@Juud: Ja, ik kan de kamer wel delen maar ik vind het fijn als de deur op slot is. En als ik eenmaal aan het kolven ben vind ik het vervelend gestoord te worden. Afgelopen maandag stroomde het net lekker en toen stond er iemand aan de deur te kloppen. Nouja, dan maar afkoppelen en deur open doen, daarna weer verder. En toen kwam er vrijwel niks meer. Daar baalde ik wel even flink van!!
@Asy: Als ik thuis ben dan geef ik Eva 3 voedingen. Maar dan kan het bijv zijn dat ze om 8 uur komt, om 11/12 uur en om 3 uur. Als ik werk dan geef ik tussen 6 en 7 de 1e voeding, en dan kan ik daarna nog 2 keer kolven.
Nu waren mijn tijden dus niet ideaal, als je om half 7 hebt gevoel en dan om 8u alweer gaat voeden komt er maar weinig uit natuurlijk. Maar er is inmiddels een dame gestopt dus nu kolf ik om 10u en om 15:00u. Is toch beter verdeeld. Eva krijgt als het goed is wel 3 voedingen in mijn afwezigheid, namelijk rond half 10, half 1 en half 4. Ik ben half 5 weer thuis.
Nouja vanochtend kwam ze om kwart voor 6, heb ik tot kwart over 6 gevoed. Toen om 10u kolven, ik kolfde meteen een voeding van 150ml. Ben benieuwd wat er straks uit gaat komen!
Oh, en ik heb ook de Medela Freestyle, heel fijne kolf! Alleen gebruik ik al die bandjes niet hoor, ik hou die borstschelpen vast

Ik zit altijd zo te eikelen met dat hele ophangsysteem, haha