wat matig deze keer.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:05 schreef rival het volgende:
ik heb deze week de trein >< auto discussie gemist?
Het is hier vast al besproken, maar ik weet het niet: waarom ben je verhuisd?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, weer terug naar Ede
Buiten Utrecht centrum is een fiets wel fijn hoor. Vond het wel handig toen ik in Overvecht woonde. Maar hier heb ik er niet zo veel aan, ik ga niet na de bios om half één 's nachts even naar huis fietsen ofzo. Nee, met de auto naar Zeist en dan naar de bios, want dan kom ik nog thuis 's avonds
Ik wil hier sowieso weg, maar ben er nog niet over uit of in in Utrecht wil blijven of dat ik weer naar Ede ga. In Ede heb ik familie, die ik nu eens per maand zie. In Utrecht heb ik m'n vrienden.
Maar ik wil sowieso snel weg uit Leidsche Rijn. Wat een bedroevende ellende is het hier. Overvecht vond ik echt stukken fijner, ook al is dit huis zelf echt.
Ik wilde het huis uitquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is hier vast al besproken, maar ik weet het niet: waarom ben je verhuisd?
Wat ben je weer naar bezig zo op de vroege ochtendquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
HIer al een week geleden. Fijn dat de aarde ook eindelijk eens tijd voor jou heeft gevonden.
Ik vind het fijn voor hem. Moet ik hem dan -20 teowensen met bijbehorende kleine plasser door de kou?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ben je weer naar bezig zo op de vroege ochtend
Somehow it always doesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
HIer al een week geleden. Fijn dat de aarde ook eindelijk eens tijd voor jou heeft gevonden.
Dat zou ook niet lief zijn.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het fijn voor hem. Moet ik hem dan -20 teowensen met bijbehorende kleine plasser door de kou?
Jij hebt toch altijd zin in komkommer?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol,.. ik krijg nu zin in komkommer
Gelukkig heb ik het bij me.
Nee, zo erg ben ik net niet.quote:
Rook jij?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, zo erg ben ik net niet.Dit was gistermiddag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |