Klopt, tijdens de weigh ins moeten ze voldoen aan de betreffende gewichtsklasse en is elke druppel vocht zo'n beetje uit het lichaam gezweet. Eenmaal in de octagon weegt iedereen dus zwaarder, tenzij je Frankie Edgar heet en als enige in de "juiste" gewichtsklasse zit.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 19:49 schreef wc-eend het volgende:
Dus bij de weigh ins moeten ze op een bepaald gewicht zitten maar daarna mogen ze weer gewoon zoveel aankomen als dat ze willen?
Thanks, ze komen vaak terug in lijstjes in ieder geval.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben geen expert maar volgens mij zijn Atama en Koral wel 2 topmerken. Maar dat merk je ook in de prijs ben ik bang.
Wtf, dat kan nooitquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:06 schreef Fyodor het volgende:
Holy shit...
Thiago Alves 3 uur (!) na de weigh-in:
[ afbeelding ]
Dat is bijna 30 pound in 3 uur tijd er weer bij...
Ik heb deze gi:quote:Op vrijdag 2 maart 2012 16:51 schreef rumiii het volgende:
[..]
BJJ. Klopt het dat judoka's wat dikkere pakken gebruiken?
Ik lees wel wat over krimpen van pakken iig.
Bij judo droeg ik ook altijd een clean pak.... maar bij BJJ vind ik dat soort dingen wel fancyquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Verschrikkelijk al die logo's/ads ..als ik ooit met een Martial Arts start zoek ik er een met zo min mogelijk..
Internetceleb, jeweet...quote:
Bij ons op de club kun je voor 75 een clean pak kopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:25 schreef pmponer het volgende:
aha met schreeuwerige reclame dus duurder
Maar zonder dollen dit is dunner dan een judo pak of niet... kan de stof niet goed zien. Lijkt volgens mij meer op een karate pakquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:26 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Bij ons op de club kun je voor 75 een clean pak kopen.
Ay, ayquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:25 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Internetceleb, jeweet...Binnenkort weer etentje/zuipavondje btw...
Ik heb een paar proeflessen gedaan bij een 'Jiu Jitsu Factory'. Jij traint dan 'ook' bij een JJF denk ik danquote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:22 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik heb deze gi:
[ afbeelding ]
Ik train bij Matthieu Peters in Utrecht, waar train jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |