Nee dat is alweer langer geleden. Die ban stelde sowieso niks voor. De straffen zijn veelte soft hierquote:Op maandag 27 februari 2012 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toen had je ook net een ban gehad toch, dus dat was ff opbouwen weer.
Ik snap het niet?quote:
Y'all nigga's dont get it?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is alweer langer geleden. Die ban stelde sowieso niks voor. De straffen zijn veelte soft hierIk denk dat ik maar tot moderator moet worden gepromoveerd.
[..]
Ik snap het niet?
Lijkt me geen goed plan. Daarbij is het geen promotie om mod te worden hoor.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat is alweer langer geleden. Die ban stelde sowieso niks voor. De straffen zijn veelte soft hierIk denk dat ik maar tot moderator moet worden gepromoveerd.
[..]
Ik snap het niet?
Neefjes Gerard missen ..quote:Op maandag 27 februari 2012 00:43 schreef Grifte het volgende:
Prachtig die ontlading bij Cardiff,al gaan ze er nu wel aan na penals
Precies. Zoutloze figuren zoals Jojoortje die wijn van 1,99 drinken.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:43 schreef Caland het volgende:
Meestal vragen ze de meest kleurloze users zonder mening als mod toch?
Komt mooi uit als allemansvriend zonder echte hobby's.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Precies. Zoutloze figuren zoals Jojoortje die wijn van 1,99 drinken.
Met die negerlul heb je je eventuele kansen al verspeeld man.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt mooi uit als allemansvriend zonder echte hobby's.
Gast, wij zijn kinderen van de jaren '90. Komt niet de taffa boy uithangen met je NBA praatjes. Wij zijn opgegroeid met 2 MJ's.quote:
Nigga fuck you.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Met die negerlul heb je je eventuele kansen al verspeeld man.
En nu?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, wij zijn kinderen van de jaren '90. Komt niet de taffa boy uithangen met je NBA praatjes. Wij zijn opgegroeid met 2 MJ's.
quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, wij zijn kinderen van de jaren '90. Komt niet de taffa boy uithangen met je NBA praatjes. Wij zijn opgegroeid met 2 MJ's.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 27 februari 2012 00:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijken wij niet meer op van een dunkje meer of minder.quote:
quote:
Merci.quote:
Ok. Ik had het ook niet tegen jou man.. ik had het tegen mijn leeftijdgenoten Smoofie, mrstylo en Littlerabbit.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijken wij niet meer op van een dunkje meer of minder.
Oke en nu?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijken wij niet meer op van een dunkje meer of minder.
Ben maar aan 't grappen man. Vind dat wel vet idd. Heb je ooit al eens zo'n parcours gezien dat ze ook moeten schieten e.d.? Dat is ook wel grappig om te zien.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ok. Ik had het ook niet tegen jou man.. ik had het tegen mijn leeftijdgenoten Smoofie, mrstylo en Littlerabbit.
Film1.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben maar aan 't grappen man. Vind dat wel vet idd. Heb je ooit al eens zo'n parcours gezien dat ze ook moeten schieten e.d.? Dat is ook wel grappig om te zien.
Iemand enig idee waar je de oscars kunt volgen?
Dat vroeg ik al.. maar iedereen zei van niet.. waar is ie gratis?quote:
Nope, ken ik niet. Ben niet zo van Basketbal.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben maar aan 't grappen man. Vind dat wel vet idd. Heb je ooit al eens zo'n parcours gezien dat ze ook moeten schieten e.d.? Dat is ook wel grappig om te zien.
Iemand enig idee waar je de oscars kunt volgen?
Alle digitale kijkers.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat vroeg ik al.. maar iedereen zei van niet.. waar is ie gratis?
Is net als de televisiering .. allemaal mannetjes met plakhaar.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat leuk de Oscars? Het klinkt als een remedie tegen slapeloosheid.
Oscars is echt niet zo spectaculair.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dat leuk de Oscars? Het klinkt als een remedie tegen slapeloosheid.
Ik weet het, ook voor mij. Maar ik kan nergens Film 1 vindenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alle digitale kijkers.
Dus voor jou ook, maar is alleen vandaag.
Welke aanbieder heb je?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet het, ook voor mij. Maar ik kan nergens Film 1 vinden
Sport1 heeft niet voor niks een 24/7 golfkanaal, GOLFquote:Op maandag 27 februari 2012 00:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oscars is echt niet zo spectaculair.
Zelfs golf is leuker.
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:55 schreef Caland het volgende:
Eerst is heel dit topic de ESF aan het volgen, en nu vraagt iemand waar 'ie de oscars kan volgen.
Tijd om te gaan slapen. Lager kan het niet zinken.
Oh. Lager kan dus nog wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sport1 heeft niet voor niks een 24/7 golfkanaal, GOLF
Ja, dat is ook zo droevig. Ik ken niemand die daarin geïnteresseerd is, maar toch komt het 24/7 op tv.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sport1 heeft niet voor niks een 24/7 golfkanaal, GOLF
Lama heb ziggo kan dus niet helpen.quote:
Mensen die golf beoefenen hebben toch over het algemeen wat meer te spenderen en zullen eerder een abonnement nemen. Ik snap het wel hoorquote:Op maandag 27 februari 2012 00:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zo droevig. Ik ken niemand die daarin geïnteresseerd is, maar toch komt het 24/7 op tv.
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lama heb ziggo kan dus niet helpen.
Aha oke..quote:Op maandag 27 februari 2012 00:58 schreef mrstylo het volgende:
KPN heeft niet eens Film1:
http://www.film1.nl/over_film1/tv_aanbieders.php
Wat een redenatie.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die golf beoefenen hebben toch over het algemeen wat meer te spenderen en zullen eerder een abonnement nemen. Ik snap het wel hoor
Neuh ik houd het nog wel een half uurt op National Geografic voordat ik mijn weekend afsluit in mijn bedjequote:Op maandag 27 februari 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een redenatie.
Voor de geïnteresseerden: http://www.ustream.tv/oscars2012
Ga je dat kijken?quote:Op maandag 27 februari 2012 01:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat een redenatie.
Voor de geïnteresseerden: http://www.ustream.tv/oscars2012
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |