abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108499602
Hmz...

Leyla krijgt overdag eigenlijk geen melk van mij. Soms als ze hard is gevallen ofzo, dan mag ze best even troostdrinken.. Maar ze drinkt eigenlijk alleen nog in de nacht.. En ondanks dat ze overdag niet krijgt, gaat ze bij mij echt niet slapen zonder.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:17:16 #77
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108499862
Bleie pas i n de afgelopen maand is het nu 3 keer voorgekomen dat mijn zoon 12 uur achter elkaar heeft geslapen, verder nooit. Hij is 19 maanden.

Saffier wat is dat zwaar zeg! Wat betreft het afbouwen, hier heb ik gezegd dat als 1 van ons 3en wil stoppen we stoppen, wat manlief betreft gaan we nog even door, die weet dat als hij wil dat we stoppen hij tussen half 6 en 6 's ochtends een flesje melk mag maken en geven in plaats van dat ik em even bij ons neem, voed en we allemaal lekker verder slapen. Aan de andere kant zitten we al vanaf september aan 2 voedingen per dag en voed ik sinds zn verjaardag niet meer op verzoek, dus dat is sowieso anders.
Om even duidelijk te maken: als ik Nathan om half 6 voed vind ik dat geen nachtvoeding en vind ik dat hij doorgeslapen heeft mits ik hem niet om 3 uur 's nachts nog heb moeten troosten oid. Dat we daarna nog heerlijk verder slapen tot half 8/8 uur is gewoon om onze nacht af te maken en rustig te ontwaken.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:45:27 #78
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_108500853
Ze krijgt voor het ontbijt (tegen 6 uur op het moment, paar weken terug was het 7 uur) rond 15 uur, die is redelijk afgebouwd nu en tegen 19 uur voor ze gaat slapen (dat zijn dus de 2-3 keer). Die eerste en laatste zou ik nu willen houden en 's nachts 1 keer (max 2) zou ik erg fijn vinden. Ylana denkt daar even anders over. en ik wil heel heel heel heel heeeeeel graag nog een paar mooie foto's van de bv voor het stopt, de telefoonfoto's die ik heb zijn niet kwalitatief mooi genoeg
Ik hoop gewoon dat Ylana straks ineens zélf beslist dat het goed is zo. Wil heel graag dat ZIJ die beslissing neemt binnen een half jaar zeg maar.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_108500887
Oh ja zo... Leyla krijgt zo rond 6 of 7 ook nog wel.. Maar dat reken ik als nacht hoor.
En 19.00 ook, want dan gaat ze slapen...
  dinsdag 28 februari 2012 @ 13:48:28 #80
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_108500953
Dan gaan we bijna gelijk op denk ik :D
Ylana
pi_108501013
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:48 schreef Saffier het volgende:
Dan gaan we bijna gelijk op denk ik :D
Ja.. Dat denk ik ook hoor.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 februari 2012 @ 08:30:20 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108534110
Spruw bij mij moeder kan ook eenzijdig voorkomen toch? ik heb iig straks een afspraak bij de huisarts .. word een beetje gek van de pijn tijdens het drinken (wat niet verbeterd doordat Geert na een paar slokken begint te bijten, en alleen halfslapend de borst goed leegdrinkt).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_108534167
DJMO :*

Weet iemand of er verschil is qua smaak bij afgekolfde en gekoelde (in de koelkast) melk die opgewarmd wordt en afgekolfde melk die direct na het kolven ingevroren wordt, daarna 24uur ontdooit en dan opgewarmd?
Vraag me af of dat de reden is dat ukkie maandag niks wou drinken bij de opvang en gisteren wel...maandag gaf ik melk mee die ik had ontdooit uit de vriezer en dinsdag melk die alleen in de koelkast stond sinds zondag.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_108534188
Ik heb gewoon tandafdrukken in mn tepel staan na een voeding... :')

Oh en het is echt om gek van te worden.. Het is echt echt echt geen honger. Gisteer heeft Leyla een heel potje pasta op, nog wat aardappeltjes van de ovenschotel en een bakje vla. Daarbij ook een beker melk, ze heeft om 19 en om 21 bij mij 2 borsten gedronken, waar ik normaal 200cc uit kolf in de avond... En nog wordt ze 4x wakker en meteen gillen...
pi_108534193
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:34 schreef bitterend het volgende:
DJMO :*

Weet iemand of er verschil is qua smaak bij afgekolfde en gekoelde (in de koelkast) melk die opgewarmd wordt en afgekolfde melk die direct na het kolven ingevroren wordt, daarna 24uur ontdooit en dan opgewarmd?
Vraag me af of dat de reden is dat ukkie maandag niks wou drinken bij de opvang en gisteren wel...maandag gaf ik melk mee die ik had ontdooit uit de vriezer en dinsdag melk die alleen in de koelkast stond sinds zondag.
Ja bevroren melk smaakt anders, niet alle kindjes pikken dat.
pi_108534209
Lekker is dat heb 20 zakken in de vriezer staan :'(

Wat gebeurt als je met haar knuffelt maar geen tiet geeft Tico?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 februari 2012 @ 08:39:47 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108534251
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:35 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb gewoon tandafdrukken in mn tepel staan na een voeding... :')

Oh en het is echt om gek van te worden.. Het is echt echt echt geen honger. Gisteer heeft Leyla een heel potje pasta op, nog wat aardappeltjes van de ovenschotel en een bakje vla. Daarbij ook een beker melk, ze heeft om 19 en om 21 bij mij 2 borsten gedronken, waar ik normaal 200cc uit kolf in de avond... En nog wordt ze 4x wakker en meteen gillen...
Geert houdt de tepel vast met z'n tanden en trekt dan z'n kaken dichthoudend z'n kop weg :') en brullen als ik 'm wegzet met een bijtring he! ik had nog zitten denken aan tandjespijn, maar 't verbeterd ook niet met chamodent en dentinox :{
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_108534266
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:37 schreef bitterend het volgende:
Lekker is dat heb 20 zakken in de vriezer staan :'(

Wat gebeurt als je met haar knuffelt maar geen tiet geeft Tico?
Dan blijft ze gillen... En happen..

Ze heeft ook een soort tik onwikkelt... Ze legt altijd een handje op haar hoofd om rustig te worden.. En als ze zo overstuur is dan gaat dat handje dus heel onrustig over haar hoofdje, een beetje panisch, om zichzelf rustig te krijgen... En dat lukt dan dus niet en dan raakt ze een soort in paniek.. Het is een heel zielig gezicht eigenlijk.. Dus dan geef ik maar gewoon melk en dan is ze binnen 3 sec rustig... Om een half uur later weer wakker te worden..

Ik heb een beetje het idee dat ze steeds wakker wordt tussen de slaapcyclussen...
pi_108534286
quote:
7s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:39 schreef DJMO het volgende:

[..]

Geert houdt de tepel vast met z'n tanden en trekt dan z'n kaken dichthoudend z'n kop weg :') en brullen als ik 'm wegzet met een bijtring he! ik had nog zitten denken aan tandjespijn, maar 't verbeterd ook niet met chamodent en dentinox :{
Leyla weet heel goed dat ze niet mag bijten. Maar ze doet het niet expres, bij gewoon drinken komen gewoon haar tandjes tegen mn tepel aan..
Ik denk dat ik maar tepelklemmetjes koop om ze nog wat meer te harden :').
  woensdag 29 februari 2012 @ 08:47:43 #90
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_108534374
Hebben wij hetzelfde kind Tico?
Gister heeft Ylana een stuk pizza op, een banaan, beker drinken, fruitknijp en een bakje vla. En een soort kaaskoekjes. Als avondeten. En ook idd 4 keer wakker worden en huilen, net zo lang tot ze te drinken heeft gekregen. Vannacht ging ze zachtjes huilen afgelopen weken was het meer krijsen en commanderen dat Mama. Moet. Komen. NU.
Ik heb ook de tanden in mijn tepel staan, idd niet van het bijten wel van de druk van het drinken. 'Maar het doet geen zeer. Ik heb de tepelklemmen al in huis :P
Ylana
pi_108534398
Is er iemand die het boek lekker slapen zonder huilen heeft? En dat evt even wilt uitlenen?
pi_108534400
Tico hoe lang duurt deze fase al? echt lastig zo :* zou ze problemen hebben met in slaap komen?
pi_108534410
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:49 schreef Ticootje het volgende:
Is er iemand die het boek lekker slapen zonder huilen heeft? En dat evt even wilt uitlenen?
\
ja ik heb er 2 je mag eentje hebben moet nu naar het CB pm me even ik kijk hoeveel het kost te verzenden later
pi_108534470
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 08:49 schreef bitterend het volgende:
Tico hoe lang duurt deze fase al? echt lastig zo :* zou ze problemen hebben met in slaap komen?
Nou ja... Langer dan andere fasen...
Ze was eigenlijk gewoon een prima slaper. Ik heb weinig moeite met haar naar bed brengen.. Eigenlijk als ik haar op bed leg gaat ze altijd wel slapen... Soms niet, dan zit ik even fout met of ze nu moe is of gewoon wat mieperig.
Het zijn nu echt puur en alleen de nachten. Ze slaapt vanaf januari bij haar vader 2x in de week. En ik weet wel dat ik daarmee akkoord ben gegaan omdat ik het echt niet meer trok... Dus ik gok dat het toch al vanaf november zo is.. Waarbij er ook nog wel wat goede nachten tussen hebben gezeten. Maar zeker nu begint ook mijn (ex) man erover dat het slaapgedrag slopend is. Dat terwijl hij haar maar 2 nachten heeft...
  woensdag 29 februari 2012 @ 08:57:34 #95
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_108534573
Het IS ook gewoon slopend :{ Het in slaap komen is hier ook meestal geen probleem het is het dóórslapen wat ze niet doet. Nooit goed gedaan heeft ook. In december heb ik 5 nachten gehad dat ze goed sliep en 3 weken geleden 2 betere nachten....
Meestal als ik tegen iemand aanklaag dat ik zo vreselijk moe ben gaat ze daarna weer wat beter slapen. Als M. thuis is moet hij haar in bed leggen, als ik het doe vertikt ze het om te gaan slapen, dat geldt voor overdag en om 19 uur. 's Nachts laat ze zich prima door mij wegleggen.
Ylana
  woensdag 29 februari 2012 @ 09:20:15 #96
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_108535011
Tico en Saffier ik weet hoe slopend het is :* .
Ook hier hebben we lekker slapen zonder huilen in huis gehaald (uit de bieb). Het was voor ons vooral een "we zijn op de goede weg en we moeten even doorzetten" wat we uit het boek haalden. Bevestiging dus.
Vooral de tip van het slaapmuziekje werkt hier nog steeds. Als Nathan naar bed gaat zetten we het muziekje aan en dat is voor hem het teken dat hij gaat slapen. Het werkt dus ook 's nachts, nadat we even met hem op een stoel hebben gezeten om te troosten.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 februari 2012 @ 12:06:59 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108539429
njah, dus geen spruw, wel last van geen lucht krijgen tijdens het drinken door verkoudheid + het krijgen van z'n kiezen wat 'm irriteert en waardoor hij mij bijt ;( Zelf zit ik overigns wel tegen een keelontsteking aan :(

pi_108539583
Tico en Saffier ik heb het idee dat Elise ook die richting op gaat. Wil echt alleen slapen met borst.. Gebruikt mij als speen want afkoppelen resulteert in schreeuwen en weer klaarwakker zijn!

Het hele slaapritueel gaat me een beetje irriteren, ik lig soms 1,5 uur naast dr voor ze eindelijk echt slaapt!

Maar het is wel het makkelijkste, borst erin, kind blij.

Over een maand begin ik met werken, heel benieuwd of ze bij de oppas wel slaapt.
pi_108541009
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 12:12 schreef Sannne het volgende:
Tico en Saffier ik heb het idee dat Elise ook die richting op gaat. Wil echt alleen slapen met borst.. Gebruikt mij als speen want afkoppelen resulteert in schreeuwen en weer klaarwakker zijn!

Het hele slaapritueel gaat me een beetje irriteren, ik lig soms 1,5 uur naast dr voor ze eindelijk echt slaapt!

Maar het is wel het makkelijkste, borst erin, kind blij.

Over een maand begin ik met werken, heel benieuwd of ze bij de oppas wel slaapt.
Oh maar wegleggen om te slapen is echt geen probleem hier hoor.
  woensdag 29 februari 2012 @ 13:14:43 #100
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108541526
Toen Harry steeds meer om avond-/nachtvoedingen ging vragen (en hij ruim over een jaar was) ben ik gewoon het voeden aan banden gaan leggen. Ik ben toen een soort van omgekeerd blokvoeden gaan doen. Binnen 3 uur kreeg hij geen voeding meer van mij. Wel gewoon troost en precies hetzelfde als altijd, maar gewoon geen borst.
De eerste paar avonden/nachten was het krijsen (en slaan/krabben/grabbelen want heel boos!) zo erg dat mijn man van beneden kwam om te vragen of ik hem alsjeblieft niet tóch kon aanleggen, maar ik heb volgehouden. Na een paar dagen werd het krijsen minder en zeurde hij alleen nog een beetje en daarna was het over.
Wonder boven wonder begon hij toen opeens ook door te slapen, wat niet eens mijn doel was. Mijn enige doel was dat ik niet elk uur/elke 2 uur naar boven moest en dan een kind de borst moest geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')