Dat kun je alleen maar uitproberen....quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb even vlug een vraagje: Als ik op m'n werk kolf, kolf ik maar 2 keer: om 8.00u en om 15.00u. Zorgt dat ervoor dat ik m'n productie om zeep help omdat ik in de tussentijd niet kolf?
hoe laat voed voor je t laatst live 's ochtends? Misschien een idee om de ochtend kolven te verplaatsen naar wat later, zodat er iig een wat constantere vraag is ipv een lange tijd niet?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb even vlug een vraagje: Als ik op m'n werk kolf, kolf ik maar 2 keer: om 8.00u en om 15.00u. Zorgt dat ervoor dat ik m'n productie om zeep help omdat ik in de tussentijd niet kolf?
Hoe zit het eigenlijk met kolfruimtes? Als alle tijden bezet zijn kan ik me voorstellen dat er misschien te veel vrouwen van 1 ruimte gebruik moeten maken?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mja ik geef Eva vaak rond half 7 voor het laatst wat eten. Dus zit niet enorm lange tijd tussen dan en mijn kolftijd. Maar ik kan niet wanneer ik wil de kolfkamer in, het gaat via schema en andere handigere tijden zijn allemaal bezetIk ga zo nog eens kijken of bijvoorbeeld 10 uur al bezet is ofzo. Volgens mij wel want anders had ik m daar wel neergezet!
Wellicht een gek idee, maar kun je niet samen met iemand in een ruimte kolven, of is de ruimte daar niet naar?quote:Op woensdag 29 februari 2012 13:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mja ik geef Eva vaak rond half 7 voor het laatst wat eten. Dus zit niet enorm lange tijd tussen dan en mijn kolftijd. Maar ik kan niet wanneer ik wil de kolfkamer in, het gaat via schema en andere handigere tijden zijn allemaal bezetIk ga zo nog eens kijken of bijvoorbeeld 10 uur al bezet is ofzo. Volgens mij wel want anders had ik m daar wel neergezet!
We hanteren dezelfde manier... Ze begint met slapen in haar bedje en in de loop van de nacht verhuisd ze naar het grote bed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:14 schreef Morretje het volgende:
Tico, dat slapen van jouw dame hebben wij hier ook gehad. Wat wij deden, was de eerste keer de 5-minuten regel toepassen, maar dan na de 10 minuten wel laten drinken omdat ze dan zo over de rooie van de boosheid was dat zelf in slaap komen sowieso niet zou lukken. Meestal ging het diezelfde nacht, en een hele hoop nachten daarna weer een stuk beter. Alsof ze even 'gereset' moest worden ofzo.
Slaapt ze op in haar eigen bedje, of bij jou danwel je ex in bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |