Olivia Wilde en Mila Kunisquote:Op maandag 27 februari 2012 03:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bestaat er ook een Oscar voor de Meest Sexy Actrice?
Dan nomineer ik Alison Brie
Gelukkig kunnen wij jou allemaal blokkeren, dat gaan we dan ook vanaf nu doen, allemaal!quote:Op maandag 27 februari 2012 03:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lastig he de feiten...niks getroll aan, en ik ben hier nog wel even btw.....
En Hattie McDaniel in 1940quote:Op maandag 27 februari 2012 03:20 schreef Marie30 het volgende:
Die met zijn comments over de zwarte excuusbeeldjes heeft het Halle Berry moment gemist.
Kneus; het was er maar enequote:Op maandag 27 februari 2012 03:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Kneuzen die denken dat Octavia die Oscar heeft gekregen vanwege haar huidskleur.
Allemaal ja?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:20 schreef Poeke het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen wij jou allemaal blokkeren, dat gaan we dan ook vanaf nu doen, allemaal!
Catherine O Hara: moeder van Kevin in Home alonequote:Op maandag 27 februari 2012 03:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik herken die mensen maar kom niet op de namen
Alleen Stifler's Mom
En de vader in American Pie. toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Catherine O Hara: moeder van Kevin in Home alone
quote:Op maandag 27 februari 2012 03:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ene, oh, dat accent is zo sexy hè. Tijdzone-achtig zelfs, kwa sexy-gehalte.
Is het spinal tap referentie avond?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey, de Christopher Guest-kliek
Ze zeggen dat ik op haar lijk...quote:Op maandag 27 februari 2012 03:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Teveel?
Mijn vader heeft Goedele Liekens ooit nog geïnterviewd. De interesse zit in m'n bloed.
Vond ik ook! Een van de weinig films die trouw is gegeven aan het boek. Zat op het puntje van mijn stoel en kan niet wachten op het volgende deelquote:
Zij leek 20 jaar geleden ook al op de Goedele van nu, dus met een beetje mazzel verander jij ook niet meerquote:Op maandag 27 februari 2012 03:24 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ik op haar lijk...True story, hoewel ik dat niet altijd zo leuk vindt aangezien ik een pak jonger ben
Ligt het aan mij of is het einde totaal anders dan in het boek?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:24 schreef Poeke het volgende:
Blokkade waxmask geactiveerd - bericht niet zichtbaar
[..]
Vond ik ook! Een van de weinig films die trouw is gegeven aan het boek. Zat op het puntje van mijn stoel en kan niet wachten op het volgende deel
Ik heb 'm niet gezien, want ik heb de volledige Milleniumtrilogie op dvd en hoef geen Hollywoodkopie van exact dezelfde films te zien.quote:
Goed punt... Hoewel het levende voorbeeld (lees mijn moeder) hier anders bewijstquote:Op maandag 27 februari 2012 03:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Zij leek 20 jaar geleden ook al op de Goedele van nu, dus met een beetje mazzel verander jij ook niet meer
Ik heb het me zo wel herinnert, pas in 2e deel komt het weer goed.... als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is het einde totaal anders dan in het boek?
Ik heb die ook gezien, maar de film is beterquote:Op maandag 27 februari 2012 03:25 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet gezien, want ik heb de volledige Milleniumtrilogie op dvd en hoef geen Hollywoodkopie van exact dezelfde films te zien.
Heeft je vader's kant wel goede genen? Anders moet ik wat gaan inbinden met het flirten hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:26 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Goed punt... Hoewel het levende voorbeeld (lees mijn moeder) hier anders bewijst
quote:Op maandag 27 februari 2012 03:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft je vader's kant wel goede genen? Anders moet ik wat gaan inbinden met het flirten hoor.
De film? Welke? De Amerikaanse of de Zweedse?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:26 schreef Poeke het volgende:
I
[..]
Ik heb die ook gezien, maar de film is beter
Best Picture vast welquote:Op maandag 27 februari 2012 03:27 schreef Marie30 het volgende:
Misschien gaat toch niet alles naar The Artist vanavond
Lol... Italianen zijn het... dikke achterwerken en zoquote:Op maandag 27 februari 2012 03:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Heeft je vader's kant wel goede genen? Anders moet ik wat gaan inbinden met het flirten hoor.
De zweedse die pas op Ned 2 of 3 helemaal is geweestquote:Op maandag 27 februari 2012 03:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De film? Welke? De Amerikaanse of de Zweedse?
Hehehehequote:Op maandag 27 februari 2012 03:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Wel een beetje gay dat handkusje.
Die heb ik op dvd. Vooral de eerste was briljant. De tweede was wel wat minder.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:28 schreef Poeke het volgende:
[..]
De zweedse die pas op Ned 2 of 3 helemaal is geweest
4dequote:Op maandag 27 februari 2012 03:29 schreef waxmask het volgende:
2e voor Hugo....Hij staat voor nu....alles om The Artist maar niet te laten winnen.....
Uhm nee de 4e alquote:Op maandag 27 februari 2012 03:29 schreef waxmask het volgende:
2e voor Hugo....Hij staat voor nu....alles om The Artist maar niet te laten winnen.....
Daar kan ik mee leven hoor! Er is nog toekomst dan.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:27 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Lol... Italianen zijn het... dikke achterwerken en zo
Ik heb hem toevallig net gekeken, ik zette hem om 2:00 uur uitquote:
Aanrader?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:30 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik heb hem toevallig net gekeken, ik zette hem om 2:00 uur uit
Echt heeeel fantasy is ie ook weer niet...hooguit wat zweverig.....en kinderlijk....quote:Op maandag 27 februari 2012 03:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Hugo lijkt me dan weer niks. Ik hou niet zo van die fantasyfilms.
LOTR, Harry Potter en Avatar vond ik ook helemaal niks.
ik hou ook niet zo van fantasyquote:Op maandag 27 februari 2012 03:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Hugo lijkt me dan weer niks. Ik hou niet zo van die fantasyfilms.
LOTR, Harry Potter en Avatar vond ik ook helemaal niks.
Die Artist en Streep.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:30 schreef Poeke het volgende:
Wie beste Mannelijke hoofdrol, en wie beste vrouwelijke?
Laat je die keuze afhangen van het aantal Oscars? Nee toch, want dan mis je een hoop moois...quote:
maakt de film meer dan goedquote:Op maandag 27 februari 2012 03:31 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat brilletje jeukt meestal op mijn neus
Ik geef hem een 7,5. en ik ben kritisch, Verhaal is mooi, sprookjesachtig. Leuke mannelijke bijrol van Sasha Cohen Boran. Ergens voelde ik me alleen een beetje te oud voor het verhaal.quote:
Het is toch een goede graadmeter om iets wél te gaan zien? Het is niet zo dat je alle andere films direct negeert.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Laat je die keuze afhangen van het aantal Oscars? Nee toch, want dan mis je een hoop moois...
V.
Neen, maar het is niet zo mijn genre, dus zou het uit mezelf niet zomaar doen... maar het kan wel een aanwijzing zijn om toch eens iets buiten je comfort zone te proberen hé...quote:Op maandag 27 februari 2012 03:32 schreef Verbal het volgende:
[..]
Laat je die keuze afhangen van het aantal Oscars? Nee toch, want dan mis je een hoop moois...
V.
05:45 pas het echte werk dus. Dan pit ik alquote:Op maandag 27 februari 2012 03:32 schreef AryaMehr het volgende:
Agenda:
http://www.deadline.com/2(...)my-awards-2012-show/
Ik heb nog geen film gezien die het 3d-brilletje waard was. Hugo is de laatste die ik een kans geef met 3d bril.quote:
Streep heeft al de Bafta, SAG en Globe. Denk streep dus.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:32 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Denk ook dit, maar Streep kan ook wel eens die van The help worden
Nah, hoofdrollen en film zijn de laatste 3, dat is gewoon reclame voor Portman, die gebruiken ze al weken om kijkers te lokken.quote:
Thanksquote:Op maandag 27 februari 2012 03:32 schreef Poeke het volgende:
[..]
Ik geef hem een 7,5. en ik ben kritisch, Verhaal is mooi, sprookjesachtig. Leuke mannelijke bijrol van Sasha Cohen Boran. Ergens voelde ik me alleen een beetje te oud voor het verhaal.
Ca[tain EO in Euro Disney....maar daar had ik toen ook wel bijna 20 jaar op moeten wachten om te zien als Michael Jackson fan van toen....quote:Op maandag 27 februari 2012 03:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb nog geen film gezien die het 3d-brilletje waard was. Hugo is de laatste die ik een kans geef met 3d bril.
V.
Avatar en Transformers 3 was het echt waard. De andere films heeft het weinig toevoeging.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb nog geen enkele film in 3D gezien.
Davis heeft de SAG en is de grote favoriet, niet Streep.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Streep heeft al de Bafta, SAG en Globe. Denk streep dus.
quote:Op maandag 27 februari 2012 03:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Avatar en Transformers 3 was het echt waard. De andere films heeft het weinig toevoeging.
ik zou er bijna nog eens heengaan, en dat zegt heel wat, ik doe dat nooitquote:Op maandag 27 februari 2012 03:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb nog geen film gezien die het 3d-brilletje waard was. Hugo is de laatste die ik een kans geef met 3d bril.
V.
Zulke films zijn niks voor mij.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Avatar en Transformers 3 was het echt waard. De andere films heeft het weinig toevoeging.
Oneens, kermit en miss piggy zijn de gezichten van de muppets en het bekendst.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:35 schreef JackHerrer het volgende:
Waldorf en Statler waren meer op zijn plaats geweest.
En met jou de rest van de users in dit topicquote:Op maandag 27 februari 2012 03:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit vind ik toch wel zo cool. Ik wou dat ik dat kon (maar ik kan nog niet eens een spagaat).
Praat voor jezelf....... Ow nee je hebt me geblocked....quote:Op maandag 27 februari 2012 03:38 schreef Poeke het volgende:
[..]
En met jou de rest van de users in dit topic
Only in America.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:40 schreef Specularium het volgende:
Is toch heerlijk, van die ingestudeerde humor?
Damn, ik was net op het kleine huisje...quote:Op maandag 27 februari 2012 03:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Er ging wel iets fout in de kunsten net. Er viel er 1.
van die autocue grapjesquote:Op maandag 27 februari 2012 03:40 schreef Specularium het volgende:
Eeensch....quote:Op maandag 27 februari 2012 03:42 schreef Specularium het volgende:
Wat is het ook een decadente teringshow bij elkaar.
Grandmaster Bquote:Op maandag 27 februari 2012 03:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hij doet me denken aan Bud Bundy
Echt hequote:Op maandag 27 februari 2012 03:40 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht eerst dat hij het was.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hij doet me denken aan Bud Bundy
zquote:Op maandag 27 februari 2012 03:41 schreef Poeke het volgende:
RDJ is wel weer helemaal terug van weggeweest, jaren uitgekotst door Hollywood
Welke vind jij over het hoofd gezien?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, de beste docu's waren dit jaar niet eens genomineerd.
quote:Op maandag 27 februari 2012 03:43 schreef Marie30 het volgende:
Die Paradise Lost, is volgens mij die docu over die drie onterecht beschuldigde jongeren van moord. Moet ik ook nog eens zien.
Ja, ik wil titels (hou van docu's)quote:Op maandag 27 februari 2012 03:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Welke vind jij over het hoofd gezien?
Senna, Buck, Project Nim, The Interrupters.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Welke vind jij over het hoofd gezien?
Wat je zegt het is een propaganda werkje van een groep mensen dat overtuigd is dat de jongen onschuldig zijn. Geen documentaire.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:43 schreef Marie30 het volgende:
Die Paradise Lost, is volgens mij die docu over die drie onterecht beschuldigde jongeren van moord. Moet ik ook nog eens zien.
Genoteerdquote:Op maandag 27 februari 2012 03:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
De eerste twee zijn ook rete-indrukwekkend....
V.
Ja NIMquote:Op maandag 27 februari 2012 03:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Senna, Buck, Project Nim, The Interrupters.
Hoezo? Te vrouwonvriendelijk? Of zegt ie teveel nigguh?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit wordt helemaal tenenkrommend ... Chris Rock.![]()
![]()
Gewoon niet grappig.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo? Te vrouwonvriendelijk? Of zegt ie teveel nigguh?
Gewoon totaal niet grappig en al zijn shows zijn hetzelfde.quote:Op maandag 27 februari 2012 03:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo? Te vrouwonvriendelijk? Of zegt ie teveel nigguh?
Niet gezien.. Aanrader?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Best Animated Feature Film of the Year
Winner: Rango
Was wel aardig idd.
Nog geen enkele van gezien... Loop achterquote:Op maandag 27 februari 2012 03:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Senna, Buck, Project Nim, The Interrupters.
Motion capture? Dacht dat het 100% CGI was?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:48 schreef Stefan het volgende:
Geen tintin ivm motion capture, jammer
Volgend jaar weer goede Pixar hopelijkquote:Op maandag 27 februari 2012 03:47 schreef Marie30 het volgende:
Voor animatie vallen we ook uit boot... Jammer
Ja die ziet er goed uit!quote:Op maandag 27 februari 2012 03:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgend jaar weer goede Pixar hopelijk
http://www.imdb.com/title/tt1217209/
Kijk digitaal....dus gene belg hiero....quote:Op maandag 27 februari 2012 03:50 schreef Specularium het volgende:
Die Belgen op de stream he? Ik krijg daar een beetje Nachtsuite gevoel bij.
http://www.ustream.tv/channel/spix-tvquote:Op maandag 27 februari 2012 03:50 schreef Specularium het volgende:
Ik als Belg krijg er ook iets vanquote:Op maandag 27 februari 2012 03:50 schreef Specularium het volgende:
Ben Stiller is maar 1.70m of zo en Emma heeft hoge hakken aan.quote:
Die hese stem? Heerlijk....quote:Op maandag 27 februari 2012 03:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Snap die Emma Stone obsessies nooit. Praat ook zo irritant.
Ben bang dat Hugo em kaapt, maar gun het HP wel....quote:Op maandag 27 februari 2012 03:55 schreef Marie30 het volgende:
Zal HP dan zijn eerste beeldje wegkapen sinds het de laatste film uit de reeks is?
Vond ik ookquote:Op maandag 27 februari 2012 03:55 schreef Verbal het volgende:
En ik vind dit soort 'humor' nooit leuk, maar ze deed het erg goed, hoor.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you fokking to me?
Transformers niet gezien zeker?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:57 schreef Poeke het volgende:
Die snap ik niet.. HP en ROTPOA waren veel beter qua effecten
Waar?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hugo was dan ook technisch heel sterk, de zwakke punten zaten elders.
Titanic had meer toch? En Lotr?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:58 schreef Marie30 het volgende:
Het record is 11 zeker? Iemand die zo weet of Hugo genoeg nominaties heeft om dat te breken?
Transformers was voor de rest zo slecht dat hij het gewoon niet verdientquote:
Het script en het wisselvallige acteerwerk.quote:
Dat wel jaquote:Op maandag 27 februari 2012 03:58 schreef Baszh het volgende:
[..]
Transformers was voor de rest zo slecht dat hij het gewoon niet verdient
Ik bedoelde, waar was het technisch heel sterk>?quote:Op maandag 27 februari 2012 03:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het script en het wisselvallige acteerwerk.
Dacht Titanic elf... zou het moeten opzoeken, maar ben zo lui... sorryquote:Op maandag 27 februari 2012 03:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Titanic had meer toch? En Lotr?
Sliding op het eindequote:Op maandag 27 februari 2012 04:02 schreef Yurithemaster het volgende:
82 en hij rent nog even die trap op zeg
Vind altijd dat die er eerder uitziet als iemand die in haar eigen armen snijdt. Weet niet waaromquote:Op maandag 27 februari 2012 04:01 schreef Sala-adin het volgende:
Wtf Jolie ziet er fucking breekbaar uit
Omdat ze dat in interviews heeft gezegd.quote:Op maandag 27 februari 2012 04:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vind altijd dat die er eerder uitziet als iemand die in haar eigen armen snijdt. Weet niet waarom
Omdat ze dat heeft gedaan, geloof ik... of ze dronk haar eigen bloed of zo...quote:Op maandag 27 februari 2012 04:03 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vind altijd dat die er eerder uitziet als iemand die in haar eigen armen snijdt. Weet niet waarom
Rokers begrijpen elkaarquote:
quote:3.30: Dominique Deruddere: "Mijn eerste gevoel is natuurlijk die van gedeelde ontgoocheling. Al snel maakt dat plaats voor het besef dat het hoedanook een geweldige prestatie blijft. Ik laat het niet aan mijn hart komen, we gaan vanavond alsnog een stevig feestje bouwen".
"Net voor de uitslag werd bekendgemaakt, voelde ik mijn hart in mijn keel kloppen. Ik vroeg mijn vrouw of ze hetzelfde voelde, en zelfs zij had het even moeilijk. Of België ooit een Oscar in de wacht zal slepen? Uiteraard, als de Nederlanders dat kunnen, kunnen wij dat zeker. Maar als ik een film maak, doe ik dat niet om een Oscar."
quote:Op maandag 27 februari 2012 04:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze dat in interviews heeft gezegd.
Damn, dan zal ik dat vroeger wel eens ergens gelezen hebben... enkel mijn onderbewustzijn weet het nog.quote:Op maandag 27 februari 2012 04:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Omdat ze dat heeft gedaan, geloof ik... of ze dronk haar eigen bloed of zo...
V.
als de Nederlanders dat kunnen, kunnen wij dat zekerquote:Op maandag 27 februari 2012 04:04 schreef AryaMehr het volgende:
Tot nu helaas geen succes voor de Belgen.
[..]
Welke heeft Nederland?quote:Op maandag 27 februari 2012 04:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
als de Nederlanders dat kunnen, kunnen wij dat zeker
Sowieso was ze ook into de SM en dergelijke, toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 04:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Omdat ze dat heeft gedaan, geloof ik... of ze dronk haar eigen bloed of zo...
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |