abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108541802
Ja.. Dat is wel een goede... Ik wacht even tot mn ouders weg zijn.

Ik leg haar om 19 in bed, het feest begint rond half 11...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:26:09 #102
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108541932
Tico, dan zou ik om half 11 nog wel drinken geven, gevolgd door terugleggen in bed.

Nathan had ook nooit problemen met naar bed gaan en in slaap vallen, alleen bij het 's nachts wakker worden wilde hij per se een borst, zelfs elk uur. Door hem bij het normale naar bed gaan te leren dat er een muziekje is als hij gaat slapen, was het makkelijker hem te leren weer te gaan slapen als hij 's nachts wakker was en het muziekje hoorde. Maar het kost wel een hele lange adem. Volgens mij zijn we bij Nathan begonnen met 9 maanden, de grootste moeite was wel snel weg maar het duurde nog wel een tijdje voordat hij echt aaneengesloten sliep tot een uur of 6.
pi_108542051
Ja om half 11 krijgt ze ook gewoon.. Maar terugleggen is het resultaat dat ik elk uur mn bed uit zou moeten..

Ik zit er echt een beetje mee, ik ben zo bang dat het dezelfde kant zo op gaat als Jen.
pi_108542070
Ik heb even vlug een vraagje: Als ik op m'n werk kolf, kolf ik maar 2 keer: om 8.00u en om 15.00u. Zorgt dat ervoor dat ik m'n productie om zeep help omdat ik in de tussentijd niet kolf?
Tralalalaaa
pi_108542101
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ik heb even vlug een vraagje: Als ik op m'n werk kolf, kolf ik maar 2 keer: om 8.00u en om 15.00u. Zorgt dat ervoor dat ik m'n productie om zeep help omdat ik in de tussentijd niet kolf?
Dat kun je alleen maar uitproberen....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 februari 2012 @ 13:33:26 #106
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108542221
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
hoe laat voed voor je t laatst live 's ochtends? Misschien een idee om de ochtend kolven te verplaatsen naar wat later, zodat er iig een wat constantere vraag is ipv een lange tijd niet?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_108542396
pff als ik niet elke 4 uur max kolf krijg ik echt ploftetten!
tussen 8 en 15 is best lang hmm
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108542873
Mja ik geef Eva vaak rond half 7 voor het laatst wat eten. Dus zit niet enorm lange tijd tussen dan en mijn kolftijd. Maar ik kan niet wanneer ik wil de kolfkamer in, het gaat via schema en andere handigere tijden zijn allemaal bezet :( Ik ga zo nog eens kijken of bijvoorbeeld 10 uur al bezet is ofzo. Volgens mij wel want anders had ik m daar wel neergezet!
Tralalalaaa
pi_108543099
Jeetje klote zeg! is er geen andere vrije ruimte wat je kan gebruiken?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:07:06 #110
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108543341
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Mja ik geef Eva vaak rond half 7 voor het laatst wat eten. Dus zit niet enorm lange tijd tussen dan en mijn kolftijd. Maar ik kan niet wanneer ik wil de kolfkamer in, het gaat via schema en andere handigere tijden zijn allemaal bezet :( Ik ga zo nog eens kijken of bijvoorbeeld 10 uur al bezet is ofzo. Volgens mij wel want anders had ik m daar wel neergezet!
Hoe zit het eigenlijk met kolfruimtes? Als alle tijden bezet zijn kan ik me voorstellen dat er misschien te veel vrouwen van 1 ruimte gebruik moeten maken?
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:07:18 #111
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_108543348
Lastig TAP! Als hier alles vol zit (er zijn 4 kolfruimtes, dus eigenlijk voldoende) dan kies ik voor kolven in het invalidentoilet. Niet hoe het hoort, maar het is hier een schone badkamer met stoel en stopcontact.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_108543365
Ik zou eens navragen of er niet met iemand één tijd te ruilen valt. Het kan toch niet zo zijn dat jij uren niet kan kolven en de rest op een ideaal schema zit? Beetje flexibel naar elkaar mag best vind ik hoor :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:10:39 #113
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_108543454
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 13:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wellicht een gek idee, maar kun je niet samen met iemand in een ruimte kolven, of is de ruimte daar niet naar?
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:10:39 #114
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_108543455
Zijn het allemaal kolvers? Hier zijn het vergaderruimtes waar je dus ook kunt kolven. Vergaderaars ;) kunnen vaak prima naar een andere ruimte, ik dus niet.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_108543571
Tico, dat slapen van jouw dame hebben wij hier ook gehad. Wat wij deden, was de eerste keer de 5-minuten regel toepassen, maar dan na de 10 minuten wel laten drinken omdat ze dan zo over de rooie van de boosheid was dat zelf in slaap komen sowieso niet zou lukken. Meestal ging het diezelfde nacht, en een hele hoop nachten daarna weer een stuk beter. Alsof ze even 'gereset' moest worden ofzo.
Slaapt ze op in haar eigen bedje, of bij jou danwel je ex in bed?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:28:25 #116
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108544036
Tico, het is echt wel even doorbijten hoor!
Harry heeft echt de eerste dagen heel erg lang volgehouden en ik maar op de klok kijken in de hoop dat de 3 uur al voorbij waren :X
Het enige waar ik me aan vast hield, is dat als ik op zou geven dat ik het gedrag dan alleen maar versterkt zou hebben tja, je bent gedragswetenschapper of je bent het niet ;)
Ik deed in elk geval precies hetzelfde als anders (hem uit bed halen, bij mij leggen etc) alleen kreeg hij geen slokje bv binnen die 3 uur.
pi_108544053
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 14:14 schreef Morretje het volgende:
Tico, dat slapen van jouw dame hebben wij hier ook gehad. Wat wij deden, was de eerste keer de 5-minuten regel toepassen, maar dan na de 10 minuten wel laten drinken omdat ze dan zo over de rooie van de boosheid was dat zelf in slaap komen sowieso niet zou lukken. Meestal ging het diezelfde nacht, en een hele hoop nachten daarna weer een stuk beter. Alsof ze even 'gereset' moest worden ofzo.
Slaapt ze op in haar eigen bedje, of bij jou danwel je ex in bed?
We hanteren dezelfde manier... Ze begint met slapen in haar bedje en in de loop van de nacht verhuisd ze naar het grote bed.
  woensdag 29 februari 2012 @ 14:31:57 #118
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108544182
TaP, ik heb altijd gewoon gekolfd in kantoorruimtes omdat bij ons op het werk geen kolfruimtes zijn.
Maar om even op je oorspronkelijk vraag terug te komen: hoeveel voedingen zou je Eva geven als je thuis was in die tijd (ongeveer)?
Als het antwoord 2 is, dan zou het nu niet zo heel erg veel uit moeten maken (al zou het voor jezelf wel iets gunstiger qua opbrengst zijn om 's morgens wat later te kolven).

Ik kolfde op het werk ook maar 2x en later zelfs maar 1x. Op de dagen dat ik niet werkte dronk Harry soms wel 3-4x in datzelfde tijdbestek.
pi_108544562
Als ik ukkie om 10 uur voed en daarna naar de uni ga moet ik echt om 13 uur kolven want daarna zou het pas rond 15 uur (na college) kunnen maar dat hou ik niet vol
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:01:16 #120
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_108547436
Poeh, nou, we hebben de LK hier gehad. Conclusie: Het is een fase... Draakje is momenteel erg (zeg maar veel TE) belangstellend naar alles wat er om haar heen gebeurd.. Ik voed gewoon in de woonkamer met manlief langs me, de tv aan etc, en dat is dus foute boel, want Draakje hoort alles, maar ziet niks, dus gaat liggen vervelen, met als gevolg dat ze dus boos word en niet meer wil drinken. Oplossing is voorlopig op haar eigen kamertje voeden of een andere stille ruimte zonder veel prikkels.
Ze doet het voor de rest helemaal perfect. Ze hapt goed en ze drinkt heel erg keurig en efficiënt.
En wat betreft haar ontlastingsperikelen mogen we, als ze na het weekend nog geen ontlasting heeft gehad, met lactulose beginnen. Ze houden normaal 10 dagen aan dat bv-baby's geen ontlasting hoeven hebben.
  woensdag 29 februari 2012 @ 16:57:47 #121
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_108549680
Fijn dat de LK je heeft kunnen gerust stellen! Hier kan je idd wat mee.
Nu hopen dat de fase snel voorbij is ;)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_108550006
NTS mooi zo!!

Ik begin overproductie te vermoeden...ze dronk 2 uur geleden maar tetten zijn nu al vol en pijnlijk en lekken als gekken -O-
Misschien moet ik ook met een lk bellen
pi_108550283
Bitterend, jij had toch al een hele tijd overproductie of ben ik nu gek?
  woensdag 29 februari 2012 @ 17:28:54 #124
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_108550637
Dat vermoeden had ik dus ook bij jou, Bitterend... Hopelijk kan een LK je helpen?
pi_108550770
Wup ik wist niet dat het overproductie was :@ of ik dacht dat het misschien zo zou kunnen zijn maar dat met minder kolven snachts zou het beter gaan..ik had er over gelezen maar ik wil nooit te snel een stempel zetten of zelf diagnoseren...maar deze week merk ik echt dat ze drinkt maar mijn borsten worden gewoon niet leeg. Daarvoor was het wel zo dat ze ze goed leeg dronk...
Stom he :{ dat ik niet eerder hulp ging zoeken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')