Ay, ayquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Internetceleb, jeweet...Binnenkort weer etentje/zuipavondje btw...
Ik heb een paar proeflessen gedaan bij een 'Jiu Jitsu Factory'. Jij traint dan 'ook' bij een JJF denk ik danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:22 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik heb deze gi:
[ afbeelding ]
Ik train bij Matthieu Peters in Utrecht, waar train jij?
Yup. Ben je er mee doorgegaan? Ik train nu op de woensdagen in Utrecht, wil de vrijdagen er ook nog bij doen maar ik ben nu even bezig met mijn Krav Maga examens binnenkort. Als die klaar zijn ga ik op de vrijdag er ook nog bij pakken.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:30 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik heb een paar proeflessen gedaan bij een 'Jiu Jitsu Factory'. Jij traint dan 'ook' bij een JJF denk ik dan
Vette gi overigens. Waar moet je op letten bij het wassen eigenlijk?
Ik hou je op de hoogte, alleen niet weer mijn jas proberen te stelen de volgende keerquote:
Op die tekentjes op het labeltje.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:30 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik heb een paar proeflessen gedaan bij een 'Jiu Jitsu Factory'. Jij traint dan 'ook' bij een JJF denk ik dan
Vette gi overigens. Waar moet je op letten bij het wassen eigenlijk?
Ik heb geen klap op het achterhoofd gezien. Onterecht.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:36 schreef HAL9000S het volgende:
Had ik al gezegd dat ik dit een ongelofelijke baas vind overigen:
[ afbeelding ]
Wat vonden jullie, was zijn diskwalificatie terecht of onterecht laatst?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Yup. Ben je er mee doorgegaan? Ik train nu op de woensdagen in Utrecht, wil de vrijdagen er ook nog bij doen maar ik ben nu even bezig met mijn Krav Maga examens binnenkort. Als die klaar zijn ga ik op de vrijdag er ook nog bij pakken.
Sowieso koud wassen en uithangen, niet in de droger flikkeren.
[..]
Ik hou je op de hoogte, alleen niet weer mijn jas proberen te stelen de volgende keer![]()
Er was 1 duidelijke hit op het achterhoofd, maar Silva deed zijn best om het te vermijden. Daarnaast herinner ik me een ander gevecht waarbij er 6 a 7 tikjes op het achterhoofd werd geplaatst zonder een diskwalificatie.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:36 schreef HAL9000S het volgende:
Had ik al gezegd dat ik dit een ongelofelijke baas vind overigen:
[ afbeelding ]
Wat vonden jullie, was zijn diskwalificatie terecht of onterecht laatst?
Die ene hit op het achterhoofd was imo zeker niet van doorslaggevende factor.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:43 schreef Sinji het volgende:
[..]![]()
Allochtoon tot in de bone
[..]
Er was 1 duidelijke hit op het achterhoofd, maar Silva deed zijn best om het te vermijden. Daarnaast herinner ik me een ander gevecht waarbij er 6 a 7 tikjes op het achterhoofd werd geplaatst zonder een diskwalificatie.
Persoonlijk vond ik het onterecht, het gevecht was praktisch al in de pocket voor Silva voor die klappen. Voor Yamazaki is het echter moeilijk te beoordelen vanaf zijn perspectief en met het klagen van Prater. Maar er valt voor beide kanten wat te zeggen.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:47 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Die ene hit op het achterhoofd was imo zeker niet van doorslaggevende factor.
Belfort heeft wel een beetje een reputatie voor slaan op het achterhoofdquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:50 schreef Geo4kant het volgende:
Inderdaad anders kijk maar eens Belfort vs Sexyama terug..
Sowieso zit er altijd wel een klap tegen het achterhoofd bij, zo'n tegenstander begint te rollen etc.
Silva, die is 15 kg zwaarderquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:53 schreef HAL9000S het volgende:
Silva VS Dominick Cruz....
wie zou er winnen?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
lol, dat is ook zo Silva is welterweight
Hebben jullie al een slokje op?quote:
Neenee, inside jokes tussen Sinji en mijquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie al een slokje op?
High van de Habanero'squote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:16 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie al een slokje op?
al flinke doekoe verdiend?quote:
meen je niet???quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:18 schreef n00cL30n het volgende:
GOFTEHDOMME! Te laat om mijn score op MMA Playground in te vullen.
Echt al 0,01 cent aan google ads ofzoquote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:53 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Echt al 0,01 cent aan google ads ofzo
Nadat ik dat filmpje met die pepers online had gezet kwam het op de frontpage en had ik in 1 dag tijd een heleboel views... Vandaar dat ik een mailtje van google kreeg voor sense. /offtopicquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1780486/11/25
Nodig ik je hier uit
Wat is je site dan?
Kijk boven je post, lamlul dat je bent!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Wie kan me even snel een time table geven ik vind het zo snel niet terug, geen tijd!!
i am fasttttt.......quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:
wat the wat! die post van FXR stond er net niet bij mij![]()
Toch wel zelf gevouwen he?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:37 schreef Sinji het volgende:
Ik ga zo heel stereotypisch loempia's kanen
Loop je niet te hard van stapel zoquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Damn, nu krijg ik toch de neiging ook de frituur aan te zetten.. Of de Hertog 3-chocoladenijs te pakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef THEFXR het volgende:
1 fight is al geweest, gebruik toch maar ff een spoiler.Whut? UFC.tv laat niets zien bij mij..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:50 schreef THEFXR het volgende:
1 fight is al geweest, gebruik toch maar ff een spoiler.Ik was net Facebook aan het opstarten, heb meteen maar weer op het kruisje geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:57 schreef THEFXR het volgende:
ik zie het laatste van shogun vs hendo, op fuel tv
dus je wilt jajong weer over de rooie hebben met zijn apen armen?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:56 schreef Hooidraad het volgende:
Gaan we dit keer in spoiler tags posten?
Misschien weet niet iedereen dat het op vrijdag is en er is morgen nog een Strikeforce event waar we misschien nog wat over willen posten...
Nu op facebook ook de splash.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik zie geen kut. Op UFC.tv krijg ik "will begin shortly" te zien, en facebook laat dat niet eens zien.
Dat kloptquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Even tussendoor, ik zie dat Cole Miller in de prelims tegen Stephen Siler vecht. Was hij niet degene die Miller's broertje versloeg in het gevecht om in het huis te komen?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Geen spoiler tags, moet je maar opletten wanneer een event is..
Omdat er een paar users zijn die hier maar 1x per week komen, tja.. jammer dan.. niet te vergeten ook daar hebben de meeste van gestemd om geen spoilers te gebruiken..
je bedoelt het "little man's complex" ?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]volgende keer doe ik een jajong impressie waar ik iedereen uitscheld en heel aggresief doe.
Junie Browning complex?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoelt het "little man's complex" ?
Ik weet niet hoeveel jij van Jajong hebt gezien.. dus je kan misschien naar iets anders refereren maar zo ver ik weet is hij best groot(lang, lichaam).quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik ben het grootst en sterkst van iedereen in dit topic lolquote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Spoilers gebruiken hequote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ben het grootst en sterkst van iedereen in dit topic lol
Nee, niet gelezen. Lees niet zo vaak op Sherdog omdat ik het maar een irritant forum vind.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
Ja Rogan was echt way off met Boetschhij zei dat zelf ook daarna..
En trouwens dat gelezen op Sherdog over AlphaBrain? Blijkbaar is de chemicus/Dr daar achter de moeder van zijn zakenpartner die nogal een shady verleden heeft e.d.
LoLquote:
Is geen DMT/mushrooms, zijn nootropics.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 00:09 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Nee, niet gelezen. Lees niet zo vaak op Sherdog omdat ik het maar een irritant forum vind.
Met dat AlphaBrain word je echt doodgegooid in zijn podcasts.
Lucid dreams man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |