Nee dat is alweer langer geleden. Die ban stelde sowieso niks voor. De straffen zijn veelte soft hierquote:Op maandag 27 februari 2012 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen had je ook net een ban gehad toch, dus dat was ff opbouwen weer.
Ik snap het niet?quote:
Y'all nigga's dont get it?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is alweer langer geleden. Die ban stelde sowieso niks voor. De straffen zijn veelte soft hierIk denk dat ik maar tot moderator moet worden gepromoveerd.
[..]
Ik snap het niet?
Lijkt me geen goed plan. Daarbij is het geen promotie om mod te worden hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is alweer langer geleden. Die ban stelde sowieso niks voor. De straffen zijn veelte soft hierIk denk dat ik maar tot moderator moet worden gepromoveerd.
[..]
Ik snap het niet?
Neefjes Gerard missen ..quote:Op maandag 27 februari 2012 00:43 schreef Grifte het volgende:
Prachtig die ontlading bij Cardiff,al gaan ze er nu wel aan na penals
Precies. Zoutloze figuren zoals Jojoortje die wijn van 1,99 drinken.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
Meestal vragen ze de meest kleurloze users zonder mening als mod toch?
Komt mooi uit als allemansvriend zonder echte hobby's.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Zoutloze figuren zoals Jojoortje die wijn van 1,99 drinken.
Met die negerlul heb je je eventuele kansen al verspeeld man.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt mooi uit als allemansvriend zonder echte hobby's.
Gast, wij zijn kinderen van de jaren '90. Komt niet de taffa boy uithangen met je NBA praatjes. Wij zijn opgegroeid met 2 MJ's.quote:
Nigga fuck you.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met die negerlul heb je je eventuele kansen al verspeeld man.
En nu?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, wij zijn kinderen van de jaren '90. Komt niet de taffa boy uithangen met je NBA praatjes. Wij zijn opgegroeid met 2 MJ's.
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, wij zijn kinderen van de jaren '90. Komt niet de taffa boy uithangen met je NBA praatjes. Wij zijn opgegroeid met 2 MJ's.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 februari 2012 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijken wij niet meer op van een dunkje meer of minder.quote:
quote:
Merci.quote:
Ok. Ik had het ook niet tegen jou man.. ik had het tegen mijn leeftijdgenoten Smoofie, mrstylo en Littlerabbit.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijken wij niet meer op van een dunkje meer of minder.
Oke en nu?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijken wij niet meer op van een dunkje meer of minder.
Ben maar aan 't grappen man. Vind dat wel vet idd. Heb je ooit al eens zo'n parcours gezien dat ze ook moeten schieten e.d.? Dat is ook wel grappig om te zien.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok. Ik had het ook niet tegen jou man.. ik had het tegen mijn leeftijdgenoten Smoofie, mrstylo en Littlerabbit.
Film1.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben maar aan 't grappen man. Vind dat wel vet idd. Heb je ooit al eens zo'n parcours gezien dat ze ook moeten schieten e.d.? Dat is ook wel grappig om te zien.
Iemand enig idee waar je de oscars kunt volgen?
Dat vroeg ik al.. maar iedereen zei van niet.. waar is ie gratis?quote:
Nope, ken ik niet. Ben niet zo van Basketbal.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben maar aan 't grappen man. Vind dat wel vet idd. Heb je ooit al eens zo'n parcours gezien dat ze ook moeten schieten e.d.? Dat is ook wel grappig om te zien.
Iemand enig idee waar je de oscars kunt volgen?
Alle digitale kijkers.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat vroeg ik al.. maar iedereen zei van niet.. waar is ie gratis?
Is net als de televisiering .. allemaal mannetjes met plakhaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat leuk de Oscars? Het klinkt als een remedie tegen slapeloosheid.
Oscars is echt niet zo spectaculair.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat leuk de Oscars? Het klinkt als een remedie tegen slapeloosheid.
Ik weet het, ook voor mij. Maar ik kan nergens Film 1 vindenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle digitale kijkers.
Dus voor jou ook, maar is alleen vandaag.
Welke aanbieder heb je?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet het, ook voor mij. Maar ik kan nergens Film 1 vinden
Sport1 heeft niet voor niks een 24/7 golfkanaal, GOLFquote:Op maandag 27 februari 2012 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oscars is echt niet zo spectaculair.
Zelfs golf is leuker.
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:55 schreef Caland het volgende:
Eerst is heel dit topic de ESF aan het volgen, en nu vraagt iemand waar 'ie de oscars kan volgen.
Tijd om te gaan slapen. Lager kan het niet zinken.
Oh. Lager kan dus nog wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sport1 heeft niet voor niks een 24/7 golfkanaal, GOLF
Ja, dat is ook zo droevig. Ik ken niemand die daarin geïnteresseerd is, maar toch komt het 24/7 op tv.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sport1 heeft niet voor niks een 24/7 golfkanaal, GOLF
Lama heb ziggo kan dus niet helpen.quote:
Mensen die golf beoefenen hebben toch over het algemeen wat meer te spenderen en zullen eerder een abonnement nemen. Ik snap het wel hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo droevig. Ik ken niemand die daarin geïnteresseerd is, maar toch komt het 24/7 op tv.
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lama heb ziggo kan dus niet helpen.
Aha oke..quote:Op maandag 27 februari 2012 00:58 schreef mrstylo het volgende:
KPN heeft niet eens Film1:
http://www.film1.nl/over_film1/tv_aanbieders.php
Wat een redenatie.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die golf beoefenen hebben toch over het algemeen wat meer te spenderen en zullen eerder een abonnement nemen. Ik snap het wel hoor
Neuh ik houd het nog wel een half uurt op National Geografic voordat ik mijn weekend afsluit in mijn bedjequote:Op maandag 27 februari 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een redenatie.
Voor de geïnteresseerden: http://www.ustream.tv/oscars2012
Ga je dat kijken?quote:Op maandag 27 februari 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een redenatie.
Voor de geïnteresseerden: http://www.ustream.tv/oscars2012
Met die kanoër? Vind het een beetje saai.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Neuh ik houd het nog wel een half uurt op National Geografic voordat ik mijn weekend afsluit in mijn bedje
Het is heel gay. ff snel kijken, maar was er al na 10 seconden weer van genezen.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:01 schreef mrstylo het volgende:
Maar mensen verwachten volgens mij teveel van de Oscars. Maar het is echt gay.
Nee dus.quote:
Soms denk ik echt waarom ze zo moeilijk doen over paar jurkjes.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is heel gay. ff snel kijken, maar was er al na 10 seconden weer van genezen.
The Descendant ook met iets van 5 nominaties. Film gezien en het is echt geen bovengemiddelde rolprent, dus vraag me af waar ze het op baseren. Oh wacht...George Clooney speelt de hoofdrol.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:03 schreef Smoofie het volgende:
De oscars gaan altijd naar de populairste, niet de beste,
Standaard hardest prison programma nu. Aflevering over de strengste Russische.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met die kanoër? Vind het een beetje saai.
Blijkbaar veel vrouwen, want hij komt bij mij nooit echt geloofwaardig over.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
The Descendant ook met iets van 5 nominaties. Film gezien en het is echt geen bovengemiddelde rolprent, dus vraag me af waar ze het op baseren. Oh wacht...George Clooney speelt de hoofdrol.
Vind Up in the Air wel een geinige film. Voor de rest zijn die Ocean's filmen ook wel leuk, maar niet meer dan dat en voor de rest heb ik nooit zoveel films met Clooney gezien.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blijkbaar veel vrouwen, want hij komt bij mij nooit echt geloofwaardig over.
Oceaan serie heb ik eigenlijk wel altijd van genoten en dat was het wel. Oscars films zijn echt niet goed. Ze kiezen altijd voor de hype. Je weet altijd wel welke gaat winnen.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind Up in the Air wel een geinige film. Voor de rest zijn die Ocean's filmen ook wel leuk, maar niet meer dan dat en voor de rest heb ik nooit zoveel films met Clooney gezien.
Syriana, Three kings.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oceaan serie heb ik eigenlijk wel altijd van genoten en dat was het wel. Oscars films zijn echt niet goed. Ze kiezen altijd voor de hype. Je weet altijd wel welke gaat winnen.
The Artist wordt het vandaag.
Laat het niet aan Littlerabbit horen, want dan gaat hij meteen steigeren. Is daar fan van ofzo.quote:
Them mofocking Po-lice will fock with that nigga.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat het niet aan Littlerabbit horen, want dan gaat hij meteen steigeren. Is daar fan van ofzo.
Hij wil haar alleen ballen.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat het niet aan Littlerabbit horen, want dan gaat hij meteen steigeren. Is daar fan van ofzo.
Wat loop je nou heel de tijd over negers bezig?quote:Op maandag 27 februari 2012 01:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Them mofocking Po-lice will fock with that nigga.
Jaquote:Op maandag 27 februari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Littlerabbit wil DIT ballen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 27 februari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je nou heel de tijd over negers bezig?
Noord-europa vs zuid-europa.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:24 schreef mrstylo het volgende:
Waarom hebben we in europa niet All star wedstrijden.
Zou kapot vet zijn.
Ronaldo en Messi in 1 team.
The Wire doet dat met je.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je nou heel de tijd over negers bezig?
Dat zou wel prachtig zijn.quote:
Nee man.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk je dat ik een negert ben ofzo en probeer je me uit te lokken?![]()
Als of jij nee tegen haar zou zeggen.quote:
Ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als of jij nee tegen haar zou zeggen.
Die zijn dan ook meteen niet echt negerin meerquote:Op maandag 27 februari 2012 01:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn genoeg geile negerinnen. Al zijn dat vaker wat lichtere varianten idd.
Precies.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zijn dan ook meteen niet echt negerin meer
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Zoutloze figuren zoals Jojoortje die wijn van 1,99 drinken.
Je wordt best wel gepest Johotje. Ik zou het niet zomaar laten gebeuren je naam staat niet voor niks in het blauw geschrevenquote:
Respect dwing je niet af met kleurtjes.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wordt best wel gepest Johotje. Ik zou het niet zomaar laten gebeuren je naam staat niet voor niks in het blauw geschreven
Volgens mij is het hun manier van flirten.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wordt best wel gepest Johotje. Ik zou het niet zomaar laten gebeuren je naam staat niet voor niks in het blauw geschreven
Klopt en toch heb ik het.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Respect dwing je niet af met kleurtjes.
Dit. Op basis van je oog vind ik je echt een supergeil wijf.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij is het hun manier van flirten.
Respect is een fabeltje mensen houd je in toom door middel van angst inboezemen iets wat een moderator makkelijk kan bij Fok verslaafde.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Respect dwing je niet af met kleurtjes.
Hehequote:
Jahoeh!quote:Op maandag 27 februari 2012 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
Mogguh iedereen
[..]
Dit. Op basis van je oog vind ik je echt een supergeil wijf.![]()
![]()
Boe.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Respect is een fabeltje mensen houd je in toom door middel van angst inboezemen iets wat een moderator makkelijk kan bij Fok verslaafde.
Je moet je pas zorgen gaan maken over zulke zaken als FA's ten tonele verschijnen of Tante Yv van zich laat horen.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Respect is een fabeltje mensen houd je in toom door middel van angst inboezemen iets wat een moderator makkelijk kan bij Fok verslaafde.
[..]
Hehe
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:59 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben jullie nog iets gewonnen in de Toto?
Nee nooit maar blijf het toch proberen als semi verslaafde.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:59 schreef Stokstaart het volgende:
Hebben jullie nog iets gewonnen in de Toto?
Terechte klacht.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee nooit maar blijf het toch proberen als semi verslaafde.
Denk het ook. Ik vermoed ook dat er een spelletje gespeeld wordt en ze hem gewoon kwijt willen aan 't eind van het seizoen. Alleen dat verklaart niet echt waarom ze hem dan NU constant wisselen en niet later in het seizoen pas.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Terechte klacht.
Ik had alleen Napoli - Inter goed.
Wes zal er wel flink de ziekte over in hebben na alweer gewisseld te zijn
Vraag is alleen waarom.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Denk het ook. Ik vermoed ook dat er een spelletje gespeeld wordt en ze hem gewoon kwijt willen aan 't eind van het seizoen. Alleen dat verklaart niet echt waarom ze hem dan NU constant wisselen en niet later in het seizoen pas.
Of heel fit. Volgens mij is Sneijder wel overtuigd genoeg van zichzelf om zonder goed seizoen weer in een fijne omgeving op een decor als het EK weer gewoon te schitteren. En anders moet Yolanthe de hele selectie ditmaal echt maar een beurt gevenquote:Op maandag 27 februari 2012 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vraag is alleen waarom.
Die Ranieri heeft er ook niet al teveel verstand van lijkt het. Kan wel eens een dramatisch EK worden nu al onze sterren uit vorm zijn.![]()
Vermoed het ook. Zal wel gewoon in de eerste ronde eruit zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vraag is alleen waarom.
Die Ranieri heeft er ook niet al teveel verstand van lijkt het. Kan wel eens een dramatisch EK worden nu al onze sterren uit vorm zijn.![]()
Zo'n Sneijder is een van de weinge spelers die ik in staat acht om weinig te spelen bij z'n club en toch bepalend te zijn in Oranje. Robben heeft z'n vorm nodig, anders belanden al z'n schoten weer naast het doel ipv op doel. Van der Vaart kan ook zo hopeloos lopen sukkelen in Oranje en van Persie heeft zich in Oranje nog nooit echt bewezen.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of heel fit. Volgens mij is Sneijder wel overtuigd genoeg van zichzelf om zonder goed seizoen weer in een fijne omgeving op een decor als het EK weer gewoon te schitteren.
Kwam laatst ook in VI naar voren. Schijnt toch niet zo te zijn dat spelers die een enorm slecht seizoen hebben gedraaid bij de club, in het nationale elftal opeens excelleren.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of heel fit. Volgens mij is Sneijder wel overtuigd genoeg van zichzelf om zonder goed seizoen weer in een fijne omgeving op een decor als het EK weer gewoon te schitteren. En anders moet Yolanthe de hele selectie ditmaal echt maar een beurt geven
Was ook in 1988 zo natuurlijk. Er zijn ook meer voorbeelden dat het niet zo werkt (Eigenlijk werkt het alleen zo bij Duitsers) maar zie geen nut in nu al doemdenken daar heb ik teveel zin in het EK voor.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kwam laatst ook in VI naar voren. Schijnt toch niet zo te zijn dat spelers die een enorm slecht seizoen hebben gedraaid bij de club, in het nationale elftal opeens excelleren.
2 jaar geleden met de WK hadden bijna alle dragende spelers van Oranje topseizoenen gedraaid bij hun clubs.
Ook elftallen die enorm veel succes hadden op een toernooi en in nagenoeg dezelfde samenstelling weer meedoen aan het volgende falen meestal. Denk maar aan Frankrijk en Italië tijdens het vorige EK. Die stonden 2 jaar daarvoor nog in de finale van het WK.
Precies. Het team lijkt ook te veel overtuigd van haar eigen kwaliteiten. Laten we niet vergeten dat ze tegen Brazilië op miraculeuze wijze doorgingen. Waren ze dan nog zo overtuigd van hun eigen kwaliteiten geweest als ze er tegen Brazilïe waren uitgevlogen? Ik vind het allemaal maar een beetje opportunistisch gezwets.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kwam laatst ook in VI naar voren. Schijnt toch niet zo te zijn dat spelers die een enorm slecht seizoen hebben gedraaid bij de club, in het nationale elftal opeens excelleren.
2 jaar geleden met de WK hadden bijna alle dragende spelers van Oranje topseizoenen gedraaid bij hun clubs.
Ook elftallen die enorm veel succes hadden op een toernooi en in nagenoeg dezelfde samenstelling weer meedoen aan het volgende falen meestal. Denk maar aan Frankrijk en Italië tijdens het vorige EK. Die stonden 2 jaar daarvoor nog in de finale van het WK.
Wij voldoen nu aan beide negatieve criteria. Ik hoop dat we de eerste ronde doorkomen.
Dat is het ookquote:Op maandag 27 februari 2012 12:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Het team lijkt ook te veel overtuigd van haar eigen kwaliteiten. Laten we niet vergeten dat ze tegen Brazilië op miraculeuze wijze doorgingen. Waren ze dan nog zo overtuigd van hun eigen kwaliteiten geweest als ze er tegen Brazilïe waren uitgevlogen? Ik vind het allemaal maar een beetje opportunistisch gezwets.
Ik wou net zeggen. Dan hebben we het inderdaad over de verdediging nog niet eens gehad. Met alle respect hoor, maar het zijn natuurlijk een paar middelmatige spelers die je daar bij elkaar hebt staan.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is het ook![]()
Ergste is dat er nauwelijks nieuwe verdedigers opstaan die straks achterin op niveau kunnen gaan spelen. Voor BMI komt dat EK natuurlijk net te vroeg.
Allebeiquote:
Tijd dat wat nieuwe mensen de kans krijgen. Die Bruma met alle respect is ook echt niet beter dan wat er staat, en speelt ook nog eens nauwelijks.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Dan hebben we het inderdaad over de verdediging nog niet eens gehad. Met alle respect hoor, maar het zijn natuurlijk een paar middelmatige spelers die je daar bij elkaar hebt staan.
Matthijsen is over z'n top.
Heitinga heeft nooit echt het niveau kunnen halen.
Blackjack Greg![]()
Pieters![]()
![]()
Wou het ook nog kijken ja, maar heb niet zo'n zin om 90 minuten naar een reeds gespeelde wedstrijd te staren.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:46 schreef mrstylo het volgende:
Ik download nu Arsenal - Spurs.
Gisteren gemist door PSV - Feye
Bespaar je de moeite. Het werd 2-3.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:46 schreef mrstylo het volgende:
Ik download nu Arsenal - Spurs.
Gisteren gemist door PSV - Feye
Probleem is dan alleen dat er totaal geen doorstroom aan talentvolle verdedigers is.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Tijd dat wat nieuwe mensen de kans krijgen. Die Bruma met alle respect is ook echt niet beter dan wat er staat, en speelt ook nog eens nauwelijks.
Ja maar mij maakt dat niet echt uit. Ik kijk nu eerder naar hoe ze spelen dan naar het uitslag. Ik wil ook graag weten hoe engelse commentaar op RVP is.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wou het ook nog kijken ja, maar heb niet zo'n zin om 90 minuten naar een reeds gespeelde wedstrijd te staren.
Gisteravond was er nog een stuk op de NOS. Ze interviewden toen ook Engelse mensen waarvan ik niet wist wie 't waren. Conclusie was iig dat ze van Persie als een grote speler zien, maar nog steeds niet van het niveau Henry en Bergkamp en daar hebben ze ook wel gelijk in. Al vind ik het niet te vergelijken als je ziet wie er voor de rest samen met deze spelers in het veld stonden.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja maar mij maakt dat niet echt uit. Ik kijk nu dan eerder naar hoe ze spelen dan uitslag. Ik wil ook graag weten hoe engelse commentaar op RVP is.
Maar toen was er Vieri, Pires en ga zo maar door. Nu heb je alleen RVP.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gisteravond was er nog een stuk op de NOS. Ze interviewden toen ook Engelse mensen waarvan ik niet wist wie 't waren. Conclusie was iig dat ze van Persie als een grote speler zien, maar nog steeds niet van het niveau Henry en Bergkamp.
Dan nog....quote:Op maandag 27 februari 2012 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gisteravond was er nog een stuk op de NOS. Ze interviewden toen ook Engelse mensen waarvan ik niet wist wie 't waren. Conclusie was iig dat ze van Persie als een grote speler zien, maar nog steeds niet van het niveau Henry en Bergkamp en daar hebben ze ook wel gelijk in. Al vind ik het niet te vergelijken als je ziet wie er voor de rest samen met deze spelers in het veld stonden.
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:53 schreef mrstylo het volgende:
Maar Chelsea gaat volgend jaar terin veel spelers halen. Altijd leuk om te zien.
Ja, dat zei ik dus ook al. Het is niet echt te vergelijken als je met 10 subtoppers in het veld staat.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar toen was er Vieri, Pires en ga zo maar door. Nu heb je alleen RVP.
Mee eens. Alleen kom je dan wel tot een bepaalde ondergrens. Je kunt een Kuyt bijvoorbeeld niet oproepen omdat hij niet speelt en vervolgens Wout Brama er wel in zetten, maar dan vraag ik me toch af of dat zo verstandig is.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan nog....
Bruma heeft nog geen 5 wedstrijden achter elkaar gespeeld bij HSV. En dan hoppa meteen in Oranje....
Beter selecteert Bertje gewoon de mensen die wekelijks wel in de Nederlandse competitie spelen. Bij welke club dan ook. Zo'n Elia ook. Kiest duidelijk voor het geld en speelt vervolgens niet, prima. Dan geen EK ook.
Uitzonderingen zoals Sneijder en Robben daargelaten uiteraard.
Kuyt is ook een beetje vergane glorie voor Oranje denk je niet?quote:Op maandag 27 februari 2012 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen kom je dan wel tot een bepaalde ondergrens. Je kunt een Kuyt bijvoorbeeld niet oproepen omdat hij niet speelt en vervolgens Wout Brama er wel in zetten, maar dan vraag ik me toch af of dat zo verstandig is.
Ze willen juist af van spelersquote:Op maandag 27 februari 2012 12:53 schreef mrstylo het volgende:
Maar Chelsea gaat volgend jaar terin veel spelers halen. Altijd leuk om te zien.
Bedoel alleen maar aan te geven dat er altijd wel een basiskwaliteit is bij bepaalde spelers die veel Eredivisie-spelers nooit zullen halen en het daarom niet logisch is om ze te verkiezen boven dat soort spelers ondanks dat ze niet in het veld staan op zondag.quote:Op maandag 27 februari 2012 12:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kuyt is ook een beetje vergane glorie voor Oranje denk je niet?
Laat die Brama maar spelen, zo heel veel ontloopt dat niveau elkaar op dit moment echt niet meer.
Als ze buiten CL gaan zitten, dan gaan oudjes sowieso weg en halen ze allemaal jongere dure spelers.quote:
Dus je hebt geen bron?quote:Op maandag 27 februari 2012 13:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ze buiten CL gaan zitten, dan gaan oudjes sowieso weg en halen ze allemaal jongere dure spelers.
Meestal doen ze dat wel. Was de vorige keer ook zo. Moesten opeens al die oude gasten er uitquote:
Het zijn ook oude gasten toch. Drogba, Terry, Lampard (hoe oud is die laatste eigenlijk?).quote:Op maandag 27 februari 2012 13:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meestal doen ze dat wel. Was de vorige keer ook zo. Moesten opeens al die oude gasten er uit
quote:Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammer van het overgewicht maar deze komt er wel
waar?quote:Op maandag 27 februari 2012 15:17 schreef kapiteintje het volgende:
Alles goed Ajacied422? Voel je je niet wat slapjes nu je nog geen topics hebt kunnen openen?
nee. Heb wat leukersquote:Op maandag 27 februari 2012 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nergens dus? Nog geen lapo-hunt begonnen vandaag?
Eens kijken.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee. Heb wat leukers
Mensen die denken dat 6/2(2+1) als antwoord 9 heeft
TS afbluffen
Neequote:Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Maarré, Ik vind die winnaar van het NSF op Yolanthe lijken. Jullie ook?
Nee joh. Yolanthe is veel knapperquote:Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus jij wilt ze allebei doen?quote:
gelijktijdigquote:
volgende keer petje afzettenquote:Op maandag 27 februari 2012 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Godver de godver. Waarom hebben we geen normale kappers hier in nederland?!![]()
Ik speciaal naar een nederlandse kapper zodat ze me begrijpen, maar ook zij snappen er geen fuck van.
Moest je zeker wel goed zoeken daar in de krochten van De Blijmer?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Godver de godver. Waarom hebben we geen normale kappers hier in nederland?!![]()
Ik speciaal naar een nederlandse kapper zodat ze me begrijpen, maar ook zij snappen er geen fuck van.
fuquote:
u2.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moest je zeker wel goed zoeken daar in de krochten van De Blijmer?
Die is al verpest.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je leren... beetje de Ajax reeks verpesten met je nonsens
Die kreeg je na de 10-0 man ...quote:Op maandag 27 februari 2012 16:32 schreef Stokstaart het volgende:
Ik was net trouwens op minder dan 50 meter afstand van de Arena. Nu heb ik kanker denk ik, allemaal uitslag en zo
Rot op met je kutgrappen.Daar heb ik echt geen zin meer in.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zal je leren... beetje de Ajax reeks verpesten met je nonsens
Ik kom er op terug ..quote:Op maandag 27 februari 2012 16:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Waar sta je?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kleuter en ja kom maar vechten ik sta klaar.
Leiden ligt wel goed centraal en daarom neutraal. Misschien heeft Ajacied422 nog een idee voor een preciezere locatie.quote:
Ajacied die in Leiden woontquote:Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leiden ligt wel goed centraal en daarom neutraal. Misschien heeft Ajacied422 nog een idee voor een preciezere locatie.
Precieze lokatie in Leiden?quote:Op maandag 27 februari 2012 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leiden ligt wel goed centraal en daarom neutraal. Misschien heeft Ajacied422 nog een idee voor een preciezere locatie.
Toch wel leuk de oscars ..quote:Actrice Sean Young is tijdens de Oscars opgepakt nadat ze stennis had geschopt.
dus ik eigenlijk ookquote:
Neuh niet pissig. Ik lachte haar uit.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je was pissig omdat indiaantje won
Oh oke. Zo kwam het hier niet over...quote:Op maandag 27 februari 2012 19:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neuh niet pissig. Ik lachte haar uit.
Ik hoef me nooit te schamen.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh oke. Zo kwam het hier niet over...
Dan hoef je je niet te schamen.
Wat is er aan de hand in ONZ?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Stokstaart heeft een ban door de samenzwering in ONZ
RIP goede jongen Stokstaart
Awh!quote:Op maandag 27 februari 2012 19:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
GGMM heeft gestemd, dit is dus ook voor hem.
pest littlerabbit nietquote:
yes sirquote:Op maandag 27 februari 2012 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat beslis ik zelf wel, JA?!
Ik ben oud genoeg.
vooruit dan maarquote:
Maar niet uit joh mijn haar zit tenminste niet belachelijkquote:
Mijne zit beter swa... alleen had mijn haar wat klei nodig..quote:Op maandag 27 februari 2012 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar niet uit joh mijn haar zit tenminste niet belachelijkmaar toch bedankt dit waardeer ik echt
pics?quote:Op maandag 27 februari 2012 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mijne zit beter swa... alleen had mijn haar wat klei nodig..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ik 2.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan zo 3 redenen opnoemen.
Ja doe dan...quote:Op maandag 27 februari 2012 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan zo 3 redenen opnoemen.
Heet jij kapitein, zwakzaad?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je tieten, billen en FCT/PSV liefde.
Paar club flatertjesquote:
Wat gemeenquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stokstaart een ban? Hmm, ik miste z'n geklaag al.
Wat leuk om je te leren kennen, Indiaan Joan. Wat zijn je hobby's zoal?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hallo GGMM, Ik ben Indiaan Joan.
Nee.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt het dat die tweede 'G' voor Rene staat?
Goeie Grap Man Muahahahaquote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe iets aan Jojoortje, "Giving Gays Masturbation Moments".
Ik ben 26 jaar oud, ik hou van voetbal en mijn favoriete club is Ajax.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je jezelf eens voorstellen?
Ja, dat ga ik nu zeker nog doen ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Doe iets aan Jojoortje, "Giving Gays Masturbation Moments".
Hoe voelt het, als voormalig veelbelovend mod van het indianen subforum, dat Joan de indianen van Nederland in een positief daglicht stelt?quote:
Indianen liedjes zingen.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat leuk om je te leren kennen, Indiaan Joan. Wat zijn je hobby's zoal?
Ik vind het fijn dat indianen nou eindelijk eens positief in het nieuws staan. Na alle tegenvallers die ze gehad hebben met Columbus enzo zal dit wel een behoorlijke opsteker voor ze zijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe voelt het, als veelbelovend mod van het indianen subforum, dat Joan de indianen van Nederland in een positief daglicht stelt?
Rafaella was ook deels Indiaans dus "het volk" is nog op de zelfde avond voor lul gezetquote:Op maandag 27 februari 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat indianen nou eindelijk eens positief in het nieuws staan. Na alle tegenvallers die ze gehad hebben met Columbus enzo zal dit wel een behoorlijke opsteker voor ze zijn.
Snap ik, ze zaten met een hele identiteitscrisis toen ze voor bewoners van Indië werden aangezien.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het fijn dat indianen nou eindelijk eens positief in het nieuws staan. Na alle tegenvallers die ze gehad hebben met Columbus enzo zal dit wel een behoorlijke opsteker voor ze zijn.
'Er kan er maar één de winnaar zijn.' zei ooit een wijs man.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rafaella was ook deels Indiaans dus "het volk" is nog op de zelfde avond voor lul gezet
JE vergeet de events @ deadwood.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dat is Ajaxquote:Op maandag 27 februari 2012 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
'Er kan er maar één de winnaar zijn.' zei ooit een wijs man.
Daarom. Met Joan wordt het nu wel duidelijk wie de Indiaan nou echt werkelijk is. En dat vind ik fijn.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Snap ik, ze zaten met een hele identiteitscrisis toen ze voor bewoners van Indië werden aangezien.
Zou jij Joan doen?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom. Met Joan wordt het nu wel duidelijk wie de Indiaan nou echt werkelijk is. En dat vind ik fijn.
quote:Op maandag 27 februari 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Ajax kampioen
2. Nederland wint EK.
3. Ajax Kampioen
Hij is een allochtoon.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moderators zien elke edit die je toepast. Hoe kom je in vredesnaam bij
[..]
?
Ik wordt?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moderators zien elke edit die je toepast. Hoe kom je in vredesnaam bij
[..]
?
Dat verklaard een hoop. Hij was vanmiddag ook helemaal in paniek omdat zijn haartjes mogelijk niet perfect geknipt waren.quote:
Ik betaal godverdomme 25 euro.. dan verwacht ik wel dat het een beetje normaal is.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop. Hij was vanmiddag ook helemaal in paniek omdat zijn haartjes mogelijk niet perfect geknipt waren.
Verklaart.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop. Hij was vanmiddag ook helemaal in paniek omdat zijn haartjes mogelijk niet perfect geknipt waren.
Ik kom er gewoon vooruit dat ik een analfabetische allochtoon ben en eerst al mijn berichten door google haalquote:
PSV 3e.quote:Op maandag 27 februari 2012 23:47 schreef ajacied4lf het volgende:
1. Ajax kampioen
2. Joan wint finale
3. Nederland wint EK.
Zal me een rotzorg zijn wie er tweede wordt eerlijk gezegd. De kans dat de nummer 2 uberhaupt de CL haalt is erg klein.quote:
PSV 2e .quote:Op maandag 27 februari 2012 23:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee man. Ajax moet alleen in de CL...
AZ 2e.
Het zou me niet verbazen als Sneijder binnenkort weer single is.quote:'Relatie Christiano Ronaldo en Irina Shayk in gevaar'
van onze redactie
AMSTERDAM - De relatie van Christiano Ronaldo en het Russische model Irina Shayk (26) zou op springen staan.
Volgens A Bola, de meest gelezen sportkrant van Portugal, staat de speler van Real Madrid op het punt om de stekker uit de relatie te trekken.
Volgens de sportkrant is Christiano niet te spreken over de schaarsgeklede covershoots van zijn vriendin. Met name de laatste cover van magazine FHM zou bij de Portugese topspeler in het verkeerde keelgat geschoten zijn.
Enkele dagen geleden werd het stel nog samen in New York gespot. Toen waren de eerste scheurtjes in de relatie al zichtbaar, want Irina liep vijf meter achter haar vriendje aan en de liefde spatte niet bepaald van het stel af…
Irina heeft sinds mei 2010 een relatie met Cristiano. In juli 2010 maakte de voetballer bekend dat hij vader is geworden. De moeder van het jongetje wil graag anoniem blijven.
Kind gekregen via een draagmoeder tegen hoge betaling en zijn gedrag. Of het mij wat uitmaakt? Nee het boeit me geen flikker en word doodmoe van de hele Ronaldo Messi discussiequote:
Ja. Maar Ronaldo ook.quote:
Ronaldo is gestopt met voetbal Ronaldo is dus nu gewoon Ronaldo net als De Jong bij Ajax speelt en niet Augsburg.quote:
THe neukquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ronaldo is gestopt met voetbal Ronaldo is dus nu gewoon Ronaldo net als De Jong bij Ajax speelt en niet Augsburg.
quote:Op maandag 27 februari 2012 15:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |