Die moderne tracksuits zijn inderdaad best oke Nem.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, in het engels vaak een track suit genoemd. Hoe slobberig dat ook kan zijn, soms is dat supersexy.
Pciesquote:Op zondag 26 februari 2012 23:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die moderne tracksuits zijn inderdaad best oke Nem. [ afbeelding ]
Maar de track suits vind ik juist leuk als er *niet* mee gesport wordt. Gewoon in huis, relaxquote:Op zondag 26 februari 2012 23:41 schreef Whiteguy het volgende:
Technisch gezien geen tracksuit, maar het idee is daar.
Die dingen zijn ook niet bedoeld voor binnenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Sinds gisteren weet ik ook hoeveel licht sterretjes kunnen verspreiden als je ze met vijf of meer tegelijkertijd aansteekt. En als je dat vaak doet in relatief korte tijd je kamer enigszins rokerig wordt
En Tim ook nogquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:07 schreef Mark het volgende:
[..]
En Tim ook nog![]()
Weet niet of hij hier al langs gekomen is, maar dit is momenteel mijn feelgood-filmpje:
Een per keer kan best. Een pakje per keer blijkt een ander verhaal te zijnquote:Op maandag 27 februari 2012 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die dingen zijn ook niet bedoeld voor binnen
Voor een optimaal rook effect moet je er een paar in een pvc buis stoppenquote:Op maandag 27 februari 2012 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een per keer kan best. Een pakje per keer blijkt een ander verhaal te zijn
Ah, ja dan moet het ook met ogen openquote:Op maandag 27 februari 2012 00:11 schreef Puntenslijpsel het volgende:
@Nem emulaties dat moet voor deze opdracht
Ben tóch bennieuwd naar het resultaatquote:ik had ook mijn ogen open. Ik stierf met mijn beste vriendin
Ja maar dat wist je toch wel?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een per keer kan best. Een pakje per keer blijkt een ander verhaal te zijn
Yupquote:Op maandag 27 februari 2012 00:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Voor een optimaal rook effect moet je er een paar in een pvc buis stoppen
Jawel, maar ik had er even niet bij stilgestaan dat mijn bezoek die dingen wél op die manier zou aansteken. En eigenlijk zag het er ook best wel cool uitquote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had er even niet bij stilgestaan dat mijn bezoek die dingen wél op die manier zou aansteken. En eigenlijk zag het er ook best wel cool uit
Oh, dat zuigt welquote:Op maandag 27 februari 2012 00:33 schreef MaJo het volgende:
Veilig gelandalleen wel wat later dan verwacht dus nu moeten we 40 minuten wachten op de trein vanaf Amsterdam CS. We zijn dus niet voor tweeën thuis en ik moet morgen gewoon werken
Maar mijn moeder smste dat ik ook mijn vrije dag om kan ruilen dus misschien doe ik dat welquote:Op maandag 27 februari 2012 00:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat zuigt wel
(dat laatste dan, dat eerste niet)
Wellicht geen gek ideequote:Op maandag 27 februari 2012 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar mijn moeder smste dat ik ook mijn vrije dag om kan ruilen dus misschien doe ik dat welben echt stuk en de trein moet nog vertrekken
Ik heb besloten dat maar te doenquote:
zei?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 08:55 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt een slaapgebrek. Bij die post dacht ik: er klopt iets niet, wat klopt er nou niet? En toen kwam ik tot de conclusie dat 'zeiden' goed gespeld was en dat er niks aan de hand was met de post.
je ziet het verband niet? ga eens wakker worden jij!quote:Op maandag 27 februari 2012 08:57 schreef Soempie het volgende:
En ik ben benieuwd hoe het gesprek van jojo is gegaan, maar die zit dus nu in het buitenland...
quote:Op maandag 27 februari 2012 08:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je ziet het verband niet? ga eens wakker worden jij!
Voor mij ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:06 schreef iamredleader het volgende:
Het wordt vandaag een echte iarl-dag
Ik had gewoon precies hetzelfdequote:Op maandag 27 februari 2012 08:55 schreef Soempie het volgende:
Ik heb echt een slaapgebrek. Bij die post dacht ik: er klopt iets niet, wat klopt er nou niet? En toen kwam ik tot de conclusie dat 'zeiden' goed gespeld was en dat er niks aan de hand was met de post.
Zullen we maar zeggen dat het nog vroeg is?quote:
In die volgorde? Nu is het wel meteen duidelijk waarom het een papadag heeft en niet een kinddag.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:06 schreef iamredleader het volgende:
Het wordt vandaag een echte iarl-dag
- wasladingen
- stofzuigen
- boodschappen
- administratie
- schoonmaak overig
- tijd met Jair
Op maandagochtend mag hetquote:Op maandag 27 februari 2012 09:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zullen we maar zeggen dat het nog vroeg is?
quote:Op maandag 27 februari 2012 08:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
je ziet het verband niet? ga eens wakker worden jij!
Onion rings met hagelslag en een bakje hutspot die al eens gegeten is?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2012 10:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Onion rings met hagelslag en een bakje hutspot die al eens gegeten is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |